Putkifirman tarve

Kuuleeko_Kuopio

Putkiremppaa pukkaa. Kuka tietää mikä olisi hyvä putkiremonttifirma kuopiossa? Siististi ja hyvin tehty työ ja lisäksi ei olisi ylihinnoittelua.

20

6607

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedän nyt ainakin sen, mikä ei ole hyvä remppafirma. Nimittäin vuosi sitten valitsimme huolellisesti urakoitsijan, joka paperilla näytti oikein hyvältä. Totuus vaan oli toisenlainen. Viimeisten asuntojen piti valmistua syyskuun lopulla ja asukkien päästä sisään. Työt jatkuvat vieläkin ja osa asukkaista odottaa edelleen muuttoa omaan asuntoonsa. Tämä firma on laiminlyönyt lähes kaiken tiedottamisen. Asiakaspalveluinsinööri on keskittynyt vain asiakkaille öttyilemiseen ja kaikesta halutaan lisää rahaa. Aivan siivotonta touhua. Yhtiön nimi on KB-rakennus oy. Tampereelta. Kiertäkää kaukaa...

• dlfdlkfdklfldkl

Ei sitten lähempää putkifirmaa löytynyt Kuopioon kuin Tampereelta?

"Keskustele Kuopion alueen asioista."

• Myösremppaavaille

Kerro mikä ei ole se hyvä firma?

• Juhe

Kuopion Putkiapu Oy

• vänrikkiputkihole

Jos sun pitää täältä kysellä putkifirmaa niin taidat olla uuvatti.

• kohtuuhinnalla

Puijon Kiiinteistöpalvelulta saa hyvän palvelun lisäksi erinomaisen työn

• vhy

reiskat särkevät perkele ikkunoita

• ei.niin.liukkaat

vaihda ainoihin

• exputkari

Valitkaa joku kolmesta Kotisun,Lvi turva tai Vesnom,ne tekee 3-4:ssä päivässä sen mikä muilla menee 3-4 viikkoa ja siellä on reippaita 18-20 vuotiaita alan ammattilaisia joilla on 10-15 vuoden kokemus,suosittelen lämpimästi.

• putketauki

Melko nuorena ne sitten aloittaneet n.5-vuotiaanako?

• 778866

Matti räisänen vuorelasta suomen parhaita!

• Monestiapuna

vesnomilta saa parasta palvelua

• tvanhata

Ei ainakaan A-pipe. Joku harjoittelija teki meillä putkityöt., kesti kauan ja siksi helvetin kallista. Jälki oli vähän sinne päin.

• popjmöllojplo

Taloyhtiöt käyttää apipeä. Eikun isännöitsijäfirmat aikuisen oikeesti.

• http://www.airbos.fi/ tuolla olin aliurakoimassa syksystä. Ihan hyvä kuva jäi ko firmasta. Kiireisiä vaan tuntu olevan

• lidlikaljaa

Minulla on kokemusta pitkistä putkista

• 888999

Matti räisänen on kuopion paras

• Anonyymi

Kallan kallein on on Virtalan Lvi putki yritys, ajavat kaikki uusilla mersuilla

• Anonyymi

Taitaa melkein kaikki putkarit nykyään ajaa uusilla autoilla. Virtalan pojat valinneet mersut varmaan siksi että pääsevät myös perille 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa melkein kaikki putkarit nykyään ajaa uusilla autoilla. Virtalan pojat valinneet mersut varmaan siksi että pääsevät myös perille 😉

Mene lääkäriin, jos ei järki meinaa palata päähän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2905
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1195
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      941
    4. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      937
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      905
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      877
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      834
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      830
    9. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      157
      811
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      764
    Aihe