Jatkuva stressi ilman syytä

Stressimassiivi

Minulla on jo vuosia ollut jatkuvaa, tasaista, 24/7 stressiä. Ei siihen tunnu olevan mitään selvää syytä, en murehdi mitään, en edes tätä stressijuttua (ja siksi en ole muistanut tätä ennen asiasta kysyä). Elämässäni ei paljon tapahdu, enimmäkseen lepoa ja hupia.

Kuitenkin keho tärisee/nykii, kaikki asiat, mukavatkin, tuntuvat raskailta ja en pysty keskittymään mihinkään.

Lääkäreistä ei ole apua, totesivat vain, ettei ole masennusta (lääkettä tosin kokeiltiin varmuuden vuoksi, mutta siitä en saanut edes sivuvaikutuksia.)

Normaalit googlen stressihoidot eivät todellakaan tee mitään.

Ajattelin vaan, että olisi mukavaa, jos parantuisi. Otan ideoita vastaan.

2

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meollaanomituisiaotuksia

Et ole yksin! Mulla on toi ihan sama. Se aiheuttaa mulle myös sitä, etten ees pysty itkemään tai sitten nauramaan. Kokoajan sama huonofiilis päällä. Alkoholista löytyy vain tilapäinen apu, joten sitä en suosittele. Liikunta auttaa eniten, muttei aina ja sen pitää olla tarpeeksi rankkaa. Tsemppiä! :)

• humpuukikauppias

Tressiä ei ole ilman syytä olemassakaan. Syy voi olla tiedostamaton, piilotajuinen. Olet oletettavasti vääränlaisessa ympäristössä.

Itse olen tietoisesti tehnyt harakirimaisen ratkaisun aikanani. Halusin tehdä työtä niin pitkiä päiviä että lupulta uupuisin.
      Kun olisi pitänyt ottaa alaisia töihin, tein yrittäjänä kaiken yksin.

Sitten terveys pettikin. Ehdin keräämään itselleni turvatun toimeentulon, mutta olen sisäisesti hajalla.
      Nyt 68 vuoden ikäisenä olen menettänyt energiatasoni 80 vuotiaan tasolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3105
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2653
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1519
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe