Enkä kerro mikä, mutta hävettää.
Vastaukset 7
- ooonnolo
Oon oikeesti ihan hirveen nolo...
- justajattelin
Mistä syystä?Jos oisit hän voisin luulla,että luet ajatuksia.Olin juuri aikeissa tehdä aloitusta jossa ajattelin kysyä häneltä hävettääkö häntä jokin ja miksi?Vai häpeääkö hän jotain muuta ihmistä?
- ooonnolo
justajattelin kirjoitti:
Mistä syystä?Jos oisit hän voisin luulla,että luet ajatuksia.Olin juuri aikeissa tehdä aloitusta jossa ajattelin kysyä häneltä hävettääkö häntä jokin ja miksi?Vai häpeääkö hän jotain muuta ihmistä?
Se on telepatiaa, jos olet hän. Hävettää yksi asia.
- oikeahäpeä
Kuka olet? Voisitko olla hän?Mies?
- ooonnolo
oikeahäpeä kirjoitti:
Kuka olet? Voisitko olla hän?Mies?
En ole mies.
- Kylmäonjatosi
Mua ei hävetä mikkään ja kerron sen teille.
- ooonnolo
Sepäs ei tullukkaa yllätyksenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3441262- 54743
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55738- 38725
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59606- 45604
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26591- 54562
- 42526