N_Uuhkija
9.1.2016 10:17
Minä pidän nuuhkimisesta.
Koska asun kerrostalossa, minulla on tapana aloittaa päivä nuuhkimalla naapureiden perseitä. Kun en ole lainkaan homo, keskityn naarasperseisiin. Tapaan monia nuoria perseitä ja äitelämpiä vanhoja perseitä.
Tavallisesti ehdin aamupäivisin kiertää pari, kolme kerrosta.
Koska olen vähänläntä käppänä eikä kyrpä enää iän takia seiso, minua ei pidetä vaarallisena, vaan herratkin kernaasti suovat minulle tämän autuaallisen nautinnon heltyessään vaimonsa ja tyttäriensä pyyntöjen alla. En edes usko, että nuuhkiminen olisi synti, koska eihän ole sellaista käskyä, että "älkäät nuuhkiko" eikä missään syntilistoissakaan puhuta nuuhkimisesta mitään.
Jos sääolosuhteet sallivat, kerrostalokierrokseni jälkeen siirryn nuuhkimaan torille. Melkein jokainen nuori neito suhtautuu hövelisti pyyntööni "saisinko nuuhkaista pilluanne". Kun monestikin sattuu, että eltaantuneemmatkin naaraseläjät kuulevat tämän minun kainon pyyntöni, he hieman häveliäästi laskevat flanellihousunsa ja tarjoavat tavaraansa nuuhkailuelimeni haisteltavaksi.
Elämä on rikasta.
Onko Kempeleessä "nuuhkijoita"?
9
218
Vastaukset
- Olen_kuul-
lut, että Kempeleessä ensi kesänä järjestetään nuuhkimisen maailmanmestaruuskilpailut, joten oletettavasti siellä on paikallisiakin nuuhkijoita ja lienee nuuhkimisesta tulossa oikea kunnallislaji.
- Jos_pääminis-
teri Juha Sipilän taloon on muuttanut näitä sieviä, nuoria irakilaisia, afganistanilaisia ja syyrialaisia neitosia niin mielelläni kävisin nuuhkaisemassa heitä.
- väkeä
Sopivaa touhua kempeleläisille. Aina alapään mielessä, on siellä outoa porukkaa....
- HAISEE
js ON PERSEENNUUHKIJA JA PERSEENNUOLIJA, GLOBAALIIN MAAILMAAN PÄIN.
- Silliäkullekkin
http://static.mvlehti.net/uploads/2015/11/12254324_848987001888134_606835658_n.mp4?_=1
Menehän nuuhkimaan,miltä nokikeppi haisee!- Onko_se_kem-
peleläinen persivaltuutettu tuossa kuvassa?
- siizus
On se Halu........... joka pukkii
- kahjokahjo
On täällä joitakin nuuhkijoita ja muutenkin outoa ja sairasta väkeä. Tiedetään kuitenkin kempeleläisten olevan pääsääntöisesti täysijärkistä porukkaa vaikka näistä viestiketjuista päätellen sitä onkin vaikea uskoa. Muutama perverssi puutteessa oleva kahjo pilaa koko kunnan maineen.
- Helmut_Matu
Jos Sipilä on tyypillinen kempeleläinen, niin koko paikka pitäisi pommittaa maan tasalle yhteisen hyvän nimissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1452841- 2322147
- 482030
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2111942Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261710Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1441537Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä811453- 1221168
Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve291144Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3131039