Osaisiko kukaan kertoa kannattaako mulla kastroida kollikissa. Ikää pari vuotta. Ei merkkaile eikä pissaa enempää kun muutkaan kissat. Sisäkissa ei liiku ulkona.
kissan kastrointi
3
95
Vastaukset
- tarkkaillejakuuntele
JOS tollaisena pysyy, mitä uskallan epäillä, niin ei kai tartte!? Ulkona liikkuva on eri juttu, ja kyllä se pissi vähän vähemmän haiskahtaa leikatuilla.
- Kurrnaus
Kissan kastrointi kannattaa AINA, jollei kysymyksessä ole jalostukseen käytettävä rotukissa. Kissasi on vielä nuori ja kollimaisuudet voivat vahvistua. Kissa voi esim. yrittää (ikkuna) karkureissulle, alkaa merkkailla jne. Mutta ennen kaikkea kissasi on paljon tyynempi ja onnellisempi sisäkissa ilman paineita leikattuna. Ja jos sinusta kollisi on nyt kiva kissa, se on vielä mussukampi ja hellempi leikattuna! Kollin leikkaus on sitäpaitsi helppo operaatio. Iltapäivällä leikattu poika leikkii ja syö illalla normaalisti. Leikkauta! Toivoo leikatun kollipojan mami :)
- kisunkaa
Ei sille tarvetta ole, mutta kissan saattaa olla mukavampi olla kun halut ei vie. Miinuspuolena vurtsakivien riski lisääntyy ja ylipainoa voi kertyä. Kissasta saattaa tulla levollisempi ja hellyydenkipeämpi kastroinnin jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914