enollutkaan muslimi

eikukaanmuslimi

Hei. Olen "muslimi" monta vuotta mutta en näköjään kuitenkaan ole. Tosi kiva. Elämä nyt pelkkää ongelmaa ja kaikki kääntyy pahaksi. Muslimi tuttavat on siirtänyt vastuun minulle että he ovat aina aidosti järkyttyneitä kun joku jättää islamin kun olen vihjaillut että en ole koskaan tiennytkään islamista mitään ja nyt koraania tarkemmin syynnättyä minulla ei olekkaan mitään mahdollisuutta päästä täältä pohjalta kun olenkin liian paha.
Islam on jumalan uskonto siitä ei pääse mihinkään.. :( tämä on niin surullista kun tietää että on menettänyt tämän maailman ja seuraavan ja joutuu ikuiseen tuskaan koska en pelännyt jumalaa aiemmin ja tämän synnin taakan purkamiseen/katumukseen menisi ainakin 20v koska kaikki muistuttaa että menee hitaaaasti että pääsee eteen päin. :( älkää tehkö samaa virhettä kuin minä vaan taistelkaa älkääkä menettäkö sydäntänne minkään maallisen asian takia.. muuten joudutte samaan tilaan kuin minä ettekä pääse pohjalta pois..

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikukaanmuslimi

      Lisäksi profeetta(saws) sanoi 3kertaa että "tuhoutukoon hän" joka vihaa omaa ÄITIÄÄn. En ole ikinä vihannut äitiäni näin paljon kun NYT.. eikä tätä vihaa saa pois omalla tahdolla. Lisäksi kaikki vihaa minua ja hylkii kun jumala niin tahtoo..

      nyt mietin kun olen varma omasta tuhostani miten vietän lopun elämän tällä mielen tilalla.. en halua tappaa itseäni enkä pahoittaa enempää kenenkään mieltä mutta sitä tuskin voin enään välttää.
      nyt näen jumalan selvän suunnitelman omalla kohdallani että "antaa jumalattomien nauttia pari vuotta ja sitten tuhoon" ja se että shirk on helppo piilottaa jopa itseltään..

      toivon että otatte islamin tosissaan kun jumala pystyy mihin vain ja saattamaan myös täällä maanpäällä todella pahaan olotilaan ja täysin mykäksi,sokeaksi,kuuroksi.. lisäksi voi tehdä teistä kuin eläimiä,apinoita(kuten minä vissiin).. ja kukaan ihminen ei voi sinua auttaa ja tämä on todella tuskaa voin sen kertoa :( vain sydämmellä on väliä ei millään muulla..

    • eikukaanmuslimi

      Kai yritän todistaa että jumala ei anna minulle anteeksi joka tuntee itsensä maailman pahimmaksi ihmiseksi ja jos antaa siinä menisi vuosien kipua ja tuskaa ja tuskin silloinkaan pääsen paratiisiin kun sinne pääsee vain 1/1000..
      Faaraokaan ei saanut anteeksi.. Jumalalla on selvä suunnitelma johdattaa minut tuhoon..
      olen kateellinen lapsille sillä he pääsevät suoraan paratiisiin kun kuolevat.. olisinpa minäkin. Tosi kova hinta siitä että en kuollut lapsena..
      ja hinta siitä että olen niin viallinen että kokomaailma vihaa minua.. toivon teille muille hyvää ja keskittykää sydämmeenne.. vaikka mitä tulisi niin keskittykää vain sydämmeenne.
      Älkää antako kenenkään viedä sitä! Älkää antako kenenkään ikinä viedä sitä vaikka henki menisi tai olisitte varma kuolemastanne sillä silloin sinulla on kaikki ja pääset jannaan!

    • eikukaanmuslimi

      Voi miten paljon todisteita löydän ja merkkejä että jumala vihaa minua ja ei ainakaan minulle halua hyvää. Tämän lisäksi voin todeta että jumala on armollisin vaim koska en ole helvetissä tässä hetkessä mutta tuon puoleisella olen.. Enemmän vain kauhistuttaa että tämä muuttuu tästä vielä pahemmaksi tämän lisäksi.. lisäksi uskon että testi on tehty minun kohdallani nyt mahdottomaksi läpäistä koska olen liiam syvällä harhassa ja sillä tarkotuksella että ei ole tarkotustakaan että löydän pois. Läheisetkin on menettänyt toivon minuun yms.. en halua tehdä syntiä mutta jumalam tahdon mukaan olen pakotettu siihen..

    • Järjelläkin-on-osansa

      Olemukseemme kuuluu, että tunnemme itsemme aika ajoin todella huonoiksi ja kelvottomiksi. Ole rauhassa. Älä vahingoita ketään. Kuollessasi saatat nähdä, että siitä oli hyötyä.

    • muslimah4ever

      Assalamu aleikum wa rahmatullahi wa barakatuh rakas. Haluutko jutella asiasta? Oon alhamdulillah ollut kaheksan kuukautta muslimi, mulla ei hirveesti tietoa vielä ole, mutta kyllä mulla viime viikolla kävi mielessä ryhtyä ei-muslimiksi, mutta pääsin siitä tunteesta eroon. Haluaisin kovasti auttaa! Olen 20-vuotias muslimah. Ihan sama, vaikka tunnettaiskin jo ennestään. Mulla on Whatsapp, Kik, Instagram, Facebook, Tumblr, Kakaotalk, Line, Skype... You name it. Mut oon ihan tosissani sen suhteen, et haluan auttaa ja olla sun tukena. Hyväksytkö asian?

      Tiiän omasta kokemuksesta oikeen kantapään kautta, millasta on olla ihan pohjalla ja erakoitua ja olla hyväksymättä mitään ja kenenkään apua. Jospas jutellaan in shää Allah pian?

      Olet duassa sisko/veli

      Assalam aleikum wa rahmatullahi wa barakatuh ja paljon, paljon voimia

      • miätäs

        Jumalalle jokainen on todella tärkeä. Et voi olla niin alhaalla että Hän ei haluaisi tai kykenisi auttamaan. Hän haluaa auttaa. Tarvitsee vain pyytää. Be blessed <3


    • Psalmi_103

      Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.
      Ei hän aina riitele eikä pidä vihaa iankaikkisesti.
      Ei hän tee meille syntiemme mukaan eikä kosta meille pahain tekojemme mukaan.
      Sillä niin korkealla kuin taivas on maasta, niin voimallinen on hänen armonsa niitä kohtaan, jotka häntä pelkäävät.
      Niin kaukana kuin itä on lännestä, niin kauas hän siirtää meistä rikkomuksemme.
      Niinkuin isä armahtaa lapsiansa, niin Herrakin armahtaa pelkääväisiänsä.
      Sillä hän tietää, minkäkaltaista tekoa me olemme: hän muistaa meidät tomuksi.
      Ihmisen elinpäivät ovat niinkuin ruoho, hän kukoistaa niinkuin kukkanen kedolla.
      Kun tuuli käy hänen ylitsensä, ei häntä enää ole, eikä hänen asuinsijansa häntä enää tunne.
      Mutta Herran armo pysyy iankaikkisesta iankaikkiseen niille, jotka häntä pelkäävät, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsille,
      niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja muistavat hänen käskynsä ja noudattavat niitä.
      Herra on pystyttänyt istuimensa taivaisiin, ja hänen kuninkuutensa hallitsee kaikkia.
      Kiittäkää Herraa, te hänen enkelinsä, te väkevät sankarit, jotka hänen käskynsä täytätte, kun kuulette hänen sanansa äänen.
      Kiittäkää Herraa, kaikki hänen sotaväkensä, te hänen palvelijansa, jotka hänen tahtonsa teette.
      Kiittäkää Herraa, kaikki hänen tekonsa, hänen valtakuntansa kaikissa paikoissa. Kiitä, minun sieluni, Herraa.

      Psalmi 103: 8-22

    • näinonmarjat
    • 726277

      Suomessa ei ole oikeita muslimeja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe