Tarviiko nykyään rakennuslupia jos itse rakentaa yksinkertaisen ja pienen pulpettihallin kahdelle viljakärrylle omille mailleen, kyseessä siis maatila.
Pieni konesuoja, tarviiko rakennuslupaa?
2
634
Vastaukset
- Kysyviranomaiselta
Kannattaisiko ottaa yhteys sen oman alueen tai kunnan rakennusvalvontaan niin saat tietoa. Ei tuollaiseen kukaan voi vastatata tietämättä mistä paikkakunnasta kyse, saati sitten luottaa siihen että täällä joku lupaa että sen kuin rakennat.
Eiku. Rakenna minun luvalla. Printtaat sitten tämän jos joku tulee naputtamaan ja sanot, että lupa on. - konesuoja
Olen joskus lukenut jostain että maatilan rakennuksiin ei tarvisi rakennuslupia mutta tuskin voi pitää paikkansa? Olisi kohtuu edullista rakentaa itse konesuoja kärryille ja samalla vapautuisi runsaasti tilaa hallista kun saisi kärryt pois nurkista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161331ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191245- 351116
- 261078
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3231061- 781013