Foorumien moderointipolitiikka

Hammaskairasta

Kirjoittelen kymmenille eri foorumeille. Yleensä niillä on useampi ylläpitäjä, jolloin pahimmat ylilyönnit moderoinnissa vältetään.

Yhden miehen foorumeilla voi käydä niin, että puupäiden painostaessa tulee tehtyä hätiköityjä ratkaisuja.

Mielenkiintoista on myös toistakymmentä vuotta virassa ollut ilmiantokerho ja sisäpiiri koskien nettifoorumia.

16

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HjuVAHOmma

Toisaalta yhden miehen foorumilla sillä yhdellä miehellä on täysi oikeus tehdä luomuksensa kanssa mitä huvittaa. Monessa tapauksessa se diktatorinen ote toimii erinomaisen hyvin... ei kuitenkaan aina. Itse en lämpene ihan pienen piirin ja yhden ukon foorumeille. Niissä tahtoo käydä niin, että se oma profiili henkilöityy liian paljon ja muuttuu pyhäksi patsaaksi, jonka kunniaa on kaikin keinoin puolustettava. Ja tämä johtaa usein myös klikkiytymiseen. Suomi24 on erinomainen siinä, että pääsee päissäänkin röheltämään mitä sattuu ja aina eri nimimerkillä.

• EspoonGeorge

Pekka kusi tosi huonossa kelissä kämpän seinälle. Ei auttanut vaikka oli tosi kalliit vaelluskengät jalasssa ja oli ajellut etelä suomesta Audi quatrolla pohjoiseen.

• havukkahonajeluttaja

Neuvokaa kuinka trollaan etten paljastusi. Voinko rekisteröityä bestikseni nimellä ja sähköpostiosoitteella?
        Jos ostan jotakin pikku sälää nimimerkkini takana niin ei kai haittaa vaikka annan kauppakumppanilleni kaverini nimen ja osoitteen. Edellyttää tietenkin että sovin kamuni kanssa kaikista pikku yksityiskohdista.
        Ei mulla muuta. Kiitos neuvoista jo etukäteen.

• naapuriKirkkokatu

Häivy KauhaGuru!!!

• VargIsoPahaKantelupukki

Mistä sinä olet tuon idean varastanut? Ei tuo toimi vaellusnetissä koska hiekkalaatikolla on paljon eläkkeellä olevia kaikki tietäviä ilmiantajia.

• pirunporttinakintunnettu

Pitäisi mennä kokoontumiseen muina miehinä ja kertoa, että olen tapani vaeltaja. Voisi tulla vaivaantunut tilaisuus.

• RautuOnKestoTrolli

Minä tulen Irma K:na ja myyn sopivaan hintaan ukkoni varusteita.

• VerriH

Mitenkäs Pulmankijärven mökki jakselee?

• PohjanmaanKyttääjä

Tiedätkö missä on Niemen saha?

• nollaverovarg

Kyllä siellä susihukkasellakin asiaa olisi väärin ostamisesta ja arvonlisäveron maksamisesta.

• KelanLammas

Kelan mies ostaa kelansa mistä halvimmalla saa. Mammaaaa missäää minuun sakseet?

• kaarle-suurehko

Minä uusin trolli :=)

• oikea-kaarle

En ole on mutta tuplanikki Hanu ja Metsämies

• Empäs_kerro_kuka

Onneksi oli jemmassa tuo muutaman vuoden vanha Eräneuvos nimimerkki, heh. Juttu jatkuu vaikka nimmari vaihtuu :D

• lapinkulkija

Persetti, laittoi sen banniin mutta onneksi oli yhdellä Paistunturin reissulla kyhätty lapinkulkija nimimerkki vielä jemmassa. Kirjoittelen sillä tahallaan vähän huonolla suomella niin ei osaa epäillä heti...

• TrollaanMetsästysJutuill

Muista kirjoittaa että olet eläkkeellä, niin et kärähdä trollauksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe