Aivan paska hyi helvetti kun on paska auto talvella ei lämpeä yhtään ja lukot jäässä.
Shitroen talvella
16
183
Vastaukset
- Tyttö-tua
Onko tämä jokin "Intian" merkki? SHITROEN! Intialainen auto.
Tato-Nano autot eivät oikein sovellu Suomen oloihin.
Varsinkin silloin kun kyseessä on "Uusavuton" auton omistaja. - Paska_kinneri
Tyypillinen Ranskis patonki kottero talvella ei toimi senkään vertaa ku muuten!
- minkäs_teet
Katso peiliin, oma moka, jos sinulla ei ole varaa parempaan autoon.
- åsmåå
Citroen on pärjännyt kaikissa talvitesteissä vähintäänkin keskinkertaisesti. Yleensä se on sijoittunut kärkipäähän. Eli totuus on tämä. Saa kukin itse tarkistaa, jos haluaa.
- honkitonkey
Citroen. Keskinkertainen auto, yksinketaisille ihmisille. Myynti kiellettiin USA.ssa. Tästä on todisteita riittämiin. Mm. Huono lämmitys.
- åsmåå
Ja mistähän löytyy ne todisteet? Ei mistään, koska kyse on vakiovalheesta provoilla.
- Aic6
Minulla on 97 mallin derlingo diesel mittarissa 550000 km. On sitä huonompiakin kulkupeliä nähty.
- syöbanaania
Keskinkertaisuus kaukana Citikasta. Oikeastihan myyntitilastojen kärjestä löytyy ne keskinkertaiset, mitäänsanomattomat perusautot, joita kaikki muutkin (yksinkertaiset) ostavat.
- ValaistunutCitikisti
Oletälyintellektuellien jättiläinen. Vien heti sitikan psslssmoon ja ostan harmaan korollan.
- järjenjättiläinen
huomatkaa kuinka IDIOOTTI kirjoittaja oikeasti on...LUKOT JÄÄSSÄ!!!!
- RuskaaPakkasella
aloittajalla on näköjään lipsahtanut dursat vaipan ohi housuun ja sellainen luonnollisesti v**ttaa
- Lukkopesä
Katos kun vanhassa corollassa ei vielä edes osaa unelmoida millä lukot tänä päivänä toimii. Lukkopesätkin kun on jo iät ja ajat sitten poistunut. Taitaa olla niin että corollaamiksella on itsellä vanhat lukkopesät ja aivot jäätyneet.
- C5TourerHDi163aut
Eipä ole tullut mieleeni kokeilla, aukeaisivatko C5:n ovet avaimellakin. Aina tulee käytettyä vain sitä kaukosäätimen nappia, joka aukaisee ovet. Webaston napista taas saa auton valmiiksi lämpimäksi silloin, kun on tarkoitus lähteä ajoon. Lämpöä riittää ainakin näillä Suomen pakkasilla..
- turpopolokuski
Tyypillisen sitikkakuskin tunnistaa helposti: Juhan af Granin näkönen vanhempi kääpä joka toikkaroi baskeri vinossa, patonki kainalos ja punkkupullo kädessä tien laidassa, citikka on jonneki hyytynyt ja omistaja ottaa halpaa vinkkua lohdukkeeksi.
- KirjoitaHuolella
Tarkkaileppa kirjoitustapaasi, sinulta lipsuu sormet ja/tai aivot haastavassa tehtävässä. Esimerkiksi nimimerkissäsi on kirjoitusvirhe, siiinä alussa on t-kirjain liikaa.
- ToyoBoy
Turpopolokuskin kommentti oli huippu, mä olenki ihmetelly mistä ne baskeripäiset tenukepit on katukuvaan ilmestyny :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838