Kokin ja Lambertin perään kuolaajat

näin_se_on

Nolaatte vain itsenne.

13

705

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaleppik

Turha on tietenkin kysellä perusteita lausahdukseesi.
      Lambert ei mielestäni sovi kulttuuritoimiston paikaksi. Jo tilan sijainti on väärä tuohon tarkoitukseen. Kulttuuritoimistohan toimii myös Heinolan infokeskuksena ja jos se viedään paikkaan jota suurin osa kaupunkilaisistakaan ei löydä (jotkut ovat täällä kirjoittaneet näin), niin palveleeeko se silloin tarkoitustaan.

• sairai

No kyllä se on käynyt selväksi ketkä ovat nolanneet itsensä :)
      ja koko kaupungin.
      Ja ei, kyse ei ole gallerian puolustajista.

• Kokkiviitonen

Ei Kari-Paavo ole Heinolan heikoin Kokki, hän on paras. Heikoin on Hannu Kokki.

• KokkiKunKokki

Totta kirjoitat kokkivitonen.

• Anonyymi
        Kokkiviitonen kirjoitti:

Ei Kari-Paavo ole Heinolan heikoin Kokki, hän on paras. Heikoin on Hannu Kokki.

Niin totta! Kauheat kokemukset Hannu Kokista lapsellani ja minulla.

• Anonyymi

Kutinojantie19210 Heinola

• Anonyymi
        KokkiKunKokki kirjoitti:

Totta kirjoitat kokkivitonen.

oho

• ihan_pakko

Kyllähän yhden partajulli-vanhuksen perään kuolaajien ÄO täytyy olla alle 80.

• MinkäTasonAnnat

Kuinka korkealle nostat niiden älykkyydet, jotka niin innolla puolustavat täällä kirjoituksillaan tätä kaupunkia johtavaa vanhusta?
        Kun olen seurannut näitä kirjoituksia, niin yhtään asiallista vanhusta puolustavaa vastinetta en ole lukenut, vaan kaikenlaisia tölväyksiä kylläkin.
        Voidaanko tästä tehdä se johtopäätös, että nämä perään kuolaajat kuuluvat imbesillien joukkoon?

• sivustaseurannut
        MinkäTasonAnnat kirjoitti:

Kuinka korkealle nostat niiden älykkyydet, jotka niin innolla puolustavat täällä kirjoituksillaan tätä kaupunkia johtavaa vanhusta?
        Kun olen seurannut näitä kirjoituksia, niin yhtään asiallista vanhusta puolustavaa vastinetta en ole lukenut, vaan kaikenlaisia tölväyksiä kylläkin.
        Voidaanko tästä tehdä se johtopäätös, että nämä perään kuolaajat kuuluvat imbesillien joukkoon?

Hyvin päätelty :-))

• DorkinAlan
        MinkäTasonAnnat kirjoitti:

Seurattuani heinolalaista keskustelua olen päätynyt uskomaan, että päätöksentekijöitä ja kaupungin päätöksiä puoltavat kirjoitukset on oikeasti laatinut opposition edustaja/edustajat. En mitenkään voi uskoa, että päätökset olisivat syntyneet täällä nähtävällä "pyllykallenofnof" perusteella. Alatyylisten ja asiattomien heittojen tunkeminen keskusteluun antaa syyn ylläpitää antihildeniläistä, prolambert ja kunniaa Kokille keskustelua.

Mitä kertookaan minusta se, että jaksan lukea näitä lankoja?

• Nöfnöfnöf

Ei ole kaikki kunnossa sinullakaan arvoisa dorkin alan.

• Anonyymi

"pyllykallenofnof"?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      139
      5174
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3426
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      114
      2700
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2388
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      261
      1807
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1739
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1587
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1556
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1520
    10. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      20
      1386
    Aihe