Kenelläkään kokemuksia pesulasta? Sen oon pannut merkille, että hiljaiselta näyttää?!?
Go Wash Konala kokemuksia?
64
20553
Vastaukset
- Leena1978
Itsellä pesujäsenyys GoWash Konalaan. Hyvin toimii, pesutulos asiallinen ja bonuksena päälle erittäin ystävällinen henkilökunta. Voin suositella! :)
- Asiakas11
Sama juttu, parille autolle ao. pesulaan kortti, samalla pesetän yksittäispesukorteilla muutamaa toista autoa toisessa suunnassa ja pako sanoa, että tuo linjasto paras koska tuntuu tuskaiselta venata vanhanajan pesulaan.
- Ensuosittele
Asiakas11 kirjoitti:
Sama juttu, parille autolle ao. pesulaan kortti, samalla pesetän yksittäispesukorteilla muutamaa toista autoa toisessa suunnassa ja pako sanoa, että tuo linjasto paras koska tuntuu tuskaiselta venata vanhanajan pesulaan.
Yrittäjä itse kirjoittelee tänne. Myyvät agressiivisesti sinulle vuoden kuin kuntosalikortteja koska ihmiset eivät käy kuitenkaan koko aikaa.
Ilmainen testipesu oli niin että pesupojat esipesee ja tulihan auto puhtaaksi. Sitten kun meni normipesuun kk kortilla niin pintaan jäi likakalvo. Silmillepantavaa oli että tuntui että harjat pyyhkivät ihan kuivina. Onkohan noissa jokin eko-moodi ja säästävät vettä. Enemmän vettä kiitos.
En suosittele. Yrittäjä itse on aikamoinen. Kerran huusi asiakkaalle joka oli törttöillyt pesulinjalla. Voi voi
- Naksu_
Hiljaiselta näyttää varmaankin siksi, että paikka on avannut ovet alle puoli vuotta sitten ja asiakkaat alkavat pikkuhiljaa vasta löytää paikan. Itse kävin kerran kokeilemassa ensin kertapesuna ja pari viikkoa sitten hankin jäsenyyden 24/7 pesulle. Pesujälki on oikein hyvää ihan perustasollakin, vaikkakin kuivaus jää hieman lyhyeksi. Plussana ehdottomasti ystävällinen henkilökunta.
Itse maksan nyt 29 €/kk ja pesulaa saa käyttää rajattomasti kellon ympäri jokaisena viikonpäivänä. Valinta oli sikäli helppo, koska samalla hinnalla saa vain yhden hyvälaatuisen kiillotuspesun jossain Nesteellä tai Shellillä. Nyt voin samaan hintaan pestä autoa vaikka joka ikinen päivä kenenkään estelemättä. Taksareille ehdottomasti hyvä vaihtoehto.
Nyt viimeiset kaksi viikonloppua on olleet aurinkoisia ja ihmiset ovatkin löytäneet pesulan kiitettävästi eli lauantaipäivisin on ollut jopa hieman jonoa asemalle. Kuitenkin kolme pesuhallia rinnakkain vetää niin nopeasti autoja läpi ettei samanlaisia letkoja pääse syntymään kuin monien huoltamoiden pesuhalleihin. En usko kenenkään joutuneen odottamaan 5-10 min kauempaa omaa pesuvuoroa edes ruuhkahuippuina. Jäsenkortti on kätevä, kun ei tarvitse juosta myymälään sisälle ostamaan pesua vaan vihreän valon palaessa vilauttaa kortin lukijaan ja huristelee sisälle. Usein henkilökuntaa on myös senverran paikalla, että he jopa näyttävät kortin lukijaan puolestasi - helppoa kuin mikä! :)
Minulta siis ainakin lämmin suositus tälle paikalle. On myös kiva tukea kotimaista yrittäjyyttä tälläkin tavalla!- MarkkuKea
Espoolahden NIGHT-asiakkaan ollut avaamisesta lähtien. Käytössä yksi autopesukone ja johon jono usein yli 30 minuuttia. Joten aamuisin joudut tulemaan jonoon ennen seiskaa jotta kerkeät pesettämään ennen kasia. Muut pesukoneet seisovat tyhjillään. Aivan älytön firma. Ainakaan Espoolahteen ei kannata ostaa tuota halvinta jäsenyyttä. Harmi kun on kiinteäaikainen vuoden soppari, muuten eroaisin heti.
- Hiekkapesupaikka
Minä erehdyin ottamaan vuosijäsenyyden tuohon bugit-jäsenyyteen. Kyllä käyttö on jäänyt vähäiseksi. Olisi tullut halvemmaksi käydä Nesteellä siinä vieressä kerta kuussa missä on parempi pesutuloskin. Espoon Gowashissahan ne vissiin kierrättää pesuvettä? Muutenkin pesussa käyttää vähän vettä niin että vielä kierrätetäänkin..
- Anonyymi
Kolmelinjaa ei palvele peruspesua ja näin vuoden kokemuksella voin sanoa että talvisin jää auto likaiseksi. Kesällä kyllä pesee hyvin.
Asiasta huomatin niin henkilökunta vastasi ettei asialle voi mitään - Anonyymi
Sopimuksessa on erikseen mainin että mikäli havaitaan että asiakas toistuvasti pesee autoaan useammin kuin 8 kertaa kk voidaan sopimus irtisanoa.Jotenka ei aivan rajattomasti voi pesuissa ravata.
- Anonyymi
Testaa huvikseen että käytä autoa pesussa joka päivä ja sitten mainosta sitä niin paikan pomo ilmoittaa että saat käyttää vaik pari kertaa tai kerran viikossa auton pesussa tai sitten tulee perinteinen että tietyn määrän kuukaudessa tämän paikan omistaja kusettaa ihmisiä
- Marde-o
Kukahan tuonkin myyntipuheen kirjoitti?? Toisten pitää mainettaan puhdistella.
- bilist
GoWash-pesulalla on sama toimintaperiaate kuin Juhlapesulla eli saat pestä kuukausimaksua vastaan käytännössä rajattomasti autoasi. Miinusta tulee siitä, että GoWashilla on ainoastaan yksi pesula koko Suomessa! Toisen miinuksen annan, ettei autoa pystynyt taannoin ainakaan imuroimaan, koska paikasta ei löytynyt imuria :/ Jos ajatellaan koko Suomen näkökulmasta Juhlapesun autopesuloita löytyy ympäri Suomea (>10kpl) ja jäsenyys on myös voimassa kaikissa Suomen pesuloissa. Tämä on Juhlapesun kiistaton etu GoWashiin nähden.
Tuli muutama vuosi sitten käytyä säännöllisesti Juhlapesuissa, koska työni puolesta yrityksellämme oli heidän jäsenyytensä. Juhlapesua voin varauksetta suositella. Pesutulos on kiitettävä vai pitäisikö sanoa niin hyvä, mihin autopesulat ylipäänsä voivat päästä. Juhlapesu löytyy Konalasta Muonamiehentieltä ja he ainakin jossain vaiheessa tarjosivat ensimmäisen pesun veloituksetta. :) Tosin Juhlapesu on kk-hinnoiteltuna kalliimpi kuin GoWash. Siitä miinus Juhlapesulle.
Itse suosin kuitenkin auton pesua painepesurilla ja hyvillä aineilla, koska näin vältytyään auton maalipinnan turhalta hankaukselta. Autopesulat naarmuttavat aina hieman enemmän maalipintaa :/
Ja vielä mitä tulee Konalan-alueeseen käykää kokeilemassa legendaarinen Autopesu-Center (os. Malminkartanonkuja 1). Autopesu-Centerissä voit ajaa joko konepesuun tai ostaa pari polettia ja pestä itse autosi kunnon vahapesuaineilla ja painepesurilla. Autopesu-Centeristä löytyy myös imurit ja kumimattojen pesulaite sekä ammattitaitoinen ja ystävällinen henkilökunta.
Perheemme privaattiauto on pesty jo vuosikaudet Autopesu-Centerissä eikä ole ollut syytä vaihtaa pesulaa. Näyttääpä moni muu tekevän samoin, kun vilske on aurinkoisena kevät päivänä suurta. Siitä nyt voi ehkä antaa paikalle pienen miinuksen, mutta toisaalta muu palvelukokonaisuus kompensoi mahdollisen jonotusajan :D - Itsekehuhaisee
bilist kirjoitti:
GoWash-pesulalla on sama toimintaperiaate kuin Juhlapesulla eli saat pestä kuukausimaksua vastaan käytännössä rajattomasti autoasi. Miinusta tulee siitä, että GoWashilla on ainoastaan yksi pesula koko Suomessa! Toisen miinuksen annan, ettei autoa pystynyt taannoin ainakaan imuroimaan, koska paikasta ei löytynyt imuria :/ Jos ajatellaan koko Suomen näkökulmasta Juhlapesun autopesuloita löytyy ympäri Suomea (>10kpl) ja jäsenyys on myös voimassa kaikissa Suomen pesuloissa. Tämä on Juhlapesun kiistaton etu GoWashiin nähden.
Tuli muutama vuosi sitten käytyä säännöllisesti Juhlapesuissa, koska työni puolesta yrityksellämme oli heidän jäsenyytensä. Juhlapesua voin varauksetta suositella. Pesutulos on kiitettävä vai pitäisikö sanoa niin hyvä, mihin autopesulat ylipäänsä voivat päästä. Juhlapesu löytyy Konalasta Muonamiehentieltä ja he ainakin jossain vaiheessa tarjosivat ensimmäisen pesun veloituksetta. :) Tosin Juhlapesu on kk-hinnoiteltuna kalliimpi kuin GoWash. Siitä miinus Juhlapesulle.
Itse suosin kuitenkin auton pesua painepesurilla ja hyvillä aineilla, koska näin vältytyään auton maalipinnan turhalta hankaukselta. Autopesulat naarmuttavat aina hieman enemmän maalipintaa :/
Ja vielä mitä tulee Konalan-alueeseen käykää kokeilemassa legendaarinen Autopesu-Center (os. Malminkartanonkuja 1). Autopesu-Centerissä voit ajaa joko konepesuun tai ostaa pari polettia ja pestä itse autosi kunnon vahapesuaineilla ja painepesurilla. Autopesu-Centeristä löytyy myös imurit ja kumimattojen pesulaite sekä ammattitaitoinen ja ystävällinen henkilökunta.
Perheemme privaattiauto on pesty jo vuosikaudet Autopesu-Centerissä eikä ole ollut syytä vaihtaa pesulaa. Näyttääpä moni muu tekevän samoin, kun vilske on aurinkoisena kevät päivänä suurta. Siitä nyt voi ehkä antaa paikalle pienen miinuksen, mutta toisaalta muu palvelukokonaisuus kompensoi mahdollisen jonotusajan :DMyyntipuheita..näkisin että omistaja itse taitaa kirjoittaa hyviä kokemuksia 😁 "tosi hyvä paikka, tulkaa ihmeessä"
- Anonyymi
Itsekehuhaisee kirjoitti:
Myyntipuheita..näkisin että omistaja itse taitaa kirjoittaa hyviä kokemuksia 😁 "tosi hyvä paikka, tulkaa ihmeessä"
Sopimusehtojen mukaan näytti olevan Max 8 pesua/ kk. Siis joka päivä ei todellakaan voi pesettää autoaan.
- TT1979
Palvelu on erinomaista ja kuukausimaksulla saa pestä niin usein kun haluaa. Voin suositella.
- Juhlapesuyrittäjä
Harrastus se kullakin, poika "työllistetty" isukin metsäliiton pääpomon toimesta/tuella jonka johdosta hinnat halvat ja ei niin väliä onko asiakkaita.
- Asiakas12
Taitaa mainitsemasi poika kuitenkin tehdä sellaisia 12h työpäiviä jokaikinen päivä - aina paikalla kyseinen kaveri. Tykkää selkeästikin olla ihmisten ja autojen kanssa tekemisissä. Että oikean alan on sitten isukki "valinnut" pojalleen.
- Totuudentorv1
Taitaa itse autopesulayrittäjä ollut kirjoittanut suurimman osan näistä myyntipuheista :D.. Kyllästyin itse koko roskaan kun tammikuussa 2016 oli vähän arktisempi ilmamassa Helsingin yläpuolella ja koko pesula kiinni. Ymmärtääkseni pesulan ovet olivat jäätyneet kiinni(ei toimi pakkasella)... Kyllä se Shellin perinteinen autopesula ajoi tämän jälkeen asiansa. (Aikalailla tätä pesulaa vastapäätä on Suomen parhaaksi valittu pesulinjasto Malminkartanossa plus tässä paikkaa saat pestä itse käsin ja tekee n. 2-4€ kerta)
- TyytyväinenAsiakas
Ite kans ollut vuoden verran 24/7 asiakkaana kyseiseen taloon eikä mitään moitittavaa. Satuin kans talvella käymään paikalla kun ovet olivat jäätyneet kiinni mutta ilmeisesti ongelma hoidettu keväällä uusilla ovilla.
Ja nyt on Espooseen aukeamassa toinen samankokoinen talo.
Varmasti, kun saa pikkuhiljaa tuulta alleen, niin alkaa laajentua lisää. - OdotteluunEiOleAikaa
Todella tyytyväinen asiakas olen ollut puolen vuoden ajan, mutta nyt alkaa tuntumaan välillä turhankin ruuhkaiselta tuo Konala. Pesukatu on loistava ja menee tosi nopeasti eikä siinä mitään, mutta yöaikaan ja pyhäpäivinä tuo 24/7 pesu on ruuhkainen. Tänään kävin kolme kertaa koittamassa onneani, aina lähes tunnin jono vastassa, ja sellaiseen jonoon en kyllä jää odottelemaan.
Toistaiseksi arkena ei ole ongelmaa kun pesukatu on auki joten jatkan kyllä asiakkaana varmasti. Toivottavasti eivät kuitenkaan ylibuukkaa ja myy liikaa noita kuukausijäsenyyksiä. Laittakoot vaikka mieluummin 5e lisää hintaa kuukausimaksuun, kun kerran kysyntää on. Nopeus ja riittävän hyvä pesutulos on syy asiakkuuteeni! - Kkjjhhhggfddd
Ihan perseestä, kaksi kertaa käynyt ja pitänyt lähtee pois kun ei ole aikaa ootella puoltatuntia ja tai pesukone ollu rikki
- Pegu123
Nämä "rajattomat" pesut ovat sopimusehtojen mukaan enintään 8 pesua kuukaudessa. Jos pesee useammin, palveluntarjoalla on oikeis purkaa sopimus. Kannattaa lukea huolella ne ehdot, ennen kuin alkaa ostamaan yhtään mitään.
- apinoitaonhannoita
''Pesettää toistuvasti yli kahdeksan kertaa kuukaudessa''. Silti 8 pesua 19€/kk. Ei paha. Pesetätkö autoasi tällä hetkellä useammin kuin 8 kertaa kuukaudessa? Vai saatko jostain halvemmalla 8 pesua kuukaudessa? Ja entäs sitten jos purkaa sopimuksen? Eihän se sinulle maksa yhtään sen enempää. En ole edes kyseisen puljun asiakas, mutta sopimusehdot luettuani, ei tosiaan vaikuta huonolta diililtä. Ulinaa taas tyhjästä.
- Kaninkolosta
apinoitaonhannoita kirjoitti:
''Pesettää toistuvasti yli kahdeksan kertaa kuukaudessa''. Silti 8 pesua 19€/kk. Ei paha. Pesetätkö autoasi tällä hetkellä useammin kuin 8 kertaa kuukaudessa? Vai saatko jostain halvemmalla 8 pesua kuukaudessa? Ja entäs sitten jos purkaa sopimuksen? Eihän se sinulle maksa yhtään sen enempää. En ole edes kyseisen puljun asiakas, mutta sopimusehdot luettuani, ei tosiaan vaikuta huonolta diililtä. Ulinaa taas tyhjästä.
Mä pesen autoani 9krt kuukaudessa ja siksi en tuollaista sopimusta tee.
- Anonyymi
apinoitaonhannoita kirjoitti:
Ainoa ettei tule kerralla puhdasta niin joutuu ajamaan kaksikertaa peräkkäin...
- Reku54
Reilu kk takana ja olen erinomaisen tyytyväinen. Joka kerta suoraan halliin. Ennen pesin itse 6...10 kertaa kuukaudessa. Nyt riittää hyvin tämä. Jälki riittävän hyvä uudelle autolleni. Suosittelen !!!!!!!!
- yh90jhjjjj
Pesutulos aika hyvä, mutta harjat ei kykene poistamaan pinttynyttä likaa juuri ollenkaan. Kuivauspuhallus on todella heikko, ikkunat jää aivan märiksi.
Hieno lisä ja kehitysidea, kun teillä on se joku mainosruutu vihdintien puolelle niin siinä kun lukisi että miten pesupaikalla on jonoa, onko tilaa, jonotusaika.. - tsiisus123
auto pestään keväällä, kesällä ja syksyllä. se riittää muu määrä on hifistelyä. Peskää kainalonne useammin niin saatte kiitosta.
- Janne2611
Minulla on yösopimus, pesut klo 20-8 välillä, 19€/kk. Jonoa ollut yleensä 2-4 autoa, kerran ollut 7 autoa ennen minua (la-ilta). Pesuun pääsee 8 min välein ( mittailin pari kertaa aikoja odotellessani). Pesujälki on ihan hyvä, mutta kuivaus aika onneton. Gowash olisi laajentamassa myös jonnekin Itä-Vantaalle loppuvuodesta. Olen tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen.
- AikaHyväPesulaksi
Tammistoon Valimokujalle Tokmannin ja Tuusulantien viereen alkaa kesäkuussa rakentaminen. Minulla on tuo 49 euron exlusive-jäsenyys. Sille ovelle ei ole koskaan liika jonoa, joskus vain yksi auto edellä, yleensä ei yhtään ja pesutulos aivan hyvä. Kuivaus vähän heikko, mutta kun seinustalla isolla kuivausliinalla kuivaa niin aikaa kuluu pari minuuttia ja vaha saa samalla kiillon.
Markus Jordan on aivan mukava hemmo ja upeaa jutella välillä hänen kanssaan.
- pesuri
aina jonotus yli 30 min ja jää märäksi muuten ihan ok
- Naarmuttajako
Oman kokemuksen perusteella kerran käytin pesussa ja näytti käyttävän niin vähän vettä etten enää uudestaan kyllä vie. Oikein jynssää. Jokainen voi miettiä naarmuttaako?
- Sillälailla45
Tuskin ao. yrittäjiä kiinnostaa kommenttisi, hallituksen puheenjohtalla sen verran paaluu, että ihan sama naarmusi!
Jordan Kari Alpo Erik
SYNTYNYT 1956, ASUINPAIKKA UUSIMAA
UUSIMMAT TIEDOT
Metsä Groupin pääjohtaja, Keskuskauppakamarin puheenjohtaja
Sija 2016: 26
Ansiotulo 2016: 5 678 652 €
Pääomatulo 2016: 195 383 €
Veroprosentti 2016: 50 %
Ansio- ja pääomatulot 2016: 5 874 035 € 246 ×
Verokoneessa tuloja yhteensä: 30 767 279 €
- espooni
aina jonoa,ei tule puhtaaksi ja jää märäksi
- Tappoharja
Jos yhtään auton maalipinnasta välittää niin en suosittele muuta kuin harjatonta pesua. Tosin silläkään lähtee puhtaaksi kun käyttää niin vähän pesuainetta ja vettä. Jos ottaa deluxe pesun vai mikä olikaan niin siinä luvataan esipesu käsin. Tämä herra joka sitten esipesee auton haluaa käyttää sellaista harjaa maalipinnalle joka varmasti jättää aivan helvetinmoiset naarmut. En itse ole ainakaan nähnyt kenenkään käyttävän tuollaista pesuvälinettä auton maalipinnalle. Tämä maalipinnan tuhoaminen maksaa siis 29€ jolla saa hyvän käsinpesun oikeilla välineillä läheisessä konalan juhlapesun autonhoitopalvelussa.
- Marakatti56
Osottautui huijaukseksi, pese vaikka joka päivä sanoo mainos, sopimus sanoo että sop irtisanotaan jos asiakas pesee yli 8 kertaa kk.
- Kusetusta
Aivan fiasko koko paikka , vettä tulee pesukadulla kun pikkupojan pippelistä , työntekijät vaihtuu nykyään aika tiuhaan (liekkö kusiset oltavat olla töissä) , ja omistajakin vittuilee ja huutaa asiakkaille . Kiertäkää kaukaa tuo mesta
- Kolmeautoa
Käyn Konalassa. Loistopalvelu, henkilökunnalla ystävällinen käytös ja seutukunnan parhaat koneet (basic pesu).
Kuukausikorttilaiset pesettävät turhaan puhtaita autojaan ja näin aika-ajoin ruuhkauttavat pesulan. Kannattaa myös ajatella veden ja kemikaalien yletöntä käyttöä. Ei siinä säästä mitään, jos puhtaan auton pesettää. Menee vaan hyvää työ- tai vapaa-aikaa hukkaan.
Toivotaan parasta menestystä tuon kaltaiselle hienolle yrittäjyydelle. - jäsen
Kiertäkää kaukaa!!
Itselläni on tuo 24/7 paketti ja EN voi suositella kyllä tätä lafkaa kenellekkään! Ensinnäkin pesutulos heikkenee kokoajan, pesuunpääsyä saa odottaa kohtuuttomia aikoja, asiakaspalvelu on onnetonta. Kaiken kruunaa omistajan käytös asiakkaita kohtaan. Joka on todella töykeää ja ylimielistä. Irtisanon sopimukseni kyllä heti kun se vaan on mahdollista!!- ex-jäsen
Minulla oli lasissa kiveniskemä, joka levisi pesussa. GoWash ei korvannut, vaikka lasi oli ehjä ennen pesua. Ihmetoimintaa. Toivottavasti joku puuttuu tähän huijaukseen.
- Nykyjäsen
Siis tuulilasisi oli ehjä mutta siinä oli kiveniskemä? Eli siis lasi ei vissiin ollut ehjä jos siinä oli kiveniskemä? Mitävittua nyt taas.
- Tammistolainen
Jouduin tälle sivulle vähän vanhingossa. Ihmettelin tätä Go-Washin ja sen omistajan jopa henkilökohtaisuuksiin menevää haukuntaa sillä seurauksella, että päätin lähteä heti pesettämään autoni Tammiston Go-Washiin nähdäkseni millaista jälkeä tulee. Hyvää jälkeä tuli!! Kaiken lisäksi ystävällinen palvelu! Mietin tätä internetin avoimuutta. Onko järkeä haukkua huonoa tulosta yhden tai kahdenkaan pesukerrankaan tähden. Jos kokee saaneensa huonoa pesua, on fiksumpaa suuressa julkisuudessa haukkumisen sijaan hakea pesupaikka muualta. Minun kohdallani kävi niin, että aion seuraavalla kerralla pesettää autoni Tammiston Go-Washissa, koska hintalaatusuhde oli kohdallaan.
- Helmo
Pesutulos 7 1/2, ei kuivaa hyvin. Aika edullinen.
- Hämmästynyt
Vantaan Avia Autopesu-centterissä sain todella törkeätä palvelua. Olin Sunnuntaina klo 13:00 neljän muun auton kanssa jonossa. Aikamme odoteltuamme huomasimme, että pesulinja on pimeä. Pesulinjan piti aueta klo 12:00. Kävin samana päivänä katsomassa olisiko paikka auennut. Auki oli. Kysyn pesua hoitavalta kaverilta, että missäs olit. Vastaus oli, " ei kuulu sulle, älä tuu tänne aukomaan päätäsi nyt tämä on auki" Kertoi olevansa paikan omistaja. Olin vakioasiakas.
- Anonyymi
Ystävällistä mutta huonoa palvelua olen itse saanut. Pesutulos on kohtuullinen niinkuin hintakin. Jonotus ajat voivat olla pitkiä, minulla siis tuo edullinen yöpesu diili. Henkilökunta on vielä uutta, joten virheitäkin voi sattua. Kävin suksiboksisn kanssa pesussa ja soitin etukäteen kysyäkseni ohjeita, sain ohjeet käydä ilmoittamassa henkilökunnalle että boxi on katolla. Henkilökuntaa oli paikalla kaksin kappalein ja saiN ohjeet mennä jonoon odottamaan. Kun vuoroni tuli, ajoin sisään ja tietenkin laite törmäsi boxiin. henkilökunta joka tuli laitten pysähdyttyä paikalle sanoi ihan ensimmäiseksi että laitten olisi pitänyt pysähtyä... eipä pysähtynyt vaan työnsi boxia kiskoilla ja sai aikaan kunnon naarmut. Reklamaatiosta on pian 6kk eikä asia ole edennyt voivottelua pidemälle. Jos positiivista haetaan niin kokeilin sitä nopeampaa linjastopesua Konalan Go Washissa, se oli nopa ja pesutulos melkein yhtä hyvä kuin kilpailijalla vastapäätä.
- Anonyymi
Siis mitä taas. Käskettiin odottamaan, mutta silti menit sisälle itse. Ja tästä syytät pesufirmaa. Kai asiakkaallakin joku vastuu tekemisistään on???
- Anonyymi
Yrittäjä on ahne. Hinnat liian kalliit. Tälle firmalle ennustan lyhyttä ikää.
- Anonyymi
Aika "pepanderista" toi touhu, kun autonvaihdon jälkeen ei oikein viitsisi uutta autoa pestä harjakoneessa tai automaattipesussa yleensäkään, mutta ei puhettakaan, että sopimuksen saisi poikki .
Nooh, nyt menee poikki kun vuosi on täynnä, mutta ikinä en enään hommaa moista jäsenyyttä, vaikka olisi tarvettakin!!!- Anonyymi
Kävin viime viikolla Tammiston GoWash pesussa autoni kanssa. Tulos oli surkea. Takaikkunasta puolet edelleen kurassa ja kuivaus on surkea. Käytännössä kuivausta ei ole ennen kuin auto on jo ulkona. En ota jäsenyyttä koska oli kunnon jono ennenkuin pesuun pääsi. Autona Mercedes ML. 29A Eurolla saa ihan oikeasti peseviäkin pesuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin viime viikolla Tammiston GoWash pesussa autoni kanssa. Tulos oli surkea. Takaikkunasta puolet edelleen kurassa ja kuivaus on surkea. Käytännössä kuivausta ei ole ennen kuin auto on jo ulkona. En ota jäsenyyttä koska oli kunnon jono ennenkuin pesuun pääsi. Autona Mercedes ML. 29A Eurolla saa ihan oikeasti peseviäkin pesuja.
Isä valinnut pojalleen yrittäjä harrastuksen ei ollenkaan pätevä kaveri käyttäytyä ei ainakaan osaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samanlainen pesutulos Itäväylän Go wash. Kävin kokeilemassa menen jatkossakin Herttoniemen pesukadulle hinta laatusuhde paljon parempi.
- Anonyymi
Itse otin gowash -sopimuksen ajatuksella, että auton saa hyvin pestyä harjattomalla pesulla tuolla (keraaminen pinnoite). Mutta sitten työntekijä ilmoittikin, että ei kannata edes harkita pesukadun harjatonta pesua, se on niin huono. Siinä keskimmäisessä pesukoneessa on myös harjaton pesu. Jää kyllä paikat melko likaiseksi ja auto tosi märäksi. Pesukadulla kuivaus on parempi. Oon luopunut tosta harjattoman haaveesta gowashilla, ellei sitten siinä kalleimmassa vaihtoehdossa olisi parempi...
Onko kenelläkään kokemuksia juhlapesun harjattomasta pesusta ja muutenkin onko parempi? mietityttää se, että gowashilla hyvä puoli on se, että päivisin kuitenkin siellä on henkilökuntaa esipesemässä takalasin ennen pesukatua. - Anonyymi
Tänään pesin ja jättää helmat paskaiseksi ja auto ihan märkä, tullessani ulos. Monesti ongelmia pesun kanssa. Milloin ei huuntelu toimi ja milloin koko pesu ala-arvoinen.
Halpa kummiskin. Ehkä parantavat laatuaan. Odotellaan.- Anonyymi
Joo joskus ollu tyylii että vettä tai pesuainetta ei tuu. Mutta tosi harvinaista.
- Anonyymi
Maailman paras asiakaspalvelu 3.5.21
- Anonyymi
Älkää ostako tältä yritykseltä yhtään mitään! Auto jää likaiseksi joka pesukerran jälkeen ja pesussa ei ole painetta ollenkaan. Kaiken lisäksi et saa käyttää tätä rajattomasti, vaan maksimissaan 8 kertaa kuukaudessa, vaikka toisin lupailtiin
- Anonyymi
Miksi valitatte .hyvä ja halpa pesu.olen tyytyväinen asiakas 2016 lähtien.
- Anonyymi
Asiakkuus jo vuosia. Kaikki ok niin Tammistossa kun Espoonlahdessa. Nyt ei enää autoa ja irtisanominen asiakkuudesta sujui vaivatta muutamassa minuutissa 😊
- Anonyymi
No senverran vois kommentoida et, perästä ja keulasta jää pesemättä vajaa puolmetriä. Perää ne yrittää pestä painarilla mut koskaan siinä onnistumatta. Henkilökunta on kyllä asiallista mut kokematonta. Kerran olen tästä asiasta kertonut henkilökunnalle mutta, mitään ei muutu. Kiva aina pesun jälkeen räteillä paikkailla pesutulosta kun aina ne reipas rekisterikilven osuus jää pesemättä. Miettinyt monesti et miksi vitussa niitä harjojen kulkuja ei saada puhdistaan kunnolla?
- Anonyymi
aivan paska pesupaikka. jatkuvasti kiinni/huollossa. varsinkin konalalassa, jatkuvaa jonottamista. laskut menevät vääriin osoitteisiin ja etukäteen laskutetaan kolmen kuukauden pesut. millään ei osoitteenmuutosta saa tehtyä. ja pesulapalvelut täysin perseestä
- Anonyymi
Mun auto sai paha vammat pesulan ja GoWash ei vieläkään ottanut asian kanntaan 🤭 onneks oikeus pelää
- Anonyymi
Minkä takia tänään 26.5.2023 ensimmäinen työntekijä tuli töihin 9.45????
- Anonyymi
Naurettava firma missä mikään ei toimi ikinä. Pelkkää rahastusta koko firma
- Anonyymi
Konalan gowash on ollut kohta vuoden ettei kuivata auto kunnolla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3652098- 571568
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi2771129Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?1521119Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal67919- 84867
Varkaita kuhmossa
Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.31845Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks9832Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-112830K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali7808