Mies kuukauden Thaimaassa

nanna1981

Mies lähti kuukaudeksi Thaimaaseen ja jätti mut. Oli ainakin Pattayalla ja lisäsi kaverikseen eräässä baarissa työskennelleitä naisia ystävikseen mutta kieltää kaiken.

Mitä tästä pitäisi ajatella?

Uskonko vai olenko uskomatta? En ole vieraillut tuolla päin maailmaa että osaisin sanoa muuta kuin että mitä olen kuullut niin ei vaikuta kovinkaan hyvältä..

49

1174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thaimen

      Thaimaalaiset kyllä mielellään pyytävät päästä esim. faceen kaverikseen. Voivat sitten kotikonnuilla esitellä *rikkaita* länsimaalais kavereitaan, vaikka olisivat jutelleet vain kerran, tai kaveri on jutellut. Ei siitä kannata huolestua.

      Varmastikin Pattayalla käynti voi kiinnostaa nuorta miestä. Onhan sillä tarunhohtoinen maine. Varmaankin käy kävelykadullakin omin silmin toteamassa. Mut mitä sitten?

      Ymmärrän että huolestuttaa jos on lukenut pattiksen palstaa. Kannattaa kuitenkin miettiä kumpaa uskoa. Ihmistä jonka tuntee vai netti trollaajia?

      Itse käyn Thaimaassa jokavuosi vähintään kerran. Usein saan paskaa niskaani, vaikka matkani ovat sellaisia että, miltei äitini voisin ottaa mukaan. Monta vuotta yritin kertoa matkani oikeita motiiveja, en vain jaksa enää. Etenkin kun tuntuu miesten suorastaan kadehtivan... vaikkei aihetta olekkaan.

      Jos hoitaa osuutensa parisuhteessa, ei tarvitse olla huolissaankaan. Helppo sanoa, vaikea toteuttaa, asia kuitenkin on niin.

      • Samanlaisia kokemuksia on itselläkin muutama kerta on tullut lomailtua yksin,hyvä kun naispuolinen perheen jäsen luotta täysin minuun. Tietää varsin hyvin että nuorempana olen Thai naisten kanssa ollut tekemisissä paljon, luottamus
        merkitsee meille molemille erittäin paljon ja siitä pidän kiinni. Joku voi pitää idioottina tai kykenmättömänä kun Thai naiset ei sllain kiinnosta kun nuorempana,
        jotkut taasen ajattelevat mitä mieleen juolahtaa ei haittaa vaikka paskaa tuleekin niskaan. Mikään moralisti en ole enkä halua ketään kivittää sen perusteella mitä lomalla kukin touhuaa, nämä trollipeikot kyllä säälittää ja toisaalta halveksinkin heitä jotka yksi matkustavia miehiä täällä arvostele kaikin mahdollisin sanoi, sitähän se kateus teettää.


    • ÄläValitaJätetty

      Kun miehesi jätti sinut niin eikö hän saa tehdä matkoillaan mitä haluaa ilman tilivelvollisuutta sinulle? Eikö vapaat ihmiset saa tehdä mitä haluaa?

    • realistina

      Ei hyvältä vaikuta teidän suhde, jos mies haluaa yksin matkailla. Sitoutumista ei ole, jos sitä haluaa, niin etsi uusi mies.

      • AloitusonkylläTrolli

        Aloittaja kirjoitti mies jätti. Siis suhde on ohi mitä sitä itkemään jos kaveri Thaimaahan lähti huonon suhteen jälkeen hermojaan leputtamaan.


    • pullukka123

      mitä täällä itket.olisko peilin katsomista..

    • fiksumieskunjätti

      Nanna1981 odotti varmaan että mies maksaisi myös nannan matkan. Se on sitä naisnäkökulma tasa-arvoa.

    • SikaAmalia

      Matkusta Gambiaan, niin on puute poissa. Muista kumit ja vaahdot.

      Ja saa OtaPoijuHanuurinkiin viihdykettä peräruiskuunsa.

      • yxxxltyty

        Turkkiin pääsee edullisemmin, myös marokko hyvä kohde naisille.


      • EijaAnneliAnsku

        Egyptissä olisi nyt halvat pojat ja hotskut, 5 poikaa päivässä on suomitytölle normisatsit.


    • tsemppaaItsesLähtöön

      Ryhdistäydy ja etsi sillä välin, kun mies on poissa, niin itsellesi hyvä matkaseura ja lähde lomalle väh. viikoksi.

    • sattuujatapahtuuu

      Tiedän tapauksia kun kaveri lähti suoraan työpaikalta Hki-vantaalle, eikä ilmoittanut avopuoliskolle yhtikäs mitään. Sille tielle jäi.

    • nanna1981

      mies jätti matkan jälkeen, siksi itseni takia halusin kuulla mielipiteitä.. Ilmeisesti kaikki voi olla mahollista... en tiedä mitä ajatella koska rakastan häntä yhä ja olemme viestitelleet.. en vain voi olla ihmisen kanssa joka käyttää maksullisia, se on siitä kiinni.

      • reaalielämä

        Taitaa olla taloudesta kiinni. Rakastat, koska maksoi aiemmin kaikki sinun kulut ja kyllästyi siihen, eli joudut etsimään vuokrakämpän.


    • nanna1981

      niin tarkennuksena mies jätti koska syytin häntä maksullisista.. Matkusti yksin kun minä en voi töiden takia lähteä kuukaudeksi ulkomaille ja minulla on pieni lapsi.

      • annamennävaa

        Anna tuollaisen mennä menojaan! Ei välitä sinusta tippaakaan, lapsellinen ja itsekäs pentu se on, joka jättää perheensä ja lähtee huvittelemaan. Ei ole aikuinen mies se.


      • mitesjostoisinpäin
        annamennävaa kirjoitti:

        Anna tuollaisen mennä menojaan! Ei välitä sinusta tippaakaan, lapsellinen ja itsekäs pentu se on, joka jättää perheensä ja lähtee huvittelemaan. Ei ole aikuinen mies se.

        Mulla ei ole kyllä koskaan tullut mieleenikään etteikö vaimoni välittäisi minusta, vaikka joskus matkaileekin ilman minua. Enkä ole koskaan ajatellut myöskään etteikö hän olisi aikuinen. Saati että mun pitäisi hänestä siksi luopua. Mielestäni hän on ehkä itsenäinen muttei missään nimessä itsekäs.

        Minä sensijaan saatan olla itsekäs, koska toivon hänen taas jaksavan minua, reissun jälkeen paremmin :)

        Olen onnellinen hänen puolestaan, kun pääsee odottamalleen matkalle. Ja ilomielin hoidan hänen lemmikkinsä ja kasvinsa yms. vaikka siitä mulle vähän ylimääräistä koituukin. Toivon myöskin että hänellä olisi mahdollisimman hyvä reissu. Voi kun hän huvittelisikin oikein kunnolla.
        Lapset on jo isoja joten heitä ei tarvitse enää hoitaa. Mut lasten hyvinvointi kuuluukin molemmille vanhemille. Jos toinen on reisussa, niin toinen hoitaa. Se on vanhemmuutta. Mielestäni olen hyvinkin aikuinen mies, vaikka matkustelen myös ilman puolisoani.


      • teloselija
        mitesjostoisinpäin kirjoitti:

        Mulla ei ole kyllä koskaan tullut mieleenikään etteikö vaimoni välittäisi minusta, vaikka joskus matkaileekin ilman minua. Enkä ole koskaan ajatellut myöskään etteikö hän olisi aikuinen. Saati että mun pitäisi hänestä siksi luopua. Mielestäni hän on ehkä itsenäinen muttei missään nimessä itsekäs.

        Minä sensijaan saatan olla itsekäs, koska toivon hänen taas jaksavan minua, reissun jälkeen paremmin :)

        Olen onnellinen hänen puolestaan, kun pääsee odottamalleen matkalle. Ja ilomielin hoidan hänen lemmikkinsä ja kasvinsa yms. vaikka siitä mulle vähän ylimääräistä koituukin. Toivon myöskin että hänellä olisi mahdollisimman hyvä reissu. Voi kun hän huvittelisikin oikein kunnolla.
        Lapset on jo isoja joten heitä ei tarvitse enää hoitaa. Mut lasten hyvinvointi kuuluukin molemmille vanhemille. Jos toinen on reisussa, niin toinen hoitaa. Se on vanhemmuutta. Mielestäni olen hyvinkin aikuinen mies, vaikka matkustelen myös ilman puolisoani.

        Aisuri elikkä aisankannattaja.


    • ihanaTHAIMAA

      Kuulehan nanna. Mies, joka lähti lomalle on sinulle tärkeä. Itse olen kokenut ikäviä fbookissa. Nähtävillä tuolla palvelimella on siviilisäätyni ja kuvat, jotka olen julkaissut, niin ovat normikuvia. Em. kuvísta ei voi päätellä, että olen seuraa vailla. Ko. palvelin on ihan epäkelpo sosiaalinen mediä eikä siellä hyörimisestä jää kuin ikävä fiilis. Jos sulle on ihan sama Thaikkuihin lähtenyt miehesi, niin jätä sille tielleen äläkä pidä yhteyttä mieheen enää. Jos mies on sinulle tärkeä, niin lähde perään, vaikka yksin. Ja, kun tapaat miehen perillä, niin sano, että tarvitsist lomaa. Jätä lapsi isovanhemmille tai jollekin hyvälle ystävällesi. Jos epäilet ylipäätään miehen puuhia, niin koeta selvittää varmasti, että onko mies oikeasti Pattayalla ylipäätään. Onko miehellä sisaruksía, työkavereita. Työnantaja vähintäin pitäisi löytyä. Ota selvää, että koska mies on ilmoittanut palaavansa duuniin ja ynnää yksi yhteen. En mieli Pattayalle, mutta Thaimaa on kaunis matkailumaa. Arvelen, että myös Pattayalta löytyy ihania kohteita ja ko. kohteet on mukava myös sinun nähdä. Ota tietty asenne, mutta älä pilaa mitään. Eli, jos ukkosi muhinoi muiden naisten kanssa oli nuo akat sitten vaikka venäläisiä, niin tee periaatepäätös ja jätä äijäsi. Koeta, vaikka salaa hiipiä illalla hotlaan, jossa avokkisi pitää majaa tai seuraa joku ilta ihan huvin vuoksi, että mitä ukkosi aikoo. En usko, että thaikkunaiset käy miesten päälle. Uskon, että miehet etsiuvät Thaikuista naisseuraa omien syiden vuoksi. Tvsti tarina päättyy parhaalla mahdollisella tavalla.

      • nanna1981

        hän palasti suomeen jo.. muuten kiva idea=)


      • lapsiMUKAAN

        Vaikuttikin siltä, että palaa ja, kun palaa, niin on ihan toinen ääni kellossa. Olet sen ikäinen tai olette vielä senikäiset, että on nautinto, kun saa aiheutettua mustasukkaisuuden tunteita toiselle. Sinulla (teillä?) on pieni lapsi, joten koettakaahan selviytyä kriisistänne ja lähetkää seuraavan kerran yhdessä Thaikkuihin. :)


      • nanna1981

        Eikun se on mun tytär ja miehen kanssa on seurusteltu se alle vuos.. Ei meillä tilanne ole muuttunut muuten kuin sain vihdoin puheyhteyden eli ollaan kirjoiteltu mutta kaikesta muusta kuin meistä.. ei vastaa meitä koskeviin viesteihin mutta jos kuulumisia kyselen ja armeijaan liittyen niin vastaa.. aika masentavaa.


      • onnentoivotus71

        Ryhdistäydy ja tsemppaa ja jatkakaa siitä mihin jäitte ennen sinulle niin epämieluisaa lomallelähtöä.


      • nanna1981

        Mulla on kaikki hyvin ja ihan positiivisella mielellä liikkeellä. Mä en vaan osaa jatkaa siihen mihin jäätiin kun ei se vastaa jos sanon et olisitpa täällä niin voitais kattoo leffaa.. tai jos vaikka sanon et panettais niin ei vastaa. Miten jatkaa ?


      • Laihdutusauttaa
        nanna1981 kirjoitti:

        Mulla on kaikki hyvin ja ihan positiivisella mielellä liikkeellä. Mä en vaan osaa jatkaa siihen mihin jäätiin kun ei se vastaa jos sanon et olisitpa täällä niin voitais kattoo leffaa.. tai jos vaikka sanon et panettais niin ei vastaa. Miten jatkaa ?

        On tainnut saada parempaa pesää ymmärrettävää että kiinnostus lopahtanut. Täysin oma syysi siis.Tämä on muuten matkailupalsta ei ihmissuhde palsta.


      • nanna1981
        Laihdutusauttaa kirjoitti:

        On tainnut saada parempaa pesää ymmärrettävää että kiinnostus lopahtanut. Täysin oma syysi siis.Tämä on muuten matkailupalsta ei ihmissuhde palsta.

        heh sulla oli jotain asiaakin vai ihan tätä puppua tänne asti jaksoit tulla kirjoittamaan?


      • sellastatälläerää
        nanna1981 kirjoitti:

        Mulla on kaikki hyvin ja ihan positiivisella mielellä liikkeellä. Mä en vaan osaa jatkaa siihen mihin jäätiin kun ei se vastaa jos sanon et olisitpa täällä niin voitais kattoo leffaa.. tai jos vaikka sanon et panettais niin ei vastaa. Miten jatkaa ?

        Itselle kävi samoin,rakastan vieläkin vaimoani en vaan oikein pysty rakastelemaan thaimaan reissuni jälkeen.


    • AsuntovelkaisenArkea

      Kuulin uutenavuotena jutun miehestä, joka matkusti vaimonsa perässä Korfulle. Tuli parahiksi keskelle aviopetosta, mutta ei näyttäytynyt vaimolleen, vaan nappasi kännykällä kuvia ja marssi Kerkyraan Kreikan suurimpaan bordelliin.

      Laittoi sieltä mms-kuvia itsestään seuralaisineen ja pyysi vastalahjaksi rouvaltaan samanlaisia. Rouva laittoi kuvia saatuaan miehensä kännykästä kuvan itsestään maksullisen huorapojan kanssa.

      Nyt elävät taas lumen ja jään keskellä sopuisasti keskenään.

      • nanna1981

        mielenkiintoinen tarina.. mutta ei vaan sovi mulle tommonen :D kiitos kuitenkin ehdotuksesta.


    • riski2

      Näistä kommentoijista ei kukaan ole käynyt taikkulas, aloittajankin poika kaveri matkusti bussilla ii-joelle mummuu katsomaan.

      • eliPaskoJoelle

        TaHI karkasi kotoaan PHII-joelta IIIIHANAA-joelle.


    • yksinäinenturisti

      Ne naiset on ns. oppaita jotka hoitelevat juoksevat asiat ettei turisti joudu vaikeuksiin.

    • ParasNeuvo

      Voisin sanoa sulle Nanna, että unohda tuo mies. Näin sanoo 45v mies, joka asuu perheen kanssa Pattiksella puolet vuodesta.

      • nanna1981

        voisitko kertoa tarkemmin? mielellään kuulisin lisää kun asutkin siellä =)


    • panomies5698132

      Oli panemassa tietenkin. Selvä juttu:)

    • reaalielämä

      Tuo muijahan on selvästi riippuvainen ja riipuksissa muista, eikä ole saanut aikaiseksi omaa elämää ja olettaa, että muut maksavat hänen kulunsa. Vai on mies oikein armeija-ikäinen ja siitä muka keskustellaan..sen ikäinen poika on vielä täysi lapsi, kuten sinäkin.

      • nanna1981

        se on v.1987


    • LieneepiNäinTääHomma

      Mitäpä tuota kyselemään, miehesi on suurella todennäköisyydellä vähän maistanut etelän hedelmää ja kun "keltakuume" iskee, se on menoa. Anteeksi suorasukainen vastaukseni, mutta totuus on mielestäni tämä.

    • säälittävää

      Ukkosi tuo vielä aidosin mikä joka taikkuvitulla siellä on. Vaihda ukko kokonaan !

    • eroajo

      Niillä eukoilla ei ole mitään häpyä, ei mitään moraalia !

    • omakokemus

      Omien kokemusteni mukaan, thainaisilla on paljo korkeampi moraali kuin suomalaisilla kanssasisarillaan. Se että he puhuvat kauniisti, ja käyttäytyvät asiallisesti vielä korostavat heidän naisellisuuttaan. Silti he osaavat iloita pienistä asioista, ja perhe heille on kaikki kaikessa.

      Siinä missä suomalainen nainen tunkee vanhempansa ja lapsensa pois silmistä ja pois mielestä laitoksiin, siellä heistä pidetään huolta. On totta että lapsia kasvatetaan joskus piiskankin avulla, mutta silti he vaikuttavat onnellisimmilta kuin suomalaiset lapset. Ei heillä ole hirveästi kaikkea turhaa krääsää, mutta rakkautta he saavat senkin edestä. Minusta on hienoa katsoa kun lapset palvovasti katselevat ja juttelevat äidilleen ja isovanhemmilleen. Sellaista harvoin kokee suomessa.

      Miehistään he puhuvat yleensä myös kunnioittavasti, eikä he etsi ja keksi puolisostaan pelkkiä vikoja. Tottakai he purkavat ystävilleen sydänsurujaan en sitä kiistä. Mutta sitten taas jaksavat paremmin pitää huolta perheestään.

      Uskonkin että se thainaisellisuus koetaan joskus uhkana, siksi myös heistä etsitään olemattomia vikoja.

    • onnellinenmie

      Miehesi on rakastunut,ei se enään pysty sua panee paitsi silmät kiinni ajatellen thaikkuja.
      Itselle kävi samoin ero tuli nopeasti nyt ex vaimolla on afrikan ihme ja minulla aasian.
      Tyytyväisiä olemme molemmat tai minä ainakin kai hänkin.
      Onnelsi tuli aikoinaan mentyä thaimaahan nyt ensi kertaa oikeasti onnellinen parisuhteessa.

    • enämpihetero

      etsi uusi mies vanha on löytänyt uudet jutut,

    • farangkhiinok

      Itse kävin aikoinaan samanlaisilla reissuilla paitsi että en Pattayalla enkä Phuketissa vaan maaseudulla missä nyt asun Thaimaalaisen vaimoni kanssa. Suosittelen lämpimästi Thaimaata asuinmaaksi ja thaimaalaista vaimoa. Täällä huomaa että ei se sohjola ole mistään kotoisin. Tietenkin paalua pitää olla jonkin verran taskussa että onnistuu mutta kalliimmaksi se suomessa asuminen pitemmän päälle tulee. Täällä,on aurinkoa, iloisia ystävällisiä ihmisiä, hyvä palvelu joka paikassa ja se hymy sekä se mitä sen takana piilee.

      • jovuodesta1990

        Otetaans vähän pakkia..kävit samalaisella reisulla.., mutta et Pattayalla tai Phuketissa.
        Siellähän aloittajan ystäväkin kävi. Ja niin kävit muuten sinäkin, sillä sulla ei olisi ollut mitään mahdollisuutta päästä sinne maalle ellet ollut jonkun konkarin matkassa, joka on aika epätodenäköistä. Eikö niin?
        Mieltähän ei tästä kannata pahoittaa vaan pääasia, että siellä viihtyy..


      • maaseutunmies
        jovuodesta1990 kirjoitti:

        Otetaans vähän pakkia..kävit samalaisella reisulla.., mutta et Pattayalla tai Phuketissa.
        Siellähän aloittajan ystäväkin kävi. Ja niin kävit muuten sinäkin, sillä sulla ei olisi ollut mitään mahdollisuutta päästä sinne maalle ellet ollut jonkun konkarin matkassa, joka on aika epätodenäköistä. Eikö niin?
        Mieltähän ei tästä kannata pahoittaa vaan pääasia, että siellä viihtyy..

        Eka reissullani Thaimaahan -90 luvulla minä kyllä pääsin tutustumaan maaseutuun, erään neitosen kanssa, en tarvinnut toisten suomalaisten apuja ja varmaan moni muukin on näin tutustunut Thaimaan maaseutuun.
        Vaimoa en toki ottanut sillä kertaa.


      • jovuodesta1990
        maaseutunmies kirjoitti:

        Eka reissullani Thaimaahan -90 luvulla minä kyllä pääsin tutustumaan maaseutuun, erään neitosen kanssa, en tarvinnut toisten suomalaisten apuja ja varmaan moni muukin on näin tutustunut Thaimaan maaseutuun.
        Vaimoa en toki ottanut sillä kertaa.

        Internetissä varmaan tapasitte.


      • maaseutunmies
        jovuodesta1990 kirjoitti:

        Internetissä varmaan tapasitte.

        Bangokissa, kysyin neuvoa kohteeseen ja lähti opastamaan, ystävystyimme ja kävimme sitten kotiseudullaan Bangokista itään.


      • farangkhiinok
        jovuodesta1990 kirjoitti:

        Otetaans vähän pakkia..kävit samalaisella reisulla.., mutta et Pattayalla tai Phuketissa.
        Siellähän aloittajan ystäväkin kävi. Ja niin kävit muuten sinäkin, sillä sulla ei olisi ollut mitään mahdollisuutta päästä sinne maalle ellet ollut jonkun konkarin matkassa, joka on aika epätodenäköistä. Eikö niin?
        Mieltähän ei tästä kannata pahoittaa vaan pääasia, että siellä viihtyy..

        Konkaria ei ollut matkassa enkä käynyt Pattayalla enkä Phuketissa. Täällä Thaimaassa on aina ollut hyvät julkiset yhteydet joka paikkaan. Ei siinä mitään konkareita tarvitse olla matkassa. Hieman etukäteistietoa pitää toki olla esimerkiksi majapaikoista. Thaimaa tuli kyllä sittemmin koluttua läpikotaisin. Myös Phuket ja pattis mutta ne eivät ole minulle sopivia paikkoja. Nyt asun pienessä kylässä keskisessä Thaimaassa ja kielikin on tullut opeteltua niin alkaa nähdä asiat aivan eri valossa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6083
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3685
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1345
    Aihe