Kävin tai piti käydä äijäasemalla parturissa ja en varannut aikaa kun sanoivat että tänne voi tulla koska vaan.Kello oli 10.30 paikalla oli yksi henkilö ja huomasi minut mutta ei viitsinyt edes ovea tulla avaamaan.Joten taisi olla ensimmäinen ja viimeinen kerta kun käytän kyseistä parturia.REPIKÄÄ SE JULISTE POIS:ILMAN AIKAVARAUSTA
ÄIJÄASEMA-1
9
1942
Vastaukset
- joopajoo6
Ei kait se avaa ovea jos liike on vielä suljettu. Opettele lukemaan aikataulut. Paras parturi missä oon ikinä käynyt!
- Klipklip
Paikka näyttää aukeavan ti ja to klo 11.00. Olisikohan eka kirjoittaja ollut oven takana jompana kumpana noista päivistä? Kannattaa kyllä mennä uudelleen, vaikka nyt ei onnistunut! Työn jälki on Äijäasemalla hienoa, hinnat asialliset ja tunnelma kohdillaan. Minä ainakin olen ollut tosi tyytyväinen.
- Tisukkamies
Millasia tissejä siellä on näytillä?
Kannattaako niiden vuoksi mennnä? - tusukkamies
Kyll...
- tissialatukkamies
saako muutakin kun tukanajon?
- misukkamies
Minkä kokoista ja muotoista tissii?
- vtunurpo
Mee itte kattoo!
- SayUhSayLaUhlalalala
Ovesta sisään ja tissit tiskille :D
- A_vai_B_rappu
Takaovesta..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559