Kirjoittelen kymmenille eri foorumeille. Yleensä niillä on useampi ylläpitäjä, jolloin pahimmat ylilyönnit moderoinnissa vältetään.
Yhden miehen foorumeilla voi käydä niin, että puupäiden painostaessa tulee tehtyä hätiköityjä ratkaisuja.
Mielenkiintoista on myös toistakymmentä vuotta virassa ollut ilmiantokerho ja sisäpiiri koskien nettifoorumia.
Foorumien moderointipolitiikka
16
81
Vastaukset
- HjuVAHOmma
Toisaalta yhden miehen foorumilla sillä yhdellä miehellä on täysi oikeus tehdä luomuksensa kanssa mitä huvittaa. Monessa tapauksessa se diktatorinen ote toimii erinomaisen hyvin... ei kuitenkaan aina. Itse en lämpene ihan pienen piirin ja yhden ukon foorumeille. Niissä tahtoo käydä niin, että se oma profiili henkilöityy liian paljon ja muuttuu pyhäksi patsaaksi, jonka kunniaa on kaikin keinoin puolustettava. Ja tämä johtaa usein myös klikkiytymiseen. Suomi24 on erinomainen siinä, että pääsee päissäänkin röheltämään mitä sattuu ja aina eri nimimerkillä.
- EspoonGeorge
Pekka kusi tosi huonossa kelissä kämpän seinälle. Ei auttanut vaikka oli tosi kalliit vaelluskengät jalasssa ja oli ajellut etelä suomesta Audi quatrolla pohjoiseen.
- havukkahonajeluttaja
Neuvokaa kuinka trollaan etten paljastusi. Voinko rekisteröityä bestikseni nimellä ja sähköpostiosoitteella?
Jos ostan jotakin pikku sälää nimimerkkini takana niin ei kai haittaa vaikka annan kauppakumppanilleni kaverini nimen ja osoitteen. Edellyttää tietenkin että sovin kamuni kanssa kaikista pikku yksityiskohdista.
Ei mulla muuta. Kiitos neuvoista jo etukäteen. - naapuriKirkkokatu
Häivy KauhaGuru!!!
- VargIsoPahaKantelupukki
Mistä sinä olet tuon idean varastanut? Ei tuo toimi vaellusnetissä koska hiekkalaatikolla on paljon eläkkeellä olevia kaikki tietäviä ilmiantajia.
- pirunporttinakintunnettu
Pitäisi mennä kokoontumiseen muina miehinä ja kertoa, että olen tapani vaeltaja. Voisi tulla vaivaantunut tilaisuus.
- RautuOnKestoTrolli
Minä tulen Irma K:na ja myyn sopivaan hintaan ukkoni varusteita.
- VerriH
Mitenkäs Pulmankijärven mökki jakselee?
- PohjanmaanKyttääjä
Tiedätkö missä on Niemen saha?
- nollaverovarg
Kyllä siellä susihukkasellakin asiaa olisi väärin ostamisesta ja arvonlisäveron maksamisesta.
- KelanLammas
Kelan mies ostaa kelansa mistä halvimmalla saa. Mammaaaa missäää minuun sakseet?
- kaarle-suurehko
Minä uusin trolli :=)
- oikea-kaarle
En ole on mutta tuplanikki Hanu ja Metsämies
- Empäs_kerro_kuka
Onneksi oli jemmassa tuo muutaman vuoden vanha Eräneuvos nimimerkki, heh. Juttu jatkuu vaikka nimmari vaihtuu :D
- lapinkulkija
Persetti, laittoi sen banniin mutta onneksi oli yhdellä Paistunturin reissulla kyhätty lapinkulkija nimimerkki vielä jemmassa. Kirjoittelen sillä tahallaan vähän huonolla suomella niin ei osaa epäillä heti...
- TrollaanMetsästysJutuill
Muista kirjoittaa että olet eläkkeellä, niin et kärähdä trollauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399