Kyselisin kokemuksia Turun P&P Fitness Centeristä. Olen opiskelija ja haen nyt kohtuuhintaista salia, jossa aloittelija voi rauhassa treenailla omassa tahdissa. Haen lähinnä aerobisen treenin mahdollisuutta.
Olen kiinnostunut P&P:stä sen hyvän sijainnin vuoksi eivätkä hinnatkaan pyörrytä näin opiskelijabudjetilla elävää. Olen harkinnut ottavani näin aluksi testiksi tuon kuukauden kestävän aamukortin, sillä tavoitteeni on treenailla 2-3 kertaa viikossa aamusta ennen luentojen alkamista sekä satunnaisesti myös viikonloppuna kortin ollessa niin halpa (28e). Jos tykästyn saliin niin jatkaisin siellä.
Onko P&P siis millainen? Onko aamulla klo 5-10 kova ruuhka, minkä tyyppistä treenaajaa salilla eniten käy ja mihin laitteisiin porukka eniten jonottaa? Onko sali tilava ja ilmastoitu?
Kiitän jo etukäteen vastauksista!
P&P Fitness Center kokemuksia
7
3019
Vastaukset
- opiskelija342
Korjaan siis klo 6-10.
- opiskelija342
Korjaan siis klo 4-7.
- maijjjjjj
Hei!
Laitteet ovat todella monipuolisia ja uusia. Kävin ko. kuntosalilla puolisen vuotta, kunnes vaihdoin muualle. Henkilökunta on koppavaa, enkä enää viihtynyt - maijjjjjj
Olen kyllä itsekin aika hankala tapaus. Lisäksi laitteet olivat liian monimutkaisia minulle eikä kukaan kehunut minua. Hiuksetkin menivät sekaisin ja hiki tuli.
- Treenaajaaa
Laitteet ovat kohtuullisen hyviä, vaikka eivät ole aivan uusinta uutta. Kyykkypaikkoja on vain kaksi, joten vuoroaan saa odotella joskus hyvinkin kauan. Näissä samoissa telineessä porukka tekee pystypunnerrusta, kulmasoutua ja jopa hauiskääntöä. Ruuhka-aika alkaa noin klo 15 ja jatkuu noin klo 20 asti. Ilmastointi on salilla todella huono.
Kannattaa myös huomioida, että omistaja hankkii tasaisin väliajoin salin tupaten täyteen treenaajia erittäin halvoilla tarjouksilla. Nämä tarjoukset ovat tietysti vain uusille asiakkaille. Tämä on karkoittanut salilta vanhoja asiakkaita. Näillä tarjouksilla yritetään ilmeisesti saada uutta kantaporukkaa salille. Näistä tarjousasiakkaista ei monikaan todennäköisesti jää pysyväksi asiakkaaksi, mutta aiheuttavat aina parin kolmen kuukauden huikean ruuhkahuipun. - Tonzanenn
asiakaspalvelu on aika ym
- Anonyymi
Mä käyn siel aamulla klo.9-13 välillä joskus saattaa jopa 10 henkilöä olla treenamassa mut tilaa on riittävästi sekä laitteita..... pukutilat on hyvät ja ilmastonti toimii tosi hyvin joskus jopa tuntuu et viileä treenata vaik hiki valuu .... Suosittelen ja tuo hinta se erittäin edullinen kun paikka on tasokas... Ihmisiä käy laidasta laitaan nuorimmat taitaa olla 16-18v vanhimmat 70v ja eri kokoisia näköisiä ihan tavallisia ihmisiä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803