Hei te kaktustietäjät ja harrastajat! Haluaisin kasvattaa kaktuksen siemenestä alkaen, mutta en vain tiedä minkä lajinen. Sillä minulla on aika pieni asunto enkä haluaisi mitään isoa kaktusta. Olisiko ehdotuksia kaktuslajeista joita löytyisi suomesta tai eestistä ja joka olisi aika pieni. Onko muita vinkkejä aloittelijalle? Olen etsiskellyt netistä tietoa mutta lisä infosta ei olisi haittaa. (:
Kaktuslajeja?
KaktusLeidi
3
154
Vastaukset
- Phale_
Hei
Itsekin vasta kaktuksista innostuneena vinkkaan sulle tämän osoitteen, josta myös posti kiikutti siemenet vasta kotiin ja nyt odotellan itämistä :D
http://www.succseed.com/beginners-choice.html - etkähalua
ne piikit on aina perseessä
- putoaaniitäpiikejä
niinkuin joulukuusesta myös yrittää levitä sillä tavalla tekee sellaisen piikkipallon joka putoaa sattuu saatanasti eikä kaikkia piikkejä löydä juu odota että se koteloituu ei satu enää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711198
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61086Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014