Kuvasin Canon PowerShot G7 X:llä pienen videonpätkän (kun oikea videokamera unohtui kotiin). Parin minuutin pätkälle tapahtui jotain (?), enkä saa sitä nyt elvytettyä millään. Recovery-ohjelmista kokeilin PhotoReciä ja paria muuta "kevyempää", mutta ei mitään tulosta.
Kameran SD-kortti tuntuu olevan kunnossa muuten, se on Lexarin hc 1, 16 gb class 10 professional 633x ... Onko kellään ideoita ? Olin siirtämässä videota suoraan SD-slotista pc:lle, kuvat siirtyivät ongelmitta, video ei. Tiedosto "on" tavallaan olemassa, näkyy 1:52 mittaisena, ja pvm ym. tiedot ovat oikein, mutta millään mediasoittimella ei tule ääntä eikä kuvaa. Sama homma itse kamerassa.
Hävinnyt MP4-tiedosto
Yippee_tai_ehkä_ei
0
83
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352196
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31721
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562