Unohdin ostaa auton luovutuksen yhteydessä alkupeäisen maskipeiton. Tiedättekö saako vantaalta sellaisen jostain sopuhintaan? Ilmat on viileät ja suosittelivat maskipeittoa heti näillä keleillä.
Uuteen suberbiin maskipeittoa?
7
<50
Vastaukset
- Autoinsinööri
Hanki motonetistä Boschin termari. Ne on skeidoissa rikki jo lähdössä.
- pixinirkka
Kaikkein paras olisi jos jostain löydät vanhan puna-armeijan manttelin. Sen kun taittelee nätisti ja kuroo nahkaisilla irtohihnoilla kiinni niin kyllä piisaa lämpö kopissa.
samaan liikkeeseen hattu kourassa vaan..
- Skodaniksit
Leikkaat pahvilaatikosta itse sellasen maskisuojan. Nostaa samalla Skodan arvoa ja parantaa ulkonäköä.
- yytsiviit
Suomalainen tyhmyys se vain joukossa tiivistyy yksi kysyy 4 tyhmää "vastaa asiallisesti"
- Nokkapeitto
Se nokkapeite voi sotkea moottorinohjausboxin totaalisesti monine antureineen joten ehdottaisin että laitat jonkun länsiauton talviajoneuvoksi.
- samaamieltä
Kannattaisi hankkia joku oikea auto talven ajaksi ja kesällä vesisateeseen. Kesän kuivilla keleillä voi varmaan Skodallakin ajella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264