LIDL Hankasalmelle!!

mistätontti

Olisi aika saada LIDL-kauppa Hankasalmelle! Vertailin kauppakassin hintoja, S-market/ Hankasalmi ja LIDL-Laukaa niin vaikuttaa siltä että kannattaisi melkein ajaa kaksi kertaa viikossa Laukaaseen tai Pieksämäelle ja tehdä ostokset LIDL:n kaupoissa, on meinaan sen verran halvempaa LIDL:ssä ja esim. LIDL:n mehut ja jogurtit, niissä on makua aivan eri tavalla kuin esim. Valion tuotteissa ja on tuoreita, samana päivänä paistettuja, erilaisia leipiä, piirakoita yms.

Kyllä LIDL:n tulo Hankasalmelle olisi onnen potku monelle pientuloiselle eläkeläiselle ja varmaan Konnevedeltäkin LIDL:ssä asiakkaita kävisi, tai no miksipä ei vaikka Konnevedelle LIDL?

9

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VaaraP

Eiköhän nuo paikalliset kauppiaat pidä huolen että LIDL ei tule koskaan saamaan jalansijaa Hankasalmelta, hyväveli-systeemi jyllää.

• Greifenwald

Te pölkkypäät!
      Lidl ei tule sellaiseen kylään, missä parkkipaikalle tulee vain yksi traktori, kaksi mopoa, potkukelkka ja rollaattori. Lidl tulee isomman asutuksen keskelle noukkimaan rusinat pullasta.
      Lidlin tuotteissa on liikaa sokeria ja kovia rasvoja. Lidlin myymät tavarat eivät paljon suomalaista maataloustuottajaa lämmitä, enimmät myytävät tulevat Saksasta ja sen naapureista.
      Lidl on raaka ja ahne yritys, eikä mikään sosiaalihuolto.

• Todettu

Lidlistä saa paljon halvemmalla ruoat, ym. kuin "halpuuttajilta",oon huomannut. Kyllä KANNATTAA käydä ostoksilla Laukaan tai Äänekosken Lidlissä. --Mikä parasta, bonuksen saa suoraan kassalla..........

• Lidlinpuolesta

No mutta, maaseudun ihmisenä teidän täytyy uskoa Oman Osuuskauppanne mantraa. Te omistatte kaupan itse ja se tuo työllisyyttä ja hyvinvointia Teille ja paikkakunnalle (ja paskat: kerää rahaa, jotta SOK voisi laajentua Latviaan). Olkaa iloisia ja maksakaa!

• mistätontti

Kuinka niin OMISTETAAN?? Itse en omista pientä betonin murustakaan paikallisesta kaupasta ja kaikista tuotteista maksan, ei edes muovikassia saa ilmaiseksi ja tuolla edellä mainittiin että ei tule pieneen kylään LIDL..no kuinkas se on esim. Laukaaseen tullut??..ei sekään järin suuri ole jos ajatellaan Hankasalmea ja Konnevettä yhdessä niin kyllä se liki samankokoinen asukasmäärästään on kun Laukaa, Laukaakin levinnyt hyvin suurella alueelle ja Konneveden ja Hankasalmen väli ei ole kovinkaan pitkä kauppamatkaksi. Aivan varmasti paikalliset eläkeläiset ottaisivat LIDL:n omakseen ja vähillä rahoilla kävisivät mieluummin LIDL:ssä kuin kalliissa S-marketissa tai K-Kaupassa. Itse ainakin ajan tästä lähtien pari kertaa viikossa Laukaaseen.

• Ottakaahetki

Kohta kun Hankasalmi liitetään Laukaasen ja Konnevesi Äänekoskeen niin sittenhän teillä on kunnissanne omat LIDLit.

• Deutshland

Padasjoki kaipaa myös Lidl kauppaa.Tänne ja äkkiä.

• Todettu

Laajenee se LIDL, kunhan ensin ottaa selvää, kannattaako, onko ostovoimaa........
      Hyvä, että tuli aikanaan Suomeen!!!

• nyyga

Lidl voisi tehdä pienempiä kauppoja.Esim hankasalmi on liian pieni.Siellä on jo 2kauppaa.Joskus kolmekkin mut pudotuspeli kovaa.Kaikki lidlit on samalla kaavalla tehty.Siitä puolet pintaalasta pois vois pikku kylille ajatella.hankasalmella on kallista.Minäkin käyn jyskän lidlissä hankkii hyvin bensa rahat.Ja maahan muuttajat suosii myös kyseistä kauppaliikettä ympäri suomen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1144
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      848
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe