Onko Kempeleessä "nuuhkijoita"?

L_Iminkalainen

N_Uuhkija
9.1.2016 10:17

Minä pidän nuuhkimisesta.

Koska asun kerrostalossa, minulla on tapana aloittaa päivä nuuhkimalla naapureiden perseitä. Kun en ole lainkaan homo, keskityn naarasperseisiin. Tapaan monia nuoria perseitä ja äitelämpiä vanhoja perseitä.

Tavallisesti ehdin aamupäivisin kiertää pari, kolme kerrosta.

Koska olen vähänläntä käppänä eikä kyrpä enää iän takia seiso, minua ei pidetä vaarallisena, vaan herratkin kernaasti suovat minulle tämän autuaallisen nautinnon heltyessään vaimonsa ja tyttäriensä pyyntöjen alla. En edes usko, että nuuhkiminen olisi synti, koska eihän ole sellaista käskyä, että "älkäät nuuhkiko" eikä missään syntilistoissakaan puhuta nuuhkimisesta mitään.

Jos sääolosuhteet sallivat, kerrostalokierrokseni jälkeen siirryn nuuhkimaan torille. Melkein jokainen nuori neito suhtautuu hövelisti pyyntööni "saisinko nuuhkaista pilluanne". Kun monestikin sattuu, että eltaantuneemmatkin naaraseläjät kuulevat tämän minun kainon pyyntöni, he hieman häveliäästi laskevat flanellihousunsa ja tarjoavat tavaraansa nuuhkailuelimeni haisteltavaksi.

Elämä on rikasta.

9

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen_kuul-

lut, että Kempeleessä ensi kesänä järjestetään nuuhkimisen maailmanmestaruuskilpailut, joten oletettavasti siellä on paikallisiakin nuuhkijoita ja lienee nuuhkimisesta tulossa oikea kunnallislaji.

• Jos_pääminis-

teri Juha Sipilän taloon on muuttanut näitä sieviä, nuoria irakilaisia, afganistanilaisia ja syyrialaisia neitosia niin mielelläni kävisin nuuhkaisemassa heitä.

• väkeä

Sopivaa touhua kempeleläisille. Aina alapään mielessä, on siellä outoa porukkaa....

• HAISEE

js ON PERSEENNUUHKIJA JA PERSEENNUOLIJA, GLOBAALIIN MAAILMAAN PÄIN.

• Silliäkullekkin
      • Onko_se_kem-

peleläinen persivaltuutettu tuossa kuvassa?

• siizus

On se Halu........... joka pukkii

• kahjokahjo

On täällä joitakin nuuhkijoita ja muutenkin outoa ja sairasta väkeä. Tiedetään kuitenkin kempeleläisten olevan pääsääntöisesti täysijärkistä porukkaa vaikka näistä viestiketjuista päätellen sitä onkin vaikea uskoa. Muutama perverssi puutteessa oleva kahjo pilaa koko kunnan maineen.

• Helmut_Matu

Jos Sipilä on tyypillinen kempeleläinen, niin koko paikka pitäisi pommittaa maan tasalle yhteisen hyvän nimissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8676
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4838
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4288
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3857
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3040
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      51
      2607
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2345
    Aihe