Kuinka monella on tullut rotat muovipohjan läpi häkistä ulos? En tiedä uskallanko ostaa muovipohjaista kun on se riski niin haluaisin tietää että kuinka yleistä tuo on :D tytöt tulevat useimmin, tai sellaisen käsityksen olen saanut?..?
Kuinka monella..?
3
126
Vastaukset
- Sedä
Ei ole tullut, mutta Se vaatii vaan sen yhden yksilön joka sen jutun keksii, ja ne ei pysy enää ikinä muovipohjissa. Suosittelen lämpimästi metallipohjaa etenkin jos rottien huoneessa on huomattavia vaaroja (tyyliin petoeläimet). Häkkiin saa myös teetettyä uuden metallipohjan jos ei halua ostaa valmiiksi metallista.
- mahdrottapojat
Okei kiitos! Löysin critter nation doublen halvalla niin ostan sen kun siinä on pieni pinnaväli ja isot ovet ja häkki on muutenkin iso. Matala muovipohja kyllä vähän mietityttää :D No, voin sitten käydä teetättämässä jossain mutta mikä on hintahaarukka noin suurinpiirtein? :) Ja eikö ne jossain ammattikouluilla teetätä?
- rottianeljä
Minulla tuli rottatytöt häkin pohjasta läpi, mutta pojat eivät.
Minulla tytöt järsivät nurkasta itsensä läpi, joten ongelma ratkesi kun laitoin nurkkien tukkeeksi isot kivet joita eivät saaneet siirettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954