Ollaan vaan aika hyvänsydämistä porukkaa.Tää tuli ilmi tuossa mun lottovoittojutussa.:) Tietyistä syistä jätin ton aloituksen,mut jatketaan hyviä juttuja.;) Tontulle tiedoks,että kyl se neitsyys voi mennä vaikka porukkaa olis kuinka paljon...:)))))))) Arvaa vaan,kuinka repsahdin ku ton kirjotin..:D Toivottavasti Kittie ei tipahtanu tuolilta...huumorin kukka on se kaunein kukka. ;))))
Me rekatut palstalaiset..
310
948
Vastaukset
Sori tinttu mutta mä en tiedä mistä sä löysit sen huumoriosion;)
- TOSIliirumlaarumia
tinttu-liina kirjoitti:
Ny mä tajuan...
Valaise meitä pimee päitäkin viisautesi maljalla.
TOSIliirumlaarumia kirjoitti:
Valaise meitä pimee päitäkin viisautesi maljalla.
Mut jos mun tajuaminen meniki pieleen,nii en viitti sitä tänne kirjottaa. :))
- kivat__ja__rekatut
Kaikki mitä koskaan halusit tietää toljanter alias tinttu-liina nimmarista löytyy hänen mustan nicknamensa homopaljatus palstalta. Olkaa hyvä.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14054454/homoja-on-liikaa - huomaa-aikajana
Ottakaamme näitä toljanterin vainous viestejä talteen tänne sen aikaa kun palstan kaikki turkoosit nimimerkit pysyvät "kas kummaa" hiljaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14062053/kysymys-joensuun-homoille
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14061867/joutsan-kunnanjohtaja-palvoo-saatanaa!
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14062690/kysymys-riksun--homoille
Tuli tuossa toisessa aloituksessa juttua siitä,että kaikki rekatut lähtis lottovoitolla reissuun johonki lämpimään maahan.
Olis se kyllä aikamoinen hulabaloo,kun tämä sakki pukkais lentokentälle. :))
Ariel kantelis kisulinhäkkiä harja kädessään ja Kittie pitelisi kainalossaan suloista sessuliaan.Pojat tietysti roudais meidän raskaita laukkuja hiki päässään. Minä siinä heitä komentaisin tietysti. ;))
Lentokoneessa tulis hässäkkä,kun Arielin innokkaat miesfanit olis tunkenu koneeseen mukaan ja Kittie saisi tosissaan hätyytellä röyhkeimpiä pois. Ja mä kuolisin nauruun.:D
Butsi,Arska ja Temmi tietysti istuisivat Arielin takana koneessa ja odottaisivat josko neitokainen haluaisi vaikka jotain juotavaa.Tonttu olis jo simahtanut laukkujen kantamisesta,ku sitä papua oliki vähempi ku mitä kertoi. ;))
Ja silloin riemu vasta repeäisi,kun 19v.jäbä ilmaantuisi näkyviin jalassaan tiikerikuvioiset kalsarit..eikä mitään muuta. Tässä vaiheessa Kittietä jo alkais pyörryttää ja Tonttu heiluttais pyyhettä Kittien kasvoille,että saa tämän tokenemaan...ja matka jatkuu...:))))))Mä en kyllä kaipaa mitään pikkupoikien strippesityksiä kesken matkan!
Mun täys huomio menee kaimani ja Kittien sessun rapsutteluun, siinä maailman vaikeimpien sudokujen ohella:)- 19-vee_Jäbä
Älkää hemmetissä mainitko niitä polvihousuja enään;)
toljanter kirjoitti:
Mä en kyllä kaipaa mitään pikkupoikien strippesityksiä kesken matkan!
Mun täys huomio menee kaimani ja Kittien sessun rapsutteluun, siinä maailman vaikeimpien sudokujen ohella:)No hoivaa sä lemmikkejä,nii me naiset katotaan strippaus loppuun...;)) Ja ei sulla mitää sudokujuttuja ollu..kokosit suklaamunan yllätystä..hihhhhi..etkä osannu..;))))
19-vee_Jäbä kirjoitti:
Vinkki sulle..leikkaalahkeet niiii lyhkäseks ku mahollista..;))) Voit saada hurraataputukset uusintaesitykseen.;))
Mmmm... Minne me lennettäisiin?!! Mun haaveena olisi päästä Tyynellemerelle Ranskan Polynesiaan... :)) Ja siellä jonnekin ihanalle paratiisisaarelle...
19-vee_Jäbä kirjoitti:
No hard feelings, hahaha ;DDD
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mmmm... Minne me lennettäisiin?!! Mun haaveena olisi päästä Tyynellemerelle Ranskan Polynesiaan... :)) Ja siellä jonnekin ihanalle paratiisisaarelle...
Kone on jo matkalla mun haavepaikkaan eli Thaimaan Samui-nimiselle saarelle...;)) Kitinöitä ei sit oteta vastaan.Siellä sun kisuki viihtyy.;))
Olisi varmaan aika meininkiä jos me lomaillaan yhdessä. :D Joo, voisin kyllä pyöritellä silmiä miehille, kun ne pörrää liikaa Arielin ympärillä. Ja kun aina luen kirjaa, niinvoin sillä sitten muksia miehiä päähän, että rauhoittukaas...?
tinttu-liina kirjoitti:
Kone on jo matkalla mun haavepaikkaan eli Thaimaan Samui-nimiselle saarelle...;)) Kitinöitä ei sit oteta vastaan.Siellä sun kisuki viihtyy.;))
Mistäs tämän paika keksit?
Kittiechihu kirjoitti:
Olisi varmaan aika meininkiä jos me lomaillaan yhdessä. :D Joo, voisin kyllä pyöritellä silmiä miehille, kun ne pörrää liikaa Arielin ympärillä. Ja kun aina luen kirjaa, niinvoin sillä sitten muksia miehiä päähän, että rauhoittukaas...?
:)))))) Toivottavastisulla on niitä paksuimpia kirjoja mukana.Tuntuu mätkäsy kunnolla.Mua kyl nii naurattaa kamalasti tuo ajatus susta mätkimässä ukkoja päähän.:D
Kittiechihu kirjoitti:
Mistäs tämän paika keksit?
Joskus kattelin lomamainosta missä oli toi paikka.En ole saanut sitä mielestäni sen jälkeen.:)
- 19-vee_Jäbä
tinttu-liina kirjoitti:
Vinkki sulle..leikkaalahkeet niiii lyhkäseks ku mahollista..;))) Voit saada hurraataputukset uusintaesitykseen.;))
Kiitti vihjeestä;)
Strippaan sulle Ariel........
Katos mitä näkyy;) - 19-vee_Jäbä
a--r--i--e--l kirjoitti:
No hard feelings, hahaha ;DDD
Pääsiskö aurinkorasvaa levittelemään;)?
19-vee_Jäbä kirjoitti:
Kiitti vihjeestä;)
Strippaan sulle Ariel........
Katos mitä näkyy;)Eläs sinä ala sit liikaa irstailemaan tai joudut ruumaan loppumatkaks..:P
tinttu-liina kirjoitti:
Eläs sinä ala sit liikaa irstailemaan tai joudut ruumaan loppumatkaks..:P
Eiks sinne lennolle ollu sit joku ikärajaki? Niinku 20-vee... ;)
artagnan kirjoitti:
Eiks sinne lennolle ollu sit joku ikärajaki? Niinku 20-vee... ;)
Nii juu...kyllä kai kaikki on??Paitsi toi kalsarijäbä...:))
Muistakaas nyt kuitenkin se reissun perimmäinen tarkoitus...
Eli menemme tapaamaan niitä hädänalaisia lapsia joiden kummeiksi ruvettiin kun tuota rahaa kerran tuli. Te meinaatte selkeästi ruveta riehumaan tuolla vaikka matkan tarkoitus on hyväntekeväisyys.
Aika lailla suu mutrulla oon kyllä nyt kamut:(Sun suu meni mutrulle,ku et osannu sitä suklaamunalelua koota.;)) Ja kyl me hoidetaan matkan päätarkoitus sitten pienen huvittelun jälkeen. ;) Ja ole huoleti,mä autan sua sen munan kanssa.:))
Tota noin... Ei millään pahal mut ton reissun perimmäinen tarkoitus olis sit kuiteski nähä meidän muru vihdoinki yläosattomis et sen aikaa sä voisit sit olla tapaamas niit kummilapsii... ;)
artagnan kirjoitti:
Tota noin... Ei millään pahal mut ton reissun perimmäinen tarkoitus olis sit kuiteski nähä meidän muru vihdoinki yläosattomis et sen aikaa sä voisit sit olla tapaamas niit kummilapsii... ;)
Ole höpöttämäti...tää mikää tissireissu ole..:))
tinttu-liina kirjoitti:
Mut kurjaa jos murul tulee rusketusraidat... Sitä mä vaan ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Mä en kyllä tajua tuota kiinnostusta 'tisseihin'...
Kysyin kokeneelta kaveriltani että mikkä ne semmoset on ja hän sanoi että kyse on siitä pullistumasta mikä naisilla näkyy, puseron alla siinä heti kaulan alapuolella. No selvisipä tuokin, oon kyllä tuota pullistumaa ihmetellyt kymmeniä vuosia! Sitä en kyllä tajua että miksi ne teitä jäbät noin kamalasti kiinnostaa? On mullaki ollu joskus joku paise jossain päin kehoa mutta tuskin se ketään ois kiinnostanu:(toljanter kirjoitti:
Kysyin kokeneelta kaveriltani että mikkä ne semmoset on ja hän sanoi että kyse on siitä pullistumasta mikä naisilla näkyy, puseron alla siinä heti kaulan alapuolella. No selvisipä tuokin, oon kyllä tuota pullistumaa ihmetellyt kymmeniä vuosia! Sitä en kyllä tajua että miksi ne teitä jäbät noin kamalasti kiinnostaa? On mullaki ollu joskus joku paise jossain päin kehoa mutta tuskin se ketään ois kiinnostanu:(No samal taval meki ollaan sit ihmetelty... Et siks vaan ;)
toljanter kirjoitti:
Kysyin kokeneelta kaveriltani että mikkä ne semmoset on ja hän sanoi että kyse on siitä pullistumasta mikä naisilla näkyy, puseron alla siinä heti kaulan alapuolella. No selvisipä tuokin, oon kyllä tuota pullistumaa ihmetellyt kymmeniä vuosia! Sitä en kyllä tajua että miksi ne teitä jäbät noin kamalasti kiinnostaa? On mullaki ollu joskus joku paise jossain päin kehoa mutta tuskin se ketään ois kiinnostanu:(No kyllä mäkin ihmettelen joskus mikä miehillä pullistelee,mut oon selittäny sen ittelleni nii,et se on vaa semmone "luonnonoikku"..;)
artagnan kirjoitti:
Nooooooooot gonna happen :)) Opettaisin aamusta iltaan saakka Toljanterille uintitekniikkaa ja välillä pitäisin elvytysharjoituksia, joissa hän joutuisi olla pakolla mun Anne-nukke, hahaha ;DDD Ja sen jälkeen kun Toljanter pakenisi hädissään saarelta, mun seuraava projekti olisi opettaa Kittielle syvänmerensukellusta, hahaha... Siis ihan oikeasti ;))
a--r--i--e--l kirjoitti:
Nooooooooot gonna happen :)) Opettaisin aamusta iltaan saakka Toljanterille uintitekniikkaa ja välillä pitäisin elvytysharjoituksia, joissa hän joutuisi olla pakolla mun Anne-nukke, hahaha ;DDD Ja sen jälkeen kun Toljanter pakenisi hädissään saarelta, mun seuraava projekti olisi opettaa Kittielle syvänmerensukellusta, hahaha... Siis ihan oikeasti ;))
Tsot tsot likka,ku tonttu on mun palkattu henkivartijani.Ei sillä ole aikaa makoilla maassa minään nukkena,ku mä tarvin shoppaillessani turvamiehen mukaani.;) Ota toi Arska sulle harjotusnukeks,nii sen ei tartte olla huolissaa sun raidoistas. ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Tsot tsot likka,ku tonttu on mun palkattu henkivartijani.Ei sillä ole aikaa makoilla maassa minään nukkena,ku mä tarvin shoppaillessani turvamiehen mukaani.;) Ota toi Arska sulle harjotusnukeks,nii sen ei tartte olla huolissaa sun raidoistas. ;)
Artsi on näköjään unten mailla elikkä toi vaativa ja vastuullinen operaatio lankeaa meikän harteille kuin manulle illallinen ;-P No meikäpä makaa selällään näkymistä ja imuttelusta nautiskellen ;-P-: Muiskista vaan Ariel ;-X Saatki panna parastasi.. ♡♡
- 19-vee_Jäbä
a--r--i--e--l kirjoitti:
Näkisimpä sut näissä;)
http://grouptap.com/fi/shop/online/jungle-kuvio-naisten-olkaimeton-bandeau-bikinit-setti-uimahousut-ranta-tytot-ja-naiset/
tai ilman..........;) tinttu-liina kirjoitti:
olisko se sitte semmonen joka miehen unelma et kierretään vaateputiikkeja neljä viis tuntia putkeen.. ;D
jospa tehtäiski sitte silleen et perillä jäbä asettuis typykän kans kahestaan saaren vastarannalle. ku jonkin näkösiä uhrauksia sitä pitäis kai tehä et lomakohteessa säilyis rauha ;) noi bikinit tossa olis oikein kivasti typykän vartalolle sopivat et ne jäbä vois ottaa tolta junnu pojalta ku mitäpä hän niillä ite tekis.. ;)
butch-cassidy kirjoitti:
Artsi on näköjään unten mailla elikkä toi vaativa ja vastuullinen operaatio lankeaa meikän harteille kuin manulle illallinen ;-P No meikäpä makaa selällään näkymistä ja imuttelusta nautiskellen ;-P-: Muiskista vaan Ariel ;-X Saatki panna parastasi.. ♡♡
Sä unohdit ny et siel on Kittie paksun kirjan kaa järjestystä pitämäs... ;)
temmirauta kirjoitti:
jospa tehtäiski sitte silleen et perillä jäbä asettuis typykän kans kahestaan saaren vastarannalle. ku jonkin näkösiä uhrauksia sitä pitäis kai tehä et lomakohteessa säilyis rauha ;) noi bikinit tossa olis oikein kivasti typykän vartalolle sopivat et ne jäbä vois ottaa tolta junnu pojalta ku mitäpä hän niillä ite tekis.. ;)
Kyl sä saat ny varauksetonta ihailuu osalles ku sä tollasiin uhrauksiin oot valmis et kaksistaan lähtisit ;) Ei muutes tuu tapahtuun... ;)
artagnan kirjoitti:
Sä unohdit ny et siel on Kittie paksun kirjan kaa järjestystä pitämäs... ;)
Joo, taitaa kyllä nämä kuolaavat miehet tarvita jo hieman kuria.. :)
Pakko ihan kysyä, ollaanko Tinttu ja minä liian vanhoja? Minä kun olen jo 34v..
Enkä nyt meinaa mitään kuolajuttuja, mutta älkää miehet unohtako kaveriporukan muita naisia, mrrrr.....Kittiechihu kirjoitti:
Enkä nyt meinaa mitään kuolajuttuja, mutta älkää miehet unohtako kaveriporukan muita naisia, mrrrr.....Meikä antaa oitis kielarin kun vaan nuijit noita kahta elikkä Artsia ja maajussia.. ;-P
Kittiechihu kirjoitti:
Enkä nyt meinaa mitään kuolajuttuja, mutta älkää miehet unohtako kaveriporukan muita naisia, mrrrr.....Elikkä et oo liian vanha ;-) Tytsillä on vaan paha tapa jallittaa jätkät tuohon tilaan..
temmirauta kirjoitti:
olisko se sitte semmonen joka miehen unelma et kierretään vaateputiikkeja neljä viis tuntia putkeen.. ;D
Eipä ole.. :)) Mun shoppailu tarkottaa sitä,että kattellaa maisemia ympäriinsä ja sit istutaan jossain ihanan varjon alla ottamassa pienet päivähuppelit. ;))
Mä oon huono shoppaileen,ku en vaa jaksa pyöriä kaupois. :PKittiechihu kirjoitti:
Enkä nyt meinaa mitään kuolajuttuja, mutta älkää miehet unohtako kaveriporukan muita naisia, mrrrr.....Mihin vanhoja?? :) Ei kai juttelemiseen ole koskaan liian vanha......Mäkin oon täällä enempi vähä niiku mammahahmo. :D :D ;)))
Kittiechihu kirjoitti:
Enkä nyt meinaa mitään kuolajuttuja, mutta älkää miehet unohtako kaveriporukan muita naisia, mrrrr.....Äläs sä kysele hölmöi ku ikä on vaan numeroit ;) Ton Tinttiksenki henkinen ikä on jotaki 20 vee ;) Et älä pure mrrrrr... ;D
tinttu-liina kirjoitti:
No ei nyt vielä mietitä niitä kunkin aktiviteettejä siellä perillä, keretään me niistä vielä sopimaan:) Mä aattelin tuota vaatepolitiikkaa, eikös ne mun villkkuboxerit kävis vähä niinku joka tilanteeseen?
toljanter kirjoitti:
No ei nyt vielä mietitä niitä kunkin aktiviteettejä siellä perillä, keretään me niistä vielä sopimaan:) Mä aattelin tuota vaatepolitiikkaa, eikös ne mun villkkuboxerit kävis vähä niinku joka tilanteeseen?
No jos jotai vilkkupöksyjä meinaat pitää,nii saat mennäkki räsynukeks..Mä houkuttelen sit ton butsin pitämää mun kaa hauskaa.;))) Ja jos ei lähe,nii kyl sieltä joku tumma karvane karju lähtee följyyn.;))
tinttu-liina kirjoitti:
No jos jotai vilkkupöksyjä meinaat pitää,nii saat mennäkki räsynukeks..Mä houkuttelen sit ton butsin pitämää mun kaa hauskaa.;))) Ja jos ei lähe,nii kyl sieltä joku tumma karvane karju lähtee följyyn.;))
No voihan hittolainen että Lanan guuma gigolo on valmiina ;-P Ryypiskellään vaan päivä palmun katveessa kaukana tytsin räpätyksestä.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No voihan hittolainen että Lanan guuma gigolo on valmiina ;-P Ryypiskellään vaan päivä palmun katveessa kaukana tytsin räpätyksestä.. ;-D
Jesss!! ;)) Kai sulla pää kestää muutaman shotin kaatoon?? ;)))
tinttu-liina kirjoitti:
Jesss!! ;)) Kai sulla pää kestää muutaman shotin kaatoon?? ;)))
No saletisti kestää ;-) Läimit vaan meikää naamalle jos alan ehdottelemaan hävyttömyyksiä.. ;-D
tinttu-liina kirjoitti:
Uupsista ja hupsista, hahaha ;DDD Väistyn niiiiiiiiiiiiiiin H-E-T-I mun valmentajan reviiriltä ;)) Mutta arvatkaa M-I-T-Ä?!! Aion pukea mun jäbät tällaisiin... Siis siellä biitsillä, hahaha... So cool ;))
https://www.tirina.fi/cgi-bin/webiokauppa?Kalsarit_ja_poksyt/Aantelevat_sonnipoksyt&naytasivu=253&id=1214&saitti=tirinabutch-cassidy kirjoitti:
No saletisti kestää ;-) Läimit vaan meikää naamalle jos alan ehdottelemaan hävyttömyyksiä.. ;-D
Juu..;))) Mun iskut saattaa tyrmätä enempi ku noi shotit..;)))
a--r--i--e--l kirjoitti:
Uupsista ja hupsista, hahaha ;DDD Väistyn niiiiiiiiiiiiiiin H-E-T-I mun valmentajan reviiriltä ;)) Mutta arvatkaa M-I-T-Ä?!! Aion pukea mun jäbät tällaisiin... Siis siellä biitsillä, hahaha... So cool ;))
https://www.tirina.fi/cgi-bin/webiokauppa?Kalsarit_ja_poksyt/Aantelevat_sonnipoksyt&naytasivu=253&id=1214&saitti=tirina:)))))) Mahtavat pökät!!! Voi vitsi Ariel...sä oot kyllä mainio!!! Mä meinaan jo ny kuolla nauruun!!! :D Voe pojat..te tuutte tuomaan kyl paljon iloa tällä reissulla..kiitos Arielin. ;)))
tinttu-liina kirjoitti:
:)))))) Mahtavat pökät!!! Voi vitsi Ariel...sä oot kyllä mainio!!! Mä meinaan jo ny kuolla nauruun!!! :D Voe pojat..te tuutte tuomaan kyl paljon iloa tällä reissulla..kiitos Arielin. ;)))
Nii pojat...ettei mitään muuta ku MUU MUU..;)))
- 19-vee_Jäbä
a--r--i--e--l kirjoitti:
https://www.tirina.fi/cgi-bin/webiokauppa?Kalsarit_ja_poksyt/Aantelevat_sonnipoksyt&naytasivu=253&id=1214&saitti=tirinaMutkiko söpöliini;)?
Käyn 'vähän' kuumana mutta haittaako;)? 19-vee_Jäbä kirjoitti:
Mutkiko söpöliini;)?
Käyn 'vähän' kuumana mutta haittaako;)?Mä uskon kuules,ettei Arielia millään lailla kiinnosta sun kuumuutes..
a--r--i--e--l kirjoitti:
https://www.tirina.fi/cgi-bin/webiokauppa?Kalsarit_ja_poksyt/Aantelevat_sonnipoksyt&naytasivu=253&id=1214&saitti=tirinaTota noin... Huomasitko sä muru et muu muu kuuluu vaan sit housui painettaes? Et tiiätsä mitä sit joudut niinku tekeen ;) No en mä paa vastaan... <3
tinttu-liina kirjoitti:
Mä oon täs koittanu googlata itsestäänlaukeavii bikineit mut ei sit millään onnaa... ;D
artagnan kirjoitti:
Mä oon täs koittanu googlata itsestäänlaukeavii bikineit mut ei sit millään onnaa... ;D
Siis täh???ITSESTÄÄNLAUKEAVAT??? Voi tsiisus..luulinjo kaiken nähneeni,mut ei...:))))))
tinttu-liina kirjoitti:
Siis täh???ITSESTÄÄNLAUKEAVAT??? Voi tsiisus..luulinjo kaiken nähneeni,mut ei...:))))))
Laukeevat tai aukeevat... En mä sit tiiä ;) Sellaset kummiski et ne vois räpsähtää auki esim. kovas sisäänhengitykses ;) Täytyy viel kattoo jos jostaki löytyis... ;D
artagnan kirjoitti:
Laukeevat tai aukeevat... En mä sit tiiä ;) Sellaset kummiski et ne vois räpsähtää auki esim. kovas sisäänhengitykses ;) Täytyy viel kattoo jos jostaki löytyis... ;D
No onnee vaa etsintään..ja vielä ku löydät naisen joka suostuu ne päälleen pukemaan..:))
- 19-vee_Jäbä
tinttu-liina kirjoitti:
Mä uskon kuules,ettei Arielia millään lailla kiinnosta sun kuumuutes..
Samassa uskossa ollaan, mutta voi kai sitä silti vähän haaveksia;)?
- 19-vee_Jäbä
tinttu-liina kirjoitti:
Mä uskon kuules,ettei Arielia millään lailla kiinnosta sun kuumuutes..
Jäi vaivaamaan toi mitä sanoit. Kyllähän sen tajuan ettei häntä kiinnosta mutta voihan sitä silti jutella?
Kittiechihu kirjoitti:
Enkä nyt meinaa mitään kuolajuttuja, mutta älkää miehet unohtako kaveriporukan muita naisia, mrrrr.....no kerroppas et ootko paljo matkustellu ja miksei sitte muutki vakkarit :) ite en oo juurikaan muuta ku tota navetan väliä kulkenu ku joka kerta ku jonnekki koittaa lähtiä on saman tien joku pattitilanne elukkojen kanssa.. :(
tinttu-liina kirjoitti:
onpa se sitte jotaki ku ei ees lomareissulla pääsis noista mullikoista eroon ;) jäbän iskä tiesti lykäis paskaset utareliivitki mukaan et peseppä poika noita siellä thaimaan lämmössä joutessas jos et muuta hommaa itelles keksi.. ;)
19-vee_Jäbä kirjoitti:
Jäi vaivaamaan toi mitä sanoit. Kyllähän sen tajuan ettei häntä kiinnosta mutta voihan sitä silti jutella?
Tietysti voi jutella.:) Mut annan taas vinkin,että ehkä on parempi ettet ala empaattisen miehen tyyliin irstailemaan ja kuolaamaan..Siitä hommasta ei varmaan kukaan tykänny...Hyi,ku sen kirjotuksia luki,nii saatto ihan korvissaan kuulla semmosen armottoman läähätyksen....hyi olkoot... :P
temmirauta kirjoitti:
onpa se sitte jotaki ku ei ees lomareissulla pääsis noista mullikoista eroon ;) jäbän iskä tiesti lykäis paskaset utareliivitki mukaan et peseppä poika noita siellä thaimaan lämmössä joutessas jos et muuta hommaa itelles keksi.. ;)
Se on varmaan sun tavaramerkki..... :)) Heiii... Ja nyt on sit muutes TAVARAmerkki ihan kirjaimellisesti,ku nuo pökät pistät jalkaan. :)))))
:))) Saattaahan se sun iskäs pistää sinne muutamat tisuliivit mukaan,nii ei pääse loman aikana taito ruostumaan. ;))19-vee_Jäbä kirjoitti:
Tinttuliina selitti asian hyvin. Ei ole sopivaa varatun naisen perään kuolaaminen.. Pitää osata lopettaa, kun kerran tiedät ettei häntä kiinnosta.
Ja jos Arielin kaveri haluat olla, niin voit jutella ihan normaalisti.tinttu-liina kirjoitti:
Tietysti voi jutella.:) Mut annan taas vinkin,että ehkä on parempi ettet ala empaattisen miehen tyyliin irstailemaan ja kuolaamaan..Siitä hommasta ei varmaan kukaan tykänny...Hyi,ku sen kirjotuksia luki,nii saatto ihan korvissaan kuulla semmosen armottoman läähätyksen....hyi olkoot... :P
Ööh...olitkos sä 19-vee jäbä täällä jo silloin,ku toi empaattinen hyypiö oli? :P
Kyselen vaa,että tiiäkkö kenestä kirjotin...- 19-vee_Jäbä
Kittiechihu kirjoitti:
Tinttuliina selitti asian hyvin. Ei ole sopivaa varatun naisen perään kuolaaminen.. Pitää osata lopettaa, kun kerran tiedät ettei häntä kiinnosta.
Ja jos Arielin kaveri haluat olla, niin voit jutella ihan normaalisti.Joskus ei vaan tajua ajoissa:(
19-vee_Jäbä kirjoitti:
Joskus ei vaan tajua ajoissa:(
No otappa nyt neuvosta vaarin? Kyllä naisille voi jutella ilman sitä jatkuvaa flirttiä, lirkuttelu on minun mielestä naisen älyn aliarvioimista.
Mieskavereita on minullakin, mutta jutellaan ihan normaaleista asioista asiallisestiKittiechihu kirjoitti:
No otappa nyt neuvosta vaarin? Kyllä naisille voi jutella ilman sitä jatkuvaa flirttiä, lirkuttelu on minun mielestä naisen älyn aliarvioimista.
Mieskavereita on minullakin, mutta jutellaan ihan normaaleista asioista asiallisestiMä taas vetelen tuttujen miesten kans välillä aika ronskiaki huumoria puolin ja toisin..:))) Sä Kittie olet sillai hienompi ja sivistyneempi ihminen ku mä...Kivahanse vaa on,että me ihmiset ollaan nii erityyppisiä ja kumminki et tullaan kaikki toimeen keskenämme.:)
Kyl meiltäki kuola kuivuu aika äkkii ku satutaan murun miestä näkeen et lakki kouras ollaan sellast nöyrää poikaa ;) Tääl on sit vähä eri juttu ku ei oo mitään pelkoo... ,D
tinttu-liina kirjoitti:
Mä taas vetelen tuttujen miesten kans välillä aika ronskiaki huumoria puolin ja toisin..:))) Sä Kittie olet sillai hienompi ja sivistyneempi ihminen ku mä...Kivahanse vaa on,että me ihmiset ollaan nii erityyppisiä ja kumminki et tullaan kaikki toimeen keskenämme.:)
Noiki on sit sellasii juttui et kelle vaan ei kehtaa sanoo mitä vaan. Sä oot vähä samaa sorttii ton meidän murun kaa et ei tarvi olla pelko persauksis et ny mä sit takuul loukkasin et mitäs seuraavaks sit... Et nyrkkii tai lapioo ;)
artagnan kirjoitti:
Noiki on sit sellasii juttui et kelle vaan ei kehtaa sanoo mitä vaan. Sä oot vähä samaa sorttii ton meidän murun kaa et ei tarvi olla pelko persauksis et ny mä sit takuul loukkasin et mitäs seuraavaks sit... Et nyrkkii tai lapioo ;)
Kaippa se menee nii,et meistä jokaisesta muokkautuu omanlaisensa sen oman elämän mukaan....:)
tinttu-liina kirjoitti:
Kaippa se menee nii,et meistä jokaisesta muokkautuu omanlaisensa sen oman elämän mukaan....:)
Menee se. Meikäki heitettiin itekseen maailmalle 18-vuotiaana kun 'majatalossa' ei ollu enää tilaa ja Arieli lensi perässä pari vuotta myöhemmin. Rahaa oli muistaakseni kolkyt euroa. Lähisukulaisiin kait yritettiin ottaa sieltä yhteyttä mutta eihän kukaan elämäänsä meikällä alkanu pilaamaan. Pikkuhiljaa asiat alkaa kumminki olla järjestyksessä muttei meikä naamallaan menneisyyttään mainosta. Se on niinku sanois sairastaneensa ruton kun kertoo että missä on kasvanut..
butch-cassidy kirjoitti:
Menee se. Meikäki heitettiin itekseen maailmalle 18-vuotiaana kun 'majatalossa' ei ollu enää tilaa ja Arieli lensi perässä pari vuotta myöhemmin. Rahaa oli muistaakseni kolkyt euroa. Lähisukulaisiin kait yritettiin ottaa sieltä yhteyttä mutta eihän kukaan elämäänsä meikällä alkanu pilaamaan. Pikkuhiljaa asiat alkaa kumminki olla järjestyksessä muttei meikä naamallaan menneisyyttään mainosta. Se on niinku sanois sairastaneensa ruton kun kertoo että missä on kasvanut..
Höh..:( Ja täysin viattomia ootte kaikkeen.No,te saatte olla ylpeitä,että teistä on kumminki kasvanu hienoja ihmisiä.:) Ja se että on elämä kuitenkin jonkinmoisessa järjestyksessä.Moni ku ajautuu huonoille teille.:( Elä ny tykkää huonoa ku kirjotan tän,mut sun sukulaiset on pölhöjä.He menettävät paljon, ku eivät ota elämäänsä noin mukavaa heppua.:)
tinttu-liina kirjoitti:
Höh..:( Ja täysin viattomia ootte kaikkeen.No,te saatte olla ylpeitä,että teistä on kumminki kasvanu hienoja ihmisiä.:) Ja se että on elämä kuitenkin jonkinmoisessa järjestyksessä.Moni ku ajautuu huonoille teille.:( Elä ny tykkää huonoa ku kirjotan tän,mut sun sukulaiset on pölhöjä.He menettävät paljon, ku eivät ota elämäänsä noin mukavaa heppua.:)
Kiitti. Meikälle merkkaa paljon toi mitä sanoit :)
butch-cassidy kirjoitti:
Kiitti. Meikälle merkkaa paljon toi mitä sanoit :)
Se kaikki tuli ihan sydämmestä.:)
- EmpaattinenMies
tinttu-liina kirjoitti:
Pyysin anteeksi käytöstäni useaan eri otteeseen. Ihastuin häneen, sen myönnän. Olen edelleen pahoillani, enkä missään tapauksessa tahtonut häntä loukata. Pohjimmiltani olen aivan kunnollinen mies, vaikkei sen korostamisella taida olla enää merkitystä.
EmpaattinenMies kirjoitti:
Pyysin anteeksi käytöstäni useaan eri otteeseen. Ihastuin häneen, sen myönnän. Olen edelleen pahoillani, enkä missään tapauksessa tahtonut häntä loukata. Pohjimmiltani olen aivan kunnollinen mies, vaikkei sen korostamisella taida olla enää merkitystä.
Noo..eihän täs mitään hirveetä ole sillai sattunut...Kirjoituksesi rivien välistä voi oikeasti lukea,että olet nyt aidosti pahoillasi...Se,että ihminen tajuaa katua jotain ja olla pahoillaan,niin ei sitä ihan hirveä ihminen voi olla.
Mullehan sä et ole tehnyt yhtään mitään..olen vaan ollu täs välissä häsläämässä Arielin takia,ku jonkunhan pitää pitää nuoren tytön puolia.
Tällä palstalla kirjoittelee oikeasti yks läpimätä iso paska,joka ei edes omista sydäntä....kaikkihan tietää kuka hän on..:/- EmpaattinenMies
tinttu-liina kirjoitti:
Noo..eihän täs mitään hirveetä ole sillai sattunut...Kirjoituksesi rivien välistä voi oikeasti lukea,että olet nyt aidosti pahoillasi...Se,että ihminen tajuaa katua jotain ja olla pahoillaan,niin ei sitä ihan hirveä ihminen voi olla.
Mullehan sä et ole tehnyt yhtään mitään..olen vaan ollu täs välissä häsläämässä Arielin takia,ku jonkunhan pitää pitää nuoren tytön puolia.
Tällä palstalla kirjoittelee oikeasti yks läpimätä iso paska,joka ei edes omista sydäntä....kaikkihan tietää kuka hän on..:/Tietyllä tapaa minä jopa kunnioitan käytöstäsi ja ymmärrän sitä myöskin. Ristiriidoista huolimatta minä en kykenisi solvaamaan naista, kuten mainitsemasi henkilö toistuvasti tekee.
Tietyllä tapaa minä jopa kunnioitan käytöstäsi ja ymmärrän sitä myöskin. Ristiriidoista huolimatta minä en kykenisi solvaamaan naista, kuten mainitsemasi henkilö toistuvasti tekee.
Ok.Nyt voit sitten jättää tän porukan kokonaan rauhaan.Hyvää loppuelämää.
- Rekkaamaton_palstalainen
tinttu-liina kirjoitti:
Ok.Nyt voit sitten jättää tän porukan kokonaan rauhaan.Hyvää loppuelämää.
Näitä juttuja sivusta seuranneena täytyy sanoa että olet harvinaisen järkevä ihminen, peukutan!
- Anonyymi
Tietyllä tapaa minä jopa kunnioitan käytöstäsi ja ymmärrän sitä myöskin. Ristiriidoista huolimatta minä en kykenisi solvaamaan naista, kuten mainitsemasi henkilö toistuvasti tekee.
Eli ei varsinaisesti mutta
- TOSIReaalistKokkola
Voi saa..na mitä paskaa. Yksi ämmä suoltaa suustaan mitä sylki suuhun tuo. Hyi saatana. On siinä kamala ämmä, oikein noita-akka. Häivy tältä sivustolta. Onko selvä!... Vai miesten kanssa. Tuollainen hullu lesbo ei ole koskaan edes miestä nähnyt, saatikka kokenut, hah!!!...
tinttu-liina kirjoitti:
Turpa kii impotentti!! :/
Ei hemmetti toi äijä on pirun riivaama..
butch-cassidy kirjoitti:
Ei hemmetti toi äijä on pirun riivaama..
En ees voi tajuta,että miten hulluks ihminen voi tulla..
tinttu-liina kirjoitti:
Meikä sanoo että äijä on pakkohoitoon valmista kauraa..
- avaus-on-luetuimpien
tinttu-liina kirjoitti:
Ykkösenä, sen takia mätisäkki parkuu.
avaus-on-luetuimpien kirjoitti:
Ykkösenä, sen takia mätisäkki parkuu.
Ihan selvästi on kateellinen.. Lapsellinen ja typerä äijä. Ylläpidolle laitoin taas viestiä ukon käyttäytymisestä, jospa ne vielä poistaisivat ukon lopullisesti palstalta..?
Kittiechihu kirjoitti:
Ihan selvästi on kateellinen.. Lapsellinen ja typerä äijä. Ylläpidolle laitoin taas viestiä ukon käyttäytymisestä, jospa ne vielä poistaisivat ukon lopullisesti palstalta..?
Noi poistojutut on muutes mahdottomii toteuttaa jos käytös on vaihtuva ip-osoite. Joutuisivat kait poistaa puol Suomee et saisivat yhen kaistapään juurittuu pois. Ittensähän toi älykääpiö vaan nolaa...
artagnan kirjoitti:
Noi poistojutut on muutes mahdottomii toteuttaa jos käytös on vaihtuva ip-osoite. Joutuisivat kait poistaa puol Suomee et saisivat yhen kaistapään juurittuu pois. Ittensähän toi älykääpiö vaan nolaa...
Nolata se itsensä kyllä osaa.. :D Hmm.. Eikö tuo vaihtuva ip-osoite tarkoita sitä, että tuo ukko voi kirjoitella vaikka kuinka monella nimimerkillä..? Vaikka sen jo kaikki tietää palstalla, että se vastailee itse itselleen..
Voi harmi kun ei tuota typerystä saada täältä kokonaan pois.. : /Kittiechihu kirjoitti:
Nolata se itsensä kyllä osaa.. :D Hmm.. Eikö tuo vaihtuva ip-osoite tarkoita sitä, että tuo ukko voi kirjoitella vaikka kuinka monella nimimerkillä..? Vaikka sen jo kaikki tietää palstalla, että se vastailee itse itselleen..
Voi harmi kun ei tuota typerystä saada täältä kokonaan pois.. : /Vaihtuva ip-osoite tarkoittaa siis sitä, että joka ikinen kerta nettiin yhdistettäessä operaattori antaa sulle uuden ip-osoitteen. Jos kirjoitat rumia osoitteella 123 ja sinut bannataan, sun tarvitsee vain katkaista yhteys ja luoda uusi. Nyt sulla onkin ip 456, jolla voit jatkaa rumien puhumista. Monella nimimerkillä voi kirjoittaa, vaikka olisi kiinteä ip-osoite eli siis sellainen, joka ei vaihdu. Onhan mullakin sivupersoona MunParasKaveriYxpila, mutta älä kerro kenellekään ;))
Kittiechihu kirjoitti:
Voi harmi kun ei tuota typerystä saada täältä kokonaan pois.. : /Kai se homma nyt kumminkin aina on,että ylläpito pystyy laittamaan ainakin muutamaks viikoks jäähylle....
a--r--i--e--l kirjoitti:
Vaihtuva ip-osoite tarkoittaa siis sitä, että joka ikinen kerta nettiin yhdistettäessä operaattori antaa sulle uuden ip-osoitteen. Jos kirjoitat rumia osoitteella 123 ja sinut bannataan, sun tarvitsee vain katkaista yhteys ja luoda uusi. Nyt sulla onkin ip 456, jolla voit jatkaa rumien puhumista. Monella nimimerkillä voi kirjoittaa, vaikka olisi kiinteä ip-osoite eli siis sellainen, joka ei vaihdu. Onhan mullakin sivupersoona MunParasKaveriYxpila, mutta älä kerro kenellekään ;))
Siis eikö tältä palstalta saa pidempiä kuin kahden viikon jäähyjä? Tuo ripulisti kyllä kaipaisi oikein pitkää jäähyä..
Tota noin... Ei pysty laittaan jos käytös on vaihtuva ip. Tai voi ne tiesti senki tehä mut yhdistymäl uudestaan nettiin bannaus on samoin tein kierretty. Mä luulen et jos tol kahelil olis kiintee ip nii se olis jatkuvas kiellos.
artagnan kirjoitti:
Tota noin... Ei pysty laittaan jos käytös on vaihtuva ip. Tai voi ne tiesti senki tehä mut yhdistymäl uudestaan nettiin bannaus on samoin tein kierretty. Mä luulen et jos tol kahelil olis kiintee ip nii se olis jatkuvas kiellos.
Voi räkä! :/ On sitten varisnainen palstan syöpä tuo ripulisti..
- miksi-se-vaihtaa
Nimmariaan päivittäin? Tietääkö kukaan?
miksi-se-vaihtaa kirjoitti:
Nimmariaan päivittäin? Tietääkö kukaan?
Realistiko? Hyypiö joutu vaihtaan nimeä,ku tuli matkijoita niin paljon.Tuo moninimmarijuttu taas johtuu siitä,että joutuu reppana itse vastaamaan itselle,kun kukaan muu ei sitä tee.Silloin joutuu vaihtamaan nimeäki.
- TOSIripulisti
Kittiechihu kirjoitti:
Siis eikö tältä palstalta saa pidempiä kuin kahden viikon jäähyjä? Tuo ripulisti kyllä kaipaisi oikein pitkää jäähyä..
Kolme kuuukautta sain kerran
Siis oikeasti hymy korviin :)) Mua jäi eilen N-I-I-N harmittamaan, etten löytänyt Toljanterille sopivaa ranta-asua :(( Mutta arvatkaa mitä...??? TA-DAA ja PA-DAM!!! Nyt mulla on sellainen, joka sopii paavin imagoon ja jonka kardinaalikollegiokin aivan varmasti hyväksyy ;)) Mulla oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hurskas ja vakavamielinen olo, kun valitsin näitä, että ihan psalmit vilisivät mun silmissä, hahahaha ;DDD Ethän suutu mulle Toljanter, hahaha...
https://www.tirina.fi/cgi-bin/webiokauppa?Kalsarit_ja_poksyt/Aatamin_poksyt&naytasivu=253&id=1205&saitti=tirinaUupsista ;)) Mun laserkatse paljastaa, että Toljanter suuttuu aikaisintaan klo 22:05, hahaha ;DDD
Hihhhiiiiii...:)))))) upee juttu....Tossaoli vaa yks koko,mut ainaha sitä pussukkaa siel takana voi pienentää ettei ihan vallan tavara katoa uppeluksiin.:)))
a--r--i--e--l kirjoitti:
Uupsista ;)) Mun laserkatse paljastaa, että Toljanter suuttuu aikaisintaan klo 22:05, hahaha ;DDD
En muuten suutu, taas erehdyit:)
Otan mukaan kuitenki pari vaihtolehteä, suoraan mun puutarhasta poimittuja raparperin semmosia. TOSI isoja ja peittäviä suojia:)toljanter kirjoitti:
En muuten suutu, taas erehdyit:)
Otan mukaan kuitenki pari vaihtolehteä, suoraan mun puutarhasta poimittuja raparperin semmosia. TOSI isoja ja peittäviä suojia:)Mmmm... Ota vain ;)) Raparperinlehdet saattavat muuten ihan V-Ä-H-Ä-N nahistua kuumuudessa, että hmmm... ;)) Ehkä sun pitää miettiä uudelleen, hahaha ;DDD Mulla olisi sulle kyllä yksi toinenkin vaihtoehto...
No toivottavasti ei sellanen,et ilman sitä lehteä... :))
Tää porukka pidätetään kohta siveellisyysrikoksesta. ;))
Saatan kuvitella jo Iltiksen suuret otsikot: SUOMALAINEN MATKASEURUE PIDÄTETTIIN THAIMAASSA SIVEELLISYYSRIKOKSESTA!!! Juttu kertois,miten paikallinen poliisi ihmetteli,kun rannalle oli kerääntynyt suuri lauma paikallisia naisia,jotka nauroivat katketakseen.Pollari oli mennyt katsomaan että mikä siellä niin porukkaa nauratti ja näky oli saanut poliisipäällikön lehahtamaan kiukusta punaiseksi.Rannalla makasi näet Neitsytpaavi kintut levällään raparperilehti ainoastaan vehkeensä päällä.Paavi oli onnettomasti nukahtanut siihen ja kuuma aurinko oli tehnyt raparperilehdelle tepposet.Se oli kutistunut pienen pieneksi pläntiksi,joka oli jäänyt kaiken lisäksi kiinni tavaran päähän.Paikallinen rouva kuvaili,että näytti kuin pieni minipalmu olisi huojunut tuulessa...Koko seurue pidätettiin paavin mukana,sillä heidän oletettiin olevan samanlaisia räävittömiä matkalaisia kuin paavikin.. jne... :)))
Nii.. että vaatteet päälle ja sassiin. ;))))tinttu-liina kirjoitti:
Saatan kuvitella jo Iltiksen suuret otsikot: SUOMALAINEN MATKASEURUE PIDÄTETTIIN THAIMAASSA SIVEELLISYYSRIKOKSESTA!!! Juttu kertois,miten paikallinen poliisi ihmetteli,kun rannalle oli kerääntynyt suuri lauma paikallisia naisia,jotka nauroivat katketakseen.Pollari oli mennyt katsomaan että mikä siellä niin porukkaa nauratti ja näky oli saanut poliisipäällikön lehahtamaan kiukusta punaiseksi.Rannalla makasi näet Neitsytpaavi kintut levällään raparperilehti ainoastaan vehkeensä päällä.Paavi oli onnettomasti nukahtanut siihen ja kuuma aurinko oli tehnyt raparperilehdelle tepposet.Se oli kutistunut pienen pieneksi pläntiksi,joka oli jäänyt kaiken lisäksi kiinni tavaran päähän.Paikallinen rouva kuvaili,että näytti kuin pieni minipalmu olisi huojunut tuulessa...Koko seurue pidätettiin paavin mukana,sillä heidän oletettiin olevan samanlaisia räävittömiä matkalaisia kuin paavikin.. jne... :)))
Nii.. että vaatteet päälle ja sassiin. ;))))Voi kamala mikä juttu! :D
Kittiechihu kirjoitti:
Voi kamala mikä juttu! :D
Nii oliki...ihan ihmettelen itekki,et kehtasin kirjottaa.. :))))))))))))
tinttu-liina kirjoitti:
Nii oliki...ihan ihmettelen itekki,et kehtasin kirjottaa.. :))))))))))))
Sain ainakin hyvät naurut tälle päivälle. :D
tinttu-liina kirjoitti:
Nii.. että vaatteet päälle ja sassiin. ;))))Hemmetti et säki osaat ;D Oli sit hyvää tuurii ku kerkesin nielasta ruuat alas ennen ku lukasin ton sun juttus et ne ei lentäny suoraa näyttöön :D Kait meil sit ton jäbän kaa kävi tsäkä ku me saatiin vaan noi mylvivät sonnistringit... ;)
No löysinpä mä sit vihdoin sen mitä oon etsiskelly ;) Täs olis sit ton meidän murun rantakuteet... Niinku näätte et moni ongelma ratkeis sit yhel kertaa: murun jatkuva makeen himo ja sit meidän tarpeet myöski ;D
http://pilailupuoti.com/fi/Tuotteet/PIKKUTUHMAT JA AIKUISTEN LAHJAT/-KALSARIT JA PÖKSYT/?cat=131&page=0&ws=&prod=P803artagnan kirjoitti:
Hemmetti et säki osaat ;D Oli sit hyvää tuurii ku kerkesin nielasta ruuat alas ennen ku lukasin ton sun juttus et ne ei lentäny suoraa näyttöön :D Kait meil sit ton jäbän kaa kävi tsäkä ku me saatiin vaan noi mylvivät sonnistringit... ;)
No saatte ainaki paikallisilta naisilta vähän toisenlaista huomiota ku mitä tonttu. :))
artagnan kirjoitti:
No löysinpä mä sit vihdoin sen mitä oon etsiskelly ;) Täs olis sit ton meidän murun rantakuteet... Niinku näätte et moni ongelma ratkeis sit yhel kertaa: murun jatkuva makeen himo ja sit meidän tarpeet myöski ;D
http://pilailupuoti.com/fi/Tuotteet/PIKKUTUHMAT JA AIKUISTEN LAHJAT/-KALSARIT JA PÖKSYT/?cat=131&page=0&ws=&prod=P803Toi on kyl makeanhimoselle paha paikka.;)
tinttu-liina kirjoitti:
Nii.. että vaatteet päälle ja sassiin. ;))))Kerettiinkö me sitten ollenkaan ryyppäämään.. ;-D
tinttu-liina kirjoitti:
Toi on kyl makeanhimoselle paha paikka.;)
No meikä tuntee tytsin ;-) Se vetäis bikinit naamaansa vartissa ja sitte alkais armoton huuto että älkää kattoko. Elikkä se kuivettunut raparperin läpyskä vietäis loppujen lopuksi sen pikku tisuleittein peitoksi ;-D Joulunaki se söi puoli kiloa konvehteja tosta vaan ja me sen ukon kanssa ihmeteltiin että mihinkä mahaan..
butch-cassidy kirjoitti:
Kerettiinkö me sitten ollenkaan ryyppäämään.. ;-D
Kerettii me...Oltii ainoita jotka nauroi ku pidätettii...;)))
butch-cassidy kirjoitti:
No meikä tuntee tytsin ;-) Se vetäis bikinit naamaansa vartissa ja sitte alkais armoton huuto että älkää kattoko. Elikkä se kuivettunut raparperin läpyskä vietäis loppujen lopuksi sen pikku tisuleittein peitoksi ;-D Joulunaki se söi puoli kiloa konvehteja tosta vaan ja me sen ukon kanssa ihmeteltiin että mihinkä mahaan..
Ööh...Se kuivettunu raparperinläpyskä oli toooosi pieni..;)) Nii...nii ne kertoi...:P ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Ööh...Se kuivettunu raparperinläpyskä oli toooosi pieni..;)) Nii...nii ne kertoi...:P ;)
Sitten jää tytsin toinen tisuli paljaaksi kun neitsytpaavi ei takuulla lopuista lehdistään luovu ;-P No pääasia että me kerettiin vetää kevyet päiväkännit.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Sitten jää tytsin toinen tisuli paljaaksi kun neitsytpaavi ei takuulla lopuista lehdistään luovu ;-P No pääasia että me kerettiin vetää kevyet päiväkännit.. ;-D
Kyl mä sit voin olla niinku näkösuojana ku mä noi löysinki... ;)
artagnan kirjoitti:
Kyl mä sit voin olla niinku näkösuojana ku mä noi löysinki... ;)
VAU..Mikä uhraus!! ;)))
tinttu-liina kirjoitti:
Nii.. että vaatteet päälle ja sassiin. ;))))Hahahaha ;DDD Siis ihan oikeasti kuolen nauruun ;)) Voihan k-a-k-k-a, mulle taisi tulla hikka, hahaha... Mutta O-HO!!! Nämä sopisivat Toljanterille vielä niiiiiiiiiiiiiiiiin miljarditsiljardibiljardia kertaa paremmin... Siis kokonsa puolesta, huh ;))
https://www.tirina.fi/cgi-bin/webiokauppa?Kalsarit_ja_poksyt/Hevospoksyt&naytasivu=253&id=2080&saitti=tirinaa--r--i--e--l kirjoitti:
Hahahaha ;DDD Siis ihan oikeasti kuolen nauruun ;)) Voihan k-a-k-k-a, mulle taisi tulla hikka, hahaha... Mutta O-HO!!! Nämä sopisivat Toljanterille vielä niiiiiiiiiiiiiiiiin miljarditsiljardibiljardia kertaa paremmin... Siis kokonsa puolesta, huh ;))
https://www.tirina.fi/cgi-bin/webiokauppa?Kalsarit_ja_poksyt/Hevospoksyt&naytasivu=253&id=2080&saitti=tirinaYäk..jos mä näkisin miehen päällä tollaset,nii se lentäis hevosineen pihalle!! :O
tinttu-liina kirjoitti:
VAU..Mikä uhraus!! ;)))
Sitä mä vaan et jos tosta paavist tulis reissus lööppijulkkis et kahteen ei sit olis varaa ;) Et en mä sit niitä paljoo kattelis ku vähä vaan... ;)
artagnan kirjoitti:
Sitä mä vaan et jos tosta paavist tulis reissus lööppijulkkis et kahteen ei sit olis varaa ;) Et en mä sit niitä paljoo kattelis ku vähä vaan... ;)
Juu..ja me uskotaan..;)
tinttu-liina kirjoitti:
Yäk..jos mä näkisin miehen päällä tollaset,nii se lentäis hevosineen pihalle!! :O
tykkäät sitte enempiki mullikkamiehistä.. ;)
temmirauta kirjoitti:
tykkäät sitte enempiki mullikkamiehistä.. ;)
No jaa...naurattaa ne miehet kummiski enemmän. ;))
Se että näin pääsi käymään on puhtaasti Arielin ja Tintun syytä. Mä kun koitin ehottaa asusteekseni niitä vilkkuvia superasiallisia boxereita mutta eihän se näille nirppanokille vaan passannu:(
ps. Sanat 'pieni' ja 'huojunut' on iltapäivälehden toimittaja lisännyt juttuun ihan itekseen. No tuleehan jutusta varmaan myyvämpi kun karkeasti vääristelee FAKTOJA;)Ehitkös muutes kattelemaan et ketä kaikkia siel rannalla oli?? ;))) Iltapäivälehdet muutes maksaa tiedoista aika hyvin..;))))
tinttu-liina kirjoitti:
Ehitkös muutes kattelemaan et ketä kaikkia siel rannalla oli?? ;))) Iltapäivälehdet muutes maksaa tiedoista aika hyvin..;))))
Kukaan muu ku joku meidän jengistä ei voi tietää että oon neitsyt ja siinä sivussa vielä paavi. Eli joku teistä kamuistani on nyt vuotanut tietoja lehditölle:(
Oon lähes sata varma että syyllinen on kittie... Nyt varmaan monikin ihmettelee epäilystäni. No tää perustuu vaan siihen että kaikissa dekkareissa telkussaki se kaikista epätodennäköisin ja myös kiltein on lopulta 'murhaaja'...
Kittie, tunnusta jo! Jaetaan iltapäivälehdeltä saamasi rahat ja mennään ratkoon sudokuja palmun alle ihan kahestaan:)- ylhempää_lukhaistu
toljanter kirjoitti:
Kukaan muu ku joku meidän jengistä ei voi tietää että oon neitsyt ja siinä sivussa vielä paavi. Eli joku teistä kamuistani on nyt vuotanut tietoja lehditölle:(
Oon lähes sata varma että syyllinen on kittie... Nyt varmaan monikin ihmettelee epäilystäni. No tää perustuu vaan siihen että kaikissa dekkareissa telkussaki se kaikista epätodennäköisin ja myös kiltein on lopulta 'murhaaja'...
Kittie, tunnusta jo! Jaetaan iltapäivälehdeltä saamasi rahat ja mennään ratkoon sudokuja palmun alle ihan kahestaan:)Miksi poistit avaamasi homoseksuaaliviestin jossa tunnustit imeväsi kernaasti karvaista mulkkua ?
ylhempää_lukhaistu kirjoitti:
Miksi poistit avaamasi homoseksuaaliviestin jossa tunnustit imeväsi kernaasti karvaista mulkkua ?
Mees hakemaa niitä imuja jostai muualta,ku täällä ei ole sitä tarjolla.Kysy relistilta..:/
toljanter kirjoitti:
Kittie, tunnusta jo! Jaetaan iltapäivälehdeltä saamasi rahat ja mennään ratkoon sudokuja palmun alle ihan kahestaan:)Täh!? Minä ole siellä lomalla muuta kun lukenut kirjaa ja ottanut aurinkoa..
toljanter kirjoitti:
Kittie, tunnusta jo! Jaetaan iltapäivälehdeltä saamasi rahat ja mennään ratkoon sudokuja palmun alle ihan kahestaan:)jospa siinä kummiski kävi puhdas vahinko. ku tolla typykän kollilla roikkuu timantti pannassaan nimilaatta jossa lukee paavin nimi et olisko se sitte ollu tään sensaatio paljastuksen takana ;) tämmöstä jäbä vaan epäilee ku kittie ei tunnusta..
Kittiechihu kirjoitti:
Täh!? Minä ole siellä lomalla muuta kun lukenut kirjaa ja ottanut aurinkoa..
Et sä kuules siel kirjaa ehtis lukeen :) Mä luulen vaan et sä olisit aika äkkii ton meidän murun uimaopis... :)
Kittiechihu kirjoitti:
Täh!? Minä ole siellä lomalla muuta kun lukenut kirjaa ja ottanut aurinkoa..
Ööh...kyllä kuules sun rantatuolis oli ainaski kerran ihan tyhjänä ja puhuit nurkan takana puhelimeen kovasti selitellen....;))))))))
Meikälläpä vasta vedenpitävä teoria onki ;-) Elikkä tytsi oli mennyt esittelemään paaville uusia bikineitään (ennen kuin veti ne ahneuksissaan nassuunsa) jolloinka paavi oli tokaissut sille että meneppä pois aurinkoa pimentämästä ;-) Tytsi on suuttuneena kuin salaman leimahdus joten eka vastaantulija elikkä seiskalehden Thaimaan kirjeenvaihtaja sai kuulla koko onnettoman stoorin neitsyydestä alkaen. Mysteeri on ratkaistu ja meikä odottaa aplodeerauksia.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Meikälläpä vasta vedenpitävä teoria onki ;-) Elikkä tytsi oli mennyt esittelemään paaville uusia bikineitään (ennen kuin veti ne ahneuksissaan nassuunsa) jolloinka paavi oli tokaissut sille että meneppä pois aurinkoa pimentämästä ;-) Tytsi on suuttuneena kuin salaman leimahdus joten eka vastaantulija elikkä seiskalehden Thaimaan kirjeenvaihtaja sai kuulla koko onnettoman stoorin neitsyydestä alkaen. Mysteeri on ratkaistu ja meikä odottaa aplodeerauksia.. ;-D
Ööh..Mitenkäs sä selität sen,että ne tiedot oli Iltiksellä?? ;) Vai meinaakko et Seiska ois ehtiny ennen iltapäivälehtiä? :))
Ois kiva tietää,että mitä tästä seuraa vuotajalle? :PMä taidan kuulustella kaikki teidät vakkarit yksitellen jotta löydän syyllisen tähän skandaaliin...
Varautukaa mustiin aurinkolaseihini ihan silmienne edessä, tiukkoihin kysymyksiin sekä todella sankkaan sikarin savuun joka lähtee maailman paksuimmasta Havannalaisesta kääryleestä. Päällä mulla on harmaa kauhtunut pitkä takki ja alla ne vilkkuboxerit tällä kertaa, varmuuden vuoksi....toljanter kirjoitti:
Mä taidan kuulustella kaikki teidät vakkarit yksitellen jotta löydän syyllisen tähän skandaaliin...
Varautukaa mustiin aurinkolaseihini ihan silmienne edessä, tiukkoihin kysymyksiin sekä todella sankkaan sikarin savuun joka lähtee maailman paksuimmasta Havannalaisesta kääryleestä. Päällä mulla on harmaa kauhtunut pitkä takki ja alla ne vilkkuboxerit tällä kertaa, varmuuden vuoksi....No joo justiinsa..:))...Syyllinen löytyy,ku käyt peilistä kattomassa. :))Kuka käski pukeutua pelkkään lehteen ja viel nukahtaa johki yleiseen rantaan?? HAH...Sitä saa mitä tilaa...jos näin vois sanoa.. ;)))))))
toljanter kirjoitti:
Mä taidan kuulustella kaikki teidät vakkarit yksitellen jotta löydän syyllisen tähän skandaaliin...
Varautukaa mustiin aurinkolaseihini ihan silmienne edessä, tiukkoihin kysymyksiin sekä todella sankkaan sikarin savuun joka lähtee maailman paksuimmasta Havannalaisesta kääryleestä. Päällä mulla on harmaa kauhtunut pitkä takki ja alla ne vilkkuboxerit tällä kertaa, varmuuden vuoksi....Ja vielä tarkennusta: Olen varannut aikaa jokaiseen kuulusteluun 3 tuntia. Tuona aikana itselleni palvelu drinksuineen toki pelaa mutta te syytetyt joudutte valitettavasti olemaan kuivin suin.
Ja syyllisen löydän varmasti! Rangaistuksen osalta tulen käyttämään omaa metodiani: Tiedän hyvin kaikkien teidän heikkoutenne, rangaistus määräytyy siten tähän tietoisuuteen pohjautuen:)toljanter kirjoitti:
Ja vielä tarkennusta: Olen varannut aikaa jokaiseen kuulusteluun 3 tuntia. Tuona aikana itselleni palvelu drinksuineen toki pelaa mutta te syytetyt joudutte valitettavasti olemaan kuivin suin.
Ja syyllisen löydän varmasti! Rangaistuksen osalta tulen käyttämään omaa metodiani: Tiedän hyvin kaikkien teidän heikkoutenne, rangaistus määräytyy siten tähän tietoisuuteen pohjautuen:)Mitäs jos ei suostu? :P
tinttu-liina kirjoitti:
Mitäs jos ei suostu? :P
Jotenkin arvasinkin että juuri SINÄ rupeat taas niskuroimaan.
Minulla on keinoni saada olosi todella epämukavaksi, olin juuri yhteydessä paikalliseen poliisipäällikköön joka on sattumoisin veljenityttärensedänkumminkaima. Hän lupasi minulle täyden tuen ja kamalasti drinksuja sekä myös luvan välittömään henkilön kotiinpalautuksen määräämiseen.toljanter kirjoitti:
Jotenkin arvasinkin että juuri SINÄ rupeat taas niskuroimaan.
Minulla on keinoni saada olosi todella epämukavaksi, olin juuri yhteydessä paikalliseen poliisipäällikköön joka on sattumoisin veljenityttärensedänkumminkaima. Hän lupasi minulle täyden tuen ja kamalasti drinksuja sekä myös luvan välittömään henkilön kotiinpalautuksen määräämiseen.Mistäs sä sen arvasit? :P
Muutes,onko toi se sama poliisipäällikkö,joka näki sut siel rannalla minipalmu haaroissas? :))))))))))))))tinttu-liina kirjoitti:
Ööh..Mitenkäs sä selität sen,että ne tiedot oli Iltiksellä?? ;) Vai meinaakko et Seiska ois ehtiny ennen iltapäivälehtiä? :))
Ois kiva tietää,että mitä tästä seuraa vuotajalle? :PNo mökä kuuluu taatusti kilometrin päähän kun tytsi aikansa räpättää.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No mökä kuuluu taatusti kilometrin päähän kun tytsi aikansa räpättää.. ;-D
No nii..:))Syyllinen on siis löytyny...ARIEL!!BUTSI KÄSKI SUT PAKKAAMAAN...Eikös vuotaja häädetä maasta..:)) Butsiparka..ku Ariel saa sut kiinni ilmiannosta..;)
tinttu-liina kirjoitti:
No nii..:))Syyllinen on siis löytyny...ARIEL!!BUTSI KÄSKI SUT PAKKAAMAAN...Eikös vuotaja häädetä maasta..:)) Butsiparka..ku Ariel saa sut kiinni ilmiannosta..;)
Tota noin... Mä vaan luulen et toi meidän muru selviäis ku koira veräjäst vieräyttämäl ison kyyneleen silmäkulmastaan ;) Löytyis kait multaki motiivi sen viimekesäsen vedonlyönnin takii ku jäi vähä niinku hampaankoloon tota paavii kohtaan ;D
artagnan kirjoitti:
Tota noin... Mä vaan luulen et toi meidän muru selviäis ku koira veräjäst vieräyttämäl ison kyyneleen silmäkulmastaan ;) Löytyis kait multaki motiivi sen viimekesäsen vedonlyönnin takii ku jäi vähä niinku hampaankoloon tota paavii kohtaan ;D
Sittenhän riittää ku kuulustellaan vaan sua..;))
tinttu-liina kirjoitti:
No meikällä on kasiin asti aikaa etsiä piilopaikka itelleen.. ;-D
artagnan kirjoitti:
Motiivit henkilöittäin oon jo kirjannu ylös ja tuo kesän episodi on kirkkaana mielessäni. Kyllä mä kykenen olemaan tunteeton ja tasapuolinen tutkimuksissani, ainaski pyrin siihen...
butch-cassidy kirjoitti:
No meikällä on kasiin asti aikaa etsiä piilopaikka itelleen.. ;-D
Eti sit hyvä piilopaikka.Naiset on aika mestareita löytämään piileskeleviä miehiä.;)
toljanter kirjoitti:
Motiivit henkilöittäin oon jo kirjannu ylös ja tuo kesän episodi on kirkkaana mielessäni. Kyllä mä kykenen olemaan tunteeton ja tasapuolinen tutkimuksissani, ainaski pyrin siihen...
Sä et vastannu et oliko se sama poliisipäällikkö??:)) Se on katos nii,että jos oli ,nii sä oot lahjonu sen!! Siitä voi saada syytteen kans..;))))
tinttu-liina kirjoitti:
Sä et vastannu et oliko se sama poliisipäällikkö??:)) Se on katos nii,että jos oli ,nii sä oot lahjonu sen!! Siitä voi saada syytteen kans..;))))
Se tieto ei kuulu sinulle vakavasta ja maailmaa mullistaneesta vuodosta syytetty!
toljanter kirjoitti:
Se tieto ei kuulu sinulle vakavasta ja maailmaa mullistaneesta vuodosta syytetty!
Eli lahjoit!!Hah..mä arvasin ton! :)))))
Onko mun oikeasti ihan pakko tunnustaa?!! Siis mulla oli tarkoitus keikistellä Toljanterille ihan vähän mun bikineissä, mutta hän käski mua H-E-T-I lopettamaan, etten joudu taas Vatikaanin tyrmään :(( Koska Toljanter nukahti rannalle ja mulla oli hirveä kiire uimaan, mun täytyi teipata hänen otsaansa lappu, että "NEITSYTPAAVI, ÄLÄ KOSKE!!!" Halusin vain huolehtia mun lähimmäisestä ja hengellisestä auktoriteetista raamatullisesti ja nyt mua niiiiiiiiiiiiiiiin T-O-S-I rumasti syytellään ja uhkaillaan... Nyyh ja niisk :'(( A-R-M-O-A rakas paavi...
- SunParasKaveriYxpila
a--r--i--e--l kirjoitti:
Onko mun oikeasti ihan pakko tunnustaa?!! Siis mulla oli tarkoitus keikistellä Toljanterille ihan vähän mun bikineissä, mutta hän käski mua H-E-T-I lopettamaan, etten joudu taas Vatikaanin tyrmään :(( Koska Toljanter nukahti rannalle ja mulla oli hirveä kiire uimaan, mun täytyi teipata hänen otsaansa lappu, että "NEITSYTPAAVI, ÄLÄ KOSKE!!!" Halusin vain huolehtia mun lähimmäisestä ja hengellisestä auktoriteetista raamatullisesti ja nyt mua niiiiiiiiiiiiiiiin T-O-S-I rumasti syytellään ja uhkaillaan... Nyyh ja niisk :'(( A-R-M-O-A rakas paavi...
Butch on muuten ärsyttävä kakkiainen ja maailman pahin lavertelija...
- Ikuisesti2ParasKaveri
SunParasKaveriYxpila kirjoitti:
Butch on muuten ärsyttävä kakkiainen ja maailman pahin lavertelija...
N-I-I-N samaa mieltä!!!
a--r--i--e--l kirjoitti:
Dodii. Syyllinen näköjään löytyi elikkä ei armoa. Meikä vaatii ankaraa rangaistusta tyhmyydestä ja ajattelemattomuudesta. Ekana tytsi vois kertoa että minne piilotti viime kesänä meikän tupakit kun koko rantsu käännettiin nurin eikä mitään löydetty vaikka kuinka pengottiin :-O Toiseksi paavi vois pakottaa tytsin sanomaan että meikä on planeetan guumin adonis.. ;-P
butch-cassidy kirjoitti:
Dodii. Syyllinen näköjään löytyi elikkä ei armoa. Meikä vaatii ankaraa rangaistusta tyhmyydestä ja ajattelemattomuudesta. Ekana tytsi vois kertoa että minne piilotti viime kesänä meikän tupakit kun koko rantsu käännettiin nurin eikä mitään löydetty vaikka kuinka pengottiin :-O Toiseksi paavi vois pakottaa tytsin sanomaan että meikä on planeetan guumin adonis.. ;-P
jospa me kummiski vielä mietittäis tota rangaistus puolta :) et käviskö sitte semmonen et typykkä selvittäis sen levittämällä aurinkorasvaa jäbän selkään ku ton notkeuden kans on vähä niin ja näin.. ;)
a--r--i--e--l kirjoitti:
No selvisihän tämä koko soppa!
Tuo rangaistuspuoli on kyllä nyt kamalan hankala asia... Mä nimittäin arvostan rehellisyyttä yli kaiken ja juuri sitä sä nyt osoitit kun nöyrästi tunnustit. Tämän lisäksi et ole tarkoituksellisesti saattanut mua lehtien kansiin vaan kaikki tapahtui ihan vaan vahingossa ku et aatellu mitä tuosta lapusta otsallani lopulta voi seurata.
Mielestäni et oo kyllä ansainnu minkään moista rangaistusta mutta jottei porukka rupea aatteleen että oon joteski lepsu niin jotain oikein lievää joudun määräämään: Joka päivä klo 12.00-12.30 olet uintikiellossa. Tuohon aikaan voisin tarjota sulle muuten drinksun ku mulla on niitä nyt vähä liianki kans.
Miltäs tämmönen kuullostaisi?artagnan kirjoitti:
Et sä kuules siel kirjaa ehtis lukeen :) Mä luulen vaan et sä olisit aika äkkii ton meidän murun uimaopis... :)
Apua! saisi kyllä Ariel aloittaa ihan uima-alkeista, kun en osaa uida ja olen uimakammoinen..
tinttu-liina kirjoitti:
Ööh...kyllä kuules sun rantatuolis oli ainaski kerran ihan tyhjänä ja puhuit nurkan takana puhelimeen kovasti selitellen....;))))))))
Puhuin mieheni kanssa, tietty! :)
toljanter kirjoitti:
Tuo rangaistuspuoli on kyllä nyt kamalan hankala asia... Mä nimittäin arvostan rehellisyyttä yli kaiken ja juuri sitä sä nyt osoitit kun nöyrästi tunnustit. Tämän lisäksi et ole tarkoituksellisesti saattanut mua lehtien kansiin vaan kaikki tapahtui ihan vaan vahingossa ku et aatellu mitä tuosta lapusta otsallani lopulta voi seurata.
Mielestäni et oo kyllä ansainnu minkään moista rangaistusta mutta jottei porukka rupea aatteleen että oon joteski lepsu niin jotain oikein lievää joudun määräämään: Joka päivä klo 12.00-12.30 olet uintikiellossa. Tuohon aikaan voisin tarjota sulle muuten drinksun ku mulla on niitä nyt vähä liianki kans.
Miltäs tämmönen kuullostaisi?No kuulostaa ainaki siltä et mä omaan piilevii selvännäkijän kykyi... ;)
Kittiechihu kirjoitti:
Apua! saisi kyllä Ariel aloittaa ihan uima-alkeista, kun en osaa uida ja olen uimakammoinen..
Sä sit oot niinku mä puol vuotta sitte :) Ei uimaan oppiminen nii kauheen vaikeeta ollu ku alko luottaa et toinen kyl pelastaa jos sattuu jotaki. Kait se pään upottaminen veteen oli sit kaikkein hankalinta...
artagnan kirjoitti:
Sä sit oot niinku mä puol vuotta sitte :) Ei uimaan oppiminen nii kauheen vaikeeta ollu ku alko luottaa et toinen kyl pelastaa jos sattuu jotaki. Kait se pään upottaminen veteen oli sit kaikkein hankalinta...
No hyvä kuulla että sinä olet päässyt uimakammosta. :) Uitko nykyyään sitten paljon?
Kittiechihu kirjoitti:
jospa jäbä opettaa sut sitte uimaan ku toi butsi vei tintun ja näköjään typykälläki on paavin kans drinksujen kaato meneillään et mites on..?
toljanter kirjoitti:
Miltäs tämmönen kuullostaisi?Enemmän toi on palkinto kuin rangaistus :-/ Kunnon rangaistus olis ollut sellainen että tytsi elikkä elvytyskurssin priimus olis laitettu karkoituksen uhalla näyttämään meikän kanssa taitojaan kun se selvästi on harjoituksen tarpeessa.. ;-P
toljanter kirjoitti:
Miltäs tämmönen kuullostaisi?Mulla on hymy ihan korvissa :)) Jeeeee!!! Sun rangaistus kuulostaa niin T-O-S-I mukavalta :)) Oikeasti mua vieläkin harmittaa ja kaduttaa, että unetin sinut ihan pökerryksiin mun ultratylsillä opiskelujutuilla :(( Siis olisihan mulla ollut mahdollisuus vaihtaa sulle uusi raparperinlehtikin, mutta jos joku olisi nähnyt mun touhuavan sun palmun kimpussa, niin minut olisi käsitetty ihan varmasti väärin :(( No oikeasti mua olisi e-h-k-ä ujostuttanut niin paljon, etten en olisi edes kehdannut, hahahaha ;DDD Arvaa muuten, kuka superI-S-O jässikkä istuu mun sylissä ;))
butch-cassidy kirjoitti:
Enemmän toi on palkinto kuin rangaistus :-/ Kunnon rangaistus olis ollut sellainen että tytsi elikkä elvytyskurssin priimus olis laitettu karkoituksen uhalla näyttämään meikän kanssa taitojaan kun se selvästi on harjoituksen tarpeessa.. ;-P
Mun valmentaja opetti mulle erään tooooooodella käytännöllisen sanonnan, hahaa... n-a-p-a u-m-p-e-e-n Butch ;))
butch-cassidy kirjoitti:
Enemmän toi on palkinto kuin rangaistus :-/ Kunnon rangaistus olis ollut sellainen että tytsi elikkä elvytyskurssin priimus olis laitettu karkoituksen uhalla näyttämään meikän kanssa taitojaan kun se selvästi on harjoituksen tarpeessa.. ;-P
Samaa mieltä!! :P Kuules Butsi..lähetään ottamaan muutama tuikku murheeseen..:P
Heeeii...mä keksin!!! :))))) Otas kamera mukaan.Mulla on todella mahtava suunnitelma!! :))))))a--r--i--e--l kirjoitti:
Mulla on hymy ihan korvissa :)) Jeeeee!!! Sun rangaistus kuulostaa niin T-O-S-I mukavalta :)) Oikeasti mua vieläkin harmittaa ja kaduttaa, että unetin sinut ihan pökerryksiin mun ultratylsillä opiskelujutuilla :(( Siis olisihan mulla ollut mahdollisuus vaihtaa sulle uusi raparperinlehtikin, mutta jos joku olisi nähnyt mun touhuavan sun palmun kimpussa, niin minut olisi käsitetty ihan varmasti väärin :(( No oikeasti mua olisi e-h-k-ä ujostuttanut niin paljon, etten en olisi edes kehdannut, hahahaha ;DDD Arvaa muuten, kuka superI-S-O jässikkä istuu mun sylissä ;))
Kyllä mä arvasinki että langettamastani tuomiosta tulee taas sota täällä! En mä ois varmaan ikään voinu langettaa sulle semmosta tuomiota että kaikki tän porukan jäsenet ois tyytyväisiä. Nytki tuo tinttu taas suunnittelee jotain kieroilua butsin kaa:(
Onneksi sä Ariel oot järki-ihminen ja tuet mua, maistuisko toinenkin drinksu:)
ps. Sun sykkyssä köllöttelee tieteski mun kaima:)toljanter kirjoitti:
Kyllä mä arvasinki että langettamastani tuomiosta tulee taas sota täällä! En mä ois varmaan ikään voinu langettaa sulle semmosta tuomiota että kaikki tän porukan jäsenet ois tyytyväisiä. Nytki tuo tinttu taas suunnittelee jotain kieroilua butsin kaa:(
ps. Sun sykkyssä köllöttelee tieteski mun kaima:)No mistäs sä päättelit,että se jotai kieroa on? Voidaanhan me mennä vaa kuvaamaan kaunista "luontoa".. :)))
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mun valmentaja opetti mulle erään tooooooodella käytännöllisen sanonnan, hahaa... n-a-p-a u-m-p-e-e-n Butch ;))
Hahatukset loppuu kun meikä kantaa sut umpikännissä selviämään.. ;-D
tinttu-liina kirjoitti:
No mistäs sä päättelit,että se jotai kieroa on? Voidaanhan me mennä vaa kuvaamaan kaunista "luontoa".. :)))
No tuosta mä en taas ymmärtäny pätkääkään:( Mitä eroa on luonnolla ja "luonnolla"...?
tinttu-liina kirjoitti:
Samaa mieltä!! :P Kuules Butsi..lähetään ottamaan muutama tuikku murheeseen..:P
Heeeii...mä keksin!!! :))))) Otas kamera mukaan.Mulla on todella mahtava suunnitelma!! :))))))No meikä on jälleen innokkaana mukana ;-D Elikkä minkämoista suunnitelmaa pukkaa? Meikä sellaista kaavaili että mitäs jos mentäis kyttäilemään kuinka armottomassa hädässä paavi on tytsin kanssa kun on ensin juottanut sen kunnon huppeliin.. ;-D Meikä ottaa kameran messiin..
toljanter kirjoitti:
ps. Sun sykkyssä köllöttelee tieteski mun kaima:)Passaako se muutes,että paavi ryypiskelee keskellä kirkasta päivää?? ;))))) Aijai...mitkä otsikot siitäkin saisi..
KOHUPAAVI KOHAHDUTTI JÄLLEEN!!
Munasillaan rannalla retkottanut Neitsytpaavi on jälleen kuohuttanut koko maailmaa ryypiskelemällä keskellä kirkasta päivää seuranaan nuori tytönhupakko,joka oli pukeutunut hänkin hyvin arveluttavaan ranta-asuun.Silminnäkijä kuvaili,että naisen uima-asu oli kuin puoliksi syöty..Pahinta oli kumminkin,että
Neitsytpaavi ja tyttönen olivat ryypiskelleet hävyttömästi suoraan pullon suusta ja joku oli kuullut paavin sanovan rumiakin sanoja.Nyt mietitään vakavasti,että onko kyseinen paavi arvonsa ansainnut?? Voiko paavin työtä tehdä henkilö,joka kuikuilee irstaasti rannalla pallit paljaana ja humaltuu arveluttavassa seurassa..tätä sopii miettiä.. ;)))))toljanter kirjoitti:
No tuosta mä en taas ymmärtäny pätkääkään:( Mitä eroa on luonnolla ja "luonnolla"...?
Luonto on luonto ja "luonto" on vähän niinku drinksuja ja selfieitä..;))
butch-cassidy kirjoitti:
No meikä on jälleen innokkaana mukana ;-D Elikkä minkämoista suunnitelmaa pukkaa? Meikä sellaista kaavaili että mitäs jos mentäis kyttäilemään kuinka armottomassa hädässä paavi on tytsin kanssa kun on ensin juottanut sen kunnon huppeliin.. ;-D Meikä ottaa kameran messiin..
Kävellään täs eka ja katotaan mitä kameraan nappaa..;))
tinttu-liina kirjoitti:
Passaako se muutes,että paavi ryypiskelee keskellä kirkasta päivää?? ;))))) Aijai...mitkä otsikot siitäkin saisi..
Munasillaan rannalla retkottanut Neitsytpaavi on jälleen kuohuttanut koko maailmaa ryypiskelemällä keskellä kirkasta päivää seuranaan nuori tytönhupakko,joka oli pukeutunut hänkin hyvin arveluttavaan ranta-asuun.Silminnäkijä kuvaili,että naisen uima-asu oli kuin puoliksi syöty..Pahinta oli kumminkin,että
Neitsytpaavi ja tyttönen olivat ryypiskelleet hävyttömästi suoraan pullon suusta ja joku oli kuullut paavin sanovan rumiakin sanoja.Nyt mietitään vakavasti,että onko kyseinen paavi arvonsa ansainnut?? Voiko paavin työtä tehdä henkilö,joka kuikuilee irstaasti rannalla pallit paljaana ja humaltuu arveluttavassa seurassa..tätä sopii miettiä.. ;)))))No voi hemmetti soikoon ;-D Meikä hoitaa kuvaamisen ja sää Lana laadit tekstit kun selvästi luonnonlahjakkuus kohujournalismin saralla oot.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No voi hemmetti soikoon ;-D Meikä hoitaa kuvaamisen ja sää Lana laadit tekstit kun selvästi luonnonlahjakkuus kohujournalismin saralla oot.. ;-D
Tänks Butsi..; Meidät varmasti kohta palkitaan journalismipalkinnolla.Tullaan kuuluisiksi jutusta,missä tiputettiin paavi palleiltaan..kirjaimellisesti. ;))))))
tinttu-liina kirjoitti:
Passaako se muutes,että paavi ryypiskelee keskellä kirkasta päivää?? ;))))) Aijai...mitkä otsikot siitäkin saisi..
Neitsytpaavi ja tyttönen olivat ryypiskelleet hävyttömästi suoraan pullon suusta ja joku oli kuullut paavin sanovan rumiakin sanoja.Nyt mietitään vakavasti,että onko kyseinen paavi arvonsa ansainnut?? Voiko paavin työtä tehdä henkilö,joka kuikuilee irstaasti rannalla pallit paljaana ja humaltuu arveluttavassa seurassa..tätä sopii miettiä.. ;)))))Kuules tää meidän paavi-instituutio on kokenut paljon kovempiakin hyökkäyksiä kuin tuo sinun kirjoittamasi!
Viaton tissuttelu ISON raparperilehden suojana viattoman ja älykkään opiskelijanaisen seurassa ei ole skandaalin aihe. Päinvastoin, se tekee minusta sellaisen ihmisläheisen ja helposti lähestyttävän paavin, juuri kuten olen toivonutkin teidän normi-ihmisten minut näkevän ja kokevan. Eli kiitokset tinttu jutustasi:)tinttu-liina kirjoitti:
Tänks Butsi..; Meidät varmasti kohta palkitaan journalismipalkinnolla.Tullaan kuuluisiksi jutusta,missä tiputettiin paavi palleiltaan..kirjaimellisesti. ;))))))
Tottamaar näin käy ;-) Pukkaa sitte Bonnier-palkinto Seiskan päätoimittajuuden lisäksi.. ;-D
toljanter kirjoitti:
Kuules tää meidän paavi-instituutio on kokenut paljon kovempiakin hyökkäyksiä kuin tuo sinun kirjoittamasi!
Viaton tissuttelu ISON raparperilehden suojana viattoman ja älykkään opiskelijanaisen seurassa ei ole skandaalin aihe. Päinvastoin, se tekee minusta sellaisen ihmisläheisen ja helposti lähestyttävän paavin, juuri kuten olen toivonutkin teidän normi-ihmisten minut näkevän ja kokevan. Eli kiitokset tinttu jutustasi:)Ole hyvä,mut aatteles mitä kukkahattutädit sanoo...niih..;)) Justii äskenki semmone vanha ruttune kukkahattumummo kävi siunailemassa tätä nykypaavin menoa..Sanoi,ettei hän kyllä nuoruudessaan nähny paavin palleja...;))
butch-cassidy kirjoitti:
Tottamaar näin käy ;-) Pukkaa sitte Bonnier-palkinto Seiskan päätoimittajuuden lisäksi.. ;-D
Justii nii..vitsi et me ollaa vaa hyviä..;)) Kippis sen kunniaks Butsi!! :))
Toivoo vaan sit sopii et toi meidän muru ei lue näit juttui poreammees luuri kädes ;) Et ei oo kalliit laitteet kuplain seas... ;D
tinttu-liina kirjoitti:
Justii nii..vitsi et me ollaa vaa hyviä..;)) Kippis sen kunniaks Butsi!! :))
Kippistä vaan ja meikälle tulpat loppuillaksi korviin.. ;-D
artagnan kirjoitti:
Toivoo vaan sit sopii et toi meidän muru ei lue näit juttui poreammees luuri kädes ;) Et ei oo kalliit laitteet kuplain seas... ;D
Laitteet on turvassa jos ukko änkeää messiin..
artagnan kirjoitti:
Ööh..tuota noin..miks hää tuota luuria alkaa uittamaan?? :P
Mun on pakko tunnustaa että nää tapahtumat täällä meidän reissulla ovat saaneet jopa mun parkkiintuneen mielen käymään välillä vähän kierroksilla.
Onneksi porukassamme on kuitenkin ihana Kittie! Aina kun tunnen että oon vähä heikolla hapella oon marssinu hänen tykönsä ja Kittie on sitte rauhottanu mieleni ihanasti... Hän komentaa mut aina maate petillensä ja sitte rupeaa lukemaan rakastamastaan kirjasta mulle parhaita paloja. Tuo on semmonen tehohoito että kohta taas oon kuin uus mies, kiitos kittie:)butch-cassidy kirjoitti:
Laitteet on turvassa jos ukko änkeää messiin..
No en mäkään oo sit lainkaan kademielel... ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Ööh..tuota noin..miks hää tuota luuria alkaa uittamaan?? :P
Sitä mä vaan et voi sit luuri vaik lipsahtaa käsist jos hän näit juttui sattuu lukeen... ;D
temmirauta kirjoitti:
jospa jäbä opettaa sut sitte uimaan ku toi butsi vei tintun ja näköjään typykälläki on paavin kans drinksujen kaato meneillään et mites on..?
Kyllä se käy. :)
toljanter kirjoitti:
Mun on pakko tunnustaa että nää tapahtumat täällä meidän reissulla ovat saaneet jopa mun parkkiintuneen mielen käymään välillä vähän kierroksilla.
Onneksi porukassamme on kuitenkin ihana Kittie! Aina kun tunnen että oon vähä heikolla hapella oon marssinu hänen tykönsä ja Kittie on sitte rauhottanu mieleni ihanasti... Hän komentaa mut aina maate petillensä ja sitte rupeaa lukemaan rakastamastaan kirjasta mulle parhaita paloja. Tuo on semmonen tehohoito että kohta taas oon kuin uus mies, kiitos kittie:)No huh! Huh! Taasko nämä kaverit riehuu ja kiusaa Tonttua.. Pistetäänpäs muksut päiväunille rauhoittumaan.. ;)
Ja joo, Tonttu voi käpertyä pedille viereeni ja luen hänelle vaikka otteita kirjastani.. Ja koiru olisi vielä sylissäsi kehräämässä... <3Kittiechihu kirjoitti:
No huh! Huh! Taasko nämä kaverit riehuu ja kiusaa Tonttua.. Pistetäänpäs muksut päiväunille rauhoittumaan.. ;)
Ja joo, Tonttu voi käpertyä pedille viereeni ja luen hänelle vaikka otteita kirjastani.. Ja koiru olisi vielä sylissäsi kehräämässä... <3Mä en sit ole kiusannu ketään!! ;) Näetkö kittie miten ihan sädekehä leijuu mun pään päällä..0;)
toljanter kirjoitti:
ps. Sun sykkyssä köllöttelee tieteski mun kaima:)Mmmm... Joo-o, kiitos kyllä mulle maistuu... taas ;)) Olet muuten T-O-D-E-L-L-A reilu mua kohtaan. Muutenkin minusta tuntuu tosi ihanalta, että kehut mua järki-ihmiseksi... ;)) Uupsista, oikeasti nämä bikinit kohta sulaa mun päälle, hahaha ;DDD
toljanter kirjoitti:
ps. Sun sykkyssä köllöttelee tieteski mun kaima:)Ja ilman muuta voin sua tukea, kunhan mun ei tarvitse sitä ihan hirveästi fyysisesti tehdä, hahaha... koska olen tainnut syödä mun bikinien olkaimet ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Neitsytpaavi ja tyttönen olivat ryypiskelleet hävyttömästi suoraan pullon suusta ja joku oli kuullut paavin sanovan rumiakin sanoja.Nyt mietitään vakavasti,että onko kyseinen paavi arvonsa ansainnut?? Voiko paavin työtä tehdä henkilö,joka kuikuilee irstaasti rannalla pallit paljaana ja humaltuu arveluttavassa seurassa..tätä sopii miettiä.. ;)))))Onneksi mun katse ei m-i-s-s-ä-ä-n v-a-i-h-e-e-s-s-a suuntautunut alaviistoon, hahahaha ;)) Siis muistaakseni...
Kittiechihu kirjoitti:
No huh! Huh! Taasko nämä kaverit riehuu ja kiusaa Tonttua.. Pistetäänpäs muksut päiväunille rauhoittumaan.. ;)
Ja joo, Tonttu voi käpertyä pedille viereeni ja luen hänelle vaikka otteita kirjastani.. Ja koiru olisi vielä sylissäsi kehräämässä... <3Voi kittie kun paljastit tuon että oot ollu siinä viekussani sessulisi kera... Tinttu on takuulla ollu kytiksellä kameramiehensä kans:(
a--r--i--e--l kirjoitti:
Onneksi mun katse ei m-i-s-s-ä-ä-n v-a-i-h-e-e-s-s-a suuntautunut alaviistoon, hahahaha ;)) Siis muistaakseni...
Kyllä mä luotan suhun ihan täysin!
Kävin kuiteski varmuuden vuoksi paikallisella gynekologilla selvittämässä että olenko yhä neitsyt. En tajunnut hänen juttujaan alkuunkaan kun hän kertoi että mies ja nainen ei oo samanlaisia, toiselta sukupuolelta asian todentaminen vaan onnistuu helpommin.
Tuo kaikki on kyllä täyttä hepreaa mulle:(- Ex-uintikaverisi
a--r--i--e--l kirjoitti:
Onneksi mun katse ei m-i-s-s-ä-ä-n v-a-i-h-e-e-s-s-a suuntautunut alaviistoon, hahahaha ;)) Siis muistaakseni...
Kun kuu taivaalta ei riitä.
https://www.youtube.com/watch?v=ecH2gvWCuLI a--r--i--e--l kirjoitti:
Pistäs likka korkki jo kiinni..;))
toljanter kirjoitti:
Voi kittie kun paljastit tuon että oot ollu siinä viekussani sessulisi kera... Tinttu on takuulla ollu kytiksellä kameramiehensä kans:(
Lana leipoo huomiseksi mehevät otsikot ja meikällä on käsi kuvaamisesta krampissa ;-) Kiitti vaan toivottomalle ex-rakastajalle sekä viekussa makaajille ettei meikältä ja platinablondilta aiheet lopu.. ;-D
toljanter kirjoitti:
Voi kittie kun paljastit tuon että oot ollu siinä viekussani sessulisi kera... Tinttu on takuulla ollu kytiksellä kameramiehensä kans:(
Hah...huomenna tästä tulee hyvät lööpit!! ;)))
täällä sitä näköjään ollaan niinku borgioissa ku jäbä vaan iltakaudet lehemiä poijittaa.. ;)
a--r--i--e--l kirjoitti:
jäbä kyllä kantaa nyt typykkänsä sinne vastarannalle rauhottumaan. voitais siellä sitte yhessä kahtoa et mitä niille bikineille kantsii tehä ku niissä noita olkaimiakaan ei sitte enään oo ;) kait se kummiski kätevintä olis riisua ne kokonaan ku siellä kahestaan vaan oltais.. ;)
temmirauta kirjoitti:
jäbä kyllä kantaa nyt typykkänsä sinne vastarannalle rauhottumaan. voitais siellä sitte yhessä kahtoa et mitä niille bikineille kantsii tehä ku niissä noita olkaimiakaan ei sitte enään oo ;) kait se kummiski kätevintä olis riisua ne kokonaan ku siellä kahestaan vaan oltais.. ;)
Tota noin... Ei sit millään pahal mut sä kesälläki roikotit häntä kainalossas ku rehusäkkii et kiljunta vaan kuulu et mitäs jos mä hoidan ny nää hommat ;) Et tiedoks muru et mul ei oo sit kiirus minnekkään lääkärintarkistuksiin et niinku khöm... No kyl sä tiiät et mitä mä meinaan ;)
toljanter kirjoitti:
Kyllä mä luotan suhun ihan täysin!
Kävin kuiteski varmuuden vuoksi paikallisella gynekologilla selvittämässä että olenko yhä neitsyt. En tajunnut hänen juttujaan alkuunkaan kun hän kertoi että mies ja nainen ei oo samanlaisia, toiselta sukupuolelta asian todentaminen vaan onnistuu helpommin.
Tuo kaikki on kyllä täyttä hepreaa mulle:(Tiedätkö mitä paavin höpsöläinen ;)) Sun olisi kannattanut ehdottomasti uskoutua mulle, koska mulla on oikeasti aivan älyttömän hyvä keino, jolla miehen neitsyyden voi testata :)) Siihen tarvitaan vain vettä ja koehenkilö. Jos testattavan palmu uppoaa pohjaan, niin TA-DAA!!! Yhä neitsyt ;)) Huh huh!!! Mutta jos se pelkästään kelluu nahistuneena = Nooooot good :(( Jotain toooooooosi tuhmaa on varmasti ihan vasta tapahtunut ;)) Hahaha... Vai oliko se toisinpäin?!! No joka tapauksessa silloin olisi N-I-I-N pakko kutsua koolle kardinaalikollegion pikainen hätäistunto tai lukea ainakin tsiljoonasti Ave Maria ;DDD
Ex-uintikaverisi kirjoitti:
Kun kuu taivaalta ei riitä.
https://www.youtube.com/watch?v=ecH2gvWCuLIMutta tähdet ja galaksit riittää... :))
Kohupaavi nousee jälleen otsikoihin...:))))
KOHUPAAVI VIERAILI SUKUPUOLITAUTIEN POLIKLINIKALLA!!
Kohu-uutiset paavin ympärillä eivät vaan ota laantuakseen.Iltiksen toimittaja Tint-tuska ja kuuluisa paparazzi Putzi saivat jälleen lukuisilta silminnäkijöiltä vihjeitä,jossa kerrottiin,että paavi olisi vieraillut paikallisella sukupuolitautien poliklinikalla.Tarkkaa syytä käyntiin ei tiedetä,mutta paikallisten kertomusten mukaan paavi olisi ehkä auringonhimossaan käryttänyt raparperinlehden niin kiinni neitseelliseen vehkeeseensä,että sitä ei enää olisi saatu siitä omin voimin pois.Näin paavi ei olisi siis myöskään kyennyt heittämään pyhää vettänsä pisuaariin. ;)
Toinen versio tuli eräältä vanhalta auringonpalvojalta,joka taas kertoi,että paavi olisi sairastunut hyppykuppa-nimiseen tautiin.Tähän päätelmään hän oli tullut,koska oli nähnyt paavin hyppivän tasajalkaa rannalla ja paavi oli pitänyt haaruksistaan kaksin käsin kiinni.Suusta oli myös kuulunut epämääräistä kitinää ja uikutusta.
Kadulla tavattu kukkahattutäti taivasteli toimittajan nähdessään,että kyllä on maailma mennyt sekaisin,kun ei enää paavinkaan pyhiin vehkeisiin ole luottamista...eipä niin,sanoin minä. ;))
Kyseinen paavi on aiheuttanut maailmalla suurta kohua tempaustensa takia.Nyt ehkä paaviinkin olisi iskenyt kumminkin moraalinen krapula,sillä taitava paparazzimme Putzi onnistui salaa kuvaamaan ikkunasta,kun paavi oli makoillut salaperäisen nuoren naisen vuoteella imien punaista tikkaria kilpaa neitokaisen pienen puudelin kanssa!!
Nuori nainen oli kovasti selaillut käsissään olevaa paksua kirjaa.Mikä kirja,niin sitä voimme vain arvailla...Ehkä se oli lääkärinkirja,josta kiltti neito yritti löytää syytä paavin haarusongelmiin. :)) Toimittaja yritti selvittää nuoren naisen henkilöllisyyttä,mutta kukaan ei tahtonut avautua lehden toimittajalle.Hotellin siivooja vain tiuskaisi,että jättäkää neitonen rauhaan,sillä parempaa hotellivierasta ei ole koskaan ennen ollut!! No,jätämme asian hautumaan. ;))
Nyt varmaan monia lukijoita kiinnostaa,että mihin joutui tämä rintsikkansa syönyt ryypiskelevä kohukaunotar....No,silminnäkijöiden mukaan nuori gowboyn näköinen mies ja toinen lihaksikas heppu olivat raahanneet sylissään tätä kaunotarta saaren toiselle puolelle.Neitonen oli kiljunut kuin pistetty sika,mutta nuoret herrat eivät antaneet sen häiritä.Silminnäkijä lisäsi vielä,että molemmat herratkin ehkä sairastivat jotaki lehmäntautia,sillä olivat suupielet vaahdossa kuolanneet pitkin rantaa...Taudista ei ole faktatietoa,mutta kuolaus oli alkanut heti,kun olivat napanneet kohupimun kainaloonsa. ;))
Näin päätämme juttumme tähän täältä Koh Samuin kauniilta saarelta. :))))tinttu-liina kirjoitti:
Kohu-uutiset paavin ympärillä eivät vaan ota laantuakseen.Iltiksen toimittaja Tint-tuska ja kuuluisa paparazzi Putzi saivat jälleen lukuisilta silminnäkijöiltä vihjeitä,jossa kerrottiin,että paavi olisi vieraillut paikallisella sukupuolitautien poliklinikalla.Tarkkaa syytä käyntiin ei tiedetä,mutta paikallisten kertomusten mukaan paavi olisi ehkä auringonhimossaan käryttänyt raparperinlehden niin kiinni neitseelliseen vehkeeseensä,että sitä ei enää olisi saatu siitä omin voimin pois.Näin paavi ei olisi siis myöskään kyennyt heittämään pyhää vettänsä pisuaariin. ;)
Toinen versio tuli eräältä vanhalta auringonpalvojalta,joka taas kertoi,että paavi olisi sairastunut hyppykuppa-nimiseen tautiin.Tähän päätelmään hän oli tullut,koska oli nähnyt paavin hyppivän tasajalkaa rannalla ja paavi oli pitänyt haaruksistaan kaksin käsin kiinni.Suusta oli myös kuulunut epämääräistä kitinää ja uikutusta.
Kadulla tavattu kukkahattutäti taivasteli toimittajan nähdessään,että kyllä on maailma mennyt sekaisin,kun ei enää paavinkaan pyhiin vehkeisiin ole luottamista...eipä niin,sanoin minä. ;))
Kyseinen paavi on aiheuttanut maailmalla suurta kohua tempaustensa takia.Nyt ehkä paaviinkin olisi iskenyt kumminkin moraalinen krapula,sillä taitava paparazzimme Putzi onnistui salaa kuvaamaan ikkunasta,kun paavi oli makoillut salaperäisen nuoren naisen vuoteella imien punaista tikkaria kilpaa neitokaisen pienen puudelin kanssa!!
Nuori nainen oli kovasti selaillut käsissään olevaa paksua kirjaa.Mikä kirja,niin sitä voimme vain arvailla...Ehkä se oli lääkärinkirja,josta kiltti neito yritti löytää syytä paavin haarusongelmiin. :)) Toimittaja yritti selvittää nuoren naisen henkilöllisyyttä,mutta kukaan ei tahtonut avautua lehden toimittajalle.Hotellin siivooja vain tiuskaisi,että jättäkää neitonen rauhaan,sillä parempaa hotellivierasta ei ole koskaan ennen ollut!! No,jätämme asian hautumaan. ;))
Nyt varmaan monia lukijoita kiinnostaa,että mihin joutui tämä rintsikkansa syönyt ryypiskelevä kohukaunotar....No,silminnäkijöiden mukaan nuori gowboyn näköinen mies ja toinen lihaksikas heppu olivat raahanneet sylissään tätä kaunotarta saaren toiselle puolelle.Neitonen oli kiljunut kuin pistetty sika,mutta nuoret herrat eivät antaneet sen häiritä.Silminnäkijä lisäsi vielä,että molemmat herratkin ehkä sairastivat jotaki lehmäntautia,sillä olivat suupielet vaahdossa kuolanneet pitkin rantaa...Taudista ei ole faktatietoa,mutta kuolaus oli alkanut heti,kun olivat napanneet kohupimun kainaloonsa. ;))
Näin päätämme juttumme tähän täältä Koh Samuin kauniilta saarelta. :))))Ette voi varmaankaan ymmärtää olotilaani... Ensinnäkin pääni on kamalan kipeä johtuen niistä drinksuista Arielin kans. Kun siinä heikossa hapessa sitte menin aamupalalle ja rupesin lukemaan päivän lehteä oli siinä ykkösuutisena tuo yllä nähtävä juttu. Lautaselle kasaamani herkut sai jäädä, otin mukaani tosi ison mukin kylmää tuoremehua ja menin huoneeseeni YKSIKSEEN miettimään maailman kovuutta ja ihmisten pahuutta.
Mä oon koittanu olla tällä reissulla kamalan tasapuolinen ja reilu kaikkia kohtaan mutta kuitenkin käy niin että ystävät puukottavat selkään. Vaikka tuossa lehtijutussa toimittaja ja paparazzi piiloutuvatkin salakavalien valenimmareiden alle voin sanoa että mulla on varmaakin varmempi aavistus henkilöllisyyksistänne.
Lopun reissun vietän kyllä erakkona! Välillä toki voisin ottaa drinksun Arielin kans ja myös kittien tykönä voisin kävästä ku se sun koiraki on niin ihqu:)a--r--i--e--l kirjoitti:
Tiedätkö mitä paavin höpsöläinen ;)) Sun olisi kannattanut ehdottomasti uskoutua mulle, koska mulla on oikeasti aivan älyttömän hyvä keino, jolla miehen neitsyyden voi testata :)) Siihen tarvitaan vain vettä ja koehenkilö. Jos testattavan palmu uppoaa pohjaan, niin TA-DAA!!! Yhä neitsyt ;)) Huh huh!!! Mutta jos se pelkästään kelluu nahistuneena = Nooooot good :(( Jotain toooooooosi tuhmaa on varmasti ihan vasta tapahtunut ;)) Hahaha... Vai oliko se toisinpäin?!! No joka tapauksessa silloin olisi N-I-I-N pakko kutsua koolle kardinaalikollegion pikainen hätäistunto tai lukea ainakin tsiljoonasti Ave Maria ;DDD
Mä en kyllä ymmärtäny puoltakaan tuosta testausmenettelystä mutta kyllä sä kait tiedät mistä puhut, luotan suhun kuin vuoreen!
Pää on kyllä kipiä nyt, pitäs varmaan koota ihteni että oon kohta taas valmis pelastamaan koko maailma:(toljanter kirjoitti:
Ette voi varmaankaan ymmärtää olotilaani... Ensinnäkin pääni on kamalan kipeä johtuen niistä drinksuista Arielin kans. Kun siinä heikossa hapessa sitte menin aamupalalle ja rupesin lukemaan päivän lehteä oli siinä ykkösuutisena tuo yllä nähtävä juttu. Lautaselle kasaamani herkut sai jäädä, otin mukaani tosi ison mukin kylmää tuoremehua ja menin huoneeseeni YKSIKSEEN miettimään maailman kovuutta ja ihmisten pahuutta.
Mä oon koittanu olla tällä reissulla kamalan tasapuolinen ja reilu kaikkia kohtaan mutta kuitenkin käy niin että ystävät puukottavat selkään. Vaikka tuossa lehtijutussa toimittaja ja paparazzi piiloutuvatkin salakavalien valenimmareiden alle voin sanoa että mulla on varmaakin varmempi aavistus henkilöllisyyksistänne.
Lopun reissun vietän kyllä erakkona! Välillä toki voisin ottaa drinksun Arielin kans ja myös kittien tykönä voisin kävästä ku se sun koiraki on niin ihqu:)Me ei butsin kans ainakaa petettäis sun luottamusta!!Ollaan lojaaleja kamuja! 0;)
tinttu-liina kirjoitti:
Näin päätämme juttumme tähän täältä Koh Samuin kauniilta saarelta. :))))Asiallista työskentelyä Lana ;-D Meikäki on rampannut ympäri saarta kohteiden perässä että kantapäät vaan verirakoilla.. Elikkä tässä tulee meikän elikkä paparazzi puzzin guumimmat otokset:
- zoomattuna tytsin takalistoon kun maajussi kantaa sitä olallaan. Etupuolelta antelias lähikuva tytsin puolipaljaista boobseista ;-P-: Huomatkaa maajussin raavittu selkä..
- paavi yllätettynä kittien lotjasta. Photoshoppauksen jälkeen 100% kelteisillään.
- tytsi polvillaan tekemässä koetta paavin vehkeille. Photoshoppauksen jälkeen ei jätä varaa arvailulle ;-D
- tappelunnujakka: Artsi, maajussi & dumpattu eksä. Viimeksimainittu kuvattu VesiVeijarissa ennen matkaa ja photoshopattu piruuttaan mukaan..tinttu-liina kirjoitti:
Me ei butsin kans ainakaa petettäis sun luottamusta!!Ollaan lojaaleja kamuja! 0;)
No ei kait me Lana sellaista.. ;-D
a--r--i--e--l kirjoitti:
Tiedätkö mitä paavin höpsöläinen ;)) Sun olisi kannattanut ehdottomasti uskoutua mulle, koska mulla on oikeasti aivan älyttömän hyvä keino, jolla miehen neitsyyden voi testata :)) Siihen tarvitaan vain vettä ja koehenkilö. Jos testattavan palmu uppoaa pohjaan, niin TA-DAA!!! Yhä neitsyt ;)) Huh huh!!! Mutta jos se pelkästään kelluu nahistuneena = Nooooot good :(( Jotain toooooooosi tuhmaa on varmasti ihan vasta tapahtunut ;)) Hahaha... Vai oliko se toisinpäin?!! No joka tapauksessa silloin olisi N-I-I-N pakko kutsua koolle kardinaalikollegion pikainen hätäistunto tai lukea ainakin tsiljoonasti Ave Maria ;DDD
Tota noin... Niinku millaseen pohjaan se täs testis uppoo? Pitääks se sit upottaa montaki kertaa sillai pohjaan et tietää varmuudel... ;D
butch-cassidy kirjoitti:
Asiallista työskentelyä Lana ;-D Meikäki on rampannut ympäri saarta kohteiden perässä että kantapäät vaan verirakoilla.. Elikkä tässä tulee meikän elikkä paparazzi puzzin guumimmat otokset:
- zoomattuna tytsin takalistoon kun maajussi kantaa sitä olallaan. Etupuolelta antelias lähikuva tytsin puolipaljaista boobseista ;-P-: Huomatkaa maajussin raavittu selkä..
- paavi yllätettynä kittien lotjasta. Photoshoppauksen jälkeen 100% kelteisillään.
- tytsi polvillaan tekemässä koetta paavin vehkeille. Photoshoppauksen jälkeen ei jätä varaa arvailulle ;-D
- tappelunnujakka: Artsi, maajussi & dumpattu eksä. Viimeksimainittu kuvattu VesiVeijarissa ennen matkaa ja photoshopattu piruuttaan mukaan..Meikän kohuotoksista ei pidä kenenkään sitte loukkaantua paitsi tytsin eksä voi tietty painua vittuun..
artagnan kirjoitti:
Tota noin... Niinku millaseen pohjaan se täs testis uppoo? Pitääks se sit upottaa montaki kertaa sillai pohjaan et tietää varmuudel... ;D
Ooon kyllä entistä enemmän pihalla noista jutuista:( Mutta kuten sanoinkin, Ariel nauttii mun täyttä luottamusta näissä jutuissa!
butch-cassidy kirjoitti:
Meikän kohuotoksista ei pidä kenenkään sitte loukkaantua paitsi tytsin eksä voi tietty painua vittuun..
Hienojahan ne on..;)) Se jäi ny mietityttämään et jos ei tykkää jostaki,nii ei kannata toivottaa sitä tommosee paikkaan.....;))
artagnan kirjoitti:
Miks noi vaikee testi,ku on helpompiki eli etusormi...
toljanter kirjoitti:
Ooon kyllä entistä enemmän pihalla noista jutuista:( Mutta kuten sanoinkin, Ariel nauttii mun täyttä luottamusta näissä jutuissa!
No ny mä taisin sit hokata. Pilaantunu muna kelluu keitettäes mut tuore uppoo...?
- EmpaattinenMies
artagnan kirjoitti:
No ny mä taisin sit hokata. Pilaantunu muna kelluu keitettäes mut tuore uppoo...?
Anteeksi sekaantumiseni.
Ystävänne kenties viittasi fiksulla tavalla ns. vesikokeeseen. Siinä henkilön syyllisyys tai syyttömyys selvitettiin heittämällä hänet veteen. Mikäli hän kellui, oli hän syyllinen. Jos hän upposi, hän oli syytön. Aiheenahan tämä liittyy uskontoon varsin läheisesti.
Olisi mielenkiintoista kuulla, olinko oikeassa? tinttu-liina kirjoitti:
Näin päätämme juttumme tähän täältä Koh Samuin kauniilta saarelta. :))))juttu jatku sitte jäbän unessa viime yönä ku istuttiin siellä thaimaan koneessa vierekkäin. vaikutit jotenki vaivaantuneen oloselta mut jäbä vaan jatko praatailua kaikessa rauhassa. jossaki vaiheessa sanoit sitte et mikä kumma täällä haisee. jäbä haistoi käsiään et voi saakeli ne jäi sitte navetoinnin jäljiltä pesemättä. vähä siinä oltiin niinku noloa poikaa ;D tänä aamuna oliski sitte jäätyny kuola poskelle jos toi lehemätauti olis iskeny mut nytpä ei ollu kummiskaan sitä vaaraa ku altistava tekijä puuttu.. ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Näin päätämme juttumme tähän täältä Koh Samuin kauniilta saarelta. :))))Viittiskö tunnustaa et miten monetta kertaa mä ton sun juttus luin... :D
toljanter kirjoitti:
Äh, en minä välitä vaikka Tinttu on kuvannut / filmannut meitä.. Ei me tehty mitään pahaa.. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Hienojahan ne on..;)) Se jäi ny mietityttämään et jos ei tykkää jostaki,nii ei kannata toivottaa sitä tommosee paikkaan.....;))
No meikäpä korjaa sanomisiaan että Saharan aavikolle Tommy Tabermannin runokirjan kanssa Marko Maunukselan maailmanloppua kuuntelemaan. V***u onki sille liian makea paikka.. ;-D Kiitti Lana asiallisesta oivalluksesta ;-)
Kittiechihu kirjoitti:
Äh, en minä välitä vaikka Tinttu on kuvannut / filmannut meitä.. Ei me tehty mitään pahaa.. :)
Meikä alias Paparazzi-Puzzi filmasi elikkä ei Lana alias tähtireportteri alias platinablondi kaikkeen oo kummiskaan syypää.. ;-D
temmirauta kirjoitti:
juttu jatku sitte jäbän unessa viime yönä ku istuttiin siellä thaimaan koneessa vierekkäin. vaikutit jotenki vaivaantuneen oloselta mut jäbä vaan jatko praatailua kaikessa rauhassa. jossaki vaiheessa sanoit sitte et mikä kumma täällä haisee. jäbä haistoi käsiään et voi saakeli ne jäi sitte navetoinnin jäljiltä pesemättä. vähä siinä oltiin niinku noloa poikaa ;D tänä aamuna oliski sitte jäätyny kuola poskelle jos toi lehemätauti olis iskeny mut nytpä ei ollu kummiskaan sitä vaaraa ku altistava tekijä puuttu.. ;)
Ai minäkö istuin sun vieres? :)) No,tosielämässä tuskin olisin maininnu ääneen mitään hajuja.Itekseni olisin vaa ihmetelly. :D Hauska uni. ;))
butch-cassidy kirjoitti:
No meikäpä korjaa sanomisiaan että Saharan aavikolle Tommy Tabermannin runokirjan kanssa Marko Maunukselan maailmanloppua kuuntelemaan. V***u onki sille liian makea paikka.. ;-D Kiitti Lana asiallisesta oivalluksesta ;-)
Oleppas hyvä...;)) Tarkkana ku porkkana. ;))
artagnan kirjoitti:
Viittiskö tunnustaa et miten monetta kertaa mä ton sun juttus luin... :D
Ööh...toivottavasti et siks,että se olis liian sekava. :))) Jos et kerro kenellekkään,niin kerron yhen salaisuuden sulle. ;) Mulla on vähän samanlaiset toimittajapaprut ku valelääkärilläki.. ;))))
butch-cassidy kirjoitti:
Meikä alias Paparazzi-Puzzi filmasi elikkä ei Lana alias tähtireportteri alias platinablondi kaikkeen oo kummiskaan syypää.. ;-D
Katoppas butzi oikeen suurennuslasin kanssa niitä kuvia...eiköhän sieltä jotain löydy,ku oikeen tarkkaan tutkii. ;)))) Käsi ehkä vähän väärässä paikassa,katse kohdistettuna vähän väärään paikkaan.. jne... ;))))
tinttu-liina kirjoitti:
Ööh...toivottavasti et siks,että se olis liian sekava. :))) Jos et kerro kenellekkään,niin kerron yhen salaisuuden sulle. ;) Mulla on vähän samanlaiset toimittajapaprut ku valelääkärilläki.. ;))))
No ei ku siks ku toi oli sellast laatutekstii ;D Eiks noi jotku ex-missitki oo Seiskan leivis et miks et sit sä ku kuiteski Butchin mukaan oot palstan Lana Turner... ;)
artagnan kirjoitti:
No ei ku siks ku toi oli sellast laatutekstii ;D Eiks noi jotku ex-missitki oo Seiskan leivis et miks et sit sä ku kuiteski Butchin mukaan oot palstan Lana Turner... ;)
Ja mä en sit mitenkää tajua,että mistä butsi ton Lanan oikeen vetäs.. :P
Vai laatutekstiä.. :D Nii äkkiä vetästyä juttua,ettei kukaan uskois. :))))tinttu-liina kirjoitti:
Ja mä en sit mitenkää tajua,että mistä butsi ton Lanan oikeen vetäs.. :P
Vai laatutekstiä.. :D Nii äkkiä vetästyä juttua,ettei kukaan uskois. :))))No se tuli meikän unesta ;-) Pitäiskö olla loukkaantunut kun et muista? Olit kutsunut meikän 39-vee synttäreillesi. Ulkonäöltäs olit Lana Turner look-a-like elikkä guumaakin guumempi platinablondi ;-P Jutskattiin herukkamaalla kunnes annoit meikän ymmärtää että sisällekki tällainen komeavartaloinen adonis olis tervetullut.. ;-D Meikä jäi sitte unessa harmillisesti arpomaan että lähteäkkö kun tytsi näytti vieressä hapanta naamaa.. ;-)
butch-cassidy kirjoitti:
No se tuli meikän unesta ;-) Pitäiskö olla loukkaantunut kun et muista? Olit kutsunut meikän 39-vee synttäreillesi. Ulkonäöltäs olit Lana Turner look-a-like elikkä guumaakin guumempi platinablondi ;-P Jutskattiin herukkamaalla kunnes annoit meikän ymmärtää että sisällekki tällainen komeavartaloinen adonis olis tervetullut.. ;-D Meikä jäi sitte unessa harmillisesti arpomaan että lähteäkkö kun tytsi näytti vieressä hapanta naamaa.. ;-)
Voi hittolainen ku mä repesin..voi sun kanssas..;))))))
tinttu-liina kirjoitti:
Voi hittolainen ku mä repesin..voi sun kanssas..;))))))
Elikkä nyt sitte muistat Lana.. ;-D
toljanter kirjoitti:
Ette voi varmaankaan ymmärtää olotilaani... Ensinnäkin pääni on kamalan kipeä johtuen niistä drinksuista Arielin kans. Kun siinä heikossa hapessa sitte menin aamupalalle ja rupesin lukemaan päivän lehteä oli siinä ykkösuutisena tuo yllä nähtävä juttu. Lautaselle kasaamani herkut sai jäädä, otin mukaani tosi ison mukin kylmää tuoremehua ja menin huoneeseeni YKSIKSEEN miettimään maailman kovuutta ja ihmisten pahuutta.
Lopun reissun vietän kyllä erakkona! Välillä toki voisin ottaa drinksun Arielin kans ja myös kittien tykönä voisin kävästä ku se sun koiraki on niin ihqu:)Kop kop kop!!! Paaviiiiii... Toooooljanter... Avaa sun ovi, jooko? Täällä on Ariel ja mulla on sua i-k-ä-v-ä :(( Mulla on T-O-S-I surkea olo, koska olet sulkeutuneena sun huoneeseen, etkä päästä mua sisään... Voihan kakka, mikset avaa?!! No mun on pakko kiivetä sitten ikkunan kautta. Uupsista, onpa vaivalloista... Aivan tässä mun rispaantuneet bikinit tärveltyy... Uuh!!! Kuti-kutiii... Herätys :)) Mulla on kylmä kääre sun otsalle :)) Niin ja mun tekee ihan hirveästi mieli kertoa siitä mun tooooooooooosi jännästä menetelmästä ;))
artagnan kirjoitti:
Viittiskö tunnustaa et miten monetta kertaa mä ton sun juttus luin... :D
Hahaa... Mutta arvatkaa mitä pissiäiset ja kakkiaiset??? Aion tulostaa sen mun leikekirjaan, jota olen koonnut 15-vuotiaasta lähtien :)) Siellä se säilyy ikuisesti... Mun valmentaja on niiiiiiiiiiiin P-A-R-A-S!!!
a--r--i--e--l kirjoitti:
Kop kop kop!!! Paaviiiiii... Toooooljanter... Avaa sun ovi, jooko? Täällä on Ariel ja mulla on sua i-k-ä-v-ä :(( Mulla on T-O-S-I surkea olo, koska olet sulkeutuneena sun huoneeseen, etkä päästä mua sisään... Voihan kakka, mikset avaa?!! No mun on pakko kiivetä sitten ikkunan kautta. Uupsista, onpa vaivalloista... Aivan tässä mun rispaantuneet bikinit tärveltyy... Uuh!!! Kuti-kutiii... Herätys :)) Mulla on kylmä kääre sun otsalle :)) Niin ja mun tekee ihan hirveästi mieli kertoa siitä mun tooooooooooosi jännästä menetelmästä ;))
No kylläpä tuo kylmä kääre tuntuuki hyvältä, kiitosta vaan Ariel:) Tuossa ois vähä vielä jäljellä sitä eilistä tuoremehua, drinksuja mä en nyt vähään aikaan vihtis oikeen maistella, aina kun teen niin on sitte seuraavana päivänä nimi lööpeissä...:(
Ais niin se sun menetelmäs, onko se jotain uusinta uutta lääketieteen saralta vai???Kittiechihu kirjoitti:
No ei tieteskään tehty, mehän ollaan kiltteyden perikuvia!!!
Se on vaan niin ikävästi että tän mun ammatin takia mun toimia tarkkaillaan oikeen mikroskoopin tarkkuudella:(toljanter kirjoitti:
No ei tieteskään tehty, mehän ollaan kiltteyden perikuvia!!!
Se on vaan niin ikävästi että tän mun ammatin takia mun toimia tarkkaillaan oikeen mikroskoopin tarkkuudella:(Niin ollaan. :) Älä sure Tonttu, otappas huilihetki ja minä luen taas kirjaa.. :)
- EmpaattinenMies
a--r--i--e--l kirjoitti:
Hahaa... Mutta arvatkaa mitä pissiäiset ja kakkiaiset??? Aion tulostaa sen mun leikekirjaan, jota olen koonnut 15-vuotiaasta lähtien :)) Siellä se säilyy ikuisesti... Mun valmentaja on niiiiiiiiiiiin P-A-R-A-S!!!
Minulla on samantyyppinen harrastus.
Aloitin leikekirjan teon armeijassa ollessani. Kaikennäköistä on siten kertynyt jo kolmen vuosikymmenen ajalta. Kylminä talvi-iltoina on miellyttävää istua takkatulen ääressä sivuja selaillen ja muistella menneitä nuoruusvuosia.
Minäkin kenties tulostan kirjaani sinun kommenttejasi. Muistaakseni tulevaisuudessa tytön, jonka vuoksi nolasin itseni muiden silmissä.
Annathan anteeksi. Kittiechihu kirjoitti:
Niin ollaan. :) Älä sure Tonttu, otappas huilihetki ja minä luen taas kirjaa.. :)
Oon mä kyllä onnenpaavi kun sä ja Ariel pidätte musta noin hyvää huolta:)) Ihan tässä liikuttuu!
tinttu-liina kirjoitti:
Ai minäkö istuin sun vieres? :)) No,tosielämässä tuskin olisin maininnu ääneen mitään hajuja.Itekseni olisin vaa ihmetelly. :D Hauska uni. ;))
jäbä vähä semmosta epäilee et ku tarpeeksi hyvin toisemme tunnettais vois tommosesta palautetta tullakki.. ;)
artagnan kirjoitti:
jep. jäbä komppaa. et kyllä nauru maistu ku ton tintun jutun luki :) tuli silleen elävästi mieleen viime kesä ku jäbä kanto typykkää kainalossaan siellä rantsulla.. niinku ton kuolanki osalta ;)
a--r--i--e--l kirjoitti:
Kop kop kop!!! Paaviiiiii... Toooooljanter... Avaa sun ovi, jooko? Täällä on Ariel ja mulla on sua i-k-ä-v-ä :(( Mulla on T-O-S-I surkea olo, koska olet sulkeutuneena sun huoneeseen, etkä päästä mua sisään... Voihan kakka, mikset avaa?!! No mun on pakko kiivetä sitten ikkunan kautta. Uupsista, onpa vaivalloista... Aivan tässä mun rispaantuneet bikinit tärveltyy... Uuh!!! Kuti-kutiii... Herätys :)) Mulla on kylmä kääre sun otsalle :)) Niin ja mun tekee ihan hirveästi mieli kertoa siitä mun tooooooooooosi jännästä menetelmästä ;))
joutuuko tässä jäbä ruveta mustasukkaiseks.. ;)
a--r--i--e--l kirjoitti:
et niitä menetelmiä testataan vaan sitte jäbän kans.. ;)
toljanter kirjoitti:
Oon mä kyllä onnenpaavi kun sä ja Ariel pidätte musta noin hyvää huolta:)) Ihan tässä liikuttuu!
Eipä kestä! <3 Kaverista pidetään aina huolta.. :)
temmirauta kirjoitti:
et niitä menetelmiä testataan vaan sitte jäbän kans.. ;)
Tota noin... Ei viittis hyvää kaverii tollaseen tiukkaan paikkaan laittaa et kyl mä sit hoitelen ton homman. Ku muru tos aiemmin sano et on jotaki hankalii upottamistestei ja sillai... Mee sä vaan peseen ne kätes ;)
toljanter kirjoitti:
No kylläpä tuo kylmä kääre tuntuuki hyvältä, kiitosta vaan Ariel:) Tuossa ois vähä vielä jäljellä sitä eilistä tuoremehua, drinksuja mä en nyt vähään aikaan vihtis oikeen maistella, aina kun teen niin on sitte seuraavana päivänä nimi lööpeissä...:(
Ais niin se sun menetelmäs, onko se jotain uusinta uutta lääketieteen saralta vai???Mmmm... Ehkä ;)) K-u-i-s-k-a-a-n s-e-n s-u-n k-o-r-v-a-a-n t-o-s-i h-i-l-j-a-a.....
Jassoo... :)) PAAVI KATKAISUHOIDOSSA!
Lukuisten haastatteluiden johdosta on nyt selvitetty salaperäisen naisen henkilöllisyys! Hän on juomariterapeutti Kitsie Von Katkoo!
Iltiksen toimittaja sai selville,että Paavi on joutunut tukeutumaan alkoholiongelmassaan katkaisuhoitoon.Hän hakeutui silminnäkijöiden mukaan tärisevänä ja vahvasti viinalta lemuten Juomariterapeutin Kitsie Von Katkoon luokse.Vatikaanista kerrottiin toimittajalle,että terapeutti kuuluu Vatikaanin palkkalistoille ja laitettiin Paavin matkaan,koska tiedettiin että Paavin henkinen liha on erittäin heikko...niin heikko,että Vatikaanissakin on pidetty viinit lukkojen takana.Silläkös Paavi punottaakin aina kuin pieni hikinen possu..(toimittajan huomautus ;) )
Kitsie Von Katkoo käyttää hyvin erikoista ja uutta terapiamuotoa.Juop..siis potilaalle luetaan otteita PAAVI PESUSIENI-nimisestä kirjasta.Mihin tämä sitten perustuu,niin sitä pidetään tiukasti salassa,sillä tämä hoitomuoto on Katkoon oma hoitomenetelmä.Tähän taas toimittajan huomautus,että mikäs sopisikaan paremmin punottavalle hikipaaville. ;)
Vatikaanista toivotaan,että Paavi pääsisi paheistaan ennen loman loppua,jotta Paavista olisi taas hoitamaan maailmanlaajuisia tehtäviään.
Silminnäkijän mukaan hoito on suuressa vaarassa,sillä paikallinen asukas oli nähnyt iltamyöhään kun nuori irstaasti pukeutunut nuori tytönhupakko oli kiipeillyt Paavin ikkunassa. Silminnäkijä kertoi myös,että tyttösellä oli ollu suuri ämpäri mukanaan joka oli täytetty viinalla.Epäilin silminnäkijälle,että mistä tiesi sen viinaa olevan,niin hän kertoi kuulleensa,kun Paavi huuteli sisältä,että hänellä oli kyllä appelsiinimehua....siis ihan selkeästi lantrinkia varten se mehu oli..sanoo silminnäkijä vakavana.Voiko häntä uskoa? No,uskotaanhan me. ;))
Kadulla oleva kukkahattumummeli siunaili taas,että ei hänen nuoruudessaan tuollasta tapahtunut,että tyttöset Paavin ikkunoilla roikkuivat ja lisäsi samalla että kyllä hänkin,mutta ku polvet on jo niin huonot....no justiinsa. ;)
Joka tapauksessa Vatikaanista kerrottiin myös,että kotiin palatessaan Paavi joutuu oikeaan NEITSYT-testiin,joka on erikseen kehitetty juuri Paaveille.Sihteeri sanoi,että tieto on salaista,mutta kertoo sen minulle jos pidän suuni visusti kiinni.No,pidänhän minä ja en kerro sitä kuin muutamalle. :)
Testissä käytetään silkkihuivia,joka asetetaan Paavin siunattuun paikkaan.Paaville näytetään kuvaa,jossa on *tämä kohta on sensuroitu*.Jos silkkihuivi alkaa nousemaan kattoa kohti,niin Paavi ei ole neitsyt.Tämä testi perustuu siihen teoriaan,että mistä ei tiedä,sitä ei kaipaa.Mehän tietysti toivomme,että paavi ei tiedä. ;)
Hotellin ulkopuolella tullessamme paparazzi Putzin kanssa takaisin,niin meidät kohtasi outo näky.Paavin huoneen ikkunan alapuolella seisoi kaksi bodarin näköistä nuorta miestä vesivadit käsissään ja huutelivat Typyä..Kuka on Typy,niin sitä emme tiedä,mutta tiedustelin pojilta että mikä on meininki? Jäbät katselivat noloina alaspäin,punastelivat ja mumisivat epäselvästi jostain että Typy pistää tavarat veteen...Huomasinkin tarkkaavaisena toimittajana,ettei kummallakaan ollut housuja ollenkaan,vaan pylly paljaana siinä kököttivät.
En viitsinyt enempää poikia kiusata,mutta siinä hotellihuoneeseen mennessäni kyllä taivastelin nykynuorten avuttomuutta.On ne nykyäidit niin pilalle hemmotelleet,ettei nuoriso saa enää edes pallejaan pestyä itse!!tinttu-liina kirjoitti:
Lukuisten haastatteluiden johdosta on nyt selvitetty salaperäisen naisen henkilöllisyys! Hän on juomariterapeutti Kitsie Von Katkoo!
Iltiksen toimittaja sai selville,että Paavi on joutunut tukeutumaan alkoholiongelmassaan katkaisuhoitoon.Hän hakeutui silminnäkijöiden mukaan tärisevänä ja vahvasti viinalta lemuten Juomariterapeutin Kitsie Von Katkoon luokse.Vatikaanista kerrottiin toimittajalle,että terapeutti kuuluu Vatikaanin palkkalistoille ja laitettiin Paavin matkaan,koska tiedettiin että Paavin henkinen liha on erittäin heikko...niin heikko,että Vatikaanissakin on pidetty viinit lukkojen takana.Silläkös Paavi punottaakin aina kuin pieni hikinen possu..(toimittajan huomautus ;) )
Kitsie Von Katkoo käyttää hyvin erikoista ja uutta terapiamuotoa.Juop..siis potilaalle luetaan otteita PAAVI PESUSIENI-nimisestä kirjasta.Mihin tämä sitten perustuu,niin sitä pidetään tiukasti salassa,sillä tämä hoitomuoto on Katkoon oma hoitomenetelmä.Tähän taas toimittajan huomautus,että mikäs sopisikaan paremmin punottavalle hikipaaville. ;)
Vatikaanista toivotaan,että Paavi pääsisi paheistaan ennen loman loppua,jotta Paavista olisi taas hoitamaan maailmanlaajuisia tehtäviään.
Silminnäkijän mukaan hoito on suuressa vaarassa,sillä paikallinen asukas oli nähnyt iltamyöhään kun nuori irstaasti pukeutunut nuori tytönhupakko oli kiipeillyt Paavin ikkunassa. Silminnäkijä kertoi myös,että tyttösellä oli ollu suuri ämpäri mukanaan joka oli täytetty viinalla.Epäilin silminnäkijälle,että mistä tiesi sen viinaa olevan,niin hän kertoi kuulleensa,kun Paavi huuteli sisältä,että hänellä oli kyllä appelsiinimehua....siis ihan selkeästi lantrinkia varten se mehu oli..sanoo silminnäkijä vakavana.Voiko häntä uskoa? No,uskotaanhan me. ;))
Kadulla oleva kukkahattumummeli siunaili taas,että ei hänen nuoruudessaan tuollasta tapahtunut,että tyttöset Paavin ikkunoilla roikkuivat ja lisäsi samalla että kyllä hänkin,mutta ku polvet on jo niin huonot....no justiinsa. ;)
Joka tapauksessa Vatikaanista kerrottiin myös,että kotiin palatessaan Paavi joutuu oikeaan NEITSYT-testiin,joka on erikseen kehitetty juuri Paaveille.Sihteeri sanoi,että tieto on salaista,mutta kertoo sen minulle jos pidän suuni visusti kiinni.No,pidänhän minä ja en kerro sitä kuin muutamalle. :)
Testissä käytetään silkkihuivia,joka asetetaan Paavin siunattuun paikkaan.Paaville näytetään kuvaa,jossa on *tämä kohta on sensuroitu*.Jos silkkihuivi alkaa nousemaan kattoa kohti,niin Paavi ei ole neitsyt.Tämä testi perustuu siihen teoriaan,että mistä ei tiedä,sitä ei kaipaa.Mehän tietysti toivomme,että paavi ei tiedä. ;)
Hotellin ulkopuolella tullessamme paparazzi Putzin kanssa takaisin,niin meidät kohtasi outo näky.Paavin huoneen ikkunan alapuolella seisoi kaksi bodarin näköistä nuorta miestä vesivadit käsissään ja huutelivat Typyä..Kuka on Typy,niin sitä emme tiedä,mutta tiedustelin pojilta että mikä on meininki? Jäbät katselivat noloina alaspäin,punastelivat ja mumisivat epäselvästi jostain että Typy pistää tavarat veteen...Huomasinkin tarkkaavaisena toimittajana,ettei kummallakaan ollut housuja ollenkaan,vaan pylly paljaana siinä kököttivät.
En viitsinyt enempää poikia kiusata,mutta siinä hotellihuoneeseen mennessäni kyllä taivastelin nykynuorten avuttomuutta.On ne nykyäidit niin pilalle hemmotelleet,ettei nuoriso saa enää edes pallejaan pestyä itse!!Hitto Lana että oot paha ;-D No meikäpä kippistää sen kunniaksi.. Jatkoa vielä sen verran että neitsyystestin lisäksi paavin suusta kaivetaan Pietarinkirkossa about kilometrin verran tytsin tukkaa Aatamiaikaisilla välineillä kun sillä on lähikontaktissa taipumus ajautua vastapuolen suuhun ;-D No paavi saattaa päästä pälkähästä kertomalla että on bongannut kadulta kodittoman irlanninsetterin jonka turkki on laahannut maata elikkä karvat ovat hurttasta peräisin..
Noi bodarit panisivat kyllä vehkeensä vaikka tervaan jos pikku pissiänen sais jostain syystä sellasen idean päähänsä ja tissien näyttämisestä höyheniin myöski.. ;-Dtinttu-liina kirjoitti:
En viitsinyt enempää poikia kiusata,mutta siinä hotellihuoneeseen mennessäni kyllä taivastelin nykynuorten avuttomuutta.On ne nykyäidit niin pilalle hemmotelleet,ettei nuoriso saa enää edes pallejaan pestyä itse!!Sellaista meikä vielä että kumpi HOITO oli suuressa vaarassa.. ;-D
tinttu-liina kirjoitti:
En viitsinyt enempää poikia kiusata,mutta siinä hotellihuoneeseen mennessäni kyllä taivastelin nykynuorten avuttomuutta.On ne nykyäidit niin pilalle hemmotelleet,ettei nuoriso saa enää edes pallejaan pestyä itse!!Niin tota... Ku toi meidän muru halus vaan nähä et mites muna kelluu ;) Ei kait siinä sit muuta ku housut kinttuun ja vehkeet veteen... ;)
butch-cassidy kirjoitti:
Hitto Lana että oot paha ;-D No meikäpä kippistää sen kunniaksi.. Jatkoa vielä sen verran että neitsyystestin lisäksi paavin suusta kaivetaan Pietarinkirkossa about kilometrin verran tytsin tukkaa Aatamiaikaisilla välineillä kun sillä on lähikontaktissa taipumus ajautua vastapuolen suuhun ;-D No paavi saattaa päästä pälkähästä kertomalla että on bongannut kadulta kodittoman irlanninsetterin jonka turkki on laahannut maata elikkä karvat ovat hurttasta peräisin..
Noi bodarit panisivat kyllä vehkeensä vaikka tervaan jos pikku pissiänen sais jostain syystä sellasen idean päähänsä ja tissien näyttämisestä höyheniin myöski.. ;-DNo kyl ne viel nähään ku tehtiin se kestoveto et paavin käskyl khöm... ne sit esiin :P
tinttu-liina kirjoitti:
En viitsinyt enempää poikia kiusata,mutta siinä hotellihuoneeseen mennessäni kyllä taivastelin nykynuorten avuttomuutta.On ne nykyäidit niin pilalle hemmotelleet,ettei nuoriso saa enää edes pallejaan pestyä itse!!Mitäs jos ton neitsyystestin tekiski siel lomapaikas ku ei viittis tollast hyvää kaverii jättää kardinaalein kynsiin? Muru vähä nostais niit bikineit ja mä sit voisin olla paikal niinku virallisen valvojan ominaisuudes ;D Saakos tää laajaa kannatust vai tyrmätäänkö sit tyystin?
artagnan kirjoitti:
Mitäs jos ton neitsyystestin tekiski siel lomapaikas ku ei viittis tollast hyvää kaverii jättää kardinaalein kynsiin? Muru vähä nostais niit bikineit ja mä sit voisin olla paikal niinku virallisen valvojan ominaisuudes ;D Saakos tää laajaa kannatust vai tyrmätäänkö sit tyystin?
Testi pitää tehä kardinaalissa,että tulos on pitävä.;)Pyydä butzia kuvaamaa sulle ne tissit,nii helpottaa...;))
butch-cassidy kirjoitti:
Hitto Lana että oot paha ;-D No meikäpä kippistää sen kunniaksi.. Jatkoa vielä sen verran että neitsyystestin lisäksi paavin suusta kaivetaan Pietarinkirkossa about kilometrin verran tytsin tukkaa Aatamiaikaisilla välineillä kun sillä on lähikontaktissa taipumus ajautua vastapuolen suuhun ;-D No paavi saattaa päästä pälkähästä kertomalla että on bongannut kadulta kodittoman irlanninsetterin jonka turkki on laahannut maata elikkä karvat ovat hurttasta peräisin..
Noi bodarit panisivat kyllä vehkeensä vaikka tervaan jos pikku pissiänen sais jostain syystä sellasen idean päähänsä ja tissien näyttämisestä höyheniin myöski.. ;-DButsille tiedoks,et siinä kuvassa missä paavi oli karvat suussa nii oli paavin valepuvun tekoparta.Hän ku unohti ottaa sen pois ennenku upotti naamansa viinaämpäriin..;)) Se valepuku oli terapiakäyntiä varten ettei kukaan tunnista.;)))
tinttu-liina kirjoitti:
Testi pitää tehä kardinaalissa,että tulos on pitävä.;)Pyydä butzia kuvaamaa sulle ne tissit,nii helpottaa...;))
No ei se meikällekkään niitä enään näytä että turha toivo :-(
tinttu-liina kirjoitti:
Butsille tiedoks,et siinä kuvassa missä paavi oli karvat suussa nii oli paavin valepuvun tekoparta.Hän ku unohti ottaa sen pois ennenku upotti naamansa viinaämpäriin..;)) Se valepuku oli terapiakäyntiä varten ettei kukaan tunnista.;)))
Voi hemmetti ;-D Et oo Lana tosissas..
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mmmm... Ehkä ;)) K-u-i-s-k-a-a-n s-e-n s-u-n k-o-r-v-a-a-n t-o-s-i h-i-l-j-a-a.....
Ookko nähny uusinta lööpiä:(((
Musta on tullu kamalan epäluuloinen täällä. Mä oon Ariel ihan varma että mun huonekki on pullollaan Tintun ja Butsin tänne piilottamia kameroita ja mikrofoneja. Osaakko sä kuiskata oikeen superhiljaa vai pitäskö sun kirjottaa se jutska pikku lapulle?butch-cassidy kirjoitti:
No ei se meikällekkään niitä enään näytä että turha toivo :-(
No herrajee..sinähä oot paparazzia...salaa hyvä mies...salakuvaus..varo ettei tuu turpiin..;)))))
toljanter kirjoitti:
Musta on tullu kamalan epäluuloinen täällä. Mä oon Ariel ihan varma että mun huonekki on pullollaan Tintun ja Butsin tänne piilottamia kameroita ja mikrofoneja. Osaakko sä kuiskata oikeen superhiljaa vai pitäskö sun kirjottaa se jutska pikku lapulle?Höh...et kai sä ny kavereitas syytä?? Noi on tint-tuska ja butzi..ihan eri immeisiä ku me..;)))
Tässä koitetaan nyt mustamaalata meikäläisen lisäksi viaton Ariel ja kyllä myös Kittiekin leimataan vähä huuhaa-hoitajaksi...
Mä tiedän että te jäbät pidätte ainaski Arielin puolta, ehkä aattelette että myös mä ja Kittie ansaitaan reilu kohtelu ankaran solvauskirjoittelun sijaan. Mitä jos käytte vähä kovistelemassa tuota reportteriparia? Alkuun ehkä tiukka puhuttelu riittänee. Heidät on kyllä helppo löytää, ei tuolla kaupungilla kadun spurguja kukaan muu tenttaa isoon ääneen. Tintun lierihatussa lukee PRESS ja vieressä seisoo kameramies jonka lierihatussa lukee PAPARAZZI. Molemmilla on isot ja mustat aurinkolasit ettette tuntisi heitä.tinttu-liina kirjoitti:
No herrajee..sinähä oot paparazzia...salaa hyvä mies...salakuvaus..varo ettei tuu turpiin..;)))))
Tytsin ukko vetäis meikää ympäri korvia että paukkuis vaan.. :-/ Olis pitäny tajuta aikoinaan filmata ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Tytsin ukko vetäis meikää ympäri korvia että paukkuis vaan.. :-/ Olis pitäny tajuta aikoinaan filmata ;-D
Nyt on isompiki murhe ku meitä uhkaillaan..:( ny kamat kasaan ja häivytään.. :/
toljanter kirjoitti:
Tässä koitetaan nyt mustamaalata meikäläisen lisäksi viaton Ariel ja kyllä myös Kittiekin leimataan vähä huuhaa-hoitajaksi...
Mä tiedän että te jäbät pidätte ainaski Arielin puolta, ehkä aattelette että myös mä ja Kittie ansaitaan reilu kohtelu ankaran solvauskirjoittelun sijaan. Mitä jos käytte vähä kovistelemassa tuota reportteriparia? Alkuun ehkä tiukka puhuttelu riittänee. Heidät on kyllä helppo löytää, ei tuolla kaupungilla kadun spurguja kukaan muu tenttaa isoon ääneen. Tintun lierihatussa lukee PRESS ja vieressä seisoo kameramies jonka lierihatussa lukee PAPARAZZI. Molemmilla on isot ja mustat aurinkolasit ettette tuntisi heitä.Mitäs sä tuumaat jos mä ehdotan rehtii vaihtokauppaa? Et bullaa ton meidän murun suuntaan niinku tos veto-asias nii me sit puhutellaan tota Butchii... ;)
toljanter kirjoitti:
Musta on tullu kamalan epäluuloinen täällä. Mä oon Ariel ihan varma että mun huonekki on pullollaan Tintun ja Butsin tänne piilottamia kameroita ja mikrofoneja. Osaakko sä kuiskata oikeen superhiljaa vai pitäskö sun kirjottaa se jutska pikku lapulle?Mmmm... Joo-o, mun valmentaja ja Butch ovat aivan uskomattoman röyhkeitä meitä kohtaan :(( Siis mehän puhuimme koko yön Matteuksen evankeliumista ja suuresta skismasta, eikä sua mikään muu asia kiinnostanut... Yritän kuiskata sulle nyt tosi hiljaa, koska tämä on oikeasti tooooooooosi supertärkeää sun kannalta... J-o-s- s-u-l-l-e k-ä-y i-h-a-n v-a-h-i-n-g-o-s-s-a h-a-s-s-u-s-t-i s-i-e-l-l-ä k-a-r-d-i-n-a-a-l-i-k-o-l-l-e-g-i-o-n k-o-k-o-u-k-s-e-s-s-a, n-i-i-n s-u-n k-a-n-n-a-t-t-a-a s-a-n-o-a, e-t-t-ä o-n t-a-p-a-h-t-u-n-u-t r-a-a-m-a-t-u-l-l-i-n-e-n i-h-m-e. O-n o-l-e-m-a-s-s-a i-t-k-e-v-ä M-a-d-o-n-n-a-k-i-n, j-o-s-t-a v-a-l-u-u j-o-t-a-i-n k-u-m-m-a-a n-e-s-t-e-t-t-ä j-a k-a-i-k-k-i o-v-a-t s-i-i-t-ä i-h-a-n h-a-l-t-i-o-i-s-s-a-a-n. U-s-k-o m-u-a... :))
artagnan kirjoitti:
Mitäs sä tuumaat jos mä ehdotan rehtii vaihtokauppaa? Et bullaa ton meidän murun suuntaan niinku tos veto-asias nii me sit puhutellaan tota Butchii... ;)
Hahaha ;DDD Toljanter ei I-K-I-N-Ä pettäisi mun luottamusta...
- EmpaattinenMies
a--r--i--e--l kirjoitti:
Minäkään en sinua pettäisi.
Annatko minulle toisen tilaisuuden?
Osa nimimerkilläni kirjoitetuista teksteistä ei ollut omiani, vaan ne olivat erittäin taitavan imitoijan käsialaa. tinttu-liina kirjoitti:
En viitsinyt enempää poikia kiusata,mutta siinä hotellihuoneeseen mennessäni kyllä taivastelin nykynuorten avuttomuutta.On ne nykyäidit niin pilalle hemmotelleet,ettei nuoriso saa enää edes pallejaan pestyä itse!!pitäskö nyt sitte sanoa et jäbä repes ;) no toi loppu vois sitte tapahtuakki ku typykkä vie meitä ku litraa mittaa.. ;)
toljanter kirjoitti:
Mä tiedän että te jäbät pidätte ainaski Arielin puolta, ehkä aattelette että myös mä ja Kittie ansaitaan reilu kohtelu ankaran solvauskirjoittelun sijaan. Mitä jos käytte vähä kovistelemassa tuota reportteriparia? Alkuun ehkä tiukka puhuttelu riittänee. Heidät on kyllä helppo löytää, ei tuolla kaupungilla kadun spurguja kukaan muu tenttaa isoon ääneen. Tintun lierihatussa lukee PRESS ja vieressä seisoo kameramies jonka lierihatussa lukee PAPARAZZI. Molemmilla on isot ja mustat aurinkolasit ettette tuntisi heitä.no jospa jäbä sais sitte putsin kovistelusta vastineeks jonkin näkösen synninpäästön ku jäbällä on vähä niinku semmosta ihastumista tohon meidän typykkään.. ;)
Kittiechihu kirjoitti:
Eipä kestä! <3 Kaverista pidetään aina huolta.. :)
No mä sit pidän ny huolta susta eli missäs sä oot Kittie? Palmun juurel ottamas aurinkoo... :)?
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mmmm... Joo-o, mun valmentaja ja Butch ovat aivan uskomattoman röyhkeitä meitä kohtaan :(( Siis mehän puhuimme koko yön Matteuksen evankeliumista ja suuresta skismasta, eikä sua mikään muu asia kiinnostanut... Yritän kuiskata sulle nyt tosi hiljaa, koska tämä on oikeasti tooooooooosi supertärkeää sun kannalta... J-o-s- s-u-l-l-e k-ä-y i-h-a-n v-a-h-i-n-g-o-s-s-a h-a-s-s-u-s-t-i s-i-e-l-l-ä k-a-r-d-i-n-a-a-l-i-k-o-l-l-e-g-i-o-n k-o-k-o-u-k-s-e-s-s-a, n-i-i-n s-u-n k-a-n-n-a-t-t-a-a s-a-n-o-a, e-t-t-ä o-n t-a-p-a-h-t-u-n-u-t r-a-a-m-a-t-u-l-l-i-n-e-n i-h-m-e. O-n o-l-e-m-a-s-s-a i-t-k-e-v-ä M-a-d-o-n-n-a-k-i-n, j-o-s-t-a v-a-l-u-u j-o-t-a-i-n k-u-m-m-a-a n-e-s-t-e-t-t-ä j-a k-a-i-k-k-i o-v-a-t s-i-i-t-ä i-h-a-n h-a-l-t-i-o-i-s-s-a-a-n. U-s-k-o m-u-a... :))
Olipas sit magee kuiskaus ;) Onkos ääni vähä käheenä ny...?
a--r--i--e--l kirjoitti:
Katotaas ny muru... ;)
artagnan kirjoitti:
No mä sit pidän ny huolta susta eli missäs sä oot Kittie? Palmun juurel ottamas aurinkoo... :)?
Öh.. Taisin nukahtaa kirjan ääreen aurinkoon.. Ja nyt olen ihan palanut.. : /
tinttu-liina kirjoitti:
Nyt on isompiki murhe ku meitä uhkaillaan..:( ny kamat kasaan ja häivytään.. :/
Meikä otti tuon vaan vitsinä Lana ;-D Katsos kun seurassasi on luihu hiippari joka on kaikin puolin kyvykäs daamiaan suojelemaan ;-) Bodarit tuumasivat soittaa pollarit paikalle kun meikä oli puskassa taannoin kytiksellä eikä oltu ennen nähty. Ei ne lihakset vaan se ulkonäkö. You know.. ;-D
Kittiechihu kirjoitti:
Öh.. Taisin nukahtaa kirjan ääreen aurinkoon.. Ja nyt olen ihan palanut.. : /
Meikäpä rasvailee sut joutessaan.. ;-)
butch-cassidy kirjoitti:
Meikä otti tuon vaan vitsinä Lana ;-D Katsos kun seurassasi on luihu hiippari joka on kaikin puolin kyvykäs daamiaan suojelemaan ;-) Bodarit tuumasivat soittaa pollarit paikalle kun meikä oli puskassa taannoin kytiksellä eikä oltu ennen nähty. Ei ne lihakset vaan se ulkonäkö. You know.. ;-D
No tää reissu on nyt ohi,mutta sitä on pakko kysyä,että miks sä oikeesti siel puskassa olit? Oliko heput nii pelottavan näkösiä? :)
a--r--i--e--l kirjoitti:
Ariel on taas kerran oikeassa. Pyyntösi on ensinnäkin sellainen että edes Paavin valtuudet ylittyy sen toteutumiseen ja toiseksi mielestäni kohtuuton. Temmi sen sijaan on kauppamiehiä selkeästi, ihan toteutettavissa oleva ehdotus:)
tinttu-liina kirjoitti:
No tää reissu on nyt ohi,mutta sitä on pakko kysyä,että miks sä oikeesti siel puskassa olit? Oliko heput nii pelottavan näkösiä? :)
No meikään vaan iski uteliaisuus että minkänäköisten jätkien kanssa tytsi hengaa ;-) Puska oli kuin tilauksesta sopivalla paikalla..
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mmmm... Joo-o, mun valmentaja ja Butch ovat aivan uskomattoman röyhkeitä meitä kohtaan :(( Siis mehän puhuimme koko yön Matteuksen evankeliumista ja suuresta skismasta, eikä sua mikään muu asia kiinnostanut... Yritän kuiskata sulle nyt tosi hiljaa, koska tämä on oikeasti tooooooooosi supertärkeää sun kannalta... J-o-s- s-u-l-l-e k-ä-y i-h-a-n v-a-h-i-n-g-o-s-s-a h-a-s-s-u-s-t-i s-i-e-l-l-ä k-a-r-d-i-n-a-a-l-i-k-o-l-l-e-g-i-o-n k-o-k-o-u-k-s-e-s-s-a, n-i-i-n s-u-n k-a-n-n-a-t-t-a-a s-a-n-o-a, e-t-t-ä o-n t-a-p-a-h-t-u-n-u-t r-a-a-m-a-t-u-l-l-i-n-e-n i-h-m-e. O-n o-l-e-m-a-s-s-a i-t-k-e-v-ä M-a-d-o-n-n-a-k-i-n, j-o-s-t-a v-a-l-u-u j-o-t-a-i-n k-u-m-m-a-a n-e-s-t-e-t-t-ä j-a k-a-i-k-k-i o-v-a-t s-i-i-t-ä i-h-a-n h-a-l-t-i-o-i-s-s-a-a-n. U-s-k-o m-u-a... :))
Älä huoli mun puolesta sen kokouksen suhteen. Mulla on oikeasti niin vahva kunnioitus siellä että yksikään paikallaolija ei tohdi ruveta mihinkään testausjuttuihin:)
butch-cassidy kirjoitti:
Meikäpä rasvailee sut joutessaan.. ;-)
Kiitos! :) Nyt olo helpottaa..
- Kittie3
aika lyhyet pirrit pojilla http://magneettimedia.com/miksi-afrikka-ei-menesty/
- Kaikille_Rekatuille
Mitä mieltä olette tästä palstamme uudesta keskustelijasta, joka nousi julkisuuteen oman palstansa myötä uunituoreella nimimerkillään? Kysyn siksi, koska hän vaikuttaa asialliselta ihmiseltä mutta kukaan teistä rekatuista ei ole huomannut käydä toivottamassa häntä tervetulleeksi niin voisimmeko pyytää häntä rekkautumaan tähän hyvään piiriin?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14056375/kokkolantosirealisti-valvoo-)- misukka_lapist
Diidu däädy dööö. Ei kukaa voi olla noi maskuliinine Sodankylään toi kans. Pähy ukko ja sanaseppo ei voi olla naanen. Mulle juttukaveri nam >8:=)
- RealistiKaveri
Ressu kirjottaa vain asiaa. Tietysti itsekin antaisin vittuilijoille ja kateellisille takasin samalla mitalla.
Koeta nyt sinäkin oppia jotain. Kukaan ei ole kateellinen sinulle, koska: Valitat vain kaikesta, haukut muita palstalaisia, olet narsisti, et osaa jutella muiden palstalaisten kanssa. Vanhanakin voi oppia vielä uutta, esim. hoida mielenterveytesi kuntoon ja anna rauha muille palstalla.
- TOSIREALISTIINKOKKOLA
"Me rekatut". Voi saa..na että on hullu aloitus. Keitä sitten ovat "ei rekatut". Osoitus siitä mitä "turkoositar" (siis vain yksi) saa aikaan - paskaa, tyhjää, joutavaa, typerää, saamatonta, turhaa, ärsyttävää, naurettavaa, oksettavaa, lapsellista, pissiäisten ja kakkiaisten ulostetta... siis kaikkea paskaa...
Sitä kukaan ei välitä lukea, kuulla, tietää, saati kommentoida. Ainut kommenttien "suoltaja" on aloittaja - turkoosi-turheloinen, hah hah haa!!!...- Tukkirekka
Mätisäkkiä vituttaa.
Niin näyttää...:)) Ei kukaan muka välitä kommentoida ja tekee sitä kumminkin itsekkin..hah. :))))))
- TOSIripulisti
Tukkirekka kirjoitti:
Mätisäkkiä vituttaa.
Tuttu termi.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458670Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472479Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282297- 382182
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811757Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221550Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik71050Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni51034