Onko mitään haittaa jos juo alkoholipitoisia nesteitä ja on vähän ylimlämpöä eli noin 37 asteen pinnassa. Kertokaa jos se on vaarallista tai jotain. Kiitos.
KUUMETTA + JUOMINEN
5
16892
Vastaukset
- Hyvää Uutta Vuotta!
on sairas olo niin ei varmaan kannata juoda, eikä silloin edes maistu. Juominen kuumessa ymmärtääkseni rasittaa sydäntä, mutta 37 ei ole vielä kuumetta vaan ainakin sairaanhoitajan arvion mukaan lämpöä ja monella se on ihan normaalilämpö. Itse varmaan olosi parhaiten tiedät, olen joskus lukenut, että hieman flunssaisena tai kipeenä juomisesta ei ole haittaa, kankkunen saattaa olla tavallista rasittavampi. Ehkei kannata ainakaan juoda hillittömiä määriä.
Tästä tuli erittäin sekava viesti, toivottavasti sait jotan tolkkua.- huolestunut
KIITOS, mä lähen nyt pippaloimaan. MORO! :D
- nuhanenä
toi on normaali lämpö.
itselläni oli ja on edelleen flunssa ja kuumetta.
jouluna oli kuumetta 38,4 ja otin parit glögit.
olo kyllä huononi ja alkoholi ei maistunut ja nenä meni tukkoon.
jos on tarkoitus juhlia uutta-vuotta niin jätä väliin jos on kipeä fiilis.
itse peruin laivareissun nyt tänään ja ei kyllä kaduta, sillä olo olis ollut varmaan TOSI huono, kun huomenna oltais tultu takas. - Pirre
Sulla kävi mäsis. Eikö lääkärit nimenomaisesti kehota nauttimaan paljon nestettä jos on lämpöä. Harvinaisen hyvä syy ottaa "pienet".
- Raitistunut
Jos kerkeää alkaa juomaan ennen kuumeen tuloa, flunssa voi mennä huomaamatta ohi putken aikana. Jos sen sijaan alkaa juoda vasta sitten, kun kuume on jo tullut, melko vähäinenkin määrä viina aiheuttaa kovaa huimausta ja rytmihäiriöitä.
Näin oli minulla, viime vuosina en ole juonut ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483