Punkit ja muut ötökät

Pohjalaistyttö

Olen allegikko kaikille eläimille paitsi lampaalle. Koiran ja kissan omistajat ovat pahimpia. Ällöttää kun näen kissan hyppivän pöydillä ja sängyillä. Joku pö....sti kantaa kainalossaakin koiraa ja kissaa!!!

Koira ei kuulu kainaloon vaan lattialle. Keväällä koirien ja kissojen jätökset kuivuu ja lentää kymmeniä metrejä ,henkiparka sihisee viimeisillään. Surku on pieniä lapsia joille syötetään histamiineja jotka eivät ole ihmiselle hyväksi. Ne mm:ssa väsyttää ankarasti. Lapset nukkuvat tunneilla kouluissa koska vanhemmat syöttävät eri histamiineja joita lääkäärit tietysti suosittelevat koska omistavat ko. lääketehtaan osakkeita runsain mitoin.
Pesen aina kengät sisälle tullessani samaten tekee kaverini. Vieraita en päästä talooni koska joudun suursiivoon heidän käyntinsä jälkeen. Osa ymmärtää osa ei tajua eikä sottapytyt edes välitä.
Kulkukissat häipyvät tontiltani ,samaten koirat . Onneksi koiria ei ole kovin paljon irti täällä maallakaan.

Kaikki vatteet pitää vaihtaa joka kerta kun olen ollut ulkona esim,vaikkapa lenkillä.Kuusi vuotta on mennyt ilman lenkkiä koska napuri pitää neljää isoa "homppia" (koiraa) irti. Olen vankina kotonani.Laki on koirien kiinnipidosta jossain päin suomea ,mutta tässä maassa ei ole lakia koirankiinnipidosta jos asut maaseudulla. Ainakaan se ei koske "homppien" omistajaa?

Matot vien ulos kun on väh,25 pakkasta,samoin sohvat ja sängyn. Sänkyvaatteet pesen 75 asteessa 3-4 kertaa vuodessa.
Auto pitää olla puhdas sisältä. Naapuri käryyttää peltitakkaa koko kesän ,oli sitten 35 lämmintä tai ei.? Onneksi lähtee pois talveksi. ! On kuitenkin raskasta hengittää savua koko kesän. Keuhkoista onkin löytynyt "savustuksen" jäljet. Sanomattakin on selvää että inhoan tupakkaa.

Ihmettelen paria naapuria jotka ei koskaan vie mattoja ulos ,toinen ei kymmeneen vuoteen, toinen antaa sateen kastella matot ja ne ovatkin sitten homeessa.!!!! Ei ihme että on home ongelmia.???

1

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panisko69lammastas

      Naapureilla homeongelmia ja heidän naapurissa mielenterveysongemia. Niin se menee, että toisen lattia on toisen katto ja päinvastoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe