KIITOS Lahden suomalaiselle kirjakaupalle, tän iltaisesta juuri ennen sulkemis aikaa.... Pyörin siinä 2 kalenteria kädessä, niin tultiin oikein kysymään olenko ostamassa ne koska olemme sulkemassa. Ostamassa olin ja ostin. Olenhan asioinut siinäkin liikkeessä useasti ja saanut hyvää palvelua... Pääsin melkein ovelle kun securitaksen vartija tulee sisään ja halusi tutkia laukkuni
Mitä olinkaan ryöväämässä käynyt?Varkaaksihan minua epäiltiin!?!
En saanut selitystä oliko myyjä soittanut hänelle vai ei MUTTA en toivoisi tuota kokemusta kenellekkään!!! Henkilö kortin ja pomon numeron toki otin ylös ylimieliseltä itseään täynnä olevalta vartijalta ja tulen olemaan yhteydessä! Joten pikemmittä puheitta toivotan hyvää loppiaista tän illan kirjakaupan henkilökunnalle sekä vartijalle.Ah...Ps..Tulen kyllä sittenkin palauttamaan kalenterit ja pitäisiköhän pipokin ottaa päästä ja vähän laittautua sekä meikata jotta en näyttäisi niin epäilyttävältä.
Rosvo Suomalaisessa kirjakaupassa!
4
233
Vastaukset
- HyvääMainostaKO
Anne Ojanen Ja se miten se vartija ja myyjä katsoi mua,huh!!!!Huusin et luuletko sä perkele et oon joku narkki tai varas!!!En ees muista mitä sanoin järkytykseltä.Poliisilla uhattiin poistumaan että oli munkin viimeinen kerta kaupassa paitsi et hikiset kalenterit meen periaaatteesta palauttamaan!!!
- Pysy_totuudessa
Menikö asia todellakin noin kuin kerrot Anne? Ei tainnut kuitenkaan mennä joten lopeta virheellisen tiedon levittäminen.
- Anonyymi
Meni,sori vastauksen viivästymisestä.Eli asia meni juurikin noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni,sori vastauksen viivästymisestä.Eli asia meni juurikin noin.
Näinköhän on mennyt. Muista Anne että asioilla ja tapahtumilla on aina kaksi puolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2394419- 174239
Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi394061Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️343945Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.1663851Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k263842Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1253582Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.202984Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!202926Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?2632659