Roblox ongelma!!!!!

finlandgamesssss

Yhtäkkiä kaikissa Roblox-peleissä (esim Obbyt) jos hahmoni putoaa, se jää paikalleen kellumaan eikä palaa takas peliin. Kokeilin ladata Robloxin puhelimeeni ja tablettiini, mutta niissä oli sama ongelma, eli vika ei ole koneessa eikä netissä, tabletissa on eri netti.

Eli jos hahmoni törmää johonkin ja kuolee, palaa normaalisti peliin, mutta jos putoaa eikä ole laskeutumispaikkaa, jää kellumaan paikalleen, samoin jos hukkuu.

En ole builders clubissa, onko muilla ilmaiskäyttäjillä sama ongelma?

83

7348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • finlandgamesssss

      Kokeilin myös laittaa uuden tunnuksen, jos vika olisi tunnukseni asetuksissa, mutta ongelma toistui uudellakin tunnuksella. Tällaista ei ole ollut aikaisemmin, mistä voisi johtua?

      • MrDoge2015

        Mulla ei oo tota ongelmaa :(. Joten en tiiä mista se johtuu. Mut mun tyyppi on mirothegamerz1 ja mun kaverin nimi on mirothegamerz. Saa pyytää kamuks :D


      • Anonyymi
        MrDoge2015 kirjoitti:

        Mulla ei oo tota ongelmaa :(. Joten en tiiä mista se johtuu. Mut mun tyyppi on mirothegamerz1 ja mun kaverin nimi on mirothegamerz. Saa pyytää kamuks :D

        Ok pyydän :)


    • nun

      yksi peli nimeltä Murder mystery 2 että kun eilinen kieros menee ohi sit niinku pysyy ei lataa serveri pysähtyy ei niin kuei se lataa mappi voteria

      • Anonyymi

        SAMA


    • Anonyymi

      Joko ne mapit pn ihan jumis tai jotain muuta suosittelen laittaa robloxsille sähköpostii

    • Anonyymi

      Roblox ei päästä minua sisään kahteen päivään

      • Anonyymi

        SamA


      • Anonyymi

        Mua se ei päästä päivityksen jälkeen sisälle.


      • Anonyymi

        Sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama

        Itse sain porttikiellon sinne, kun peli lagasi ja heitti ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua se ei päästä päivityksen jälkeen sisälle.

        Mulla taitaa olla sma ongelma koska en pääse enää sisälle.Mulle ostettiin vasta 400 robuxia ja sen jälkeen se ei sitten enää toiminut.(24-päivä ne ostettiin!)En ole kuitenkaan varma johtuuko se siitä?


      • Anonyymi

        SUT ON SIIS BANNATTU ELI TEIT JOTAIN TYHMÄÄ/EPÄSOPIMATONTA!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SamA

        SUTKIN ON BANNATTU


      • Anonyymi

        Sama on ärsyttävää


      • Anonyymi

        Mul on vähä sama homma...
        :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SUTKIN ON BANNATTU

        EI KETÄÄN OO BANNATTU >:(


    • Anonyymi

      Yritin pelata robloxissa warrior cats peliä jota pelasi jotain 4k tyyppejä ja pelasin puhelimella yhtäkkiä kun pääsin siihen näyttöni ei kääntynyt oikein päin ja näin vain sinistä ja se näytti että olisin ainut pelaaja eikä mitkään muutkaan pelit ei toiminut

    • Anonyymi

      Kun yritän kirjautua käyttäjälleni niin lukee että jotain meni pieleen yritä myöhemmin uudelleen ja oon oottanu koko yön eikä toimi. MITÄ TEEN

      • Anonyymi

        Mullakin tuli sama ongelma se oli kirjautunut pois ja ei päästä takas


      • Anonyymi

        IHAN SAMA JUTTU EIKÖ OO ÄRSYTTÄVÄÄ


      • Anonyymi

        Aivan sama juttu. Mulla taas on niin että en pysty pelaan just puhelimella, mulla se koodinlukija ei toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IHAN SAMA JUTTU EIKÖ OO ÄRSYTTÄVÄÄ

        On


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IHAN SAMA JUTTU EIKÖ OO ÄRSYTTÄVÄÄ

        Sama juttu mua vähä ketuttaa


    • Mua ei päästetty sisälle. Avasin sovelluksen, aukes rekisteröitymis sivulle. Olin vaan että wtf? Yritinpä kirjautua sisään ja tuli splash-teksti: Something went wrong. Please try again. Yritin uudestaan ja uudestaan ja lopulta koitin luoda uuden tilin ja sama juttu. WHAT CAN I DO??!!??

      • Anonyymi

        Ihan täsmälleen sama juttu


      • Anonyymi

        Se on hirvee tunne mäki olin et WTF!


    • Anonyymi

      Minulla on semmoinen juttu että en pääse roblox siin vaikka siinä on se oikeat tunnukset enkä ole siks voinut pelata päivään enkä pääse vieläkään mikä vikana😭😭😭

      • Anonyymi

        Mulla on just sama juttu 😭


      • Anonyymi

        Sut on ehkä häkätty tai bännätty


    • Anonyymi

      Eli robloxi n netti kaatui 28.10-29.10-2021 koska he olivat pistämässä uutta liian isoa päivitystä asiaa yritetään korjata parhaimmillaan.t:Oona

      • Anonyymi

        Kiitos


    • Anonyymi

      Minulla kävi sillä tavalla että kun olin mennyt robloxiin se meni siihen alku juttuun missä on ne kirjaudu ja muut hommat yritin mennä käyttäjälle monta kertaa mutta en ole vieläkään päässyt se ärsyttää koska en ole päässyt robloxiin yli päivään

    • Anonyymi

      Tää on kyllä ihan paskaa, en oo tehny muuta ku selannu tiktokkia ja pelannu muita surkeita pelejä😕

      • Anonyymi

        Pystyn pelaamaan vaan kotona robloxia kans.


      • Anonyymi

        Mul ei ees oo tik tokkia oon kattonu youtubea ja viestitelly siinäpä se oli KORJATKAA TÄÄ ASIA😭😭😭


      • Anonyymi

        Jep


    • Anonyymi

      Voiko joku auttaa siis mä en pysty kirjotamaan misään pelissä enkä nää mitä muut kirjottaa miten voisin kirjoittaa ja nähdä taas kirjotukset

    • Anonyymi

      Roblox ei päästä minua peliin siinä lukee vain liave

    • Anonyymi

      Roblox ei päästä muo 7 päivään sisälle

    • Anonyymi

      Robloxissa katoaa sun robuxeja ja robux vaatteitakin katoaa.

      • Anonyymi

        jos sulta katoaa robox sori siis robux, ni joku on hakkeroinu sun tilin :(


    • Anonyymi

      Mulla on toi sama ongelma mitä sulla en tiiä ratkaisuu

    • Anonyymi

      Mulla se aina heittää ulos kun yritän päästä robloxiin:(Ja usein käynnistää puhelimen uudestaan

      • Anonyymi

        Mulla on just se sama ongelma mulla vaan lukee roblox ei vastaa ja heittää mut joko ulos tai sitte sammuttaa puhelimen😡


    • Anonyymi

      Mulla on sama juttu kirjautumisen kanssa joka päivä sama juttu

    • Anonyymi

      Siis mä luulin et oon ainut mutta aina kun menen peliin sisään ja yritän pelata niin se käynnistää puhelimen uudelleen joten ajattelin ostaa uuden puhelimen ja katsoa onko ongelma puhelimessani.

      • Anonyymi

        Mäki onneks saan uuden puhelimen


    • Anonyymi

      Miks en saa roblox profiili kuvaa toiminaan

    • Anonyymi

      Minä pystyn pelata 1min niin roblox heittää uloos roblox pelistä

    • Anonyymi

      Mä rakastan robloxii mul on 500 robuxii XD

      • Anonyymi

        Mul on 800 robuxii hahah


    • Anonyymi

      Roblox i was toimi!!!!

    • Anonyymi

      Minulla oli robloxi mutta sitten poistit sen vain hetkeksi koska jotkut pelaajat kiusasivat mutta nyt en saa sitä enää takaisin ja käytin siihen rahaa

    • Anonyymi

      Mä haluun pelaa robloxiiiiiii😭

      • Anonyymi

        Mieki haluun pellaa😭😭😭😭


    • Anonyymi

      Miten avataan robux

    • Anonyymi

      siis minulla paripäivää sitten roblox alkoi vain olla toimimatta ja tämä oli siis tietokoneella ja se sanoi että roblox on vaurioitunut niinku MITÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????EN TAJUA

    • Anonyymi

      Ei päästä sisään, siinä lukee aina vaan LOADING... vaikka se ei ees lataa... =/

    • Anonyymi

      Itke

    • Anonyymi

      On sellanen ongelma että roblox sulkeutuu avautumisvaiheessa. En pääse sisään v*

    • Anonyymi

      Ei mulla kyl oo mitää ongelmaa mut mun roblox käyttäjä on @Gamercat5665 ja saa pyytääkamuks🫠

    • Anonyymi

      En voi kirjautua Roplox käytäjälleni takaisin.😭

    • Anonyymi

      Mun robloxissa on joku reconnect juttu sen takia en pääse pelaa family lifee enkä bayside high schoolia kosha reconnect juttu ei millääää lähde pois jos sulla on sama juttu niin älä kokoajan rämpytä käynnistys nappia se on aivan turhaa pyydä jostain apua niinkuin minä

    • Anonyymi

      I have a problem in the game I can't get Stronger in the game so metal bat so can I get it how do I need help. I can't see it when I select is it because I'm playing on my phone.

    • Anonyymi

      Mä oon tapellut mun robloxin kans koska mun eka käyttäjä ei toiminut enää koska se meni sinne alku juttuun mis lukee: Log in ja sing up että joo sit mä tein uuden käyttäjän ja...
      SAMA HOMMA mä en oo tosiaan päivittänyt mun robloxii koska mul on tallennus tila täynnä että se syy saattaa olla se mut...
      I'dont know.

    • Anonyymi

      okns minun kone v***n pöljä kun ei avase robloxii oikeest miks

    • Anonyymi

      tietääkö kukaan miksi mun roblox ei käynnisty ku yritän avaa sitä niin se installaa sen noin kolmas osan ja sit se vaa katoaa ja mun pitäis alotaa alusta. Olen ladanut pelin jo monta kertaa uudelleen mutta se tekee sitä silti

    • Anonyymi

      jos mä meen peliin niin peli heittää mut ulos sovelluksest

    • Anonyymi

      Mä en saa liikutettua mun Roblox tyyppi peleissä se on vaan paikallaan mistä se voisi johtua

    • Anonyymi

      Minulla on ongelma mun hahmossa käytin jotain 100 robuxia kamoihin ja tein uuden Avatarin niin kun lähdin robloxista ja dit tulin takaisin mun vaateet oli lähteny mun Avan päältä ja sit sille tuli sellanen iso vartalo ja se alko eilen ja se on vieläkin mulla se ongelma mua alkaa jo ärsyttämään.

    • Anonyymi

      Ei oo. Obbyt onki huonoj pelej. Kuka jaksaa pelaa jotain rata pelii koko aika

    • Anonyymi

      Pelasin puhelimella ja jostain syystä Roblox meni minun vanhalle käyttäjälle. En tiennyt miten vaihtaa käyttäjää joten poistin Robloxin ja latasin sen uudelleen. Menin "Log In" ja sitten kirjoitin oman käyttäjä nimen ja salasanan. En päässyt sinne. Yritin monta kertaa uudelleen ja tarkistin onko oikein. Ihan tyhmää kun en pääse omalle käyttäjälle enään.

    • Anonyymi

      En pääse pois vankila pelistä

    • Anonyymi

      Mix roblix lagaa kokoajan se on ärsytävää älkää huomautako kirjotus virheistä

    • Anonyymi

      En saa robloxsia, Päivitettyä ärsyttää:(

    • Anonyymi

      Mulla heittää koko ajan pihalle ja lagaa joka pelis 😡😫

    • Anonyymi

      Mua ei päästetä enää peliinkään sain robuxia niin sen jälkee ei oo toiminu heittää vaan pihalle koko ajan🤬🤬🤬😡😠

    • Anonyymi

      En pääse peliin pitää kirjautua vaikka tein se 3 vuotta sitten mikä ongelma roblox

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä en ole kyllä törmännyt tuohon

    • Anonyymi

      Ok👍

    • Anonyymi

      Koklaa kävellä nii pääset takas T🎀🪷

    • Anonyymi

      ÄRSYTTÄÄ kun tietokoneel pääsee Robloxii nii helposti mut sit kännykäl ei

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe