Enkä kerro mikä, mutta hävettää.
Vastaukset 7
- ooonnolo
Oon oikeesti ihan hirveen nolo...
- justajattelin
Mistä syystä?Jos oisit hän voisin luulla,että luet ajatuksia.Olin juuri aikeissa tehdä aloitusta jossa ajattelin kysyä häneltä hävettääkö häntä jokin ja miksi?Vai häpeääkö hän jotain muuta ihmistä?
- ooonnolo
justajattelin kirjoitti:
Mistä syystä?Jos oisit hän voisin luulla,että luet ajatuksia.Olin juuri aikeissa tehdä aloitusta jossa ajattelin kysyä häneltä hävettääkö häntä jokin ja miksi?Vai häpeääkö hän jotain muuta ihmistä?
Se on telepatiaa, jos olet hän. Hävettää yksi asia.
- oikeahäpeä
Kuka olet? Voisitko olla hän?Mies?
- ooonnolo
oikeahäpeä kirjoitti:
Kuka olet? Voisitko olla hän?Mies?
En ole mies.
- Kylmäonjatosi
Mua ei hävetä mikkään ja kerron sen teille.
- ooonnolo
Sepäs ei tullukkaa yllätyksenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty471539Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3511305Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto351110Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s3431056- 621041
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine137929Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33831Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte200759- 42629
- 61625