Minulla on jo vuosia ollut jatkuvaa, tasaista, 24/7 stressiä. Ei siihen tunnu olevan mitään selvää syytä, en murehdi mitään, en edes tätä stressijuttua (ja siksi en ole muistanut tätä ennen asiasta kysyä). Elämässäni ei paljon tapahdu, enimmäkseen lepoa ja hupia.
Kuitenkin keho tärisee/nykii, kaikki asiat, mukavatkin, tuntuvat raskailta ja en pysty keskittymään mihinkään.
Lääkäreistä ei ole apua, totesivat vain, ettei ole masennusta (lääkettä tosin kokeiltiin varmuuden vuoksi, mutta siitä en saanut edes sivuvaikutuksia.)
Normaalit googlen stressihoidot eivät todellakaan tee mitään.
Ajattelin vaan, että olisi mukavaa, jos parantuisi. Otan ideoita vastaan.
Jatkuva stressi ilman syytä
2
372
Vastaukset
- meollaanomituisiaotuksia
Et ole yksin! Mulla on toi ihan sama. Se aiheuttaa mulle myös sitä, etten ees pysty itkemään tai sitten nauramaan. Kokoajan sama huonofiilis päällä. Alkoholista löytyy vain tilapäinen apu, joten sitä en suosittele. Liikunta auttaa eniten, muttei aina ja sen pitää olla tarpeeksi rankkaa. Tsemppiä! :)
- humpuukikauppias
Tressiä ei ole ilman syytä olemassakaan. Syy voi olla tiedostamaton, piilotajuinen. Olet oletettavasti vääränlaisessa ympäristössä.
Itse olen tietoisesti tehnyt harakirimaisen ratkaisun aikanani. Halusin tehdä työtä niin pitkiä päiviä että lupulta uupuisin.
Kun olisi pitänyt ottaa alaisia töihin, tein yrittäjänä kaiken yksin.
Sitten terveys pettikin. Ehdin keräämään itselleni turvatun toimeentulon, mutta olen sisäisesti hajalla.
Nyt 68 vuoden ikäisenä olen menettänyt energiatasoni 80 vuotiaan tasolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1344602- 1603807
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1083542Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432881- 1361816
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401628Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261269Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211241Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231183Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421175