Kuinka monella..?

rottiahankkimassa

Kuinka monella on tullut rotat muovipohjan läpi häkistä ulos? En tiedä uskallanko ostaa muovipohjaista kun on se riski niin haluaisin tietää että kuinka yleistä tuo on :D tytöt tulevat useimmin, tai sellaisen käsityksen olen saanut?..?

3

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sedä

      Ei ole tullut, mutta Se vaatii vaan sen yhden yksilön joka sen jutun keksii, ja ne ei pysy enää ikinä muovipohjissa. Suosittelen lämpimästi metallipohjaa etenkin jos rottien huoneessa on huomattavia vaaroja (tyyliin petoeläimet). Häkkiin saa myös teetettyä uuden metallipohjan jos ei halua ostaa valmiiksi metallista.

    • mahdrottapojat

      Okei kiitos! Löysin critter nation doublen halvalla niin ostan sen kun siinä on pieni pinnaväli ja isot ovet ja häkki on muutenkin iso. Matala muovipohja kyllä vähän mietityttää :D No, voin sitten käydä teetättämässä jossain mutta mikä on hintahaarukka noin suurinpiirtein? :) Ja eikö ne jossain ammattikouluilla teetätä?

    • rottianeljä

      Minulla tuli rottatytöt häkin pohjasta läpi, mutta pojat eivät.

      Minulla tytöt järsivät nurkasta itsensä läpi, joten ongelma ratkesi kun laitoin nurkkien tukkeeksi isot kivet joita eivät saaneet siirettyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2012
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      145
      1448
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      124
      991
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      802
    Aihe