Kuvasin Canon PowerShot G7 X:llä pienen videonpätkän (kun oikea videokamera unohtui kotiin). Parin minuutin pätkälle tapahtui jotain (?), enkä saa sitä nyt elvytettyä millään. Recovery-ohjelmista kokeilin PhotoReciä ja paria muuta "kevyempää", mutta ei mitään tulosta.
Kameran SD-kortti tuntuu olevan kunnossa muuten, se on Lexarin hc 1, 16 gb class 10 professional 633x ... Onko kellään ideoita ? Olin siirtämässä videota suoraan SD-slotista pc:lle, kuvat siirtyivät ongelmitta, video ei. Tiedosto "on" tavallaan olemassa, näkyy 1:52 mittaisena, ja pvm ym. tiedot ovat oikein, mutta millään mediasoittimella ei tule ääntä eikä kuvaa. Sama homma itse kamerassa.
Hävinnyt MP4-tiedosto
Yippee_tai_ehkä_ei
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249