Onko kokemuksia kyseisestä polttimosta? H1 olis harkinnassa lähivaloihin. Eniten huolettaa kesto koska lähivalojen polttimot on erittäin hankala vaihtaa autossani. Onko kestänyt hyvin te jotka ootte käyttäneet?
En halua mitään huonosti valaisevia longlife polttimoita, ja ihan ulkonäön takiakin kiinnostaisi Whitevisionit uudehkoon autooni.
Philipsin Visionplus 60% polttimot ainakin kestivät kaukovaloissa yli 6v kunnes päivitin tehokkaampiin. Joten ihan hyviä kokemuksia itsellä on tuon teholuokan Philips polttimoista mutta olisi kiva kuulla muiden kokemuksia.
Philips Whitevision +60% polttimot?
4673734
1
340
Vastaukset
- znzlzlzlzmz
Kyllä se niin on että nämä xx % polttimot eivät kestä niin kauan kuin ns. tavalliset polttimot. Viime talvena autossani oli sellaiset, toinen kesti 2 kk, toinen 3 kk. Eka hajosi lapin reissulla, vitutti vaihtaa uutta polttimoa 20 asteen pakkasella. Vaihdoin takaisin normipolttimoihin, edelleen palavat. En näe hyödyllisenä tehopolttimoita, varsinkin kun autoon ne on hankala vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1354625- 1643821
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1123550Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432881- 1361816
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401628Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261269Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211241Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?431184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231183