Tietääkö kukaan täällä, mistä löytyisi kultaisennoutajan kasvattajia, joilla olisi oikeasti metsästyskäytössä koiria eikä pelkästään koekäytössä..?
Tuntuvat olevan kivenalla oikeat metsästävät noutajat.... Suurinosa käyttölinjaisten kasvattajista vaatii kokeisiin ahkeraa osallistumista.. Onko tosiaan mahdotonta saada puhtaaseen metsästyskäyttöön kultainennoutaja, siis oikeaan toimintaan??
Kultaisennoutajan kasvattajia
2
3372
Vastaukset 2
- Nytihanakoissu
Meillä on metsästyslinjainen kultsu, tosin me ei metsästetä. Meille linjaus selvisi vasta myöhemmin,kun koiran kovuus ja agressiivisuus meinas muodostua ongelmaksi.. Se on kuulemma tavallista,että kovuutta on haettu jalostukseen,vaikka metsälläkään sitä ei tarvita.. ??
Kukkakosken kennel on käsitykseni mukaan metsästyslinjaisia.. Kasvattajahan voi vaatia vaikka mitä,mutta eihän niihin varsinaisesti ole velvoitetta. Vaikka Metsästämään pääsevästä koirasta luulisi joka kasvattajan olevan onnellinen...Meille koira tuli, toiseen kotiin 4kk ikäisenä ,kun edelliset liikuntarajoitteiset eivät selvinneet sen kanssa. Ei hekään olis metsästämään päässeet ja sinne oli pentu myyty. - Kivellä
Ei kasvata Kukkakosken kennel metsästyslinjaisia. Se väri ei tee koirasta metsästyslinjaista. Ja ei niiden kultaisten linjasta riippumatta pidä olla aggressiivisiä. Outoa käytöstä kun kasvattajalle voidaan valehdella vaikka mitä mutta ei sitten kumminkaan täytetä näitä lupauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493