Jos nappaa roiston, joutuu itse vankilaan.
Rosvoa tutkitaan 10 vuotta ja rikos vanhenee.
Kuulin, että eräs mamu-raiskaaja pääsi
kymmenen vuoden jälkeen suomen
kansalaiseksi, kun ei löytynyt lakia jonka
nojalla sen olisi voinut palauttaa omaan maahan.
Suomen poliisi ei uskalla ottaa roistoa kiinni
49
117
Vastaukset
- ajattele
Mitä tulisi ilman poliisia ? Turvaton olo.
- Kyl.sitä.pärjäisi
Ilman poliisia tulisi toimeen. Tulisi omankädenoikeus, turvapartiot ja anarkiaa. Vahvimman valta.
Eipä olisi pakoloisia, paitsi rivissä hiekkamontun reunalla ennen yhteislaukauksia. Kuin esi-isämme konsanaan. No jaa, elämä olisi eläimellistä, ei niin auvoista.
Mutta eihän poliisi yksin johda maatamme, eikä pärjäisi. Jos liian laaja kansanliikehdintä ja epävarmuus velloisi, kyllä poliisi tarvitsisi armeijaa asettamaan ihmiset oikeisiin mittasuhteisiin.
- epäily-loputtava-tostuus
julki oikeilla sanoilla,
--
SE pistelee vihaksi,
kun tiedetään joku rikos tapahtuneeksi ja tiedetään tekijä
niin sanotaan " E P Ä I L L Ä Ä N " esm varakudesta
epäillään murhasta,
huh huh
aina vain epäillään,
siihen on tultava muutos,
ja pystyä sanomaan suoraan asia niikuin se on, eikä enää epäillä, Miksi mamut saavat tupakoida koulujen pihoilla ja muissa julkisissa tiloissa?
:)
H.- Heillä.on.oikeus
Koska mamuilla on oikeus. He eivät ole suomen lain alaisia. Heillä on arab. Sharia.
- ent.siivoojaparka
Heitä pitäisi "informoida" siitä joka päivä. Kyllä he varmaan sitten kotoutuisivat, ihan varmaan (luulisitko?)
- lainlaatijat-outoja
Suomessa oli kymmeniä vuosia uhrin oikeudet täysin hukassa,
rikolliset sai suomen parhaat asianajajat,
uhri unohdettiin täysin omanonnensa nojaa,
sai joskus jopa käsityksen että uhri onkin suurempi syylinen kuin rikoksen tekijä,
tähän ilmeisesti on tullu pientä parannusta,
on kiinitetty enemän huomiota uhrin asemaan, mutta onko riittävästi jää kysymykseksi,- 1eero
Kyllä Suomi on oikeusvaltio täällä tutkitaan KUNNOLLA, käännetään kivet ja kannot sitten hutkitaan.
Muista ! Sinua tarkkaillaan poliisilla silmät päässä. 1eero kirjoitti:
Kyllä Suomi on oikeusvaltio täällä tutkitaan KUNNOLLA, käännetään kivet ja kannot sitten hutkitaan.
Muista ! Sinua tarkkaillaan poliisilla silmät päässä.Ja pamppu roikkumassa, helposti käteen napattavissa.
Eilen Poliisit-sarjan jaksossa poliisit rohkeasti pikkuroistoja takapaksiin kyöräsivät, yhdelle kuseskelijalle sakon määräsivät.
Vähän korvaan särähti, kun Joensuun Olli tuhmaa sanaa käytti,
kun kaveria konttiin tyrkki.- seinilläkin-kovat-on-
1eero kirjoitti:
Muista ! Sinua tarkkaillaan poliisilla silmät päässä.joka kadun kulmassa muutama silmäpari takkailee myös sinua,
---
1 eero valehtelee,
palauta se mitä kieroudella veit,
paluta oikeille oimistajille, - 1eero
seinilläkin-kovat-on- kirjoitti:
joka kadun kulmassa muutama silmäpari takkailee myös sinua,
---
1 eero valehtelee,
palauta se mitä kieroudella veit,
paluta oikeille oimistajille,Ai mitä vein niin sanos se äläkä arvaile, luulo ei ole tiedon väärtti.
- suomenmies
Niin....mikä on poliisien tilanne nyt....luotetaanko??...aika heikosti!!
Voi pyhä yksinkertaisuus, ei Suomen Poliisi ole Suomen laki. Ja jos Suomen laista ei löytynyt karkotukselle perusteita niin, so what?
- mitenkä.oli
Ilman viisumia ei Venäjältä pitäisi tulla ja viisumi täytyy myöntää ?
Herää kysymys ?
Luotan peruspoliisiin, hän on rohkea, työnsä hoitava henkilö.
Setäni toimi vuosikymmeniä poliisina Kajaanissa, ei joutunut tyrmään kertaakaan.- korppis1
Minun isoisäni oli poliisi ; ) (Kajaanissa)
- AAAH.poliisi.tulee
Sinäkin profiilikuvassasi olet ihan poliisin näköinen, pipoineen palstapoliisin, orkun saaneen ja huutaneen näköinen.
- siilimuori3
AAAH.poliisi.tulee kirjoitti:
Sinäkin profiilikuvassasi olet ihan poliisin näköinen, pipoineen palstapoliisin, orkun saaneen ja huutaneen näköinen.
Kiitos aamunauruista :DD.
- Korppis1
AAAH.poliisi.tulee kirjoitti:
Laittakaapa sinä ja siili kuvanne niin minäkin saan nauraa ; )
- siilimuori3
Korppis1 kirjoitti:
Laittakaapa sinä ja siili kuvanne niin minäkin saan nauraa ; )
Korppis1. Minä en naura sinun kuvallasi, se on ihan hyvä. Nauran sillä mielikuvalla minkä kirjoittaja liitti kuvaasi ja siihen olet itse ainekset tänne antanut :DD.
- korppis1
siilimuori3 kirjoitti:
Korppis1. Minä en naura sinun kuvallasi, se on ihan hyvä. Nauran sillä mielikuvalla minkä kirjoittaja liitti kuvaasi ja siihen olet itse ainekset tänne antanut :DD.
Miten kuuskymppinen voi olla noin tyhmä.
- siilimuori3
korppis1 kirjoitti:
Miten kuuskymppinen voi olla noin tyhmä.
Niin. Ei kannata alkaa täällä alkaa sexyelämäänsä levittelemään, silmillehän se heti tulee.
- 1eero
Ei kannata palstalaisten juttuja ottaa vakavasti, jos juttelisin kavereitten kanssa niitä näitä mitä täällä höpistään voisivat pitää minua outona jos o liikaa täällä ni samaistuu.
- siilimuori3
1eero kirjoitti:
Ei kannata palstalaisten juttuja ottaa vakavasti, jos juttelisin kavereitten kanssa niitä näitä mitä täällä höpistään voisivat pitää minua outona jos o liikaa täällä ni samaistuu.
Jep. Ihmetellä kyllä täytyy mikä saa ihmiset täällä kirjoittamaan eriä mitä livessä suustaan päästää.
- 1eero
siilimuori3 kirjoitti:
Jep. Ihmetellä kyllä täytyy mikä saa ihmiset täällä kirjoittamaan eriä mitä livessä suustaan päästää.
Esim. 3-4 ketjua pakolaisista on päällä jatkuvasti mitä se kuvastaa no ei se minua haittaa, mieleiset keskustelut löydän muualta kuitennii piipahdan täällä uteliaisuuttani vissii liikaa jouto aikaa.
- siilimuori3
1eero kirjoitti:
Esim. 3-4 ketjua pakolaisista on päällä jatkuvasti mitä se kuvastaa no ei se minua haittaa, mieleiset keskustelut löydän muualta kuitennii piipahdan täällä uteliaisuuttani vissii liikaa jouto aikaa.
Joo. Mullain ollut viime päivinä joutoaikaa mut en sano liikaa kun huomenna se taas on ohi.
siilimuori3 kirjoitti:
Niin. Ei kannata alkaa täällä alkaa sexyelämäänsä levittelemään, silmillehän se heti tulee.
Omia asioita levittelemään? ; ))
- siilimuori3
korppis kirjoitti:
Omia asioita levittelemään? ; ))
Nii. Omia tai keksittyjä. Mut vastaamaan niistä joutuu kuitennii ja niistä muodostuu myös muille palstalaisille profiilisi.
- pitkää.ikää
siilimuori3 kirjoitti:
Kiitos aamunauruista :DD.
Kiitos vaan, kyllä näin iltaisellakin naurattaa :D
- siilimuori3
pitkää.ikää kirjoitti:
Kiitos vaan, kyllä näin iltaisellakin naurattaa :D
No joo ei Kai tätä kannata kovin vakavastikkaan ottaa. Hyvä Jos vielä naurattaa jokukaan :D.
- eppu2
1eero kirjoitti:
Se on kuule Eero sillai, että jos ei tee aloitusta pakolaisista, rakkaus/seksi, palsta/nikit , niin monta kommentoijaa loistaa poissaolollaan. Toisaalta, sitten halutaan aloituksia.
- Raukkamaisinta-mitä-on
Nyt nämä isolla miesjoukolla piirittämiset, uhkaamiset ja naisten käpälöinnit, ryöstelyt ja raiskaamiset on kaikkein raukkamaisimpia tekoja ja niin kuvottavia ettei todeksi meinaa uskoa.
Tästä pitäisi jo tajuta, millaisen roskaväen armoille ollaan joutumassa.
Media ei kerro ja poliisitkin hyssyttelee.- 1eero
Haluaisitko nähdä poliisin käyttävän kovia otteita minusta poliisi käyttäyy just niinkuin pitääkin, omakohtaisesti olen muutaman kerran ollu tekemisissä asiallisesti muutaman kerran olleet hiukkasen liian innokkaita mutta nostan hattua heille ei haittaisi vaikka olisivat enempi näkyvillä valitettavasti resussit ovat mitä ovat.
- siilimuori3
Poliisi on lainvartija. Ei voi alkaa roskaväeksi leimaamaan ainakaan virantoimituksessa. On toimittava lakien ja asetusten mukaisesti. Kaikille uusi tilanne tämä tällainen.
Ei ole kysymys "raukkamaisuudesta" vaan siitä, mistä ja minkälaisesta kulttuurista nämä naisia häpäisevät miehet tulevat. Ja minkälaisesta maailmasta. Heidän maailmassaan naisen asema on mikä on. Kyse on nyt siitä, miten saadaan näille päähän se että nyt ollaan eri kulttuurissa, jossa naisen asema on tasa-arvoinen.
Onko ratkaisu väkivalta ja viha vai asiallinen laillinen järjestelmällinen puuttuminen ja ennaltaehkäisy? - huhu-kiertää
1eero kirjoitti:
Haluaisitko nähdä poliisin käyttävän kovia otteita minusta poliisi käyttäyy just niinkuin pitääkin, omakohtaisesti olen muutaman kerran ollu tekemisissä asiallisesti muutaman kerran olleet hiukkasen liian innokkaita mutta nostan hattua heille ei haittaisi vaikka olisivat enempi näkyvillä valitettavasti resussit ovat mitä ovat.
jaa oliko eero lyöny akaakas, vai muuten vaan auervaaran hommossia
- 1eero
huhu-kiertää kirjoitti:
jaa oliko eero lyöny akaakas, vai muuten vaan auervaaran hommossia
Eukkoni tykkäsi nahkanuijasta.
- siilimuori3
Mikä on nahkanuija?
- 1eero
siilimuori3 kirjoitti:
Mikä on nahkanuija?
taikasauva/sauvasekoitin/vempain
- siilimuori3
1eero kirjoitti:
taikasauva/sauvasekoitin/vempain
Ahas, ai se. Tei ole varmaan hyvä liitto.
- siilimuori3
korppis kirjoitti:
: D )))))
Siis tarkoitus oli kirjoittaa että heillä olo varmaan hyvä liitto ylipäätään riippumatta vempaimesta.
- suosittelen-
siilimuori3 kirjoitti:
Siis tarkoitus oli kirjoittaa että heillä olo varmaan hyvä liitto ylipäätään riippumatta vempaimesta.
Etkö muista, siltä kuoli vaimo noin vuosi sitten,
sehän on moneen kertaan puhunu siitä täällä palstalla,
pikkunen nakki sillä on, ei pampua,
se on ammatitaitoinen auervaara, kannataa tutustua. - siilimuori3
suosittelen- kirjoitti:
Etkö muista, siltä kuoli vaimo noin vuosi sitten,
sehän on moneen kertaan puhunu siitä täällä palstalla,
pikkunen nakki sillä on, ei pampua,
se on ammatitaitoinen auervaara, kannataa tutustua.Muistan ja siksi kysyinkin et oli varmaan hyvä liitto.
Kirjoituksistasi päätellen olet katkeroitunut jostain ja haluat nyt mustamaalata. Katsos kun se on sil viisiin et jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Koitahan päästää jo irti ja päästä yli vaikka se luonnolle niin kovin ottaakin. siilimuori3 kirjoitti:
Nauroin sillä mielikuvalla, jonka kommentistasi sain, siihenhän olet itse ainekset tänne antanut ; D
- siilimuori3
korppis kirjoitti:
Nauroin sillä mielikuvalla, jonka kommentistasi sain, siihenhän olet itse ainekset tänne antanut ; D
Nii. Kiva et naurattaa, nauru pidentää ikää :D.
- hytinäx1
Turkin poliisi on ottanut kiinni kolme venäläistä eilisen itsemurhaiskun johdosta Istanbulissa. Nyt taitaa alkaa se kolmas kova koettelemus Euroopassa.
- Maailmansota
kansainvaellukset
- Raukkamaisinta-mitä-on
Nyt nämä isolla miesjoukolla piirittämiset,
uhkaamiset
ja naisten käpälöinnit, ryöstelyt
ja raiskaamiset on kaikkein raukkamaisimpia tekoja
ja niin kuvottavia ettei todeksi meinaa uskoa.
Tästä pitäisi jo tajuta, millaisen roskaväen armoille ollaan joutumassa. - att2
Näihän asia on lait ja oikeus ei toimi sama Ruotsissa. Tosin Suomessa ei toimi myöskään maan korkein oikeus kun rahasta on kiinni asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584