Playa Del Carmenin keskustan tuntumassa?
Entäpä matkabudjetti kahdelle viikolle, tarkoitus tehdä pari retkeä ja shoppailla jonkun verran, sekä istua iltoja nauttien hyvästä ruoasta-
Kivoja iltapaikkoja
3
131
Vastaukset
- PMO2
Ei siellä mitään iltapaikkoja ole. Suurin osa hotelleista on All-inclusive -hotelleja. Toki niissä voi illastaa, mutta tuskin kovin halpaa. Shoppailun saat unohtaa, sillä Playa del Carmen on oikeastaan pikkukylä, jossa on muutama pienenpieni kauppa ja pari pikkubaaria.
- PDC
No kylläpä siellä kauppoja on, ostoskeskus jossa kalliimpia liikkeitä ja esim wallmarket.
Se on sitten ihan siitä kiinni mitä haluaa ostaa.
Ostoskeskuksessa on mm. Forever 21, jossa vaatteet samaa tasoa kun H&M. En sen puoleen H&Mkin löytyy.
Mutta kuten sanoin se on siitä kiinni mitä haluat shopata.
Googlettamallakin löytää tietoja jos viitsii etsiä
- Googlaa_itse
Ihan jos googlettaa niin saa kysymyksiin vastuksia. Siellä on mm kolme ostoskeskusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882