Onneksi olen kotiäiti. Meillä on miehen lapset täällä jotka käy sitten koulusta tullessa kaupassa ja siivoaa, niin ei mun tarvi mennä tonne pakkaseen eikä mun lasten enää kun tulevat.
Miehen tenavat on jo niin isoja että heiltä voi jo vaatia enempi.
Ja voivathan he ruuan ja asumisen tähden jotain tehdäkin.
Minulle pieniä palvelijoita, teetän sen mitä en itse viitsi. Ja kun lapset tykkää sikana tehdä kaikennäkiöistä, luulisin, sopeutuvat hyvin. Ja miksei tykkäisi, jos kotityöt kuuluu tehdä.
Kyllä on nyt kylmää!
äitipuolikasvattaa
1
74
Vastaukset
- säännötoltava
No meillä ons noita pieniä kotiapulaisia koulun jälkeen. Minä laitan myös miehen lapset kauppaan kun ite ei tarkene. Sinne ne juoksee. En ite kyllä lähtis.
Lapset tykkää kovasti kun niitä vähän käskyttää ja tavallaan se kuuluu heille kun ilmasta ruokaa täällä kuitenkin syö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003745378- 182319
- 1982181
- 1071516
- 841470
- 741032
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601023IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2979Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.127908Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59796