Väärä vianetsintä

ideka

Lohkolämppäri lopetti toiminnan niin päätin viedä auton korjaamolle.

Vein auto torstai iltapäivällä korjaamolle, korjaamo oli vielä parituntia auki. Iltapäivällä kuin hain auton sanoivat että johtosarja sulanut, se pitää vaihtaa. Eli eivät vielä tehneet korjanneet asiaa.
Laskuttivat vianetsinnästä 95€. Sanoivat lähettävänsä tarjouksen johtojen vaihdosta sähköpostiin.

Juttelin autoista tietävän kaverin kanssa asiasta ja hän sanoi että hän voi vaihtaa johdon.
No vaihdoimme lauantain johdon joka oli mukamas sulanut, eipä auttanut. Kaveri tutki lisää asiaa ja totesi että vanha johto johti virtaa, mutta vastus joka on moottoritilassa on rikki. Kävimme viemässä uuden johdon takaisin varaosaliikkeeseen ja otimme tilalle vastuksen. Vaihdoimme sen ja nyt toimii.

Eli kysymys on että voinko saada rahat takaisin korjaamofirmalta koska laskuttivat 95e vianetsinnästä ja antoivat väärän vian?

1

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voihanAvuttomuus

käyppäs kysymässä ihan ite. tuskin kukaan voi tietää kuinka korjaamo asiaan suhtautuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5655
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      3011
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      277
      2646
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2469
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      23
      2359
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      261
      1780
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      60
      1378
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1243
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1185
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90