Onko olemassa mitään opensource tai vastaavaa ilmaista Flashin teko-ohjelmaa? En tarvitsisi, kuin muutaman kuvan saada flashin sisään....
Vastaukset 9
Nähdäkseni teet jotain väärin jos yrität käyttää Flashia vielä nykypäivänä. Tuolla ei olla tehty mitään kolmeen vuoteen.
- tuottaah
Se taitaa silti olla ainut vaihtoehto, jos haluaa kuvan flashin sisään :D
- örvelökörvelö
heheheee, no mutta, jos nyt vain on tarve laittaa kuitenkin se kuva sinne flashin sisään, etkö sinä nyt usko alkuperäistä kysyjää.
- FlashGordon
Kysyin tätä sen takia, että kun kuvan laittaa flashin sisään, niin ainakin sen pikainen kopiointi on näin estetty.
Onko nyt niin, että html5 on tosiaan syrjäyttämässä flashin kokonaan? onko kyseisellä tekniikalla mahdollista toteuttaa tätä samaa, mitä alkuperäisessä kysymyksessäni esitin?HTML5 on syrjäyttänyt Flashin kolme vuotta sitten.
Eikä estä kopiointia, PrintScrn nappia kun painaa niin kuva on leikepöydällä.
- Kooditin_
Flashia ei kannata käyttää. HTML, CSS ja JavaScript sekä niiden uudet ominaisuudet (ns. HTML5) korvaavat sen.
Flash tarvittiin aikoinaan, koska webin standardit tekniikat olivat vielä liian kehittymättömiä. Nyt tilanne on toinen, vaikka parannettavaa aina riittää.
Kuvan kopioimista ei voi estää. Sitä voi korkeintaan hankaloittaa.
Voit asettaa kuvan päälle tyhjän elementin, jolloin kuvaa ei voi kopioida suoraan. Visuaalista eroa ei ole. Miksiköhän esim. Facebookissa kaikki pelit on toteutettu Flashilla? Ja monilla sivuilla on vieläkin flashilla toteutettuja bannereita. Ei se ole vielä siis täysin syrjäytetty.
Tosin myönnän että tämä tulee tapahtumaan nopeastikin. mm. Adobe on itse myöntänyt että Flash on vanhaa teknologiaa.
Ja kysymykseen Flashia ei voi muokata muulla kuin Adoben Flash sovelluksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459