En muista tarkkaan mitä uneni alussa tapahtui, mutta kuitenkin olin viettämässä uuttavuotta tuttavieni kanssa ja vieressä olevalta paloasemalta lensi raketti pihalle, jossa olimme. Juoksimme pakoon ja sitten raketti räjähti. Näin kävi muutaman kerran. Sitten ystäväni käski mennä sanomaan palomiehelle, että raketit lentävät meidän pihaan ja lähdin saman tien. Kun olin paloaseman pihassa, menin portaita pitkin johonkin korkeaan juttuun ja näin palomiehen, ja kerroin asiani. Juttelimme hetken (?) ja lähdimme samaan aikan alas. Kuitenkin pakomiehellä oli yksi raketti mukana ja hän sytytti sen kävellessään portaita ja hyppäsi alas portaiden vasemmalle puolelle, samaan aikaan raketti räjähti ja näin punaisen valon kunnes nopeaa juoksin miehen luo. Hän teki kuolemaa ja sanoi jotain, mutten kuullut mitä. Katsoin ympärille ja näin lumessa verta ja tajusin että luultavasti hän kuolisi, vaikka yritin auttaa häntä. Hetken päästä hän lopulta kuoli ja uni loppui. Kellään tulkintaa tähän uneen? ^
Itsemurha unessa...
2
170
Vastaukset
- Unijukka15
Palaminen on siis äkillinen vaara, joita palomiehet ehkäisevät. Palomiesten vastuuton käytös, joka johti kuolemaan, on siis merkki, että jonkinlainen este "vaaralle" on murrettu. Tuli voi olla unessa myöskin voimakkaitten tunteitten symboli, eli "vaara" on alitajunnassasi oleva käsittelemätön tm.tunne tai tapahtuma.
Luulisin, että uni tarkoittaa, että jokin este alitajunnastasi on nyt murrettu ja voi käsitellä helpommin, jonkin tapahtuman, joka on kenties tapahtunut jo kauankin aikaa takaperin. Siis "vanhojen tunteiden" on annettava "räiskähdellä" loppuun. Näin äkkisältään uuden vuoden jälkeen raketit ovat helposti mielessä.
Yleisesti ottaen unissa tapahtuvien räjähdysten voidaan kuitenkin katsoa liittyvään seksiin. Selkeämmin sanottuna orgasmiin.
Kun unessa räjäytellään ilotulitteita, on yhteys entistäkin selkeämpi. Sanalla ilo on siis tässä merkitystä.
Ystäväsi kehottivat sinua menemään palomiehen luokse kertomaan, että hänen ilotulitteensa räjähtävät lähellä sinua. Lienee sanomattakin selvää, että palomiehet edustavat (naisten mielestä) seksikästä miestä.
Seuraavaksi lähdet kohti paloasemaa ja kiipeät johonkin korkeaan juttuun. Tämä viittaa selkeästi fallokseen ja nautinnon huipulle kiipeämiseen, siis räjähdykseen.
Huipulla olevalla palomiehellä oli raketti, joka räjähti.
Unessa on selkeä eroottinen sävy tai se pikemminkin liikkuu vain sen ympärillä. Palomiehen veristä kuolemaa voitaisiin pitää outona ja pelottavana, mutta orgasmi tunnetaan myös nimellä "pieni kuolema".
Nähdäkseni unesi oli siis pitkälti orgasmin kokemista visuaalisesti.
kiitos unesi jakamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v12788Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3701796Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2391604Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281589Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2481181- 731013
- 58994
- 47756
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60755Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25709