hei,olen jo jonkin aikaa harkinnut jos uskaltaisi menna tuohon paikkaan seksiasuihin ja korkokenkiin pukeutuneena...millaista porukkaa siella on,katsotaanko vain oudosti vai saisiko ihan oikeesti munaa sinnekin???paljonko sinne maksaa jos on muutaman tunnin,googletin paikan mutta ei ollut hintoja esilla
Translady haluaisi tietoa xxx paradisesta
16
241
Vastaukset
- Pan_o_man
Ei katsota oudosti, transut jopa toivottuja. Varmasti saat munaa, varsinkin jos mainostat täällä ensin. 8€/tunti.
- tkutrans
Siis sinne ei olekaan paivalippua niin kuin hesan tampereen paikoissa???Kolmisen tuntia siis 24 euroa...aika kalliilta kuulostaa!
- Pan_o_man
Lisätunnit on halvempia, vakkarit notkuu paikalla 8€ hintaan koko illan...
- tkutrans
Siis onko siella joku "kaksihintajarjestelma"eiko joku voisi sanoa suoraan saako stolla 8 eurolla olla sen 3_4 tuntia vai mika lisatuntihinta on???
- Pan_o_man
Jos ei o munaa käydä paikanpäällä tarkastamassa, niin pysy toki kotona :D
- ei_mulla_muuta
Parempi kun transut pysyisi poissa.
- tkutrans
jaa ei tuota paikkaa todellisuudessa olekaan olemassa...kun ei kukaan pystynyt kertomaan edes hintaa...pitakaa feikit paikkanne,meen vastaisuudessakin hesan tai tampereen paikkoihin mis sentaan toimintaa...turussa vain luusereita....
- Pan_o_man
:D
Ihan kiva paikka hinta 8e ja sillä saat olla niin kauan kuin haluut
- WAEPOIRTN
Moi! Mä käyn siellä sillointällöin. Maksan kympin ja olen niin kauan kuin haluan. Paikka on ihan ok, ja transuja näkee sillointällöin. Käy siellä myös heteropareja, usein nussivat ovi auki ja olempa päässyt muutaman kymmene vuoden jälkeen pilluakin nussimaan. Rohkeasti vaan sinne! :)
- käyn_jokapäivä
Lopeta valehtelu ei siellä pareja käy kertaakaan ei ole naista siellä ollut viimeiseen 2 vuoteen.
- minäilmeinen
hei transladytku.tule kanssani xxx paradiseen.Olen tyttöilevä,sexikäs cd.käyn paradisessa kerran viikossa.voin tutustuttaa sut mestoihin. [email protected]
- pan_o_man
ei sinne transuja kaivata enemmän saisi olla eläkeikäisiä pappoja niitä tykkään nussia suuhun ja perseeseen mitä vanhempi pappa sen parempi
- Pan_o_man
pan_o_man kirjoitti:
ei sinne transuja kaivata enemmän saisi olla eläkeikäisiä pappoja niitä tykkään nussia suuhun ja perseeseen mitä vanhempi pappa sen parempi
Kade? Varmaan sullekin munaa riittäisi :)
- ukkomies62vnaantali
Pan_o_man kirjoitti:
Kade? Varmaan sullekin munaa riittäisi :)
pan_o_man oletko se lyhyt paksu rillipäinen joka varaa vaateillansa koppeja ja valittaa jokaasiasta ?
Kerran satuin kyseisen tyypin kanssa samaanaikaan paikalle ja korvissa soi viikon viellä jälkeenkinpäin valivalivali virsi kun mikään ei ollut hyvin :)
No huomenna menen pitkästäaikaa paikalle toivottavasti paikalla on muitakin kuin tuo kyseinen mister negatiivisuus :) - Pan_o_man
ukkomies62vnaantali kirjoitti:
pan_o_man oletko se lyhyt paksu rillipäinen joka varaa vaateillansa koppeja ja valittaa jokaasiasta ?
Kerran satuin kyseisen tyypin kanssa samaanaikaan paikalle ja korvissa soi viikon viellä jälkeenkinpäin valivalivali virsi kun mikään ei ollut hyvin :)
No huomenna menen pitkästäaikaa paikalle toivottavasti paikalla on muitakin kuin tuo kyseinen mister negatiivisuus :)Ei se on "Valotpäälle-Tiskari". Ja tuo pienellä kirjoitettu "pan_o_man" lienee myös Tiskari :D Mun puolesta kaikki pantavat pyllyt paikalle pantavaksi, myös TV:t :) Ja ne valot pois :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest144751Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul854241Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden2473530Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1053045Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma352599- 241941
Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri61769Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed931667- 2271658
Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell701588