Minulla on sellainen "outo" haave, että tahtoisin antaa tyydytyksen monelle miehelle, ehkä 3-5 olisi sopiva määrä. En haaveile mistään anaalijutuista, vaan ihan vaan seksistä monen kanssa. Olisi ihanaa tuntea työnnöt sisällä, ja samaan aikaan kaksi muuta nipistelisi nänneistä, tai imisi niitä.. Se tunne, että omalla tavaralla pystyy antamaan orgasmit monille on tosi hieno..
Villeissä haaveissa haluaisin tätä ilman kondomia. ;) Sen takia, että haluaisin valua kuumaa spermaa, olla ihan märkänä siitä.. Ja mietin miltä pimpassa tuntuisi, kun siellä olisi useamman miehen nesteet.. Mutta jos oikeasti tuon tekisi, niin kai sitä kondomia käyttäisi kuitenkin. :)
Onko kukaan kokeillut tällaista..? Onko se ajatuksena miehelle vaikea harrastaa seksiä naisen kanssa kavereiden nähden?
Haaveena 3-5 miestä... ;)
51
1076
Vastaukset
- Näinseon
Evoluutionäärinen seikka, kehosi yrittää maksimoida raskaaksi tulemisen mahdollisuuden ja täten lajisi säilyminen on todennäköisempää.
- Veeruska67
Voi olla noinkin. ;) Kai riski on aina vähän kiihottavaa.
- Urbanboy
Exäni halusi aika samanlaisia asioita kuin sinäkin, siksi häntä rakastin niin paljon, upea rock-henkinen nainen. Nyt yritän löytää samankaltaisen naisen, valitettavasti sellaiset taiteelliset /rock-henkiset naiset ovat hyvin harvinaisia. En tee mitään eroa sillä, haluaisiko elämänkumppanini seksiä monen miehen tai naisen kanssa, haluan ainoastaan, että hän olisi mielettömän onnellinen, kun puoliso antaa hänelle täyden vapauden toteuttaa seksuaalisuuttaan, sekä fantasioitaan. Jokaisen naisen vartalo ja elämä on vain hänen omansa ja ainutkertainen, samoin kuin miehen. Me itse päätämme, mitä sillä ja elämällämme teemme. Valitettavasti ympärillä oleva yhteiskunta ja täällä olevat ihmiset ajattelevat tietävänsä paremmin, mitä itse kukin saa elämässään tehdä, ikään kuin toiset ihmiset haluaisivat kontrolloida muiden seksuaalisia taipumuksia.
Minä esim. olen ajatellut, että voisin hyvinkin elää suhteessa, jossa on kaksi naista ja kaksi miestä, yksi mies ja kaksi nainen tai kaksi miestä ja yksi nainen. Itse asiassa olisin valmis sellaiseen. Ihmisten mielipiteet elämäntavastani ja -arvoistani eivät voisi minua vähemmän kiinnostaa.- vanharouva5
Kiitos! Hienosti ajateltu ja sanoitettu. Varsinkin vanhempi polvi naisissa ja miehissä on joutunut kärvistelemään ehtojen,tabujen ja kieltojen viidakossa.Kaikki ei sovi kaikille,eivätkä kaikki vapautta haluakkaan.
Paljon vähempi meillä olisi traumoja ja alkoholiongelmia jos saisimme elää oman näköistämme elämää sovussa erilaisuuden kanssa.Hyvää uuttavuotta sinulle urbanboy! - Veeruska67
On tosiaan kummallista miten ihmisillä on tarve tuomita toisia. Olen huomannut että jopa pelkän fantasian kertominen saa jotkut suuttumaan.
- Benn
Ei miehelle välttämättä olisi hankalaa harrastaa kavereidensa nähden mutta tietenkin riippuu miehestä. Itseäni ei haittaisi olla yhtenä miehenä tuollaisessa.
- Veeruska67
Noinkohan Ruotsin laivalla voisi törmätä halukkaaseen porukkaan.. alkoholi monilla kai vähän laskee estoja.. joten ihmiset uskaltaa kokeilla juttuja, joita ei kai normaalisti tekisi. Voisi antaa hytilliselle miehiä ihanaa nautintoa..
- 18cm
Veeruska se olisi kiihottavaa ja olen haaveillut semmosesta minulla löytyisi varmasti 3 kpl 40v kaveria jotka haluisivat antaa sulle kalua.
- Veeruska67
Missäpäin asustelet..? Itse asun Pasilassa.. eli Hki-alue.
- zm45
Veeruska67:lle. Muakin saattaisi kiinnostaa, asun Pasilan lähellä. Laita viestiä, jos saat kasattua porukan [email protected]. Olen 45-v, luotettava, hoikka, ystävällinen ja ihan ok-näköinen.
- Benn
Kyllä voi ruotsin laivalla voi törmätä tälläiseen porukkaan
Ja minäkin ilmoittaudun mukaan. Pk- seudulla ollaan. Kimppa on kivaa.
- 18cm
Veeruska asun keskisessä-suomessa laivalta hyvä hytti hyvällä sängyllä ja seksi ilman alkoholia maistuu parhaalta!
Ja profiilista löytyy lisää infoa.
- Ei-kiinnosta-
Tätä löytyy täältä listalta
ram64(a)suomi24.fi mies hakee miestä alistamaan
Ei kiinnosta moinen.
- iäkkäämpihyvä
Jos lisämimmille "olis käyttöä" ilmottautuisin ilolla mukaan:)
- Jakomäki
varmaan onnistuu tuo. itse tnnen kaksi kaveria jotka olisi varmasti valmiit
tuohon ja varmaan ne kaverit taas tuntee jotain muita. sulle pitäisi saada
kunnon remmi nussimaan sut kunnolla puhki Eikä mitään kortsuja kimppahuoran kanssa käytetä tietenkään vaan paljaalla parrulla pohjaan asti ja
siemenet sisään halusit tai et
voisi olla höpöä nussia sinua myös pullolla siinä välissä kun kundit huilaa
juotas ensin vähän kaljaa ja katottais vaikka jotain panetusleffaa
että pääsis tunnelmaan
toivoyyavasti pamahdat paksuksi- tervehampuusit
Siinäpä jaossa tasokasta säkkiä,niin ylä-kuin alapäästäkin:) Ihan vaan keskenämme runkutelkaa kaljapulloillanne:)
- TSauupösilö
Jakomäki on ulkona koko hommasta! Ei voi olla suurempaa ääliötä ja vielä kehtaa kirjoittaa. Taidat olla toivoton tapaus naismaailmassa!! Pukeudu lämpimästi ettei enää pahene ajatusmaailma!!
- Jakomäki
tiedoksi vaan että olen nussinut kavereiden kanssa yhteistä naista ennenkin
sai oikein kunnolla läpeensä tuo nainen ja sen sanon että seuraavana
aamuna ei varmaan pystynyt istumaan
ilman kumia painettiin
nainen oli vähän humalassa,tai aika paljonkin mutta nautti silti rankasti
vaikeroi kuin lutka ainakin.
olen myäs vähän sellainen alistava mies, eli dominoiva.
lopuksi narttu nukahti, mutta jatkoimme panoa. Ollaan oltu vaimon kanssa tuollaisessa tilanteessa. Vaimo näytteli humalaista ja minä sen työkaveria.
- Nainen_28v
Kyllä muakin tuollainen ajatuksena kiihottaa ihan älyttömästi! Tiedä sitten pystyisikö toteuttamaan :)
- halutus1
Ajatus on kiihottava vielä 61:n kunnioitettavassa iässä:):):)
- zygy
hei 61 v oletko mies vai nainen?
- halutus1
Nainen:)
- Beman
Kiihoittavaa kun nainen haluaa myös hieman varttuneempana fantaioida useammasta panosta ;-) haluaisin sua!
- koox
Minua kiihottaa myös kovasti, voisin kyllä osallistua ;) mies48v
- perselista1
tiedot täss listassa perseestä ; joku hullu keksinyt
- Just-sitä
perselista1 kirjoitti:
tiedot täss listassa perseestä ; joku hullu keksinyt
Aivan. Persettähän sitä just haetaan ja tuossa on sitä perseyhteyslistaa.
- aaaaahhhhhh
taas tämä ihana ryhmä,josta valita suoraan se joka sopii minun sexi makuuni,kiitos
- halutus1
Beman kirjoitti:
Kiihoittavaa kun nainen haluaa myös hieman varttuneempana fantaioida useammasta panosta ;-) haluaisin sua!
Niin minäkin sinua:)
- yksiplusviisi
On hieno juttu rakastella esim. 1N 5M. Minulla on tällaisesta kokemusta ja vain myönteistä. N oli minun naisystävä ja kaikki meni hienosti. Oli hienoa katsella ja saada kostea nainen välillä kun toiset odottivat uusintaa. Ei todellakaan mitään sika, kalja pullo juttuja vaan harmoniassa keskenään ja vuoron perään sulassa sovussa.. Ei käytetty kortsua koska kaikki olivat suhteessa olevia 40-55V aikuisia miehiä. Suosittelen kokeilemaan varsinkin parina.
- Beman
Oli varmaan kiihoittavaa painaa paljaalla spermaiseen pilluun omalla vuorollaan? Olisi ihana päästä kokeilemaan ja ajatus myös, että voisi nuolla pillua kun siellä on useampi lasti sisällä!
- yksiplusviisi
Oli todella upeaa nuolla spermainen kotipesä. Sitten tuntea kosteus kun saa painaa peniksen kosteaan ja aktiiviseen pesään. Eipä ole sen voittanutta.
Veeruskalta kiihottava juttu, tuo olisi kokemuksena aivan ikimuistoinen.
Tekisin kyllä just noin, niinkuin yksiplusviisi kertoo, että valikoisin huolella parisuhteissa olevia miehiä tuohon mukaan, niin ehkä tuo tautiriski olisi jo aika pieni. Mutta onhan noita ukkomiehiäkin, jotka voi olla aika vastuuttomia...
Yksi suosikkivideoklippejäni kertoo muuten juuri samasta teemasta, katsokaapa tämä kaunis lyhytdokumentti Tsekinmaalta:
http://www.xvideos.com/video10476385/czech_gangbang_13
Laita veeruska viestiä, jos haluat yhden kivan ja komean ukkomiehen tähän mukaan :=)Olisin kiinnostunut lukemaan toteutuiko koskaan tuo ryhmän tapaaminen.
Hieno fantasia...Vähän samanmoinen on itselläni ;)
- salatapaaminen
Kyllä halukas, ilmoittele jos apua tarviit
- halutus1
Yhteisen hyvän tarviin:)
- 50vMies
Moi! Mistä sähköpostista sut sais kiinni. Olis kivaa viettää kunnon synttärit niin että saisit porurukalla kalua.
- NainenHKI77
Hui! Hurjalta kuulostaa viisi miestä. Eikö se yhtään mietitytä :) Itse olen fantasioinut kahdesta tajusta
- NainenHKI77
...siis rajusta...
Voinko kirjoittaa sinulle Veeruska67
- sanna72
Voin suositella ainakin kokeilemaan, se on mahtava tunne kun käsipareja vaeltaa pitkin vartaloa ja itse nautin myös siitä ihanasta orgasmin jälkeisestä pitkittyneestä hyvänolon tunteesta jonka saan kun olen pantavana ja koska useamman miehen kanssa ei tule katkoja juurikaan panemiseen niin tuo tuntemus senkun jatkuu kunnes saan uuden orgasmin ! Itse olen ollut kuuden miehen pantavana Porin yyterissä sellaisessa pienessä mökissä , porukka oli motskareilla jostain Kuopiosta ja mieheni oli kuulemma kierrellyt kiimasta sekaisin siinä mökin ympäristössä! Hän se minut silloinkin tähän yllytti ja kuulemma nauttii kun minua muut panevat , itse en antaisi hänen käydä vieraissa ja hänelle kuulemma riittää kun minä käyn !
Ihanan kiihottavia kokemuksia muillakin :) Mun unelmana on harrastaa kimppaa rakkaiden ihmisten kanssa. Olis varmasti vielä huikeampaa, kuin tuntemattomien kans. Saa nähdä, milloin toteutuu :) Olen poly, joten on aivan mahdollista, jos vaan kaikki tykkää kaikista osapuolista. Mutta ei tässä kiirettä :) Yhden rakkaan kanssakin on huikeeta ja kunhan tutustun paremmin esim. uuteen ihastukseeni, niin kenties, kenties...
Oma fantasiani olisi muutaman muun miehen kanssa panna yhtä muijaa joka koloon :D t.27v komeekolli Porista ;)
- Toivotontapaus
Mun fantasiani olis saada edes kerran pillua : (
- halutus1
Puolivuotta jo tuosta alusta ja vieläkään en ole saanut,en kahta,enkä viittä miestä! olisi mukava tulevana kesäleskenä päästä kunnolla nautiskelemaan.11
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1272790Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2442455Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641658Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1891538- 591482
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa751163Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751138- 391119
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391002Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M288970