Enkä kerro mikä, mutta hävettää.
Vastaukset 7
- ooonnolo
Oon oikeesti ihan hirveen nolo...
- justajattelin
Mistä syystä?Jos oisit hän voisin luulla,että luet ajatuksia.Olin juuri aikeissa tehdä aloitusta jossa ajattelin kysyä häneltä hävettääkö häntä jokin ja miksi?Vai häpeääkö hän jotain muuta ihmistä?
- ooonnolo
justajattelin kirjoitti:
Mistä syystä?Jos oisit hän voisin luulla,että luet ajatuksia.Olin juuri aikeissa tehdä aloitusta jossa ajattelin kysyä häneltä hävettääkö häntä jokin ja miksi?Vai häpeääkö hän jotain muuta ihmistä?
Se on telepatiaa, jos olet hän. Hävettää yksi asia.
- oikeahäpeä
Kuka olet? Voisitko olla hän?Mies?
- ooonnolo
oikeahäpeä kirjoitti:
Kuka olet? Voisitko olla hän?Mies?
En ole mies.
- Kylmäonjatosi
Mua ei hävetä mikkään ja kerron sen teille.
- ooonnolo
Sepäs ei tullukkaa yllätyksenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri531398- 87940
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44757Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40740Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus274690- 48563
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,186530" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied61526- 43509
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l110507