Kaikki vaan sanoo niit pedoiks eikä se oo kivaa kun ne ei oo. Oikeesti kukaan ei tajua nukkei tai pehmolelui ne on ihanii ♥ :3 söpöliini ja LOLIHENTAI älkää antako noitten epäsöpöjen idiootti pedojen lannistaa! Ootte söpöi pus ♥ Terveisin kawaiimursu ♥
söpöliini ja LOLIHENTAI
27
1856
Vastaukset
- erkkimerkkiesimerkki
Säkin taidat olla pedo
- Jalaa
Täällä on taas oikeet älynjättiläiset liikenteessä. Eikös ne koulujen joululomat jo loppuneet?
Taas uusi tissun sivupersoona. Myös homohentai ja söpöliini ovat sellasia.
- söpöIiini_
Kappas vaan, kylmis tuli etsimään tissua.
120% samaa mieltä
- ripulivaluuuuu
Siihen on hyvä sanota nimeltä "Suomi24 - Suomen suurin vessanpönttö" että kannataa paskoa menemään!!
- Bentsoidi
Lolihentai on jälleen aktiivinen.
- Rakastunut.fani
Kylmis mainittu.
No mitä vikaa pedofiileissä on. Ne on asiallisia lapsenrakastajia
- katsojan-mielipide
Joku saisi kauhoittaa sen homohentain ja kunnolla.
Melko uutena käyttäjänä en ymmärrä tätä nukke juttua, nukethan ovat kivoja, kyllä minullakin on nukke: http://imgur.com/UxVD23e
animehomo- kirjoitti:
Nukkeni ei kyllä ole anime nukke.
Ei niin. Mutta tämä "nukke juttu" liittyy anime nukkeihin.
animehomo- kirjoitti:
Nukkeni ei kyllä ole anime nukke.
Sun viesti poistettiin "sääntöjen vastaisena" suoli69 on totaalisesti rikki...
Söpöline kirjoitti:
Sun viesti poistettiin "sääntöjen vastaisena" suoli69 on totaalisesti rikki...
"Ymmärrän" on kyllä paha sana.
animehomo- kirjoitti:
"Ymmärrän" on kyllä paha sana.
Näyttää siltä että poistettavat viestit arvotaan.
Söpöline kirjoitti:
Näyttää siltä että poistettavat viestit arvotaan.
Vähän kuin lotto. Kuka voittaa seuraavaksi? :D
animehomo- kirjoitti:
Vähän kuin lotto. Kuka voittaa seuraavaksi? :D
Minä en ole voittanut :(
Toivon todella että on minun vuoro!
Tämän kirjoittaminen oli kuin lottorivin täyttäminen.. Ja nyt jännittämään .......Söpöline kirjoitti:
Minä en ole voittanut :(
Toivon todella että on minun vuoro!
Tämän kirjoittaminen oli kuin lottorivin täyttäminen.. Ja nyt jännittämään .......Sano vain "homo" niin voitat. Toimii joka kerta.
animehomo- kirjoitti:
Sano vain "homo" niin voitat. Toimii joka kerta.
Ylläpito selvästi huomasi että olet heitä älykkäämpi. Ja keksi uuden taktiikan
- Hacko
Kuka vittu on joku söpöliini
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384