nii tunteeko sen samalla tavalla, kuin elävää koskettaessa, vai meneekö käsi niiku läpi?
JOs kummitukseen koskee
ghyuf
4
84
Vastaukset
- Abraham_Nenonen-Sahlberg
Jos nettikummitukseen koskee, niin näppeihin jää alkoholin tuoksu.
No, menikö kätesi läpi?
Jos ei mennyt, sanoisin, ettei siellä ollut kummitusta, mutta sinulla oli aihetta huoleen silti. Oikeastaan jopa enemmän kuin, että kätesi olisi mennyt siitä/hänestä läpi.- kummitustenvihaaja
ei ole olemassa kummituksia!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
JOS on kirottu sana tässä pari esimerkkiä:kerran kaverini sanoi JOS hevosesi lähtee pukkilaukalle mä alan kirkuu sit se lähti pikkulaukalle ja se alko kirkuu sit kerran mun kaveri sano JOS mä nyt joudun samaan ryhmään mun ihastuksen kanssa Ja se joutu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728