Puhelin-Poika

Jos tällaiselle palstalle antaa puhelin-numeron...
Näin kylmällä ilmalla.
Esi-merkiksi huomenna.
Olisiko se vain iloisen juttelun paikka?
Vai alkaisiko paha ilma kiertää heti?
Vaikka numeron takana olisi tunteellinen, iloinen, rehellinen nimmari.
Sininen nimmari.
Nytkin saa alkaa kaikkee.

H.

168

537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ninku iloistakin...

H.

• Aattelin niinku että olisin sillee keskiössä.
        Piiri iloinen löpisisi siitä mitä minä olen heille jutellut.
        Olisimme niinku kaikki yhdessä.
        Minä en löpisisi.

H.

• Jahas, se olikin näin vanha ja veikeä idea, vastaan vain siksi, kun erehdyin aloitusta pyytämään.
      Nyt kaikki pikkukärpäset sukivat siipiään, pääsevät keskiönsä ympärille pörräämään.
      Iloisia rupatteluhetkiä toivotan.

• "Ancelina"

Ei ajatus ole vanhan-aikainen.
        Se seuraa aikaansa.
        Kulkee vuosien mittaan, sanoisin.
        Oletan että tarkoituksellisesti et halua ilosta kiherrellä.
        Vaan kierrät minutkin kikkaralle.

H.

• hunksz kirjoitti:

"Ancelina"

Ei ajatus ole vanhan-aikainen.
        Se seuraa aikaansa.
        Vaan kierrät minutkin kikkaralle.

H.

hunksz

Nimenomaan iloisia rupatteluhetkiä toivotin, palstaystävälle tietenkin.
        Väännä häntäsi riemunkippuraan,
        toivon että monta uutta ystävää saat.

YP.

• ent.siivoojaparka
        Ancelina kirjoitti:

hunksz

Nimenomaan iloisia rupatteluhetkiä toivotin, palstaystävälle tietenkin.
        Väännä häntäsi riemunkippuraan,
        toivon että monta uutta ystävää saat.

YP.

No äläs nyt, Ancelina.
        Sinähän se olet yksi niitä harvoja sinisiä palstakirjoittajia, joitten hän nimenomaan toivoo ottavan häneen yhteyttä puhelimitse.
        Meidät mustathan (pikkukärpäset), joita täällä on suurin osa, poissuljettiin heti kättelyssä.

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

No äläs nyt, Ancelina.
        Sinähän se olet yksi niitä harvoja sinisiä palstakirjoittajia, joitten hän nimenomaan toivoo ottavan häneen yhteyttä puhelimitse.
        Meidät mustathan (pikkukärpäset), joita täällä on suurin osa, poissuljettiin heti kättelyssä.

Minulla ei ole tarvetta soitella palstan yhteishyvälle, kyllä tämä palstarupattelu riittää.
        Ei ketään ole hän sulkenut pois, jokainen mukana olla vois.

• ent.siivoojaparka
        Ancelina kirjoitti:

Minulla ei ole tarvetta soitella palstan yhteishyvälle, kyllä tämä palstarupattelu riittää.

Ei kai rehellinen sininen nimmari epärehellisiltä nimmareilta soittoa halua?

• näin.mä.sen.näen
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Ei kai rehellinen sininen nimmari epärehellisiltä nimmareilta soittoa halua?

Oottaahan hän tuolla että mimmi mummikin pirauttaa kunha ei jatkuvasti rimputa ;)))))
        Eikö me mustat olla palstan rehellisintä väkeä.

• ent.siivoojaparka
        näin.mä.sen.näen kirjoitti:

Oottaahan hän tuolla että mimmi mummikin pirauttaa kunha ei jatkuvasti rimputa ;)))))
        Eikö me mustat olla palstan rehellisintä väkeä.

Heh!
        Kuka vaan nainen voisi soittaa pirahuttaa ja sanoa olevansa "mimmimummi se täällä". Kunhan ei liian moni, muuten voisi hunkszilla alkaa epäilykset herätä.

• mimmimum-mi
        Ancelina kirjoitti:

Aika ilkeästi sanottu...yhteishyvä....Minäkin muutaman vuoden jo täällä olleena ....en ole ymmärtänyt juttuasi yhteishyvästä- kään....Kenen yhteishyvä? Eikö me palstalla yleisesti ja julkisesti kirjoitella...Ystäviä jotkut vannovat olevansa....ei kai siinäkään mitään ihmeellistä jos soittelet ystävällesi...toisellekin miehelle...

• mimmimum-mi kirjoitti:

Aika ilkeästi sanottu...yhteishyvä....Minäkin muutaman vuoden jo täällä olleena ....en ole ymmärtänyt juttuasi yhteishyvästä- kään....Kenen yhteishyvä? Eikö me palstalla yleisesti ja julkisesti kirjoitella...Ystäviä jotkut vannovat olevansa....ei kai siinäkään mitään ihmeellistä jos soittelet ystävällesi...toisellekin miehelle...

Eiköhän tuo ent.siivooja joku aika sitten kysellyt mitä YH. tarkoitraa ja itse yhteishyvää ehdotti.
        Ja on ehdotus esiintynyt palstalla ennenkin .
        Älä nyt minua kaikesta syytä vaikka mielesi tekisikin. Odota rauhassa sitä numeroa, ehkä saat ystävän hänestä.
        Minulla on ystäviä, nyös miehiä joiden kanssa soitellaan, älä heistä huolta kanna. Siinä ei todellakaan ole mitään ihmeellistä, ellei joku halua sellaista nähdä.

• mimmimum-mi
        Ancelina kirjoitti:

Eiköhän tuo ent.siivooja joku aika sitten kysellyt mitä YH. tarkoitraa ja itse yhteishyvää ehdotti.
        Älä nyt minua kaikesta syytä vaikka mielesi tekisikin. Odota rauhassa sitä numeroa, ehkä saat ystävän hänestä.
        Minulla on ystäviä, nyös miehiä joiden kanssa soitellaan, älä heistä huolta kanna. Siinä ei todellakaan ole mitään ihmeellistä, ellei joku halua sellaista nähdä.

Ai ...sinä muutitkin asian nyt tuohon suuntaan....

• ent.siivoojaparka
        Ancelina kirjoitti:

Voisihan se tietty tarkoittaa muutakin.
        Huutomerkin kanssa YH!
        Yllättäen Härnäävä
        Yksi Häirikkö
        Yhteis Hengessä
        Yskittää Hyvin
        Ympäriinsä Homeessa
        ...
        Ja paljon muuta muuta muuta.
        Palstaa jonkun aikaa lukeneena minusta se Yhteis Hyvä oli jotenkin luontevin tulkkaus ...

• mimmimum-mi kirjoitti:

Ai ...sinä muutitkin asian nyt tuohon suuntaan....

Moitihan nyt ent.siivojaparkaakin, kun tuollaisia ehdottelee.

• eppu2

Voisihan se tietty tarkoittaa muutakin.
        Huutomerkin kanssa YH!
        Yllättäen Härnäävä
        Yksi Häirikkö
        Yhteis Hengessä
        Yskittää Hyvin
        Ympäriinsä Homeessa
        ...
        Ja paljon muuta muuta muuta.
        Palstaa jonkun aikaa lukeneena minusta se Yhteis Hyvä oli jotenkin luontevin tulkkaus ...

Kyllä nyt yskittää hyvin, kun meinaan nauruuni tikahtua. Tuo ympäriinsä homeessa oli kyllä päivän paras.

• he-he-heheh
        eppu2 kirjoitti:

Kyllä nyt yskittää hyvin, kun meinaan nauruuni tikahtua. Tuo ympäriinsä homeessa oli kyllä päivän paras.

he-heeee

Källä minuakin nauratti tuo ympäriinsä homeessa.

• he-he-heheh
        he-he-heheh kirjoitti:

he-heeee

Källä minuakin nauratti tuo ympäriinsä homeessa.

Siis kyllä...
        Ei kunnolla näekään kun niin naurattaa...

• kuunteluoppilas

Siis naiset olisivat kuin kärpäset hunajapurkin ympärillä pörräämässä? Laita ihmeessä numero, voiko siinä vain kuunnella, onko se jokin rinki missä on monia yhtä aikaa?

• hunksz

"kuunteluoppilas"

Iloisestiko kysyt?
        Älä liioittele.
        Minä olisin vain numero, kuten toisetkin.
        Ja, ainakin minä olisin rehellinen.

H.

• tämäkin.vielä

luulin jo nähneeni palstan synkimmän alennustilan

• "tämäkin.vielä"

Niin, maisema vaihtuu Suomessakin kummuilta toisille.
        Kiemurtelehan iloisesti mukana.

H.

• kuunteluoppilas

Ei minusta ole alennustila. Ihan hyvä idea kelle se sopii.

• mimmimum-mi

Hunksz aloittikin tykisti...koko palstan mykisti
      Pikkukärpäset ei näin pakkasella pörrää....sitäkö vain "joku" pelkää..
      Ryhmäpuhelu...niinkuin neuvottelu...kuivaa se olisi ilman sielua ja sydäntä...

• "mimmimum-mi"

Ei tule siitä ryhmä-puhelua.
        Jos et jatkuvasti soita.
        Tahtia sekoita.

H.

• he-he-heheh

Kärpäset taitavat olla vähempänä näin tammikuun pakkasilla.

• Heikunkeikku

Olisi aika vaikeeta. Hankalaa ma sanon. Jos Minä alkaisin puhelintytöksi ja joku mulle sitte soittais, niin mä puhelun jälkeen tulisin palstalle kirjottamaan, että se sano niin ja mä sitte sille vastasin niin, johon se "se" tulis lujaa kyytiä selittään, että emmä sitä tarkottanut ku tarkotin niin, johon joku toinen taas vastais, että onks niillä jotain kröhöm-juttua keskenään, johon mä ettei oo kröhömiä, josta joku innostuis vääntämään onko kröhömiä vai eikö oo.
      Niin sekaseks se menis, että vaikka joskus palstakin tuntuu sekaselta, niin toi puhelinjuttu ylittäis kaiken.

• "Heikunkeikku"

Muttaku ei siinä olisi seksiä sillee?
        Enkä minä takasin soittais.
        Jos ei ihan itse-murhaks alkaisi mennä.
        Olis vaan sillee että mulle soitettais, olisin kiltti ja hellä.
        Soittajat sit juttelis palstalla niinku sillee :)

H.

• ansajataunojutut
        hunksz kirjoitti:

"Heikunkeikku"

H.

Niinkuin friidus aikonaan paljasti palstalla lemmenlurituksenne.

• ansajataunojutut kirjoitti:

Niinkuin friidus aikonaan paljasti palstalla lemmenlurituksenne.

"ansajataunojutut"

Numero ei nimmaria pilaa.
        Nimmari voi numerosta nekkua odottaa.

Aikuinen alkaa ajatella.

H.

• Heikunkeikku
        hunksz kirjoitti:

"Heikunkeikku"

H.

Aijaa, ettei olis Kröhöm-juttuja. Mitäs jännää siinä sitte olis, ku ei vois yhtään tihkuvaa sanaleikittelyä kräpsyvin silmin suorittaa (vaikka kräpsyvyyttä ei puhelimessa voikaan nähdä, niin se on aistittavissa puhujan äänipoljennossa ja nyanssien vaihteluissa. Aivan kuten jos puhuja nauraa puhuessaan). Pieni flirtti onnistuis pamauttamaan palstankin iloiseen elämänintoon, kun porukka keskustelis miten ne ja he sillee toisilleen jutteli.
        Laita vaan puhelinnumero. Kerro sitte mimmosia tyyppejä sulle soitti.

• de-meter

Etkös sinä ole puuhannut tuota puhelinlinjaa ennenkin, hunksi ?
      Muistelin vain, että aikaisempi kokemus oli sellainen, että linja tukkeutui ja valitit itsekin, että oli vaikea pitää homma hanskassa... Mutta onhan sinulle tullut lisää ikää ja kokemusta, kyllä se siitä ja onnea matkaan..))
      Ja olisihan siinä se hyvä puoli, että vain kiinnostuneet soittaisivat, voisit samalla mitata kannatusta..)).
      Jatkosta olen sitten samaa mieltä heikun kanssa. Silmälläpito ja luulottelu siinä lisääntyisivät.

• "de-meter"

Huomasitko?

"Ei ajatus ole vanhan-aikainen.
        Se seuraa aikaansa.
        Vaan kierrät minutkin kikkaralle"

Kannatuksen-hakuisuus taitaa olle menneisyyttä sillee.
        Mitä ihmettä se voisi olla 66-vuotiaalle?
        Toisaalta, puhelussaan voi hyvin kysyä kuinka rauhallinen olet.
        Tuohon kysymykseenkin olisi minun helppo vastata.
        Tavallaan kuin kysyisi kuinka lämmin peiton pitää olla.
        Sitten.
        H.

• lyhyestävirsikaunis

"Älä soita
      Puhelin_Poika
      äläkkä edes
      kepillä jäätä koita"
      "Sattuu vastaa noita
      Stokiksesta itään,
      ei se mitään
      jos tykkää
      kun myrkkyä lykkää"

• kevätonvallatontipitii

Soittaja siis maksaa puhelukulut :D Puhelin-Poika-puhelinpalvelussa soittava nainen tai mies maksaa @hunkszin palveluista :D
      Onko maksullinen palvelunumero? Montako euroa minuutilta laskutat omaan taskuusi @hunksz?
      Yleensä mies maksaa naiselle :D nyt näyttää olevan niin kova Poika liikenteessä, että naiset maksavat.

• ent.siivoojaparka

Pikkuveli toissakesänä valitteli, kun tulee aina naisille annettua puhelinnumeronsa. Katseli otsa rypyssä, kun puhelin soi tai tuli tekstari; kukahan tuokin nyt on, kun en yhtään muista missä olisin tuon nimiselle antanut numeroni vaikka paljon sitä on tullut vahingossa jaettuakin.
      Sitten hän alkoi jo epäilemään, että mitäs jos joku muukin on antanut hänen numeronsa naisille ja alkoi miettimään, kenen inhokkinsa numeron hän tästälähin antaisi niille. Lupasin oman numeroni käyttöön.
      Itse kuljetin kauan mukanani psyykeakuutin numeroa, minkä annoin jokaiselle epämääräiselle numeroani kyselevälle.

• KYllä kai puhelinpoika laitto merkille miten hanakasti kirjottajat tarttui rehellinen sanaan ,niin sen piti ollakkin ,suorat sivut sano seppäkin aikanaan.
      Eiks tota puhelin juttua vois kehittää niin kuin sitä pesäkameraa aikoinaan ,sä oisit tolpalla ja kattelijat kuulis sun äänen ja soittaja arvattais.

• Koti-kiusattu, hyvä on ideasi, silloinhan minä en edes viitsisi soittaa, kun tunnistaisit ääneni, tai ainakin nauruni.

• Tuo tietysti silloin jos soittajankin ääni kuuluisi ja eikö se olisi parempi niin, tasapuolisempaa ja kuunneltais tarkasti onko äänessä ulkomaalaista koristusta.

• Sampsunk.salattu

Jaa että prepaid paketti tullut ostettua, valmiiksik. Luuri puuttuu. Soskuko maksoi prepaidin että saisit sosiaalisia kontakteja ankeaan elämääsi?
      Mutta Souwot kenttähän on vapaa toimia jokainen mieltymyksiensä mukaan.
      Muistelen, että uhittelit numerollasi jo viime kesänä. Sitä vaan ei näkynyt, palstan rouvien harmiksi.

• Tutunoloisesti tulin nyt tänne nimmareineni sotkemaan pakkaa.
      En viitsinyt vanhaa ketjua nostella.
      Tuosta pahan ilman kierrosta, voi se ilmakin tänään kierrellä kun hellalla porisee hernekeitto ja muut. :)
      Kuhan nyt ilmaisen että tulit kyllä huomatuksi..

• High-Heeled reds...
        Niinkö se muinoin meni?

H.

• No ei mennyt muinoin.
        Eikä mene vieläkään.
        Rannoilla ja metsissä ei mitään muuta kun kunnolliset ja vahvat.
        Niillä mennään.
        Älä viitsi sotkea minua johonkin toiseen...

• yks.niistä.entisistä
        tulisilla kirjoitti:

No ei mennyt muinoin.
        Eikä mene vieläkään.
        Rannoilla ja metsissä ei mitään muuta kun kunnolliset ja vahvat.
        Niillä mennään.
        Älä viitsi sotkea minua johonkin toiseen...

Oliko muinoin niin paljon meitä soittajaneitoja että menivät jo naiset sekaisin ;)))) miten nyt käy kun hälle on tullut ikääkin lisää ;)))

• Soiko.puhelin

Kerros ny onko tullu puheluita! Onko soitelleet siniset vai mustat nimmarit. Niinhän se meni koti-kiusatun jaottelun mukaa, että siniset ihmiset on niitä rehellisiä kunnon ihmisiä. Sitten on valitettavasti niitä mustalla kirjoittavia "perskärpäsiä" joiden puheluistakaan ei nyt niin väliä olisi.

Vai oletkohan sinä sittenkään yhtä kranttu jakamaan kirjoittajia hyviin ja huonoihin?

• ,rehelliset sanonta oli toisen ketjun häiriköille syötti johon he tarttuivat, oletko yksi heistä?
        oletko ihan varma että puhuin Kärpäsistä sanakaan ja puheluista en senkään vertaa

• siilimuori3

Kun jaat puhelinnumeroa julkisella palstalla siihen voi soittaa kuka vaan ja esiintyä kenenä täällä kirjoittavana vaan sinisellä tai mustalla.

• arvatkaaskenenä
        siilimuori3 kirjoitti:

Kun jaat puhelinnumeroa julkisella palstalla siihen voi soittaa kuka vaan ja esiintyä kenenä täällä kirjoittavana vaan sinisellä tai mustalla.

huomenna mää soitanki sille ja esiinnyn ?????

• siilimuori3
        arvatkaaskenenä kirjoitti:

huomenna mää soitanki sille ja esiinnyn ?????

No kenenä?

• arvaatkaaskenenä
        siilimuori3 kirjoitti:

No kenenä?

Yllätän hunksin ja sitten kirjotan tänne kaikki mitä hän mulle lirkutteli ;))))

• siilimuori3
        arvaatkaaskenenä kirjoitti:

Yllätän hunksin ja sitten kirjotan tänne kaikki mitä hän mulle lirkutteli ;))))

Niivvai jos hää yllättääki siut ja ei olekaan itse siellä vaan laittaa jonkun toisen joka nauhoittaa sun lirkkus hälle. Mitäs siihen sanot?

• arvatkaaskenenä
        siilimuori3 kirjoitti:

Niivvai jos hää yllättääki siut ja ei olekaan itse siellä vaan laittaa jonkun toisen joka nauhoittaa sun lirkkus hälle. Mitäs siihen sanot?

Mitä se mua haittaa kun se menee sen piikkiin jona mä esiinnyn, varokaapa vaan ;)))))

• siilimuori3
        arvatkaaskenenä kirjoitti:

Mitä se mua haittaa kun se menee sen piikkiin jona mä esiinnyn, varokaapa vaan ;)))))

Juu mut maksu voipi mellä sulta, oletkos valmis siihen :D?Mutta sulla tietehi uteliaisuus voittaa.

• Noniin.
      Ei yhtään soittoa.
      Iloinen rupattelu näyttää jatkuvan muissa aloituksissa.
      Palaamme huomenna.

H.

• Korva-Juntturi

Muista lada-ta sim-korttiin arvoa saunalahti.fi /priipeid sivulta ja pistä puhelin lataukseen yön ajaksi, että se käy mahdollisimman kuumana heti aamusta: kuumille aalloille ja kuumille linjoille on kysyntää eli tarjokkaita, ei enää lapsia mutta kuin soittaisi joulupukin kuumalle linjalle, sitä nainen unelmoi.

• kyllä.oot

Jos sulle olis joku soittanut niin olisit itserakas pässi ne tänne ilmottanut,niinhä sä teit viiskymppisiskin paljastit ketä sulle soitteli.

• kevätonvallatontipitii

Tämä on kyllä hulluinta!

• piriseekö.nyt

Palstan hulluin näyttää koko repertuaarinsa kyllä itserakkaus ja huomion saaminen alkaa valua yli äyräitten :(

• piriseekö.nyt kirjoitti:

Palstan hulluin näyttää koko repertuaarinsa kyllä itserakkaus ja huomion saaminen alkaa valua yli äyräitten :(

Ei minusta tuossa mitään sanottavaa pitäisi olla. Prepaid liittymän omistaja pysyy anonyymina.
        Jos joku haluaa kuluttaa aikaansa noin, niin mitä sitten. Itse olen huono soittelemaan, minulla on niin vähän tapahtumia että ei riitä asiaa. Kyllä puhelimen voi sulkea jos tulee asiattomia soittoja, siinä on punainen luurin kuva.

• kevätonvallatontipitii
        mielikki.neito kirjoitti:

Ei minusta tuossa mitään sanottavaa pitäisi olla. Prepaid liittymän omistaja pysyy anonyymina.
        Jos joku haluaa kuluttaa aikaansa noin, niin mitä sitten. Itse olen huono soittelemaan, minulla on niin vähän tapahtumia että ei riitä asiaa. Kyllä puhelimen voi sulkea jos tulee asiattomia soittoja, siinä on punainen luurin kuva.

Hahaa, olet sinäkin :)))))))
        Etteikö mitään sanottavaa :)))))))
        Voi teitä raukkoja tyhmiä.

• kevätonvallatontipitii
        kevätonvallatontipitii kirjoitti:

EI tämä ole mikään senssipalsta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• mielenkiintoista.hk

Miulla ei ole punaista puhelimen kuvaa :(
        On vain sellainen ympyrä (l). Ai niin, mutta eihän tuo miun numero ollukkaan.

• kevätonvallatontipitii kirjoitti:

Ei minua haittaa vaikka pidätkin tyhmänä ;) Tarkoitin nimenomaan kevyttä rupattelua, en totisia iskuhommia. Mulla on nykyisessä punainen luurin kuva :) En ole mikään verbaali akrobaatti joten jätän nuo hommat ne hallitseville. Ei kiinnosta edes verbaaliset orgasmit joista Eeva Kilven kirjassa puhuttiin. Viimeinen lause olisi pitänyt jättää pois, se käsitetään taas väärin.

Tietysti soittajallakin pitää olla salainen puh.no. Ainakin minä suosittelen että ei kukaan soita noin vain omalla numerollaan. Numeron voi myös piilottaa.

• kevätonvallatontipitii

Ei minua haittaa vaikka pidätkin tyhmänä ;) Tarkoitin nimenomaan kevyttä rupattelua, en totisia iskuhommia. Mulla on nykyisessä punainen luurin kuva :) En ole mikään verbaali akrobaatti joten jätän nuo hommat ne hallitseville. Ei kiinnosta edes verbaaliset orgasmit joista Eeva Kilven kirjassa puhuttiin. Viimeinen lause olisi pitänyt jättää pois, se käsitetään taas väärin.

Joo, joo. Mutta tämä palsta ei ole oikea paikka jakaa puhelinnumeroa missään tarkoituksessa.
        http://treffit.suomi24.fi/site/login Jos etsit uusia tuttavuuksia, hauskaa treffiseuraa tai sitä oikeaa, nyt löydät!

• mielenkiintoista.hk

Joo, joo. Mutta tämä palsta ei ole oikea paikka jakaa puhelinnumeroa missään tarkoituksessa.
        http://treffit.suomi24.fi/site/login Jos etsit uusia tuttavuuksia, hauskaa treffiseuraa tai sitä oikeaa, nyt löydät!

Miksi mielikki.neidon kimppuun käyt? Ei hän ole nähdäkseni mitenkään tyrkyllä ollut.

• sama.tuo.mulle.on

Onhan hoo jaellu palstoilla numeroaan ennenkin, ne viestit poistettiin aika nopeesti, nyt ei enää tiedä välittävätkö.

En ole treffi, enkä muutakaan seuraa vailla. Sanoin vain että joillekin voisi olla mukavaakin ajankulua. Moni on valittanut yksinäisyyttään täälläkin, että ei ole juttukaveria. En tiedä mitään treffipalstoista enkä näköjään edes siitä mikä täällä on sopivaa ;)

• kevätonvallatontipitii

En ole treffi, enkä muutakaan seuraa vailla. Sanoin vain että joillekin voisi olla mukavaakin ajankulua. Moni on valittanut yksinäisyyttään täälläkin, että ei ole juttukaveria. En tiedä mitään treffipalstoista enkä näköjään edes siitä mikä täällä on sopivaa ;)

Siitäpä siitä juuri olin eri mieltä kanssasi, mikä on sopivaa tällä palstalla ja mikä ei.
        Minun mielestäni tämä palsta ei ole oikea paikka jakaa puhelinnumeroa missään tarkoituksessa.
        Ylläpidon mielipide asiaan olisi hyvä saada.

• mielenkiintoista.hk

Onks kukaan soittanut ja varmistanut, että on oikea numero?

• Täällä tunteellinen, iloinen,rehellinen sininen nimmari.
      Varo vain, etten kierrä sinua peukaloni ympäri. Siihen sitten loppuisi iloinen jutustelu ja paha ilma alkaisi kiertää.

• kissakuolipois

Joojoo jytyllä taas uus nimbero ,kohta menee tuhansien puoelle.
        Ja visiin uus kissa.

• kevätonvallatontipitii
        kissakuolipois kirjoitti:

Ja visiin uus kissa.

Vanhalle, joka ei liikkumaan niin pääse, passaa kuin nenä päähän ilonpito web-kamera ja puhelin apuvälineinä.
        Taitaa vaan olla niin, että aloittajalla on nuoremmat mimmit mielessä luuriiinsa.
        Mistä niitä sikiää noin paljon ja koko ajan nuorempia ja hehkeämpiä kilpasiskoja vähiä miehiä villitsemään :(

• kissakuolipois kirjoitti:

Ja visiin uus kissa.

Hah hah hah hah hah haaaaaaaaaaaa

Vanhalle, joka ei liikkumaan niin pääse, passaa kuin nenä päähän ilonpito web-kamera ja puhelin apuvälineinä.
        Taitaa vaan olla niin, että aloittajalla on nuoremmat mimmit mielessä luuriiinsa.
        Mistä niitä sikiää noin paljon ja koko ajan nuorempia ja hehkeämpiä kilpasiskoja vähiä miehiä villitsemään :(

Heh heh heh heh heh heeeeeeeeeeeee

• ja.hauskaa.piissaa

Numeronhan voisi kopsata seksisivuille nimim. HottisHunksi :))))))

• terkkuja.hottihunksille

Tuohan me tehhhäänkin, eiköhän ala puhelimensa pirisemään ;))

• hitskokin.ilolintu

Tämä on niin jännittävää etten saa kyllä yöllä nukuttua.

• siilimuori3

Hitsi mie nukuin just 11 tuntia. Univelat on nyt tältä erää maksettu. Nyt pitäisi alkaa riisumaan.............joukoristeet kotoolta.

• siiimuori3
        siilimuori3 kirjoitti:

Hitsi mie nukuin just 11 tuntia. Univelat on nyt tältä erää maksettu. Nyt pitäisi alkaa riisumaan.............joukoristeet kotoolta.

- lu tippui pois kyytist :D

• hitskokin.ilolintu
        siiimuori3 kirjoitti:

- lu tippui pois kyytist :D

No kyllä minäkin nukuin. Nyt varovasti selaan palstaa, että onko täällä jouduttu turvautumaan jonotusnumeroihin.

• siilimuori3
        hitskokin.ilolintu kirjoitti:

No kyllä minäkin nukuin. Nyt varovasti selaan palstaa, että onko täällä jouduttu turvautumaan jonotusnumeroihin.

Jonottaessa mihin?

• hitskokin.ilolintu
        siilimuori3 kirjoitti:

Jonottaessa mihin?

Puhelinaikaa hänelle. Jonotusnumerot, koska hän ei soita takaisinpäin.

• näin-mä-luulen

Mitäs täällä tapahtuu, jäinkö jostaki paitsi,
      onko puhe siitä ja sen kestävyyestä,
      nooooo,,,, paremmaksi kaikki muuttu mitä enemän sitä käyttää,
      en mää vaan tiijä
      mutta
      isot pojat ovat kertoneet,

• UjoKuitenkin

Rohkea olen vaan en sininen , toivotaan sinulle rohkeita sinisiä tyttöjä ja poikia kilauttelemaan.

• Eiummarra

Yli 80 kommenttia! Mitä aloitus tarkoittaa?

• Huhuuhuhuu

Painottaen sanaa sininen. Onko täällä sinisiä neitokaisia vapaana.

• siilimuori3

Huawei mainos? Saako provikkaa? € aloituksen edessä?

• Hyvinhän sun iloinen aloituksesi veti, pikkasen jäi auki sadasta.
      Mutta jospa tänään tulee lisää viestejä.
      Ja mikä kannaltasi tiestysti parasta, puhelimesi pirisisi lähes tauotta.
      Hauskaa jutustelupäivää!

YP.

• "Ancelina"

Nooh, pää-idea oli kuitenkin hommata pienempi kännykkä tuleviin
        tilaisuuksiin.
        Joihin Nokia 1520 on ihan liian iso.
        Mutta, olkoon se lirkku vielä päivän.
        Tai pari.
        Tai enemmänkin.
        Kevään tarpeisiin on aikaa...
        Saivatkohan jokainen aloituksestani iloisen vaikutelman :)

YH.

• hunksz kirjoitti:

"Ancelina"

Nooh, pää-idea oli kuitenkin hommata pienempi kännykkä tuleviin
        tilaisuuksiin.
        Joihin Nokia 1520 on ihan liian iso.
        Mutta, olkoon se lirkku vielä päivän.
        Tai pari.
        Tai enemmänkin.
        Kevään tarpeisiin on aikaa...
        Saivatkohan jokainen aloituksestani iloisen vaikutelman :)

YH.

Lisään yhden jutun.
        Sanoin myyjälle:
        Halvin pienin äly-lääppä ja siihen halvin Pre-paid.
        Asiansa osaava kundi.
        Kaupat tuli ilman selityksiä.
        Lääpän merkki on surullista kertomaa.
        SF-Nokiaa ei enää ole.
        Ja lapsemme syyttävät meitä siitä mitä he ovat saaneet aikaan.

YH.

• hunksz kirjoitti:

Lisään yhden jutun.
        Sanoin myyjälle:
        Asiansa osaava kundi.
        SF-Nokiaa ei enää ole.

YH.

hunksz

Ei sinun minulle tarvitse tekemisiäsi kertoa, bloginkaan muodossa.
        Niin, joskus ihminen joutuu antamaan myöten tiukoistakin periaatteistaan, pääasia että itse hyväksyy tekemisensä. Eihän niitä toisten tarvitsekaan hyväksyä.
        Tosin se saattaa jossain jollakin tavalla näkyä, mutta sellaistahan tämä elämä on.

Ja voihan Huawei olla ihan hyväkin puhelin, nythän pääset testaamaan, kun lirkkupuhelimena ensin testaat.
        Tulihan se lirkku sieltä kuitenkin esille, sinunkin suunnitelmissasi.

Iloisia lirkutteluja.

YP.

• Ancelina kirjoitti:

hunksz

Ei sinun minulle tarvitse tekemisiäsi kertoa, bloginkaan muodossa.
        Niin, joskus ihminen joutuu antamaan myöten tiukoistakin periaatteistaan, pääasia että itse hyväksyy tekemisensä. Eihän niitä toisten tarvitsekaan hyväksyä.
        Tosin se saattaa jossain jollakin tavalla näkyä, mutta sellaistahan tämä elämä on.

Ja voihan Huawei olla ihan hyväkin puhelin, nythän pääset testaamaan, kun lirkkupuhelimena ensin testaat.
        Tulihan se lirkku sieltä kuitenkin esille, sinunkin suunnitelmissasi.

Iloisia lirkutteluja.

YP.

"Ancelina"

Tuskinpa minä olen hän, joka lirkku-sanaa on eniten painottanut.
        Ainakaan 60
        Sanotaan sitten niinkin, että puhelin on tunteiden-tulkki.
        Kaiken-laisten tunteiden.
        Ehkäpä myös jotenkin rehellisenpi, kuin tyhjät sanat.
        Kommenttini sinulle on myös muille luettavaksi.

YH.

• hunksz kirjoitti:

"Ancelina"

Tuskinpa minä olen hän, joka lirkku-sanaa on eniten painottanut.
        Ainakaan 60
        Sanotaan sitten niinkin, että puhelin on tunteiden-tulkki.
        Kaiken-laisten tunteiden.
        Ehkäpä myös jotenkin rehellisenpi, kuin tyhjät sanat.
        Kommenttini sinulle on myös muille luettavaksi.

YH.

hunksz

Jos etsit tunteiden tulkintoja nettipalstan kautta, niin ei muuta kuin onnea matkaan.
        Parempi ehkä olisi olla netin ulkopuolinen, oikea elämä, oikeine ihmisineen.
        Etsiä sieltä niitä tunteita ja tulkintoja.
        Mistä voit kenenkään rehellisyyden tietää, kun linjan päässä on tuntematon nimimerkki, joka voi esittää mitä tahansa.
        Mutta, ei muuta kuin onnea matkaan, minä lopetan tämän tähän.

YP.

• Ancelina kirjoitti:

hunksz

Jos etsit tunteiden tulkintoja nettipalstan kautta, niin ei muuta kuin onnea matkaan.
        Mistä voit kenenkään rehellisyyden tietää, kun linjan päässä on tuntematon nimimerkki, joka voi esittää mitä tahansa.

YP.

"Ancelina"

Sanoinko minä etsiväni?

Sanoin rehellisempi, kuin tyhjät sanat.
        Äänen-sävyt kertovat enemmän kuin käsi-ala.
        Tai nimi-merkit.

Kunnioitan ponnistustasi.
        Toiset varmaan jatkavat jankutusta.

YH.

• hunksz kirjoitti:

Lisään yhden jutun.
        Sanoin myyjälle:
        Asiansa osaava kundi.
        SF-Nokiaa ei enää ole.

YH.

Heh, mä ostin kans samanmerkkisen ja annoin suhteellisen uuden samsung galaxyni pikkupojalle että saa leikkiä ja pelata sillä. Ideana oli että minun tarpeisiini kelpaa halpa ja status ei kiinnosta. Nyt mulla on se ollut puolisen vuotta ja toimii kuin tyhjää vain. Joitakin pikkuseikkoja jotka samsungin androidissa toimii paremmin, mutta ei mitään merkittävää. Ja hemmetin hyvä kamera! Google Maps toimii myös loistavasti ja käytämme sitä mieluummin kun lutusen lumiaa kun ajamme ja etsimme paikkoja.

• silimuori3
        Ancelina kirjoitti:

hunksz

YP.

No joillakinhan voi olla täällä se kadotettu "oikea elämä" :D.

• siilimuori3

Joo. Rohkea rokan syö, sinänsä iloinen ajatus. Heittäytyä hetkeen ja aikaan. Tarttua mahdollisuuteen ja tilaisuuteen. Ottaa vastaan ja antaa mitä tuleman pitää. Jos ei ole mitään menetettävääkään. Eihän täällä vissiin pääse muutoinkaan käsiksi.

• hitskokin.ilolintu

En voi kuin kompata sinua siilimuori. Rohkea veto, täytyy toivoa, että on rohkeita jotka uskaltavat soittaa. Aina on tietysti mahdollisuus, että oli tarkoitettu vain sille tietylle palstalaiselle. Ja/jos niin kuka on hän.

• siilimuori3

En voi kuin kompata sinua siilimuori. Rohkea veto, täytyy toivoa, että on rohkeita jotka uskaltavat soittaa. Aina on tietysti mahdollisuus, että oli tarkoitettu vain sille tietylle palstalaiselle. Ja/jos niin kuka on hän.

En usko. Mistä löytäisi sen jyvän akanoista. Kun tuntemattomia kuitenkin.Ja ennenkuulemattomia ettei äänestäkään.

• soittaisit.jo
        siilimuori3 kirjoitti:

En usko. Mistä löytäisi sen jyvän akanoista. Kun tuntemattomia kuitenkin.Ja ennenkuulemattomia ettei äänestäkään.

Siilimuori onkin tosi kiinnostunut aiheesta, häärää taas niin innoissaan.

• siilimuori3
        soittaisit.jo kirjoitti:

Siilimuori onkin tosi kiinnostunut aiheesta, häärää taas niin innoissaan.

Aihe sinänsä ihan kiinnostava paremman puutteessa. Mut soita en. Ootan et mulle soitetaan ;). Ja jos ei niin siihenkään ei maailma ole kaatunut.

• Ellei kukaan naisista uskaltanut soittaa niin ihmettelen ,sentään palsta täynnä rohkeita ja rehellisiä , kauhee kähinä ykköspaikasta ja sit ei soiteta kumminkaan.
      oletkos miettiny nimee seuraavalle ketjulle ? jonkinlaist kakkososaa varmaan?

• hitskokin.ilolintu

• soittaaitseitselleen

eiköhän sen rohkeuden ja rehellisyyden lisäksi tulisi olla jokin kiinnostus henkilöä kohtaan jolle ryhtyy soittelemaan?

jos ne ovatkin vain omat "apunikit" jotka kuhisevat ja kähinöivät

• "koti-kiusattu"

Oliks tää mulle?
        Osoite puuttui.

70 sitten.
        10 vuoden välein on hyvä.

Joo, sinistä on ja mustaa paapottajaa :)
        Vaan heikoin kantein ovat kaikki.
        Yksi epä-toivoinen yrittää laittamalla musiikkia väärään paikkaan.
        Niin epä-toivoista on joittenkin yksinäisten huomion-haku.

H.

• NiimpäSanosMuuta
        hunksz kirjoitti:

"koti-kiusattu"

Oliks tää mulle?
        Osoite puuttui.

70 sitten.

H.

"Niin epä-toivoista on joittenkin yksinäisten huomion-haku."

• hunksz kirjoitti:

"koti-kiusattu"

Oliks tää mulle?
        Osoite puuttui.

70 sitten.

H.

multakin unohtu musiikki äsken
        https://www.youtube.com/watch?v=12xSxafJ2sY

• koti-kiusattu kirjoitti:

multakin unohtu musiikki äsken
        https://www.youtube.com/watch?v=12xSxafJ2sY

"koti-kiusattu"

Jos Aura-tms.-joki on avoinna, hyppää, ole hyvä.
        Matalaan päähän kuitenkin.
        Eikä sitten korkealta.

H.

• hitskokin.ilolintu

• hitskokin.ilolintu
        hunksz kirjoitti:

"koti-kiusattu"

Jos Aura-tms.-joki on avoinna, hyppää, ole hyvä.
        Matalaan päähän kuitenkin.
        Eikä sitten korkealta.

H.

Tämän viskaan kotikiusatulle ennen kuin lähden bongaamaan.

https://www.youtube.com/watch?v=fgQ3TtUTwkM

• sentraalisantra
        NiimpäSanosMuuta kirjoitti:

"Niin epä-toivoista on joittenkin yksinäisten huomion-haku."

nuo sanat lausui katsoessaan peiliin hän
        odottanut oli puheluita enemmän

• siilimuori3

No jos nää Y:t nyt kuiteskin soittavat? Jos oikeita yitä ovat, eivät kerro.
        Miksei Koti-Kiusattu voisi soittaa? Rehellisenä.

• siilimuori3 kirjoitti:

No jos nää Y:t nyt kuiteskin soittavat? Jos oikeita yitä ovat, eivät kerro.
        Miksei Koti-Kiusattu voisi soittaa? Rehellisenä.

Katohan kuka lienetkään kun kiusatulla on vaan yks ystävä johon luotan palstalla sille olen soitellutkin, hunksi ei oo mun ystävä ainoastaan tuttu nikki.

• siilimuori3
        koti-kiusattu kirjoitti:

Katohan kuka lienetkään kun kiusatulla on vaan yks ystävä johon luotan palstalla sille olen soitellutkin, hunksi ei oo mun ystävä ainoastaan tuttu nikki.

No ehämmää ny tarkoittanutkaan et ystävä olisit vaan sitä mitä sanonkin et mikset sinä voisi soittaa? Siis yyt eivät viestissäni tarkoittaneet sinua vaan olit sitten seuraavassa lauseessa erillisenä esimerkkinä.

• hän.on.fiksu
        siilimuori3 kirjoitti:

No ehämmää ny tarkoittanutkaan et ystävä olisit vaan sitä mitä sanonkin et mikset sinä voisi soittaa? Siis yyt eivät viestissäni tarkoittaneet sinua vaan olit sitten seuraavassa lauseessa erillisenä esimerkkinä.

Eiköhän kk ymmärtäny mitä tarkotit.

• siilimuori3
        hän.on.fiksu kirjoitti:

Eiköhän kk ymmärtäny mitä tarkotit.

Eipä näyttäny ymmärtäneen ja mitä sinä tähän sekkaut? Kk luuli et puhuin hänestä ystävänä mutta niin en terkoittanut vaan kk:ta kk:na siis yhtenä palstalaisena.

• kylmätotuus

Tuo oli niin hyvä musiikkilinkki, että sen myötä on hyvä lähteä parveilemaan.
        Väriä tunnustava:
        https://www.youtube.com/watch?v=RPEjdBhTFIA

Sinisellä musiikilla minäkin jatkan, vaikka musta olenkin.
        Se sopii hyvin näin yömusiikiksi ja Tapsasta olen aina pitänyt.
        https://www.youtube.com/watch?v=CCMI91DCTRg

Saas nähdä, mitä tuleman pitää?

Saattaa olla, että kone sekosi tai sitten sen käyttäjä.
        On myös olemassa pieni mahdollisuus, että kaikki meni ok.

• kylmätotuus

Palstaa seuranneena aloittaja on myös tylyttänyt aikalailla kirjoittajia.

Olikos tämä musiikkialoitus:

https://www.youtube.com/watch?v=ITtf73qVEm4

Emmeköhän me kaikki ole jotenkin siipirikkoja? Joku on menettänyt siipisulkiaan enemmän ja toinen taas vähemmän. Tuskin kukaan meistä on säästynyt "vaurioilta", näin ajattelen.

• loimme-maailmaan-kasvua
    • Puuttumatta sen enempää siihen onko hyvä vai huono idea laittaa puhelinnumeronsa julkiselle palstalle (minä en käske enkä kiellä, mutta en tekisi sitä itse koska olen kaameen laiska puhumaan puhelimessa yleensäkään)

haluan nyt vain kommentoida tota musiikkilinkkien laittamista:
      mikä ihmeen palstapoliisi sinä oikein haluaisit olla, hunksz?
      Anna ihmisten laittaa musiikkia minne niitä huvittaa. Ihan kuin normaalissa live-elämässäkin, musiikki ja sen kuunteleminen liittyy arkielämään mitä moninaisimmissa yhteyksissä. Tunnen jengiä joilla soi musiikkia taustalla aina. Minä en ole niitä, mutta laitan misiikkia soimaan mielijohteesta vähän silloin sun tällöin.
      Miksi sinulle on niin tärkeää että musiikkilinkit tulevat nimenomaan musiikkiketjuihin?
      Onko tuo jotain tyyppi neliskanttista ajattelua vai onko sillä joko muu tarkoitus?

• "Paloma.se.co"

Kyse on sivistyneestä kunnioituksesta toista ihmistä kohtaan.
        Jos sinä tekisit aloituksen Dala-älvin koskien runollisista kuohuista.
        Ja joku Sköyneläinen kieli-vammainen idiootti tekisi aloituksestasi kopion.
        Tympiintyneenä siitä että sinun aloituksesi on suositumpi.
        Tuosta on kysymys.

H.

• hunksz kirjoitti:

"Paloma.se.co"

Tuosta on kysymys.

H.

Taisin ymmärtää.
        Kysymys on siitä kenen aloitus saa enemmän kommentteja ja lukijoita. Eli siis jos sinulla on musiikkialoitus menossa niin kaikkien pitäisi laittaa musiikkilinkkinsä juuri sinne eikä #venyttää# muiden aloituksia omilla koukeroillaan.

Sivistyksen kanssa sillä on tuskin mitään tekemistä. Johdonmukaisuutta ja reviirin kunnioittamista ehkä tarkoitit.

Muttakun....
        kumpaakaan ei tahdo näillä palstoilla löytyä. Eikä nää jutut ole kaikille niin tärkeitäkään.

Valo on tekemässä paluuta Dalan jään peittämille rannoille.
        Toivon sinulle että puhelimesi pirisisi lakkaamatta ja mielesi olisi hyvä.

• eppu2
        hunksz kirjoitti:

"Paloma.se.co"

Tuosta on kysymys.

H.

Mitäs epäkunnioittavaa siinä on, jos laittaa musiikkia johonkin muuallekin, kuin ns. musiikkiketjuun?

En kyllä usko hetkeäkään, että tuo laittamasi puhelinnumero johtaisi yhtään mihinkään, keksit sen vain siksi, että saisit enemmän kommentteja, kuin Paloma.

• ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

Mitäs epäkunnioittavaa siinä on, jos laittaa musiikkia johonkin muuallekin, kuin ns. musiikkiketjuun?

En kyllä usko hetkeäkään, että tuo laittamasi puhelinnumero johtaisi yhtään mihinkään, keksit sen vain siksi, että saisit enemmän kommentteja, kuin Paloma.

Sinäkö jo kokeilit?
        Eikö pyörähtänyt peukalon ympärille?
        Otin numeron talteen puhelinmuistiooni. Soittelen siihen sitten, kun seuraavan kerran pyörin Helsingissä päin. Muutenhan en kommunikointiini puhelinta välttämättä tarvitsekaan.

• ent.siivoojaparka

Ei sinun, Paloma, tarvitse numeroasi tänne laittaakaan. Riittää, kun olet antanut nimesi kaikkien tietoon. Osoitteesi ja puhelinnumerosi löytyy netiltä.
        Haluatko, että laitan sinulle tekstarin?

• pian.jutellaan

Sinäkö jo kokeilit?
        Otin numeron talteen puhelinmuistiooni. Soittelen siihen sitten, kun seuraavan kerran pyörin Helsingissä päin. Muutenhan en kommunikointiini puhelinta välttämättä tarvitsekaan.

Nyt alkoi hunksin sydän odotuksesta pompottelemaan kiihkeemmin kuin ennen ;))

• eppu2

Sinäkö jo kokeilit?

Älä nyt vaan paljasta koko totuutta.

• ent.siivoojaparka
        pian.jutellaan kirjoitti:

Nyt alkoi hunksin sydän odotuksesta pompottelemaan kiihkeemmin kuin ennen ;))

Niinkö luulet? Eikös hänellä ole flimmeri jo ennestään? Voisi mennä hengenvaaralliseksi.

• ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

Älä nyt vaan paljasta koko totuutta.

En minä ihan koko, älä pelkää ... Kun en ihan koko totuutta tiedäkään vaikka paljon tiedänkin.

• siilimuori3

Niinkö luulet? Eikös hänellä ole flimmeri jo ennestään? Voisi mennä hengenvaaralliseksi.

Flimmei o toiseksi turvallisin rytmi sinusrytmin jälkeen.

• mimmimum-mi

Päivää.... muistelisin että joskus sai luvan olla vain yksi musiikkialoitus....silloin kun Jytynmamma sitä veti....välillä oli kovaa painostusta siirtää sitäkin ns. omalle palstalle....

• kevätonvallatontipitii

@mimmimum-mi "sai luvan olla vain yksi musiikkialoitus"
        Jos oikein pinnistelet muistiasi, niin muistatko, minkä nikin vouhotusta se oli silloin ja on yhä, että saa olla vain yksi musiikkialoitus?
        Pinnistä, pinnistä!

• mimmimum-mi

@mimmimum-mi "sai luvan olla vain yksi musiikkialoitus"
        Jos oikein pinnistelet muistiasi, niin muistatko, minkä nikin vouhotusta se oli silloin ja on yhä, että saa olla vain yksi musiikkialoitus?
        Pinnistä, pinnistä!

Muistaakseni Luotsilta....tai millä nimikkeellä silloin olikin....ja ylläpidolta...tuli lupa pitää yhtä musiikkialoitusta....

• Jytymimmi
        mimmimum-mi kirjoitti:

Muistaakseni Luotsilta....tai millä nimikkeellä silloin olikin....ja ylläpidolta...tuli lupa pitää yhtä musiikkialoitusta....

Luotsi ei ollut lupien myöntäjä. Mutta kuka oli vouhottaja, vastaa siihen? Kuka vouhottaa edelleen? Kuka täällä slurpsii hunksia, sen mä tiedän.

• kevätonvallatontipitii
        mimmimum-mi kirjoitti:

Väärin.
        Tältä palstalta pyysivät ja saivat poistoon vilkkaita musiikkialoituksia, jos ne olivat jonkun muun aloittamia ketjuja kuin ""sen ainoan oikean".
        Luotsi ja ylläpito puuttui vasta sitten, kun täällä oli hirveä musiikkialoitustappelu ja siirsivät "sen ainoan oikeankin musiikkialoituksen" musiikki-osastolle. Siitä nousi täällä vielä hirveämpi poru eivätkä menneet musiikkiosastolle sen "sen ainoan oikean musiikkialoituksen" mukana.
        Lens siinä meikänkin pahaa aavistamattoman palstalle tulijan piiitkä ketju mukavine jutusteluineen bittiavaruuteen, kun en ollut "se oikea musiikkiketjun aloittaja". Mistä tuollaisen jonkun neurootikon keksimän säännön olisin voinut tietää. Halusin vain jutella ikäisteni kanssa keskittyen rakkausmusiikkiin. Onneksi muistin joitain hyviä kappaleita, joita oli toisten antamina siinä poistetussa aloittamassani ketjussa. Tämä on yksi niistä - laulaja oli minulle sitä ennen aivan tuntematon, enkä muista hänen kappaleistaan pidä.
        Dana International - Say It Again https://www.youtube.com/watch?v=f5waEcXGNu8

• Niin että puhelimitse lirkuten ja täällä ympäri korvia? Juuei kiitos.

• hitskokin.ilolintu
    • jatkakaa-hauskaa-riittää

Kummaa kähinää aina,
      hunksziko se vastailee ittelleen eri nimmareilla,
      nämä pitkät ketjut vaikuttaa väkisin pyykätyltä,
      alottaja itselleen tekee kysymyksiä ja itseleen vastaa,
      ja mikä lahjakkainta riitelee ja arvostelee itseään aina sopivasti,
      välliin mairittelee maasta taivaisiin ihastuksesta itseensä
      heh heh heee,

• siilimuori3

Niin ja aina tulee joku joka tieää arvostella toisten kirjoittamat ;D. Ei mitään uutta auringon alla vai?

• ei-uutta-auringonalla
        siilimuori3 kirjoitti:

Niin ja aina tulee joku joka tieää arvostella toisten kirjoittamat ;D. Ei mitään uutta auringon alla vai?

vai olisko sittenki jotain uutta,
        --
        jooo,
        ei näy uutta, ketjuki saanu syösylaskun kierteellä meneisyyteen,

mihinkä se ketju jäikää, kuinka se on voitu unohdettu,

• en-se-minä-tämä-kone-se
        ei-uutta-auringonalla kirjoitti:

vai olisko sittenki jotain uutta,
        --
        jooo,
        ei näy uutta, ketjuki saanu syösylaskun kierteellä meneisyyteen,

mihinkä se ketju jäikää, kuinka se on voitu unohdettu,

kieliki sammaltaa, sori korjaus " voitu unohtaa "

• siilimuori3

Mikä ketju menneisyyteen? Tämähän on tätä päivää.

• niimpä-onnii-unohtunu
        siilimuori3 kirjoitti:

Mikä ketju menneisyyteen? Tämähän on tätä päivää.

joopati joo ,se muisti se muisti se lähimuisti,

• siilimuori3
        niimpä-onnii-unohtunu kirjoitti:

joopati joo ,se muisti se muisti se lähimuisti,

Tunnustan. Lähellekkään kaikkia ketjusja en muista tai eds lue tai kaikkien kommentteja joten en siis muista. OK.

• voi.teitä.huijattavia

Tyhjästä saadaan aikaan näin pitkä ketju, hunksz se osaa vetää oikeista naruista ja mammat pomppii narujen päissä. Huomiota hakevan miehen touhuja.

• Ja kiivas keskustelu aiheesta jatkuu ja jatkuu.
      On esitetty toive, että Yyyt soittaisivat, saatanpa vaikka pirauttaakin, en kerro kenelle.
      Hunszin numeroa en ottanut talteen, mutta kokeilen erilaisilla numeroyhdistelmillä. Viimeistään vuonna 2020 olen jo melko lähellä oikeaa.
      Joten YH. ole varuillasi, lirkkupuhelimesi saattaa pirahtaa jo lähivuosina.

YP.

• Anteeksi maalaisuuteni, tietenkn pitää olla HUNKSZI:n.

• Herätys sentraalisantra ,uutta alotusta kehiin tää on liian pitkä.

• Siihen voisin minäkin laittaa prepaidnumeroni, soittakoon hunksz mulle ;)

• siikimuori3
        Ancelina kirjoitti:

Siihen voisin minäkin laittaa prepaidnumeroni, soittakoon hunksz mulle ;)

Samaa mieltä tuosta. Kyllä ne on miehet ketkä soittaa.

• 1016.556

Olet oikeassa, minulla on prepaid. Numeroani et löydä mistään.
      Epätoivoinen yritys.
      En soita.

• siilimuori3

Jos ois yölirkku vois aloittajan nikki olla kuupoika.

• koti-kiusattu

Kuulitko hunksi ,uutta kehiin ei näin pitkästä mitään tolkkuu saa,kerro samal miten meni aamun kuvausreissu.

• "koti-kiusattu"

Aloitus ei ole musa-aloitus.
        Katson aloitukseni täyttävän tehtävänsä.
        Niin monta on siinä pelokasta sanailijaa.
        Nimmaroilijaa.
        Eivät luota minuun edes sen vertaa, että soittaisivat.
        Tai edes laulaisivat.
        En tietenkään kohdista moitettani henkilöitynä mitenkään.
        En edes nimmaroituna.

Nokia 1520 oli aamulla taas mukana.
        Mutta Auran-autojen jäljet olivat liian kuvaamattomia.
        Katu-kivien reunoilla vain pikkuisia Tsunameja.

Y3 on vielä auki.

H.

• ooksäämunsittaas
        hunksz kirjoitti:

"koti-kiusattu"

Aloitus ei ole musa-aloitus.
        Katson aloitukseni täyttävän tehtävänsä.
        Niin monta on siinä pelokasta sanailijaa.
        Nimmaroilijaa.
        Eivät luota minuun edes sen vertaa, että soittaisivat.
        Tai edes laulaisivat.
        En tietenkään kohdista moitettani henkilöitynä mitenkään.
        En edes nimmaroituna.

Nokia 1520 oli aamulla taas mukana.
        Mutta Auran-autojen jäljet olivat liian kuvaamattomia.
        Katu-kivien reunoilla vain pikkuisia Tsunameja.

Y3 on vielä auki.

H.

Jos mää soitan niin kysyt sää sillai ku sillo vuosii sitten, et mitä mul on päällä, minkä väristä kynsilakkaa ja onks pikkareis pitsii?

• What the hell? Lirkku herätelty henkiin!? Pidä nyt PUK-koodi tallessa!

:D

• tsemppiä

Mua jollakin tapaa säälittää sun epätoivoiset yritykset, ettei sulla muita keinoja ole.

• kaunis.pakkasp

Apua onks se numero jossain ollu?
      Ei jaksa etsii. Laita linkki pls Y.

• ole-hyvä-vaan

"Apua onks se numero jossain ollu?
        Ei jaksa etsii. Laita linkki pls Y."

tämä taitaa olla sitä itsensä piilomainontaa, jos vaikka saisi edes yhden kiinnostumaan, todella säälittävän epätoivoista

kilttinä hyväintekeväisyysihmisenä avustin ketjusi kommenttimäärää yhdellä

• eppu2

Mainio aloitus hunksz.
      Näkyy herättäneen monipuolisia kommentteja, joita on ollut hauska lukea.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      94
      7106
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3722
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3259
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      233
      2384
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2125
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      41
      1978
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      47
      1869
    8. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      24
      1818
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1768
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1753
    Aihe