Seksiä uimahallissa

Kiihotuskone

Näin tänään uimahallissa tummaihoisen, lihavan naisen. Hänen rintansa puristuivat tiukasti yhteen uimapuvun sisässä, näyttäen kuin ne painautuisivat yläosasta läpi. Katselin altaan päädyssä kuinka hän isot rinnat pomppien kiihdytti uuteen lähtöön. Välillä hän pysähtyi korjaamaan uimapukunsa yläosaa, joka valui olkapäältä tuon tuosta, paljastaen rintoja melkein peukalonkokoisiin nänneihin asti. Päästyään altaan toiseen päähän hän kääntyi kasvot minuun päin, lähtien uimaan selkää. Valtavat rinnat työntyivät hänen päätään kohti, paljastaen syvän rintavaon. Hän kääntyi viime metreillä uimaan kroolia, ja nousi altaan reunalle kuivaamaan enimpiä vesiä rinnoiltaan. Sitten hän hyppäsi takaisin veteen, jolloin hänen rintansa melkein osuivat hänen kasvoihinsa. Katselin niiden hypnoosimaista heiluntaa, haaveillen työntäväni kivikovan kaluni niiden väliin. Ajatellen, kuinka ne hankaisivat kyrpääni nussiessani tätä rintojen väliin ja naisen puristaessa niitä yhteen, tai kuinka pehmeältä niiden puristelu tuntuisi. Kuinka ottaisin peukalonkokoisen nännin suuhuni ja imeskelisin sitä, tai kun nainen työntäisi naamani rintojaan vasten.

Haaveiluni keskeytyi naisen kysyessä minulta, että enkö aikonut uida? Käännyin nopeasti katsomaan häntä päin, mutta katseeni oli naulautunut hänen valtaviin rintoihinsa, jotka heiluivat hitaasti edestakaisin veden mukana. "En." Vastasin hätäisesti, sillä nainen oli varmasti huomannut että tuijotin hänen tissejään. Nostin katseeni hänen kasvojaan kohti, mutta yllätyksekseni hän hymyili minulle. Olin hämilläni. Eikö tätä häirinnyt asia ollenkaan?
"Okei." Nainen vastasi.
"Pääsisinkö kuitenkin siihen, jotta voin jatkaa?"
"Totta kai."
Olin nousemassa altaasta kun nainen yhtäkkiä sanoi:
"Ei sinun tarvitse nousta. Voin kyllä mennä edestä."
Sen jälkeen nainen alkoi siirtyä minua kohti, jolloin hivuttauduin toiseen päähän. Mutta ollessani juuri naisen takana hän puristautui seinää vasten. Seisova kaluni puristui kiinni hänen leveää persettään vasten, upoten kohotessaan hänen pakaroidensa väliin. Nainen työntyi nopeasti pois.

"Anteeksi kauheasti." Hän pahoitteli nopeasti.
"Ei mitään." Sanoin nolostuneena, sillä nainen oli varmasti tuntenut kaluni persettään vasten. En aluksi tohtinut katsoa naiseen päin, mutta kääntäessäni katseeni huomasin hänen tuijottavan täydessä mitassa olevaa kaluani. Ajatteliko tämä samaa mitä minä?
Nainen katsoi minua kasvoihin, ja käänsi sitten katseensa rintoihinsa.
"Pidätkö tisseistäni?" Hän kysyi hiljaa, kohottaen niitä käsillään.
Olin hämilläni. Nyökkäsin kuitenkin vastaukseksi.
"No..." Nainen sanoi, työntyen minua vasten. Isot rinnat painuivat rintakehääni vasten, ja katsoin silmät pyöreänä rintavakoa, joka suorastaan kutsui minua työntämään pääni siihen.
"... Mene sitten vessaan niin tulen sitten kun saan kierroksen loppuun. Koputan kolmesti."
Nousin altaasta ja menin nopeasti vessaan.

Istuin pöntöllä pyöritellen hermostuneesti peukaloitani. Minun teki kovasti mieli runkata, mutta päätin säästää paineeni naista varten. Mutta mielessäni kävi pelottava epäilys, ettei nainen koskaan tulisi. Yhtäkkiä kuulin kuitenkin kolme peräkkäistä koputusta. Avasin oven varovasti, ja nainen astui sisään. Hän lukitsi oven perässään ja katsoi minua arvioivasti.
"Mukavaa että sentään jotkut nuoret pitävät itsensä kunnossa." Hän sanoi hieroen vatsaani, jossa näkyi vatsalihasten rajat.
"Minä taas pidän enemmän sinun kaltaisistasi." Tuumasin, hieroen hänen läskimahaansa kädelläni.
"Mitä tarkoitat?" Nainen kysyi, kumartuen niin että hänen rintansa olivat naamani kohdalla.
"Tarkoitan että pidän... enemmän... isokokoisista." Sanoin hieman ujostellen.
"Senkin törkimys." Nainen sanoi kiusoitellen, minkä jälkeen hän tarrasi kiinni takaraivostani ja työnsi pääni tissiensä väliin. Kullini oli nyt täydessä mitassaan ja se sykki innokkaasti uikkarien alla. Mutta silloin nainen veti pääni pois.
"Opettiko tuo?" Hän kysyi kiusoittelevalla äänellä.
En vastannut mitään vaan työnsin käteni hänen uimapukunsa sisään ja aloin puristella valtavia rintoja. Pyörittelin pikkuhiljaa kovettuvia nännejä sormieni välissä ja välillä taas tarrasin kummastakin tissistä kiinni ja puristin niin paljon kuin jaksoin.
"Oho, taidat todellakin haluta tätä. Mutta lopetahan nyt ettei tissit mene ihan mustelmille." Nainen naurahti ja veti käteni pois rinnoiltaan.
Sitten nainen kumartui ja veti uimahousuni pois, jolloin kyrpäni ponnahti terhakasti pystyyn hänen huuliaan vasten. Nainen teki muutaman hitaan runkkausliikkeen edestakaisin minun vaikeroidessani tuota jumalaista tunnetta.
"Hoidetaan nyt tämäkin asia." Nainen naurahti ja otti kivikovan munan suuhuni.
Hän alkoi imeä sitä ja runkkasi munaani hitaasti edestakaisin.

2

3727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiihotuskone

      Nainen hivelöi kielen päällään kyrpääni, kutitellen sitä ja hidastaen runkkausta yhä enemmän.
      "Minulta tulee kohta." Sanoin hiljaa.
      Nainen veti kyrpäni pois suustaan ja suuntasi sen suurille rinnoilleen. Hän jatkoi edelleen runkkausta mikä sai kullini sinkoamaan suuren spermalastin hänen rinnoilleen. Sperma valui hänen rinnoiltaan rintavakoon ja sitä kautta uimapuvun sisään. Kun loputkin spermat olivat valuneet kullistani, nainen nousi ylös ja yllätyksekseni työnsi pääni uudestaan rintojensa väliin. Yritin työntää itseni pois, mutta rimpuillessani nainen vain työnsi päätäni kovemmin rintavakoonsa. Tunsin kuinka oma spermani sotki naamani ja kun nainen lopulta päästi minut irti, aloin puhdistamaan spermaa naamaltani käsipyyhkeellä.
      "Mitä helvettiä tuo oli?" Kysyin vihan, mutta myös kuvotuksen, vallassa.
      "Takaisinmaksu. Et kai luullut että saat ruikkia rinnoilleni miten huvittaa?"
      "Mitä...?"
      Nainen nosti kätensä suuni eteen merkiksi olla hiljaa. Vaiettuani hän riisui uimapukunsa alaosan. Katsoit karvaista pillua ihmeissäni.
      "Nyt sinun vuorosi." Nainen sanoi.
      Tajusin vihjeen ja kumarruin naisen eteen. Aloin nuolemaan hänen pilluaan, hyväillen kielenpäälläni klitorista. Nainen voihki, mikä sai munani uudestaan kovaksi. Tunsin kuinka naisen pillu kostui, minkä jälkeen vein kieleni pois hänen sisältään. Otin kiimalimaa sormieni väliin ja työnsin sitten sormeni hänen napaansa. Pyörittelin sormiani hänen navassaan, levittäen limaa ympäriinsä. Nostaessani sormeni kuitenkin pois nainen otti päästäni kiinni ja työnsi sen läskimahaansa vasten niin, jotta suuni oli hänen napansa kohdalla.
      "Nuole se puhtaaksi." Hän komensi.
      Olin hämmentynyt mutta myös hieman peloissani. Emme selvästikään olleet tasa-arvoisia. Naisen työntäessä naamaani yhä syvemmälle läskimahaansa vasten aloin nuolemaan hänen napaansa puhtaaksi kiimalimasta. Maistoin pillunesteen lisäksi myös hien, mitä oli valunut reiän muotoiseen napaan naisen uidessa. Pistin käteni varovasti naisen mahalle ja aloin puristamaan hänen läskimakkaroitaan. Silloin nainen veti pääni pois mahastaan.
      "Tuliko puhdasta?" Hän kysyi tomeralla äänellä.
      Nyökkäsin hiljaa vastaukseksi.
      Nainen päästi minusta irti ja aloi pukea uimapukuaan.
      "Minne menet?" Kysyin hämilläni.
      "Homma oli siinä." Hän vastasi.
      "Mutta entä..." kysyin ja osoitin erektiotani.
      "Sen saat hoitaa itse."
      Nousin ylös ja puristin naista vielä nopeasti rinnoista.
      "No hyvästi sitten"
      Nainen suukotti minua otsalle.
      "Tapaamme vielä, mutta ole ensikerralla hellävaraisempi."
      Sitten nainen avasi vessan oven ja lähti takaisin uimaan matkaa.

    • löylykauhahanuriin

      Joo, napa hikoo mullakin aina uidessa. Kiva juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      367
      3258
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      146
      1282
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1188
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      139
      1030
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      833
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      699
    Aihe