Onneksi olen kotiäiti. Meillä on miehen lapset täällä jotka käy sitten koulusta tullessa kaupassa ja siivoaa, niin ei mun tarvi mennä tonne pakkaseen eikä mun lasten enää kun tulevat.
Miehen tenavat on jo niin isoja että heiltä voi jo vaatia enempi.
Ja voivathan he ruuan ja asumisen tähden jotain tehdäkin.
Minulle pieniä palvelijoita, teetän sen mitä en itse viitsi. Ja kun lapset tykkää sikana tehdä kaikennäkiöistä, luulisin, sopeutuvat hyvin. Ja miksei tykkäisi, jos kotityöt kuuluu tehdä.
Kyllä on nyt kylmää!
äitipuolikasvattaa
1
95
Vastaukset
- säännötoltava
No meillä ons noita pieniä kotiapulaisia koulun jälkeen. Minä laitan myös miehen lapset kauppaan kun ite ei tarkene. Sinne ne juoksee. En ite kyllä lähtis.
Lapset tykkää kovasti kun niitä vähän käskyttää ja tavallaan se kuuluu heille kun ilmasta ruokaa täällä kuitenkin syö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996