Kannattaako vuokrata Maikan majatalo?

Pattayalle

Kannattaako siis vuokrata huone Maikan majatalosta vai löytyykö saman hintatason paikkoja jopa parempia Patayalta? ei olisi niin välttämätöntä hakeutua suomi urpojen sekaan mutta majoituksen hinta on noin puolet keskiverto ja huonoista hotelleista. Laittakaa linkkejä hyviin ja edullisiin majoituspaikkoihin ja hottelleihin jos tiedätte mieluiten omakohtaisella kokemuksella.

90

3628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parempikuinhotla

      Itse en menisi maikalle. 500-600 bahtia saa ok hotelleli/motelli jos viitsii haeskella.
      Jos oot pidempään condo tulee halvimmaksi oma rauha.niissä on uima-altaat ja pesula palvelut ja siivus palvelut.

      • Pattayalle

        Olen yrittänyt etsiä hotelleja ja tuo noin 500 euroa menisi 25 päivän majailuun. Voisitko linkittää minulle jonkun mestan mistä löytää näitä condoja tai hotelleja tuohon mainitsemaasi hintaan kun trivagot yms ei niitä löydä. Hlvimmat pyörii reilun 20eken paikkeilla ja sitten jotkut kauempana olevat 12-14eken paikkeilla mutta kyllä minä siitä keskustasta tai rannan tuntumasta haluaisin asumuksen, pattayalta en jomtielta vaikka kai sekin pattayaan kuuluu.


      • Anaaliurpo

        Ehkä on vain hyvä, että urpot menisivät kaikki sinne Mikeen.


      • Pattayalle

        Niin minustakin rupesi tuntumaan joten bookkasin juuri vähän tai aika paljonkin paremman huoneen Royal Wing Suites & Spa hotellista kun en tajunnut et tuttu duunissa siellä niin ei ihan tonnikaupalla tullutkaan maksamaan ja kuitenkin 5 tähden hotelli. Ei tarvii urpoja katella.


      • Sofien_Valinta
        Pattayalle kirjoitti:

        Niin minustakin rupesi tuntumaan joten bookkasin juuri vähän tai aika paljonkin paremman huoneen Royal Wing Suites & Spa hotellista kun en tajunnut et tuttu duunissa siellä niin ei ihan tonnikaupalla tullutkaan maksamaan ja kuitenkin 5 tähden hotelli. Ei tarvii urpoja katella.

        Tuota tuota... Arvontasi oli siis Maikan majatalon ja Royal Wing Suites & Span välillä? Ok.

        Minäkin usein mietin että söiskö tänään Essolla juustosämpylän kevytmaidon kanssa, vaiko Chez Dominiquessa 11 etapin menun Romanée-Conti viinin kera... Valinta on aina tietenkin hankalaa. Ymmärrän.

        PS: Minulla on tuttu siivooja töissä Chez Dominiquessa ja saan viiden prosentin alennuksen.


      • Pattayalle

        Tuo viesti olikin hieman ironisesti kirjoitettu koska eihän täältä asiallisia vastauksia saa... Mut kyl mäkin miettisin tota safkaamis puolta kun kaikenmaailman muikunmätipaskat ei maistu pihvit kylläkin. Sotketaan nyt kunnolla tämäkin viestiketju vituiksi eiks jeah? Sehän täällä on tapana.


      • Asunt
        Pattayalle kirjoitti:

        Tuo viesti olikin hieman ironisesti kirjoitettu koska eihän täältä asiallisia vastauksia saa... Mut kyl mäkin miettisin tota safkaamis puolta kun kaikenmaailman muikunmätipaskat ei maistu pihvit kylläkin. Sotketaan nyt kunnolla tämäkin viestiketju vituiksi eiks jeah? Sehän täällä on tapana.

        Mä yritän antaa asiallisen vastauksen.Pratamnak soi 4 asunto 34 neliöö katto -asunto.Uima-altaalle 5 metriä.Nettiyhteys.Merinäköalalla. Keskustaan n.3 km Suomalainen koulu vieressä.Vuokra 550kk.En kyllä menis keskustan asuntoon jossa meteliä ja pakokaasua.


    • räkälöidenöluokka

      Kuka jaksaa katsella lomalla suomalaisia ö-luokan kansalaisia ryyppäämässä. Tai noh, jos Suomessakin vaan istuu kaljaräkälässä ja seura on sitä, niin muutos ei ole liian suuri.

      • Haifit

        Pattayalla paljon muutaki suomalaista jengiin ku räkästä kaljan kiskoja.


    • HyväMesta-pelipaikoilla-

      Kateelliset täällä itkee taas Pattikselle pääsemättömyyttään.

      Käy kokeilemassa, kylä on huoneita täynnä.

      Moni on tullut katsomaan, jäänyt koko lomalle ja lähtiessään varaavat jo uudestaa.

      • eijaksakattoojuoppoja

        Jos ei ole menossa Maikalle eikä halua katsoa juoppoja suomipuliukkoja niin on kateellinen eikä pääse Pattayalle?

        Aika vitun hieno logiikka. Olet ilmeisesti Pattispoi kun olet noin vitun tyhmä ja vajaa.


    • MoukanLäävä

      Kannattaa huomioida, että Moukan Läävässä joutuu maksamaan sahkon erikseen.

      Lukemani ja kuulemani mukaan loppulaskussa on aika-ajoin ollut asiakkaan ja henkilokunnan valilla erimielisyyksia sahkon kulutuksen ja laskutuksen oikeellisuuden suhteen.

      Tieda sitten, miksi?

    • Pattayalle

      Lisäisinpä vielä että kuka lähtee lomalle oleskelemaan pelkässä majoituspaikassa? Minä ainakin käytän huonetta lähinnä nukkumiseen, nussimiseen ja suihkussa käyntiin niin ihmettelen kovasti miksi niitä Suomalaisia juoppoja pitäisi jäädä katselemaan? Ainiin unohdin kokonaan suomijunttiuteliaisuus pakko kytätä mitä muut tekee. Jos Jollain on siis oikeita järkeviä vastauksia kysymykseeni että löytyykö mitä muitakin saman hintaluokan majoitus mestoja kuin Maikan majatalo tarjoaa niin laittakaa linkkejä kun en ole löytänyt kuin vähän kalliimpia ja selvästi huonompia paikkoja.

      • aatimattomastimuttakauni

        Itse asun 8000-15000b/kk maksavissa huoneissa. pikku cast-houseissa. siivous, puhtaat lakanat, suihku, tv, alakerrasta saa olutta ja kahvia ja on ehkä pesula. Muuta en lepohetkiltäni kaipaa. Huoneita on pattayalla jumalattomasti ja aina on huone löytynyt, henkilökunta ollut mukavaa. Saahan sitä rahaa hakattua nukkumiseenkin, itse pärjään näillä. En muista edes paikkojen nimiä. Mutta kyllä löytyy.


      • AjoissaHereillä

        Hotelleja löytyy uimaaltaalla parvekkeella ilmastoinnilla 800 thb/vrk kun osaa etsiä. Katso booking com.Itse menen 29 vrk hotelliin yllä mainituilla kriteereillä Soi Buakhaowille mistä baht bus kulkee oven edestä. 5 min Beach rd ja walking st. Menen toukokuussa hotelli nyt buukattu täyteen.


      • santtu-1975

        Niin, itselle tuo Thaimaan majoitus on osa lomaa, haluan hyvät aamiaiset, kuntosalin ja kohtuulliset allastilat. Ja huoneessa tulee tietysti olla ilmastointi, kunnon suihku (lämmin vesi) ja kylmäsäilytys mahdolisuus juomille sekä elintarvikkeille.
        No, itse ei tule Thaimaahan "ryyppäämään ja nussimaan" (en käytä lainkaan alkoholia, enkä maksullisia naisia) joten lomani on varmasti hieman toisenlainen kuin osalla tämän palstan Thaimaan kävijöistä.
        Sekä noin joka toisella matkallani (käyn keskimäärin kaksi reissua/vuosi) on seurustelikumppanini mukana.


      • Urpo_suomalainen

        Tuletteko Jani Toivolan kanssa yhdessä " joka toisella teissulla?"


      • Anonyymi
        santtu-1975 kirjoitti:

        Niin, itselle tuo Thaimaan majoitus on osa lomaa, haluan hyvät aamiaiset, kuntosalin ja kohtuulliset allastilat. Ja huoneessa tulee tietysti olla ilmastointi, kunnon suihku (lämmin vesi) ja kylmäsäilytys mahdolisuus juomille sekä elintarvikkeille.
        No, itse ei tule Thaimaahan "ryyppäämään ja nussimaan" (en käytä lainkaan alkoholia, enkä maksullisia naisia) joten lomani on varmasti hieman toisenlainen kuin osalla tämän palstan Thaimaan kävijöistä.
        Sekä noin joka toisella matkallani (käyn keskimäärin kaksi reissua/vuosi) on seurustelikumppanini mukana.

        Soomaliakka Pattiksella. Satun näkeen niin sylen naamalle!


    • eimitääntolkkua

      Juntinpaahan ei ole kun suomalaisten hylkiöiden kanssa ryypätä koko loma. Lentää 9000 km että pääsee katsomaan paskasakkia jotka Suomessakin istuu keskikaljalasi kourassa Matkahuollon baarissa.

      • rauhoitu_juoppo

        En edes tiennyt että Matkahuollossa on baari. Missä tuppukylässä oikeen asut? Minulla on tapana käydä laadukkaissa ruokaravintoloissa. Ei missään Rossoissa Eikä Chicoseissa vaan oikeissa ravintoloissa.
        Vai että Matkahuollon baarikin pistää jo kateeksi jossakin Peräkönkäreen assalla...

        Hylkiöt ei lentele mihinkään. Hylkiöillä ei ole edes passiin rahaa eikä edes bussirahaa lentoasemalle. Hylkiöt kirjoittelee kotoa käsin juovuksissa herjojaa niistä ketä kadehtivat.

        Muutaman kerran käynyt suomibaareissa kahveella päiväsaikaan. Rauhallista ja asiallista meininkiä. Siellä saa rauhassa istua minun puolestani ihan kuka haluaa. Minulla ei ole heistä minkäänlaista stereotyyppistä käsitystä. Ihmisiä on monenlaisia.

        Minä tykkään hengaa liikenteessä tyttö kainalossa. En nuohoa hotellilla enkä baareissa.


      • taasyksiolevinaanrikas
        rauhoitu_juoppo kirjoitti:

        En edes tiennyt että Matkahuollossa on baari. Missä tuppukylässä oikeen asut? Minulla on tapana käydä laadukkaissa ruokaravintoloissa. Ei missään Rossoissa Eikä Chicoseissa vaan oikeissa ravintoloissa.
        Vai että Matkahuollon baarikin pistää jo kateeksi jossakin Peräkönkäreen assalla...

        Hylkiöt ei lentele mihinkään. Hylkiöillä ei ole edes passiin rahaa eikä edes bussirahaa lentoasemalle. Hylkiöt kirjoittelee kotoa käsin juovuksissa herjojaa niistä ketä kadehtivat.

        Muutaman kerran käynyt suomibaareissa kahveella päiväsaikaan. Rauhallista ja asiallista meininkiä. Siellä saa rauhassa istua minun puolestani ihan kuka haluaa. Minulla ei ole heistä minkäänlaista stereotyyppistä käsitystä. Ihmisiä on monenlaisia.

        Minä tykkään hengaa liikenteessä tyttö kainalossa. En nuohoa hotellilla enkä baareissa.

        Oikeasti sulla ei riitä työttömyyskorvaus edes Rosson ranskalaisiin.

        Älä esitä mitään rahamiestä kun et sellainen ole. Kyllä sut tiedetään. Perseaukinen maalaistollo.


      • Anonyymi
        rauhoitu_juoppo kirjoitti:

        En edes tiennyt että Matkahuollossa on baari. Missä tuppukylässä oikeen asut? Minulla on tapana käydä laadukkaissa ruokaravintoloissa. Ei missään Rossoissa Eikä Chicoseissa vaan oikeissa ravintoloissa.
        Vai että Matkahuollon baarikin pistää jo kateeksi jossakin Peräkönkäreen assalla...

        Hylkiöt ei lentele mihinkään. Hylkiöillä ei ole edes passiin rahaa eikä edes bussirahaa lentoasemalle. Hylkiöt kirjoittelee kotoa käsin juovuksissa herjojaa niistä ketä kadehtivat.

        Muutaman kerran käynyt suomibaareissa kahveella päiväsaikaan. Rauhallista ja asiallista meininkiä. Siellä saa rauhassa istua minun puolestani ihan kuka haluaa. Minulla ei ole heistä minkäänlaista stereotyyppistä käsitystä. Ihmisiä on monenlaisia.

        Minä tykkään hengaa liikenteessä tyttö kainalossa. En nuohoa hotellilla enkä baareissa.

        Jos tietäisit mitä paskaa sitte puhutaan, kun oot poistunu paikalta. Se on suomibaarin käytäntö.


    • Leksa65

      Onkohan Maikalla vuokrata tai myydä mieheille sopivia tissiliivejä?

      • Liivitön

        Kaikki liivit taitaa mennä äijän omaan käyttöön.


    • Kanta-asiakas12krt

      Maikalla on aina kivaa ja kodikasta.

    • Kuhankysyn

      Paljonko maikalla maksaa bisset ja muut viinat?

      • MoukkaLaava

      • Ulkosuomalainen44
        MoukkaLaava kirjoitti:

        Jos tarvitsee tuota kysya, sinulla ei ole varaa juomiin. Mutta kay nyt katsomassa Moukan hinnat vaikka taalta - http://maikanmajatalo.com/images/menu.pdf

        Nuo juomahinnat ovat Pattayamittakaavassa järkyttävän korkeat, mutta sehän tyhmä, joka maksaa.


      • Kuhankysyn

        No todellakin on varaa juomiin mut kylläpä on sairaat hinnat moukalla kun vertaa normi pattiksen hintoihin. Saahan sitä joo pyytää ja tyhmähän on se joka maksaa se on ihan totta se.


      • hyxi
        Kuhankysyn kirjoitti:

        No todellakin on varaa juomiin mut kylläpä on sairaat hinnat moukalla kun vertaa normi pattiksen hintoihin. Saahan sitä joo pyytää ja tyhmähän on se joka maksaa se on ihan totta se.

        Älä jauha paskaa. Hinnat on sopivat ja jos ne tuntuu kalliilta niin se on vain perseaukisen kitinää.


      • Pattisveteraani
        hyxi kirjoitti:

        Älä jauha paskaa. Hinnat on sopivat ja jos ne tuntuu kalliilta niin se on vain perseaukisen kitinää.

        Maikka itse vastailee, totta kai, jopa suomalaiset alkavat kyseenalaistaa tuon läävän.


    • EiNiinsaatehdä

      Jätin muutama vuosi sitten Maikalle golf bagini säilöön. Mailoja oli käytetty kun palasin 4 kuukauden kuluttua. Sen jälkeen en ole ko.mestassa käynyt

      • PenaPQ

        Sun mailat oli niin paskat koinsyömät halpamallit että voit olla varma että niitä ei kukaan käyttänyt.


      • voikadotakokonaan
        PenaPQ kirjoitti:

        Sun mailat oli niin paskat koinsyömät halpamallit että voit olla varma että niitä ei kukaan käyttänyt.

        Pena raukka ei edes tiedä mitä golfmailat ovat, kuvittelee koiden syövän niitä...
        Maikalle oli eräs naisihminen jättänyt myös golfbägin säilöön ja olikin niin hyvässä säilössä, ettei enää löytynyt lainkaan!


      • eitäämikäänvarastoole
        voikadotakokonaan kirjoitti:

        Pena raukka ei edes tiedä mitä golfmailat ovat, kuvittelee koiden syövän niitä...
        Maikalle oli eräs naisihminen jättänyt myös golfbägin säilöön ja olikin niin hyvässä säilössä, ettei enää löytynyt lainkaan!

        Noh, vittuuko siitä. Ostakoot uuden bägin jos ämmän vanha hävisi tai itse hävitti sen.

        Nyt juodaan. Tilulilulei.


    • Pauli_Hanhiliemi

      Kannattaa. Jos haluat aitoa suomimeininkiä. Jos et, mene muualle. Yksinkertaista.

    • Bangkokmylife10

      Voin kertoa kokemuksella, että Pattayalla on paljon parempia paikkoja ja kerron mielestäni parhaat:
      Kiva hotelli löytyy uima-altaineen 600 bath / vrk http://image.soidb.com/pattaya/zm/012100093_01.jpg Chang tong Place ja toinen
      kiva voisi olla, mutta kannattaa tingata hintaa... onnistuu varmasti..ja Baarissa on hyvä meno alku-iltasin http://www.thailandhotelscheap.com/pattaya/marfru_cafe_and_guest_house/

      Molempiin on helpointa ja halvinta mennä suoraan tiskiltä.
      Marfru cafe tuo mieleen edesmenneen Papas placen Pattayalta.
      Marfrussa on tosi kiva emäntä, ryyppää asiakkaiden kanssa iltaisin ja ryyppyseura on taattu.

      Molemmat ovat sijainniltaan kivat eli hinta laatu. KOKEMUS !

      • joshalvallaniin

        Siam guest house Second roadilla Apexin vieressä 500 bahtia. Ok ilmastointi, hyvä wifi ja kujalla päivystää pari omistajan tuttua jotka tarjoavat suihinottoa viskihörppyä vastaan. :) Tarina on tosi.


    • kömppä

      Kolme sanaa googleen: condo vuokrattavana pattaya, tai. condo for rent pattya.

    • ainauudelleen

      En mädi missään kondomeissa vaan reilusti kuten suomalainen rehti ihminen tekee: huone Maikalta ja meno on Mahtavaa !

      • Soikasinkingi

        Onnea valitsemallasi tiellä.


    • OlenSuomalainenJurri

      Oksennukset rinnuksilla Thaimaassa se on sitä syrjässä sijaitsevan maikan majatalon elämää.

    • Tarpeeseen_ovat

      Golfbägiä on turha ottaa mukaan Maikalle. Lentopallomailoille on toisinaan käyttöä.

    • Maikalleuudelleen

      Ihan koko Majataloa ei yksittäisen matkalaisen kannata vuokrata, mutta muutoin Maikalla viihtyy täydellisesti

    • Maikan_Majatalo

      Maikka tässä hei!

      En ikinä ole ottanut kenenkään golfbagiä säilöön luvaten vartioia sitä päivin öin (tai muutenkaan).
      Päinvastoin, olen aina kertonut, että tuonne rappusten alle jätetyt mailat ovat sitten vapaasti lainattavissa muille golfista innostuneille.

    • taitaatullakesä

      Eikös myykin sitä thai-klubilla ostakaa koko röskä ja antakaa spedelle porttikielto niin taso paranee. Samalla katoaa asiakkaat jotka kusee ja paskantaa housuihinsa. Kai se juoppo taas peruu myynnin kun ketään ei kiinnosta mikään rotankolo jostain syrjästä.

    • vaionkotrollausta

      Häh, onks Majatalo tosiaan vaihtamassa omistajaa ?

      • Jarna79

        Ei Maikka Majataloa myy, kunhan vedättää ihmisiä. Ei tuollainen alkkis enää työllisty Suomessa eikä muuallakaan. Ainoa syy voi olla se, että joku on narauttanut näistä laittomista hommeleista ja pelkää että kohta ei saa senttiäkään.


      • noinoinoi

        Ilmeisesti pakko yrittää myydä kun on emännän nimissä ja emännällä uusi mies kierrossa.


      • hörhöllelasku
        noinoinoi kirjoitti:

        Ilmeisesti pakko yrittää myydä kun on emännän nimissä ja emännällä uusi mies kierrossa.

        Toinen bisnesidea Maikalle on kaivaa sinut esiin kunnianloukkauksesta ja rahastaa sinut kuiviin. Tosin sinulla pellellä ei ole rahaa, mutta saatpahan vähän näpeillesi lisää ulosottovelkaa. Nimittäin oikean henkilön nimellä on tuomioita jaettu kymmenittäin anonyymeillekin henkilöille. Äläkä selitä että IP:täsi ei voi jäljittää. Kyllä voi. Ja jos joskus erehdyt vielä Pattayalle sen jälkeen kun nimesi ja naamasi on tiedossa, niin se voipi olla viimeinen matkasi, raukka.


    • maikka-exit

      Kiitos kaikille ihanasta palautteesta. Majatalo nyt myyty, osaava henkilökunta jatkaa, meikä Suomeen.

    • wsthwhwth

      maikka ei oo myyty, siä se rokaa erelleen

    • sinnesydämmenijää

      Maikan enkelit on ihania tyttöjä

    • martinlaaksonääliö

      Suosittelen kyllä jostain keskustasta mieluummin tai no jos haluaa olla siellä syrjemmällä niin River hotelli huomattavasti parempi. Saa olutta 24/7 toisin kuin majatalosta joka sulkeutuu kun isäntä sammuu. Muutenkin River mukava paikka josta saa edullisia juomia ja ruokia eikä hakata asiakkaita. Tosin viimeviikolla Spede kävi taas rähisemässä mut onneks lensi ulos.

      • PilleriAuttais

        Huomasitko kirjoittavasi nimimerkeillä Veikkolan ja Martinlaaksonääliö ?

        Entä onko sinulla jotain muutakin kuin nuo aivopierusi näin aamun avaukseksi sitten kun olet ottanut pillerisi ?


    • hannuki

      Siellä taas maikan fanikerho (luusereita suomijuntteja) fanittaa. Tais taas tulla lähtö kahdesta baarista spedellä yumella hiljattain riidan haaston seurauksena.

    • länkkärit

      Jotain toivoa oli majatalolla viime kuussa kun Pekka veti sitä. No nyt se on suomessa ja jostain ihmeen syystä Spede taas möykkää siellä ja ainakin omien puheiden mukaa dokaa Pekan piikkiin. Ei voi olla todellista. Hotellin asukkaatkin käyttää viereisiä Suomibaareja syömiseen ja juomiseen. On turvallinen valinta.

    • Anonyymi

      Sitten kun saa taas matkustaa menen Majataloon syystä että:

      - Siellä voi puhua suomea, englanti ei minulta taivu
      - Kunnon suomiruokaa, en halua syödä omituisia thai-ruokia
      - Televisiosta näkyy Suomi-ohjelmat
      - Sauna!

      Ei se ole junttia, jos on ylpeä suomalaisuudestaan!

      • Anonyymi

        Ylpeä pitääkin olla, ota mukaasi karhupaita, hankkijalippis ja suomileijona niin muutkin ylpeät tunnistaa sinut.
        Ota muutenkin paljon suomirekvisiittaa mukaan niin tunnet olosi kotoisaksi eikä ulkomaanmatkailu häiritse kovasti.
        Korvalappustereot ja suomi tanssii 2020 cd-levy.


      • Anonyymi

        Olet tyypillinen kepulandiasta tuleva Pattayankävijä.


      • Anonyymi

        Juu, pitää olla ylpeä. Illemmalla voi sitten rykäistä kääpiötä viikseen


    • Anonyymi

      Hatunnosto Maikalle majoittujille. He ovat oikeita ihmisiä eivätkä niuvan suljetun potilaita.

      • Anonyymi

        Kävin tsekkaamassa, ei ole tapahtunut mitää tiltaltin habitaatiomuutosta. Siellä niitä oli, vaan harvalla oli sugardaddyä koukussa. Taitaa noiden asiakaskunta olla koronalamassa tai horonoihin siirtyneitä.


      • Anonyymi

        Maikka katsellut pilven reunalta majataloaan jo pari vuotta. R.I.P.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maikka katsellut pilven reunalta majataloaan jo pari vuotta. R.I.P.

        Pitääkö tieto paikkansa, että Maikalla kesti pää Pattayan elämän, mutta Suomessa lähti oman käden kautta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö tieto paikkansa, että Maikalla kesti pää Pattayan elämän, mutta Suomessa lähti oman käden kautta?

        Täällä kirjoitettiin aikoinaan, että mies sairastui vakavasti ja tuli sitten hoitoon Suomeen, kun ei ollut rahaa hoidattaa itseään Thaimaassa.


    • Anonyymi

      Harmin paikka. Viidessä vuodessa et ole vielä pystynyt pullonkeräyksellä säästämään rahaa, jotta pääsisit Thaimaahan.

      • Anonyymi

        Pulloja, muovia ja alumiinia voi kerätä myös Thaimaassa, jopa ilman työlupaa. Mene vaan, jos saat niuvan suljetun oven auki.


    • Anonyymi

      Aina kannattaa avartaa maailmankuvaansa. Hulluutta on lukittua kotiin neljän seinän sisälle.

      • Anonyymi

        Niin, mutta Niuvan Suljetun oven takaa ei pääse kuin nettiin.


    • Anonyymi

      vuokraa ensin huone ja mieti sitten tarvitsetko majataloa.

      • Anonyymi

        Ajattelin majataloa lähinnä oppaideni asuntolaksi ja haaremikseni.


    • Anonyymi

      Kukas siinä Maikan entisellä paikalla nykyään puuhailee ?

      Onko vielä suomi-paikka, ei taida olla ?

      • Anonyymi

        Palstaa päivystävä Lerpatin ei tiedä mitään Pattis-asiaa, mitä täällä ei ole kerrottu. Ei kannata kertoa hänelle mitään.


      • Anonyymi

        On se suomipaikka edelleen. Pekka pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se suomipaikka edelleen. Pekka pitää.

        Mitäs maikka tekee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs maikka tekee?

        Huhujen mukaan päätti elämänsä vakavasti sairaana Suomessa. Kepeät mulla hänelle.


    • Anonyymi

      Majis on Mesta Nomer Pjat eli aivan Ykköspaikka !


      SUOSITTELEN !

      • Anonyymi

        Maikalla on aina kevään merkit,

        Pojat ovat punaisia kuin peipposet ja kännißä kuin tilhet syksyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maikalla on aina kevään merkit,

        Pojat ovat punaisia kuin peipposet ja kännißä kuin tilhet syksyllä.

        Tilhillä on, suhteessa ihmiseen, suurempi maksa.


    • Anonyymi

      Majiksessa suomalainen junttius kulminoi.

    • Anonyymi

      Yritin vuokrata mutta Kela ei suostunut rahoittamaan.

      • Anonyymi

        Ei taida Anssi olla kiinnostunut kaappaamaan sua Niuvasta.


    • Anonyymi

      Google ohjasi minut tähän keskusteluketjuun, kun etsin kyseisen majoitus-/ravitsemusliikkeen ruokalistaa. Ajatuksena, että jos vaikka joskus kävisin kokeilemassa paikan ruokia ja ehkä jopa saunaa, josta olen kuullut kehuja.

      Pikalukaisin läpi parikymmentä kommenttia, ja esitänpä tässä vain omana kommenttinani, että niiden lukemisen jälkeen on taas muutama syy vähemmän edes harkita palaamista koti-Suomeen.

      Törmään Pattayalla satunnaisesti maanmiehiin (joskus jopa -naisiin), ja heillä on aina hyvä mieli mukana matkassa. Suosittelen teille valittajille ja toisten puheiden nälvijöille elämän hankkimista. Hyvä tapa aloittaa se on varata lomamatka Pattayalle :)

      • Anonyymi

        Pattaylla on aina lämmin tunnelma ja muutenkin lämmintä. Vaikka olisit ventovieras, olet aina tervetullut seuraan, oli nämä sitten kaikki suomalaisia tai ei, aina olet tervetullut.


    • Anonyymi

      Majatalon tunnelmaan ei oikein enää pääse.
      Mikon aikaa tässä kaipaan, mutta onnekseni ne ajat jäivät muistoihini.

      • Anonyymi

        Ihmiset luo paikkaan sen tunnelman, paikalla itsellään ei siinä ole suurtakaan roolia. Hyvä rempseä miesporukka, sauna, ruokaa, musiikkia ja viinaa. Siihen ei tarvita edes naisia hämmentämään.


    • Anonyymi

      Hullun miekkamiehen rottaburgeribaarin takahuone on on halvin Pattayalla.

    • Anonyymi

      Maikasta tulee vielä suuri pakolaiskeskus, Z imperiumia karkuun lähtevien

      • Anonyymi

        Karjala Takaisin, voittojuhlat Makella ja Maikalla, 90-luvun malliin !


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe