että aika harvat minua ymmärtää mutta olisitkohan sinä kenties yksi heistä joka voisi oppia ymmärtämään <3
Minä olen vähän sellainen persoona
9
100
Vastaukset
- tajutonta
minen en tajjuu mistää mittää hyvvä joss sitäkää :/
- t.kummajainenmyös
Ymmärtäisin sua helposti.
- aikahuvittavaa
Tuntemattomat ymmärtää toisiaan. Tämähän on paljon helpompaa kuin irl.
- juyvrtr
aikahuvittavaa kirjoitti:
Tuntemattomat ymmärtää toisiaan. Tämähän on paljon helpompaa kuin irl.
Nyt et taida oikein ymmärtää tämän palstan jujua?
Täällä JOKAISEN kuuluu vastata hänelle sopivaan viestiin SITEN, kuin se olisi hänen OMALTA IHASTUKSELTAAN!
Kun tuon käsität, alat myös päästä jyvälle palstan viesteistä.
You see? - TämäMikäänÄlyPalstaOlla
juyvrtr kirjoitti:
Nyt et taida oikein ymmärtää tämän palstan jujua?
Täällä JOKAISEN kuuluu vastata hänelle sopivaan viestiin SITEN, kuin se olisi hänen OMALTA IHASTUKSELTAAN!
Kun tuon käsität, alat myös päästä jyvälle palstan viesteistä.
You see?komppaan juyvrtrräää
- alustaastiselvää
Jokainen voi ymmärtää tämän palstan jujun ihan miten haluaa! Täällä on ihmisiä ihan erilähtökohdista.
- oppia.ikä.kaikki
Joillakin on parempi kyky ymmärtää, eikä se aina ole niin kovin hyvä asia. Jos liikaa ymmärtää, niin ei aina osaa pitää riittävästi puoliaan.
- 20162016
Kerromullehuolesijamurheesikuuntelenmikähätänäetookummallinenpersoonajamikäsittevaikkaolisitkinsenparempikoskakaikkierikoisetihmisetonhotpääasiaettetootavis
- JymmärrätköSinä
Tykkään kummajaisista:) Ei täällä kukaan muukaan ymmärrä mistään mitään, joten mitä väliä:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897