atenblock ruusufinniin

Osaako kukaan sanoa miten atenblock vaikuttaa ruusufinniin?Lääkäri määräsi tätä ruusufinnin hoitoon.
6197
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Mitä se on? Kärsin myös ruusufinnistä ja olen syönyt 2kk antibioottia. Ei toivottua tulosta :( Pitää uudelleen käydä lääkärissä, mutta mitä muuta voi yrittää?
Aika epätoivoinen olo, kun naama vain pahenee! Oliiviöljystä olen kuullut, mutta sitä en ole innokas kokeilemaan. Entä miten suojaatte naamanne ulkona pakkasilla? Siis kyllähän sen huivilla suojaa jos pihalla vaan seisoskelee, mutta kun siellä on joskus pakko tehdä töitäkin!

Äänestä
  • Atenblock on oikeesti tarkoittu verenpainetautiin.Kysyin apteekista niin ihmisten kokemusten perusteella määrätään ruusufinniin.Mä oon käyttänyt tämän lisäksi Rosazolia ja apocycliniä nyt viikon verran. Mielestäni ihoni on nyt hieman parempi. 1,5 kk käytän jonka jälkeen mulla on kontrollikäynti lääkärille. Jos ihoni ei ole parantunut helmikuun loppuun niin sit saan lähetteen ihotautilääkärille keskussairaalaan.

    Oletko käynyt terveyskeskuslääkärillä vai yksityisellä? Jos olet käynyt terveyskeskuslääkärillä niin kysy onko sun mahdollista saada lähete ihotautilääkärille? Ainakin täällä Lahdessa keskusairaalan ihotautilääkärillä käynti maksaa mielestäni vähemmän kuin yksityisellä.

    Äänestä

Rosazol pahensi vaan tilannetta mulla. Sitä määrättiin ekakäynnin jälkeen. Sitten tk:ssa arveltiin, ettei ole ruusufinni ja määrättiin kortisoonia. No se tietysti pahensi asiaa. Sain maksusitoomuksen yksityiselle ihotautilääkärille, koska tilanne oli aika paha. Ja lääkärikin tajusi etten voi odottaa aikaa keskussairaalaan. Kerran olen käynyt ja ensi viikolla on kontrolli. Sain siihen myös maksusitoomuksen. Pahalta näyttää :(, varsinkin nuo patit mitä on pari kasvoissa.

Äänestä
  • Ruusufinniin ei todellakaan saa käyttää kortisoonia.Itse luin ihotaudeista netistä ennen kuin menin lääkäriin.Lääkäri sanoi heti kun näki että tää on ruusufinni vaikkei mulla ole poskissa ihottumaa/punoitusta ja ei ollenkaa laajentuneita pintaverisuonia.Voi olla että mulla noi antibiootit on auttaneet tohon ihottumaan/punoitukseen eli jonkin sortin tulehdukseen.

    Kerro sitten mitä sulle sanottiin.

    Äänestä

Ihotautilääkärillä käynti taas takana. Sain antibioottiliuosta pahimpiin patteihin. Katsotaan onko siitä apua vai tarviiko kirurgia niiden poistamiseen. Lisäksi Mirvaso geeliä punoitukseen, mikä on todella voimakasta . Iho on poskista pikemminkin sininen näillä pakkasilla. sitten menen taas jonku ajan kuluttua toiselle lääkärille joka tekee arviota laserhoidosta. Jokainen kivi on nyt käännettävä!

Äänestä
  • mulla on kanssa iho sinertää tältä punottavalta alueella kovalla pakkasella.Tai pikemminkin näyttäis olevan lähellä violettia kovilla pakkasilla.30

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


nainen39v kirjoitti:

Osaako kukaan sanoa miten atenblock vaikuttaa ruusufinniin?Lääkäri määräsi tätä ruusufinnin hoitoon.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu