Morjesta, onko kellään tietoo millaista ois tehdä vaellusreissu lemmenjoelle huhtikuun vikalla viikolla, onko lunta paljon jne?
Lappi huhtikuussa
1
2259
Vastaukset
- Tepukka78892
Lumi on enimmillään tuolla suunnalla yleensä huhtikuun alussa, joten kyllä sitä riittää. Jäätkin kantavat vallan mainiosti ja pilkkikelit ovat parhaimmillaan. Hankikantoon (eli ilman suksia kestävään hankeen) on kohtuulliset mahdollisuudet, mutta tuuristahan se on se asia kiinni. Tuntureissa on kantava keli (lähes) varmuudella. Tuvissa alkaa olla jo melko paljon matkaajaa, joten omaa telttaa/ laavua suosittelen. Ilmatieteenlaitoksen ilmasto- sivuilta kannattaa katsella lisätietoa asian tiimoilta. Lemmenjoen seutu on siinä suhteessa kiitollinen seutu vaellukselle, että hyvillä keleillä on mukava mennä tunturissa ja huonommalla eli tuulisella kelillä voi laskeutua alamaihin metsän suojiin. Jos olet ahkion kanssa liikkeellä niin aisat ilman muuta mukaan; on hupaisampi kulkea jos sattuu keliksi se kovapintainen hankikanto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760