söpöliini ja LOLIHENTAI

kawaiimursu

Kaikki vaan sanoo niit pedoiks eikä se oo kivaa kun ne ei oo. Oikeesti kukaan ei tajua nukkei tai pehmolelui ne on ihanii ♥ :3 söpöliini ja LOLIHENTAI älkää antako noitten epäsöpöjen idiootti pedojen lannistaa! Ootte söpöi pus ♥ Terveisin kawaiimursu ♥

27

1856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkkimerkkiesimerkki

      Säkin taidat olla pedo

      • Ai kiva tietää et 13v tytöt on nykyään pedoi..... en mä oo....


      • spurdos spärdös ebin :-DDD mää oon niin GODLIKE


    • Jalaa

      Täällä on taas oikeet älynjättiläiset liikenteessä. Eikös ne koulujen joululomat jo loppuneet?

    • Taas uusi tissun sivupersoona. Myös homohentai ja söpöliini ovat sellasia.

      • söpöIiini_

        Kappas vaan, kylmis tuli etsimään tissua.


      • Koska muka servasit minut?


    • 120% samaa mieltä

    • ripulivaluuuuu

      Siihen on hyvä sanota nimeltä "Suomi24 - Suomen suurin vessanpönttö" että kannataa paskoa menemään!!

    • Bentsoidi

      Lolihentai on jälleen aktiivinen.

    • Rakastunut.fani

      Kylmis mainittu.

    • No mitä vikaa pedofiileissä on. Ne on asiallisia lapsenrakastajia

    • katsojan-mielipide

      Joku saisi kauhoittaa sen homohentain ja kunnolla.

    • Melko uutena käyttäjänä en ymmärrä tätä nukke juttua, nukethan ovat kivoja, kyllä minullakin on nukke: http://imgur.com/UxVD23e

      • Nämä nuket ovat Anime nukkeja


      • Söpöline kirjoitti:

        Nämä nuket ovat Anime nukkeja

        Nukkeni ei kyllä ole anime nukke.


      • animehomo- kirjoitti:

        Nukkeni ei kyllä ole anime nukke.

        Ei niin. Mutta tämä "nukke juttu" liittyy anime nukkeihin.


      • animehomo- kirjoitti:

        Nukkeni ei kyllä ole anime nukke.

        Sun viesti poistettiin "sääntöjen vastaisena" suoli69 on totaalisesti rikki...


      • Söpöline kirjoitti:

        Sun viesti poistettiin "sääntöjen vastaisena" suoli69 on totaalisesti rikki...

        "Ymmärrän" on kyllä paha sana.


      • animehomo- kirjoitti:

        "Ymmärrän" on kyllä paha sana.

        Näyttää siltä että poistettavat viestit arvotaan.


      • Söpöline kirjoitti:

        Näyttää siltä että poistettavat viestit arvotaan.

        Vähän kuin lotto. Kuka voittaa seuraavaksi? :D


      • animehomo- kirjoitti:

        Vähän kuin lotto. Kuka voittaa seuraavaksi? :D

        Minä en ole voittanut :(
        Toivon todella että on minun vuoro!
        Tämän kirjoittaminen oli kuin lottorivin täyttäminen.. Ja nyt jännittämään .......


      • Söpöline kirjoitti:

        Minä en ole voittanut :(
        Toivon todella että on minun vuoro!
        Tämän kirjoittaminen oli kuin lottorivin täyttäminen.. Ja nyt jännittämään .......

        Sano vain "homo" niin voitat. Toimii joka kerta.


      • animehomo- kirjoitti:

        Sano vain "homo" niin voitat. Toimii joka kerta.

        Ylläpito selvästi huomasi että olet heitä älykkäämpi. Ja keksi uuden taktiikan


      • Yritän voittaa. Lue viestiketju niin ymmärrät.


    • Hacko

      Kuka vittu on joku söpöliini

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe