Lennot varattu kesäksi. Olisi kiva kuulla hyvistä hotelleista vinkkiä, lapset meillä 3 ja 4. Ei väliä mistä päin Mallorcaa, mutta lapsiystävällinen hotelli olisi kiva :)
Olikin vaikeampi homma alkaa vaan etsimään netistä hotellia, kun noita vaihtoehtoja on aika paljon.
Hyvä perhehotelli Mallorcalta?
10
546
Vastaukset
- fontanella
Can Pastillaa suosittelisin, siellä hotelleissa valinnanvaraa. Lyhyt matka kentältä (koneet ei kuitenkaan häiritse), hienot hiekkarannat, hyvä rantaboulevard, hyvä yhteys Palman kaupunkiin, akvaario jne.
- SatuRi
Kiitoksia vinkistä :)
Lisääkin kuulisin mielellään
- Minttu128
Onko kellään kokemusta sea club alcudiasta/inturotel esmeralda paskista/cala dor playasta?
- heipsun
Hei! Ollaan perheen ja isovanhempien kanssa mennossa mallorcalle, Alcudiassa sijaitsevaan sunwing alcudia beach hotelliiin. Hirmu lapsiystävälliseksi on kehuttu,mitä olen lukenut. Taisi olla 4 tähden hotelli ja sijaitsee rannalla,kannattaa katsoa tarkemmin itse. Meilläkin mukaan lähtee lapset 15, 10 ja 7kk. Ainakin tektien perusteella mitä olen hotellista lukenut niin tosi hyvältä vaikuttaa! Suosittelen katsomaan:-)
- lylynkokijat
viva tropic ja viva palmanova koettuna myöskin ja tosi lapsi yst. timintaa ja
ruoka maittavaa - Mennäkkövaikoeikö
Mietityttääkö yhtään lähteä Mallorcalle reissuun tiistaisen terroristiepäillyn pidätyksen jälkeen Palman kaupungissa? Meidän pitäisi lähteä 30.4. 4-vuotiaan lapsen kanssa, mutta kyllä hieman pistää miettimään. Virallista suositusta Mallorcan välttämiseksi ei ole annettu, mutta...
- kotiansa
on niitä härmässäkin muttei ole vain pidätettynä vielä
eli jos pelkää niin ei kannata liikkua minnekkään kotoansa- Mennäkkövaikoeikö
Kotiansa, kuinka yllättävä kommentti. Suomi melko mitätön kohde terrori-iskulle, ei saa kovin paljon mediahuomiota. Sen takia ei Suomessa hilluvat hihhulit juurikaan arveluta.
- mallorcallekerasangrian
Olen lähdössä heinäkuussa Mallorcalle. Vaikuttaa mielenkiintoiselta saarelta; fillarointia, snorklaamista, sukeltamista, kulttuuria, ruokaa ja juomaa, hienoja maisemia...Eikä arveluta pätkääkään mitkään terroristipidätykset. Miksi pitäisi? Olen ollut Kosilla, Balilla, Istanbulissa, Brysselin kentällä, Mumbaissa, Lontoossa, Pariisissa jne....jne...siellä sun täällä, missä on tapahtunut vaikka mitä ja hengissä olen. Toivon kaikille Mallorcan matkaajille nautinnollisia päiviä. Pelko jääkööt kotiin jos sellaine tunne on, mutta uimapuku ja aurinkovoiteet mukaan ja tiettty ainainen uteliaisuus uusia asioita kohtaan.
- Karttahaullanäet
Jos haluatte nähdä minkälaiseen paikkaan ja hotelliin olette menossa, netin kautta googlen karttahaku ja valikosta klikatkaa esim, mallorca ja paikka, vaikkapa cala mayor kun kuva saaresta aukeaa klikkaa "sateliitti" niin näette kaikki mitä haluatte nähdä, ja voi edetä vaikka teitä pitkin tai pistää hotellin hakuun, niin näkyy kadut, maasto, hotellit, kahvilat, ravintolat, uimarannat ym ihan sellaisena kuin ne on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä238569Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3401663Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2941403- 3871392
- 751301
- 61295
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331060Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241036Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50992- 36968