Olen henkilöhohtaisesti käyttänyt täls kaikkia opioideja mitä löytyy... sairauteni taki lääkärin kautta ensin kokeilin, pari vuotta meni hyvin ja sittenhän sitä jo huomattiin että auttaahan se ahdistukseenkin ja jos jokin vituttaa ja ei tullu edes krapulaa (tramadolia sillon käytin ja niinku pitiki) sitten ei riittänyt enää ja nytten olen 6 vuotta käyttänyt oksikodonia, tuntuu että päähajoo ja elämäni on mennyt pilalle ensimmäisen piikin kun sain olin myyty kunnes huomasin että en pysty elämään ilman jos ei ole on itsemurha lähellä jos on niin ei voi säännöstellä vaikka kuinka haluisi. ei pysty normaaliin parisuhteeseen koska elämä ja olo on niin kiinni kamasta....
haluaisin päästä eroon ehkä myös pelkään tai pelko on ehkä tekosyy koska välillä en pysty edes liikkumaan jos en kivusta pääse eroon js sentakia en uskalla edes lääkärilleni puhua.
opiaatit/opioidit kaikki
scarsforever
2
248
Vastaukset
- kannabisnarkomaani
Kannattaa siirtyä kannbiksee, se on terveellisempää
- Ttxtct
Suosittelen kannabista. Sitä on ihan tieteellisesti tutkittu kuinka kannabiksen avulla voi päästä alkoholismista tai kokaiinin käytöstä eroon. Suosittelen lämpimästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214