On vähän huono tilanne...

toiontoi

Olen työtön ja mulla on vähän velkaa.
Vivus 2200 euroa...
credit24 1500 euroa...
lainasto 400 euroa...
herttavippi 400 euroa...
reissuluotto 400 euroa...
risicum 700 euroa...
ferratum 2000 euroa...
ostosraha 400 euroa...
pugglepay 800 euroa...
ottoraha 50 euroa...
teleone 50 euroa...
opintolaina 2800 euroa...

100

4728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tykk6iu7uo

Sulla on ihan hyvä tilanne, kun kerran tiedät tarkasti velkamääräsi ja vippipaikat, joista olet ottanut.

• toiontoi

No ei se muuten muuta kun kuukausi tuet on 700 euroa niin on vähän vaikeaa toi takaisin maksaminen mutta olenkin ajatellut että onko sillä nyt niin edes väliä... Tässäkin kuussa olis vielä noita menoja sellanen about 3000 euroa mutta tilillä on rahaa 1,75 senttiä. Vaikea saada enään mistään rahaa kun kukaan ei edes lainaa. Mutta toisaalta eipä sillä kai ole edes väliä...

• hohohhohooooo

tuohan kaikki pikalainat on sinisilmäisen ihmisen nöyryyttävää veättämistä lain sallimissa puitteissa. Et saa enää lainaa koska ei sinula ei ole rahaa uutta lainaa vastaan. heh heh heh hee pikalainaa annetaan sen verran kunnes takaisin maksukyky on ylitetty ja sitten siirrytään vasta rahastamaan oikeudellisin keinoin eh eh hehe hee

Näin on jälleen lakimuutoksesta huolimatta 1.6.2013 kuluttajilla 30 000 pikalaina velkoja koska kaikki raha annetaan maksykyvyn ylittymiseen asti. heh heh heh heh he heh he hee heeee

• toiontoi

bruttona tietysti vähän päälle 800 euroa...

• toiontoi

Ai niin ne puhelintalletukset siru mobiililla tekee tohon vielä 200 euron puhelinlaskun ja sitten niistä sms bill talletuksista tulee 67 euron lasku... No eihän siinä mitään yritän nyt kehitellä tässä jotain bisnestä että saisi sitä rahaa. Ehkä pitää yrittää elää vähän säästeliäämmin.

• Harvinaisen hyvin selvillä veloistasi. Etkö ole noista yhtäkään lyhentänyt??
      Mutta eipä ole työttömänä vaihtoehtoja kuin yksi. Ja se on velkojen päästäminen ulosottoon. Mitä pikimmiten sitä parempi. Tällä hetkellä et tee puhtailla luottotiedoilla yhtään mitään joten niiden menettäminen ei enää tilannetta pahenna.
      Kai sentään olet hoitanut asumismenot(vuokra,sähköl) säntillisesti? Ne on ehdottomasti hoidettava jotta et joudu tavaroinesi pakkaseen. Seuraavaksi tulee ruokamenot ja viimeisenä velat.

Mihin muuten olet tuommoisen summan kuluttanut? Olitko noita ottaessasi työelämässä? Aloittajalla on 12 erillistä velkaa yht. 11700€ edestä. Ja vielä aika isoja joten niiden kk-erätkin sen mukaiset. Saisit helposti pienennettyä velkojien määrää 10 kappaleeseen maksamalla heti pois nuo kaksi 50€ velkaa.

Riidattoman saatavan oikeudenkäyntikulut vaihtelevat 110 ja 240 euron välillä.
      Eli jokaiseen velkaan voi lisätä tuon 240€ jos veloille ei tee yhtään mitään. Kokonaisvelka kasvaisi silloin lähes 3000€ verran n. 15.000€:oon. Myöhemmin tulee lisää UO:n taulukkomaksujen muodossa. Tosin UO:n korko on kohtuullinen kun siellä on aikansa asiakkaana.

• tuhoedessä

Ota heti yhteys velkaneuvontaan ellet saa lainaa sukulaisilta. Luottotietojen menetys ei ole pikkujuttu. Ihme että olet jaksanut niin kauan tuon kanssa. Tsemppiä.

• vbruvbrw97vby2

Mitä velkaneuvonta voi tehdä, jos neuvottavan tulot ovat vain 700 € kuukaudessa? Ex-vippaaja jo suositteli kahden pienimmän vipin poismaksamista, mutta sekin tekee noilla tuloilla ja elämäntavoilla tiukkaa. Jos Suomessa olisi positiivinen luottorekisteri, tältäkin konkurssilta olisi vältytty

• Velkaneuvoja ei voi tehdä muutakuin kehottaa päästämään ulosottoon. Kukaan velkoja ei odota aloittajalle parempia aikoja maksaa velka. Saa olla aikamoinen sukulainen joka maksaisi aloittajan velan. Nyt peli poikki ja velat uo:oon. Se on sellainen "maksujärjestely" sekin, tosin ei uo ala noista tuloista mitään ulosmittaamaan vaan velat palautuu velkojille jotka sitten uudestaan 3 vuoden kuluessa yrittävät uo:ta uudelleen. Aloittaja saa varattomuusmerkinnän (UMS) joka poistuu kun velka maksettu. Yleensä ottaen ihan turha pitää kynsin hampain kiinni luottotiedoista, yleensä niin tehdään maksamalla velkaa velalla. Mitä pidempään tätä kestää sitä kalliimmaksi tulee. Itselläni aikoinaan 24.000 velat ja yksittäisiä velkoja/laskuja parikymmentä. Vuonna 2012 8 kk aikana sain velkojien määrän tippumaan n. puoleen itse maksaen ja loput hoitu järjestelylainalla. Lainan ehtoina oli mm säännöllinen palkkatulo ja velkaantuminen piti olla päättynyt.....

• Parasneuvo

Hyvä uutinen on et toi ei oo paljoa. Eti töitä nopeesti niin saat noi maksettua. Ihan mitä vaan siivousta tms. Älä ota lisää lainaa ja pyri nopeasti töihin!

• cr9h98ghg95h9ggh

"No eihän siinä mitään yritän nyt kehitellä tässä jotain bisnestä että saisi sitä rahaa."

Aloittaja suunnittelee jo siis pimeitä töitä. Samanaikaisesti hän nostaa tietenkin yhteiskunnan tukia. Ulosotto katsotaan sosiaalitoimiston toimeentulotukilaskelmassa hyväksyttäväksi menoksi, joten hän saa avustusta myös niihin.

• Kaikki_heti_nyt

Ei sitten tullut jossain kolmannen tai neljännen lainan kohdalla mieleen, että elämäntapaa pitäisi pikkuisen muuttaa?

• totuus88

Kunnan velkaneuvonta ohjaa sinut Takuu-säätiön, joka antaa sinulle takauksen pankkilainaan. Älkää suositeltu nuorelle ihmiselle mitään ulosottoja!!!

• 9-6

Takuu-säätiöllä omat vaatimuksensa tuloille. AP:n nettotulot on 700e ja nekin yhteiskunnan tukia niin ei mitään mahdollisuuksia.

• Ei_tajuu

Miten olet työttömänä voinut saada nuo lainat?

• ei_tajuu2

veit sanat suusta.

• toiontoi

olen pelannut lähes kaikki nuo rahat... no aika on velkaneuvontaan... maksuvaatimuksia tulee aina välillä... onneksi kaiken voi aina halutessaan päättää lopullisesti.

• toiontoi

ai niin toi velka on sitten edellisestä kerrasta taas noin tonnilla kasvanut...

• toiontoi

onneksi asun äitini sohvalla...

• toiontoi

Hyvä sivuston nimi voisi olla vaikkapa vipitsari.com tai vippiitsari.com tai .fi ja siinä sitten live kuvaa kamerasta... heh kunhan vitsailen...

• toiontoi

tai ex-pummi.org

• toiontoi

Haaveilen siitä että maailman talous romahtaisi, että pankit menisivät konkurssiin että pörssit syöksyisivät ja että näytöt pimenisivät. Se on haaveeni, hiljainen huokaukseni, taivaisiin nouseva rukoukseni ja helvettiin käteni ojentava kirous... Haaveilen siitä että maat ja mantereet järkkyisivät että tähdet putoaisivat ja meret pauhaisivat ja peittäisivät elämän alleen. Tämä on rukoukseni.

• kfkdfkfkfkffjkkj

Äitisi saattaa rukoilla jotain muuta. Kuten, että alkaisit käyttäytyä aikuisen tavoin. Tai sitten olette sosiaalitapauksia molemmat.

• Ei_tajuu

Maksa nyt herranjestas edes noita pienimpiä velkoja pois. Ne moninkertaistuu, jos menevät ulosottoon.

• Lisäämassii

Ota lisää niin paljo ku vaa saat! Kerran mennään ulosottoon, niin mennään sitte rytinällä! Sielä on sitte piikki auki jatkossa, sinne vaa!

• toiontoi

Tässä just olen tänään yrittänyt hakea lisää rahaa kun tarttis tilille saada että pystyis maksaan lähestyvän opintolainan lyhennyksen sekä tilinhoitomaksun tässä kuussa... Kun ei mistään tunnu saada sellasta yhdistelylainaa jolla maksaisin kaikki pois ja lyhentäisin vaan sitä yhtä lainaa. Ferratum on nyt jäädyttänyt mun tililuoton kestää sen 74 tai jotain päivää ja sitten laittavat sen vissiin joko perintätoimistoon tai suoraan käräjäoikeuteen. Myöskin vivuksen 2000 euron laina on noin kuukauden myöhässä ja kasvaa korkoa mutta siitä on jo tullut pari muistutusta ja jos en nyt maksa niin menee kuulemma seuraavaksi joko perintätoimistoon tai suoraan oikeuteen. Maksaisin jos pystyisin... Pugglepaylle on 800 euroa taas rästissä kaikki tuo on siis mennyt pelaamiseen koska yritin voittaa rahaa että saisin maksettua lainoja. yks kahdentonnin joustoluotto on tullut vielä noitten edellisten päälle ja sitten siihen vielä parista eri paikasta yhteensä noin 1000 euroa...

• toiontoi

Äiti ei ymmärrä eikä varmaan isukkikaan... Terapiassa voin purkaa tuntojani ja puhua lainoistani. Huvittavaa tämä on sillain että olen aina siis jo lapsesta saakka tiennyt olevani toivoton tapaus ja olen aina tiennyt että en kykene selviämään tässä elämässä enkä huolehtimaan asioistani. On ehkä vain yksi ratkaisu jolla tästä selviää kun en viittis mennä sillan allekkaan. Hallituskaan ei taida näille asioille tehdä mitään siis kansalaisten velkaantumiselle ja vielä kun kyseessä on tällainen työtön luottotappio kansalainen niin ei ole toivoakaan...

• toiontoi

Pelkään väkivaltaista perintää...

• toiontoi

En uskalla mennä mihinkään enkä jaksa tehdä oikeen mitään. Ahdistaa niin helvetisti. Ei toimi lääkkeetkään.

• toiontoi

Tänäänkin olen jo neljää erilaista psyykenlääkettä ottanut mutta ei oikeen auta.

• dvhfvhghghggj

Hommaa itsellesi työpaikka, vaikka se onkin vaikeaa.

• Ei_tajuu

Niin se velka mukavasti kasvaa. Miten edes saat lisää lainaa työttömänä?

• toiontoi

en tiedä oikeen itsekkään. nyt ei kylläkään tunnu enään mistään saavan kun ilmoittelevat että on luottohäiriö... kai se on pakko sitten lopettaa tää lainanottaminen.

• toiontoi

Olen kaikkiin lainahakemuksiin laittanut siinä kun on se työtilanne valinta juttu niin että olen työtön. bruttotuloiksi olen läntännyt sen jonkun 900 euroa ja instantorilla ovat tehneet ton tulovarmennuksen... Jotkut paikat eivät ole myöntäneet lainaa esim toi lendo vaatii jos hakee niitten kautta että on työ tai eläketulot. Zmarta ei ole myöskään minulle ikinä rahaa lainannut eikä fixura eikä fellow finance... Mutta nyt voisin luetella paikkoja joista olen rahaa saanut... Eli tässä tulisi lista...
        pugglepay, herttavippi, reissuluotto, credit24, vivus, ferratum, ostosraha, risicum, suomivippi, credigo, lainasto, ottoraha, orkia, finnlaina...

• Valotar88

Kyllä sinä saat apua sieltä velkanevonnasta. Ole huoleti. Kerro sitten mitä tapahtui.

• tuhannentulimmaista

Maailma tykkää lähimmäisistä.

• toiontoi

Joo elikkä vähän päivitystä tähän mun tilanteeseen. Vivus meni perintään ja sitähän perii tuo Intrum Justitia. Sovin niiden kanssa tollasen 215 euron kuukausierän. Yhden erän maksoin loppuja en kyllä pysty maksamaan joten se menee kohta tuonne oikeudelliseen perintään.
      Ferratum siirsi pari viikkoa sitten 2400 perintään. Ok perintä perii sitä. Lykkäsin siellä niiden sivuilla tuota eräpäivää tuolle koko summalle kuukaudella eteenpäin... Ajattelin että saan kuukauden lisäaikaa mutta maksamaan sitä en pysty. Eli se menee myös tuonne käräjille...
      Credit 24 luottoa en myöskään enään pysty maksamaan elikkä odottelen että milloin ne siirtävät sen pari tonnia perintään ja sitten sieltä käräjäoikeuteen...
      Sitten on tuo Risicumin 2000 euron kulutusluotto jota en pysty maksamaan. Siitä on jo pari muistutuslaskua tullut ja menee sekin varmaan kohta perintään ja sieltä tietysti oikeuteen ja ulosottoon...
      Sitten on toi laina.com sivuston 1600 euron kertalaina jota en myöskään pysty maksamaan eli perintään ja käräjille...
      Sitten on toi risicumin 700 euron kertalaina ja perintäänhän sekin menee...
      Löytyy myös suomivippi 200 euroa joka on mennyt perintään...
      Sitten on reissuluotto 400 ja herttavippi 400 joita en myöskään pysty maksamaan eli ulosottoon vaan...
      Ostosrahalta on 400 euroa siinä on vaan 30 euron kuukausierä joten ehkä yritän sitä maksaa.
      Sitten löytyy myös tuo opintolaina jonka otin aivan turhaan koska en oppinut mitään ja jos opin niin kaikki tuo oppi on mennyt täysin hukkaan mutta saihan silläa ainakin aina iltakaljat ostettua...
      Hittolainen sitten löytyy tollanen 400 euron puhelinlasku... Pitää varmaan hankkia prepaid...

• toiontoi

En ole varma luettelinko tuossa kaikki velkani vai onko niitä vielä lisää koska en enään muista kaikkia paikkoja mistä olen vippejä ottanut mutta onhan niitä tullut vähän otettua ja aika hyvin olen niitä saanut... Instanttorista huolimatta... Tällaiseen tilanteeseen voi joutua kun on päässä näitä ongelmia.

• toiontoi

Nyt olen tuossa neljä lyriikkaa ottanut ja yhden opamoxin ja otan tähän vielä pari paukkua päälle niin ehkä helpottaa tai sitten ei. Töitä ei ole ja olen niin sairas päästäni että en niitä kykene tekemään ja on sanomattakin selvää että on parempi pysyä neljän seinän sisällä ja kaasusumuttimen olen jo hankkinut.

• toiontoi

11:11

• toiontoi

Onhan mulla vielä pari kolme sataa noita velkoja tonne klarnalle kun tuli vähän tilailtua kaikenlaista tuolta netistä... Mulle tulee vaan sellainen olo että nyt mä haluan ton kun on vaan muuten niin tyhjä olo niin sitten vaan tilaan sen tavaran mutta ei sekään paljoa auta.

• toiontoi

Äitinikään ei minua taida ymmärtää... Nyt kun sain oman asunnonkin niin pitää tuo vuokrakin maksaa... Isäkin voisi joskus antaa rahaa.

• toiontoi

11:22 mutta kun he eivät ymmärrä minua.

• cdhvohfhovh

Jos suunnittelet itsemurhaa, niin se kannattaa tehdä jonain tiettynä hetkenä, jonka numeroilla on maaginen merkitys. Esim 15.05. klo 15.05. Kukaan täysjärkinen ei tee itsemurhaa 27.4.

• toiontoi

Sekin kun näin tuon henkisen maailman ja koin asioita niin sai mut tuntemaan oloni jotenkin välinpitämättömäksi asioiden suhteen ja esim terveydestä huolehtimisen suhteen koska olen nähnyt asioita joita jotkut voisivat pitää mahdottomina.

• toiontoi

Yleensä se kommunikaatio joka on todella harvoin tapahtuvaa on kuin sähköisku päässä joka tuo sinne sanan tai tiedon jostain asiasta jopa ennalta ennekuin toinen ihminen lausuu sen ääneen esim jonkun luvun tai numeron. Minut on myös demoni ottanut ja sanonut että aikoo näyttää minulle kuinka pahoja ihmiset ovat ja kuulemma etenkin kristityt...

• toiontoi

Se demoni laittoi minuun polttavan taudin ja pahaan paikkaan... Ja sitten alkoi soida tällaiset radiohitit kuten maneater https://youtu.be/PLolag3YSYU ja sunrise avenuen fairytale gone bad jne... jne... sitten tuli nuo jokelat ja kauhajoet ja virginiat jne. Jos katotte vaikke cheu huing manifeston youtubesta. Mutta ei minua oikeastaan kukaan usko.

• toiontoi

pari vuotta kärvenin sitten siinä poltteessa kunnes hamppulääkäri antoi minulle antibiootin kun leego ei irronut.

• toiontoi
    • toiontoi
    • toiontoi
    • toiontoi

Hamppulääkärini voisi periaatteessa todistaa sen että kun se yritti kiskoa sitä viisaria pois niin joku mystinen voima piti sitä hamppua siellä niin että eivät kaksi lääkäriä sitä hamppua pois saaneet vaikka kaksin käsin kiskoivat no eivät saaneet koska mystinen voima piti sitä leegoa siellä suussa ja sitten luovuttivat ja määräsivät mulle antibiootiikkaa ja vahvaa buranaa ja tuo antibiotiikka sai viimein tuon palon loppumaan tuolta alhaalta ja sitten hammaskirurgi nyppäsi sen hampaan pois parissa sekunnissa. Todistan tässä vaan Jumalasta ja Pyhästä Hengestä!

• toiontoi
    • toiontoi

11:59.... 12.00!

• toiontoi

!..

• toiontoi

Maa on totisesti järisevä!

• eläkemuori

Katsohan peiliin ja mieti, olisko elintavoissa jotaina korjattavaa. Pienituloinen eläkeläinenkin pärjää omin avuin.

• ewf99rfu9r30g

Eläkeläiset eivät kuitenkaan yleensä joudu turvautumaan toimeentulotukeen, päinvastoin kuin työttömät. Johtuuko se sitten siitä, että he ovat tarkempia rahankäytössään vai vain yksinkertaisesti siitä että pieninkin eläke eläkkeensaajan asumistuki on selvästi isompi kuin toimeentulotuki tavallinen asumistuki työttömyyspäiväraha yhteensä.

• kylsesiitä

Toiontoi: Hienoa, että tunnut vähentäneen sitä pelaamista, lopeta se kokonaan, sillä mahdollisuudet voittaa suurempia summia, joilla hoitasit velasi, on häviävän pieni. Parasta, kun annat kaiken mennä perintään ja hoidat sitten hiljalleen velkojasi ja samalla koitat kuntouttaa itseäsi työkuntoon ja menet sitten johonkin vaikka "paskaduuniin", sillä sillätavoin saat itsekunnioituksesi takaisin, että olet oman elämäsi herra.

• Vipperi313

Ostosrahalle pitäisi maksaa koko paska pois alkaa vituttaa se velka. Tarvis saada selväks miten paljon tarvii sinne lähettää.

• Vipperi313

Ostosrahalle 650e ja Creditille 800e tuli maksettuu poies. Loppus sit noitten korkojen juokseminen.

• reikäeero79

Mikä toi pugglepay on onko sama ko zimpler vai joku eri?Missä toi pugglepay käy nykyään ku tuntu et ei käy oikein missään?

• luottokestihelvetin

pugglepay on zimpler. antavat pelata ittensä usein vain vaikeuksiin. casumo maksaa nuo zimplerit aika mukisematta. Maksu aikaa on paljon

mun vippailu alkoi vuosia vuosia vuosia sitten kun kohtasin erityisemmin toivomatta mitään kohdalleni ilmeisen varakkaan perheen tyttären joka käänsi ajatukset uskomaan et kaikki on mahdollista kaikille. Vajosin suohon örkkien valtakuntaan. Näin silmästä silmään Saurmanin. Vannoin pääkallovalan ja nousin ylös helvetistä takaisin elävien kirjoihin. Älkää mänkö kusetus vipuihin.

https://www.youtube.com/watch?v=F2c2-7kjmng

• Ehkäopin

Mullakin oli vtusti lainaa sinnetänne. Otin 9000€ lainan bank norvegianilta niin, että rahat meni suoraan muiden lainojen maksuun. Nyt lyhennän tuota lainaa 5v maksuajalla 250e/kk.

• luottokestihelvetin

Takasin maksu on H-I-D-A-S-TA hommaa ellei kohtalon onnekas sattuma auta jollain äkillisellä lisätulolla ja yleensä ei auta, tuonkin kuivan totuuden jos järki ymmärtäs riittävän ajoissa (aloittajakin) voi nousta vielä kuiville naarmuilla mustelmilla pari hampasta irronneena. Maltan onlinepeliluola on vaarallinen Suomalaisille. Tarjolla viihteen puitteissa kieromielistä meininkiä.

• luottokestihelvetin

Vissiin IP-osoitteiden mukaan arpovat. Elikkäs häviöputket voi kestää kuukausia ja Ziplerit sanoo pai pai

• toiontoi

On se rankkaa. Nyt on sitten ensimmäiset vipit lähtenyt käräjille ja päätöksiä nyt sitten tässä odottelen. Soneran liittymä puhelin ja netti meni juuri kiinni ja purkivat sopimuksen ehti kertyä tollanen 1000 euroa laskua tonne siru mobiilille ja nyt meni sitten toi liittymä kiinni kun en pystynyt sitten kuitenkaan maksamaan kun ei tullut noista vedonlyönneistäkään voittoa. Pugglepaylle pyysin sitten kiellon itselleni ja se on nyt pitänyt nykysinhän toi on siis zimpler muutti jostain syystä nimeänsä... Olen kylläkin miettinyt sitä että ovatko noi puhelintalletukset ja ostokset oikeastaan laillisia ja rikkovatko puhelinoperaattorit lakia kun sallivat ne koska sehän on tavallaan luotonantoa jota annetaan tarkistamatta luottotietoja tai tuloja ja lisäksi sitä annettaan lähinnä rahapeliriippuvaisille ja korot ovat melko suuret. Mutta eipä siinä omaa tyhmyyttähän se on ja hallitushan ei tee asioille mitään. Juon tässä nyt viisi vuotta vanhaa roskiksesta tai siis kierrätyksestä löytynyttä olutta. Ihan hyvää on.

• työtön_elmeri

Saako Soneralat tat taa JOPA 1000 euroa sirumobiili talletuksia. Jehaaaa !
        jap pap pap pap paaa dampam paaa rahhhooo on on on on ou opu ooo ooo lähetään pämppäää pisetään lääväks pari kämpää rahhoo on on on

• toiontoi

esim 15 euron talletus tekee 25 euroa puhelinlaskuun... ei mulla muuta...

• toiontoi

Ei kun mua huvitutti vaan niin perkeleesti...

• toiontoi

Nuo firmat kuten ottoraha,orkia, glee jne... todettiin ilmeisesti oikeudessa jotenkin laittomiksi ja niiden toiminta kiellettiin jotenka nyt he ovat siirtyneet sitten ns. affiliate toimintaan elikkä mainostavat muita vippi firmoja kuten esim. ferratumia sivuillansa... https://www.ottoraha.fi Siitä saavat sitten ferratumilta ja muilta vippifirmoilta osingot ja raha kiertää ja myöskin peseytyy siinä samassa. Siinä olisikin taloustieteiden maistereille vähän mietittävää... Täytyy vielä sekin sanoa että nuo firmat eivät oikeastaan lopettaneet toimintaansa muuta kuin joksikin aikaa oikeuden päätöksen jälkeen vaan meni muutamia kuukausia ja nuo firmat loivat uusia firmoja .ch loppuisiin nettiosoitteisiin ja tarjosivat tekstiviesteillä vanhoille asiakkailleen uusia lainoja ja ilmeisesti tekevät sitä vieläkin... kapitalismi kai oikeuttaa kaiken tämän.

• Pietarinmiliisipomo

Toimiihan sun netti vielä vai miten kirjoittelet näitä viestejä?

• toiontoi

No mulla on kato tossa yks varaliittymä... Pitäähän niitä aina olla varalla muutama...

• toiontoi

Jos siis vähävaraisen nettiliittymä suljetaan maksamattomien laskujen takia niin voi esim r-kioskilta prepaid liittymän ja läntätä sen mokkulaansa... r-kioskilta saa myös noita mokkuloita jos ei satu sellaista olemaan. Jos luottotiedot eivät ole täysin mennyt niin voi saada ihan tollasen kuukausittainkin laskutettavan liittymän tilaamalla sen esim netistä... Suomessa tosin ei periaatteessa toimi kovinkaan monta puhelinoperaattoria ja jotkut eri nimellä toimivat operaattorit ovat itseasiassa yksi ja sama asia esim. sonera ja tele finland... prepaid liittymän voi myös kätevästi tilata netistä jolloinka se toimitetaan suoraan kotiovelle...

• toiontoi
    • toiontoi

Dna on muuten ainut operaattori joka on laittanut rajoituksen noille puhelinmaksuille muut liittymät eivät tätä ole tehneet ja luulen että he myöskin tulevat ehkä huomaamaan sen tilitoimiston puolella...

• toiontoi

Vika ei ehkä ole niinkään vippifirmojen eikä peliriippuvaisten ja ehkä ei myöskään valtion mutta sellaisa lakeja jotka toimivat niiden ns. heikomman aineksen hyväksi voisi myös säätää vaikka se rajoittaisikin sitä vahvempaa ainesta... Haluan kuitenkin tässä nyt kiittää kaikkia vippifirmoja pelirahasta. Arvostan todella panostanne mutta tällä kertaa eivät vaan noi mun vedonlyönnit osuneet kohdilleen. Valitettavasti.

• toiontoi

En voi oikeen muuten tätä hommaa selittää kuin että mun oli pakko vaan pelata ja tilata niitä tavaroita. Siinä se. Ei siinä kai sen kummempaa.

• toiontoi
    • toiontoi
    • toiontoi
    • toiontoi

palavana paperina sataa maahan tarina johon meidät kirjoitettiin...

• toiontoi

Hei
      Kaunista huomenta huolimatta kaikesta
      Kuten oikeudesta
      Taas ne pyhittää itsensä toistensa verellä
      Ja kyynelillä
      Joita riittää kyllä niin kauan kuin on tarvis

Riittääkö usko? Riittääkö päiväksikään?
      Säilyykö toivo elossa kauaa enää?
      Uuden maailman ensimmäisen aamun loisto on kuoleva kohtuun
      Koita nyt ammentaa siitä sun päiviisi toivoo

Kovin kaukainen häivähdys laimennut ystävyys
      Jolle rakennettiin
      On valintas yksin sun
      Sun voimastas jotain muuttuu
      Jos vain tahdot niin

Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Kestääkö usko? Kestääkö päivääkään?
      Säilyykö toivo elossa kauaa enää?
      Uuden maailman ensimmäisen aamun loisto on kuoleva kohtuun
      Koita nyt ammentaa siitä sun päiviisi toivoo
      https://www.youtube.com/watch?v=Fq8FED6DIi8

• toiontoi

Rahaahan se vaan on.

• Aisopoksensadutkalpenee

Hyvin sä olet sepittänyt tän tarinan.Joku saattaa jopa uskoa todeksi!

• toiontoi

totta se on. voisin laittaa kuvia laskuista ja haasteista. haluan tosin salata henkilöllisyyteni...

• Otavähänlainaalisää

Ei kannata.Kaikki toivo on jo mennyt!

• Ei_tajuu

Mikäs nyt on tilanne?

• niinonkäynyt

tyhmää päästää lainanantajat niskan päälle kukkoilemaan. tuntevat itsensä vahvoiksi nyt ja ovat muka ystäviäsi olleet heikkona hetkenäsi

• päissäänjuopunu

Minä oon myös työttömänä. velat 0e Tulo noin 600e asumistuki. mutta mitä me köyhät sitte tehhään jos ne poistaa tuon asumistuen ja leikkaa työttömyys korvausta. sinä ei auta kuin yksi. ruveta kerjäämään. talosta talloon. tai pistää kunnon rähäkkä pystyyn viekkaudella. eikä juovus päissään. tai sieniä voi kerätä metsästä ja keittää niitä. niistä saapi hyvät humalat. pää lähtee meneen. tai purettaa itseä kyykäärmeellä halpa ja nopea itse murha.

• juopunu

ps. kuinka tollo ihmisellä pittää olla, että ottaa velkaa eikä pysty maksamaan sitä pois???? sitä sopii miettiä.

• nytonhyvätilanne

Nyt on varmaan netti poikki toiontoi veijarilla kun ei oo syytänyt yhtään postausta muutamaan päivään!

ps.Taitaa ollakin "töissä"

• toiontoi

Tilanne on nyt se että tuota käräjäoikeudesta tuli kaksi kirjettä jossa sanottiin että heillä on minulle tiedonanto ja pyysivät soittamaan haastemiehelle no soitin sitten sinne ja kaksi velkaa on nyt sitten siirtynyt sinne oikeuteen ja mulla olis ollut niinkun 14 päivää aikaa myöntää tai kiistää nuo haasteet... Joka tapauksessa ulosottomies on kuulemma sitten yhteydessä minuun... Odottelen tässä että pikkuhiljaa menisivät kaikki loputkin velat sinne käräjille... Eipä kai tässä sen kummempia. Työttömyys jatkuu toistaiseksi ehkä pääsen jossain vaiheessa johonkin työtoimintaan. Vohan tässä elätellä toiveita että noi velkojat kenties luopuisivat noista haasteistaan ja unohtaisivat velkani... Mutta vaikea uskoa siihenkään vaihtoehtoon. En ole humalassa tällä hetkellä.

• toiontoi

En osaa oikeen selittää tätä kaikkea. Pääni vaan jotenkin sekosi ja menetin kontrollin kaikesta. Ehkä en edes välittänyt. En tiedä. En osaa sanoa.

• toiontoi

Istuin vain ja pelasin rahapelejä. Mikään ei kiinnostanut. Vähän niinkuin olisi ollut kuollut ja olen edelleenkin kuollut.

• toiontoi

Nyt tuli toi työttömyysraha tuolta kelasta päivän myöhässä koska pop pankin rahat oli kierrellyt jossain maailmalla... No maksoin pari laskua mm. intrum justitiaan kännykkälaskun jämän ja verkkokaupasta tonne lindorffille ton apuraha laskun sitten hain myös alkosta vähän viskiä ja sitä tässä nyt siemailen sitten...

• MontussaOllut

Mullakin meni kaikki vipit yms. pelaamiseen aikoinaan. Varmaan 30 paikasta vipit otin joskus ja vaikka summat oli pieniä 20 - 200e niin niistä on kasvanut valtameri ulosotossa. Sitten oli vielä n. 5000e puhelinlaskuja ja kytkypuhelin kauppoja sekä anttila yms. osamaksut. Kotipizzasta pizzaa parilla tonnilla ja limuautomaatteja tyhjentelin myös. Sitten eräs vippipaikka palautti rahaa epäonnistuneesta hakemuksesta aina 50snt seuraavana päivänä tilille. Sinne tein varmaan 300 tahallisesti väärää hakemusta, jokainen maksoi jotain 1.5e, josta sai 50snt takaisin. Tilanne on se että kuuden vuoden jälkeen velkaa on 45 000 ulosotossa 3 tonnin opintolaina. Kaikki mennyt pelaamiseen. Se edes lohduttaisi jos olisin edes ostanut rahalla jotain tavaroita, vaatteita ja matkustellut, mutta kaikki meni tuonne maltan saarien pelifirmoille. Ihan varma siitä että velkaa ilman oikeudenkäyntikuluja ja perintäkuluja ei olisi kuin joku 15 tuhatta opintolaina 3 tonnia.

Onneksi pääsin a-klinikalta saadun pari vuotta kestäneen terapian avulla peleistä eroon. Nykyisin vain yksi rivi viikossa lottoa, viking lottoa ja satunnaisesti yks rivi kenoa kestossa. Ne on ne ainoat, jotka pysyy hanskassa. Aluksi tuli ostettua yhden rivin sijasta kympillä porukkapelejä hetken mielijohteessa, mutta nyt olen päättänyt etukäteen että yksi rivi ja ei yhtään enempää= toimii.

Mulla oli se suuri usko ja kutkutus että se suuri voitto tulee vielä. Kaksi isoa voittoa tulikin: 2000e sekä 6000e. Pienemmän käytin fiksusti, mutta isomman kanssa lähti hanskasta ja pelasin päivässä koko potin takaisin. Sen jälkeinen morkkis oli aivan käsittämätön. Ei vaan pystynyt lopettamaan kun oli pakko voittaa ja kun voitti oli pakko pelata lisää. Paraneminen alkoi siitä kun teki itselle selväksi ettei peleillä voita pitkässä juoksussa sillä olisinhan näiden kaikkien pelattujen eurojen jälkeen, muuten jo voitolla. Oma järki ei riitä ymmärtämään miksi kaikki eurot on pelattava ja jääkaappi tyhjä ja vuokrat maksamatta. Apua on haettava.

Itellä asiat kunnossa aika hyvin. Jatko-opiskelen aika hyvä palkkaiseen ammattiin ja en pelaa enään. Huono puoli vaan että toi velkapotti kasvaa niin huimalla vuosikorolla että pian sitä onkin 70 tonnia kun valmistun. Yritettävä jotain takuu säätiön tapaiselta anoa armoa sitten joskus kun on ainakin ihan lääkärien toteama patologinen pelaaminen taudin kuvana.

Tässä oli omaa tarinaa ja liirum laarumia samasta aiheesta. Kyllä asiat vielä voi järjestyä jos itse haluaa muutosta ja hakee apua. Tuntuu ettei mikään voi auttaa eikä selviä, mutta kyllä suosta ylös voi päästä. Velkojen maksu sitten aikanaan on oma prosessinsa, mutta kaikki aikanaan. Tsemppiä

• Huhuhh

Onko aloittaja toiontoi vielä keskuudessamme ja jos on niin mikä tilanne?:O

• Hunsvotti

Toivottavasti on saanut pelaamisensa hallintaan sekä velat ulosottoon, parasta vielä jos olisi työpaikka.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1891
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1748
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1186
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      78
      986
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      978
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      835
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      85
      806
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      782
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      764
    Aihe