Laplandia market

Katoavaista

Taas yksi kauppa kiinni laplandia market. Olikohan halli venäläisten omistuksessa niinkuin Nesteen huoltoasemat.

9

636

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutkivajournalisti

Ihan taitaa olla imatralaisen nuoren ju"i"pin omistuksessa olla mutta rahoitus venäläisiltä....

• Kaikkihanonmaksettava

Venäläiset rahoittajat ei tunne velkjärjestely nimeä. Sieltä voi tulla isomìes ovelle kertomaan miten laina hoidetaan.

• Tavisimatralainen

Venäläisturismia parjataan Imatralla aika karskeinkin sanankääntein. Minusta jää silloin tajuamatta tämä toinen puoli. Venäläisturismi toi vielä muutama vuosi sitten tosi moneen imatralaisperheeseen leivän pöytään. Surullisena itse luen näitä uutisia.

• tyhmäpääkokoruumiskärsii

Muutama ympyrä rakennettiin, asfaltti ukoskaan ja Mennan puro. Siinä "turismin" tuomat rahat. Leipä olisi tullut moneen pöytään jos rahat olisi käytetty oikein, eikä turisti kaupunki Imatrasta olisi tehty venäläisiä hyysäävä paikka.

• Kulukuuri
        tyhmäpääkokoruumiskärsii kirjoitti:

Muutama ympyrä rakennettiin, asfaltti ukoskaan ja Mennan puro. Siinä "turismin" tuomat rahat. Leipä olisi tullut moneen pöytään jos rahat olisi käytetty oikein, eikä turisti kaupunki Imatrasta olisi tehty venäläisiä hyysäävä paikka.

Niin, veronmaksajan piikkiin otettiin velkaa ja tehtiin ryssäturistihuvituksia; samaan aikaan vanhuksista lapsista sairaista ym. kunnan pakollisista lakisääteisistä asioista jättisäästöt.

Demari-heikit lupasi, että kohta tulee miljoonatulot ryssäturisteista. No ei ole enää ryssäturisteja eikä tullut miljoonatulojakaan. Tuli kuitenkin kotkotusten laskun maksut veronmaksajien pussista.

Toisaalta, äänestäjät saivat sitä mitä tilasivat. Nyt on syytä olla tyytyväisiä ja maksaa ilolla! Jos joku demareita äänestäneistä tirisee kunnallisveron korkeudesta tai vastaavaa, on niitä syytä vetästä nekkuun niin että tuntuu!

• Makasiinikusiini

Keskimmäinen niistö venäläisen, lapladia syyriasta ja kalakauppa ihka kotimainen

• Nomoneyman

Syyrian mies vuokralla imatraisella ju"i"pilla ja sen fyrkat venakoilta....

• Mollissavedetään

sinne meni taas parit työpaikat :(

• babyfacevenäläinen

sienimäellä tää yks venäläinen leikkii mafiosoa,vaikka kun sille korottaa ääntään niin heti luikkii paskat housussa piiloon ja soittaa kymmenen saman maalaista avuksi,eka uhoaa mut sitten itkee yhyyy kun pelottaa!!! Voi voi äidin poikaa, mama mama! Kaikki tietää tän läskin paskahousun sienimäeltä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5862
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4414
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      340
      1579
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      70
      1339
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    10. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1170
    Aihe