Nolaatte vain itsenne.
Kokin ja Lambertin perään kuolaajat
13
705
Vastaukset
- kaaleppik
Turha on tietenkin kysellä perusteita lausahdukseesi.
Lambert ei mielestäni sovi kulttuuritoimiston paikaksi. Jo tilan sijainti on väärä tuohon tarkoitukseen. Kulttuuritoimistohan toimii myös Heinolan infokeskuksena ja jos se viedään paikkaan jota suurin osa kaupunkilaisistakaan ei löydä (jotkut ovat täällä kirjoittaneet näin), niin palveleeeko se silloin tarkoitustaan. - sairai
No kyllä se on käynyt selväksi ketkä ovat nolanneet itsensä :)
ja koko kaupungin.
Ja ei, kyse ei ole gallerian puolustajista.- Kokkiviitonen
Ei Kari-Paavo ole Heinolan heikoin Kokki, hän on paras. Heikoin on Hannu Kokki.
- KokkiKunKokki
Totta kirjoitat kokkivitonen.
- Anonyymi
Kokkiviitonen kirjoitti:
Ei Kari-Paavo ole Heinolan heikoin Kokki, hän on paras. Heikoin on Hannu Kokki.
Niin totta! Kauheat kokemukset Hannu Kokista lapsellani ja minulla.
- Anonyymi
Kutinojantie19210 Heinola
- Anonyymi
KokkiKunKokki kirjoitti:
Totta kirjoitat kokkivitonen.
oho
- ihan_pakko
Kyllähän yhden partajulli-vanhuksen perään kuolaajien ÄO täytyy olla alle 80.
- MinkäTasonAnnat
Kuinka korkealle nostat niiden älykkyydet, jotka niin innolla puolustavat täällä kirjoituksillaan tätä kaupunkia johtavaa vanhusta?
Kun olen seurannut näitä kirjoituksia, niin yhtään asiallista vanhusta puolustavaa vastinetta en ole lukenut, vaan kaikenlaisia tölväyksiä kylläkin.
Voidaanko tästä tehdä se johtopäätös, että nämä perään kuolaajat kuuluvat imbesillien joukkoon? - sivustaseurannut
MinkäTasonAnnat kirjoitti:
Kuinka korkealle nostat niiden älykkyydet, jotka niin innolla puolustavat täällä kirjoituksillaan tätä kaupunkia johtavaa vanhusta?
Kun olen seurannut näitä kirjoituksia, niin yhtään asiallista vanhusta puolustavaa vastinetta en ole lukenut, vaan kaikenlaisia tölväyksiä kylläkin.
Voidaanko tästä tehdä se johtopäätös, että nämä perään kuolaajat kuuluvat imbesillien joukkoon?Hyvin päätelty :-))
- DorkinAlan
MinkäTasonAnnat kirjoitti:
Voidaanko tästä tehdä se johtopäätös, että nämä perään kuolaajat kuuluvat imbesillien joukkoon?Seurattuani heinolalaista keskustelua olen päätynyt uskomaan, että päätöksentekijöitä ja kaupungin päätöksiä puoltavat kirjoitukset on oikeasti laatinut opposition edustaja/edustajat. En mitenkään voi uskoa, että päätökset olisivat syntyneet täällä nähtävällä "pyllykallenofnof" perusteella. Alatyylisten ja asiattomien heittojen tunkeminen keskusteluun antaa syyn ylläpitää antihildeniläistä, prolambert ja kunniaa Kokille keskustelua.
Mitä kertookaan minusta se, että jaksan lukea näitä lankoja? - Nöfnöfnöf
Ei ole kaikki kunnossa sinullakaan arvoisa dorkin alan.
- Anonyymi
"pyllykallenofnof"?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386