Missäs Harjavallassa saisi luistimet teroitetuksi? Vanhoista hokkareista on terät huollon tarpeessa.
luistelutjalkineet
11
1154
Vastaukset
- Ruutunaama
Vaikka kotonakin saa teroittaa.
- luistinkeiju
Missä asut niin tuon sinulle jos osaat työn.
- Kiekkoleidi
Kokemäellä suutari teroittaa edullisesti ja ammattitaidolla! Suosittelen!
- luistinkeiju
Kiitos asiallisesta neuvosta Kiekkoleidi. Osa täällä kommentoijista on kyllä joko heikko lahjaisia tai varhaisteinejä.
- Pukki_vahtina_kaalimaan
Taitaapa olla luistinkeijukin suhteellisen heikko lahjainen.. :))))
- RTR_Jube
Satalinnassa Abul teroittaa santapaperilla edullisesti ja ammattitaidolla! Suosittelen!
- kiinnostaamyös
Ennen sai terotettua pyörä ja vapaa-ajassa, mutta nyt en tiedä. Pakko kai täälläkin on joku olla joka teroittaa? Eikö kukaan oikeesti tiedä?
- mattiuolevi
Tmi Epun pyörä ja kone torttila
- PessijaIlluusia
Urheilu-Kukola teroittaa.
Sijaitsee siinä Kodintekniikka Mattilan viereisessä vaaleassa puutalossa.
- Ei_voi_kuin_naurattaa
Jokanen vähän vanhempi maatalonpoika jos ei tyttökin tietää miten luistimet terotetaan. ...jos et itse osaa niin pyydä reilusti apua taitavammalta tai vanhemmalta väeltä tai maksa sitten ittes kipeeks.
- köyhä5736
Terotin luistimet hiittenharjulla suksivuokraamossa. Makso vitosen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916