N_Uuhkija
9.1.2016 10:17
Minä pidän nuuhkimisesta.
Koska asun kerrostalossa, minulla on tapana aloittaa päivä nuuhkimalla naapureiden perseitä. Kun en ole lainkaan homo, keskityn naarasperseisiin. Tapaan monia nuoria perseitä ja äitelämpiä vanhoja perseitä.
Tavallisesti ehdin aamupäivisin kiertää pari, kolme kerrosta.
Koska olen vähänläntä käppänä eikä kyrpä enää iän takia seiso, minua ei pidetä vaarallisena, vaan herratkin kernaasti suovat minulle tämän autuaallisen nautinnon heltyessään vaimonsa ja tyttäriensä pyyntöjen alla. En edes usko, että nuuhkiminen olisi synti, koska eihän ole sellaista käskyä, että "älkäät nuuhkiko" eikä missään syntilistoissakaan puhuta nuuhkimisesta mitään.
Jos sääolosuhteet sallivat, kerrostalokierrokseni jälkeen siirryn nuuhkimaan torille. Melkein jokainen nuori neito suhtautuu hövelisti pyyntööni "saisinko nuuhkaista pilluanne". Kun monestikin sattuu, että eltaantuneemmatkin naaraseläjät kuulevat tämän minun kainon pyyntöni, he hieman häveliäästi laskevat flanellihousunsa ja tarjoavat tavaraansa nuuhkailuelimeni haisteltavaksi.
Elämä on rikasta.
Onko Kempeleessä "nuuhkijoita"?
9
188
Vastaukset
- Olen_kuul-
lut, että Kempeleessä ensi kesänä järjestetään nuuhkimisen maailmanmestaruuskilpailut, joten oletettavasti siellä on paikallisiakin nuuhkijoita ja lienee nuuhkimisesta tulossa oikea kunnallislaji.
- Jos_pääminis-
teri Juha Sipilän taloon on muuttanut näitä sieviä, nuoria irakilaisia, afganistanilaisia ja syyrialaisia neitosia niin mielelläni kävisin nuuhkaisemassa heitä.
- väkeä
Sopivaa touhua kempeleläisille. Aina alapään mielessä, on siellä outoa porukkaa....
- HAISEE
js ON PERSEENNUUHKIJA JA PERSEENNUOLIJA, GLOBAALIIN MAAILMAAN PÄIN.
- Silliäkullekkin
http://static.mvlehti.net/uploads/2015/11/12254324_848987001888134_606835658_n.mp4?_=1
Menehän nuuhkimaan,miltä nokikeppi haisee!- Onko_se_kem-
peleläinen persivaltuutettu tuossa kuvassa?
- siizus
On se Halu........... joka pukkii
- kahjokahjo
On täällä joitakin nuuhkijoita ja muutenkin outoa ja sairasta väkeä. Tiedetään kuitenkin kempeleläisten olevan pääsääntöisesti täysijärkistä porukkaa vaikka näistä viestiketjuista päätellen sitä onkin vaikea uskoa. Muutama perverssi puutteessa oleva kahjo pilaa koko kunnan maineen.
- Helmut_Matu
Jos Sipilä on tyypillinen kempeleläinen, niin koko paikka pitäisi pommittaa maan tasalle yhteisen hyvän nimissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k16310605Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t887491Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1067377Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht37346Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t227321Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit427269Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1126672Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv296506Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa855725Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?485515