Flash:in teko-ohjelma

FlashGordon

Onko olemassa mitään opensource tai vastaavaa ilmaista Flashin teko-ohjelmaa? En tarvitsisi, kuin muutaman kuvan saada flashin sisään....

9

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nähdäkseni teet jotain väärin jos yrität käyttää Flashia vielä nykypäivänä. Tuolla ei olla tehty mitään kolmeen vuoteen.

• tuottaah

Se taitaa silti olla ainut vaihtoehto, jos haluaa kuvan flashin sisään :D

• Laittaa kuvan ilman Flashia. Flash ei tee mitään sellaista mitä ei ilmankin pystyisi tekemään.

• örvelökörvelö

heheheee, no mutta, jos nyt vain on tarve laittaa kuitenkin se kuva sinne flashin sisään, etkö sinä nyt usko alkuperäistä kysyjää.

• Silloin tekee jotain väärin.å

• FlashGordon

Kysyin tätä sen takia, että kun kuvan laittaa flashin sisään, niin ainakin sen pikainen kopiointi on näin estetty.

Onko nyt niin, että html5 on tosiaan syrjäyttämässä flashin kokonaan? onko kyseisellä tekniikalla mahdollista toteuttaa tätä samaa, mitä alkuperäisessä kysymyksessäni esitin?

• HTML5 on syrjäyttänyt Flashin kolme vuotta sitten.

Eikä estä kopiointia, PrintScrn nappia kun painaa niin kuva on leikepöydällä.

• Kooditin_

Flashia ei kannata käyttää. HTML, CSS ja JavaScript sekä niiden uudet ominaisuudet (ns. HTML5) korvaavat sen.

Flash tarvittiin aikoinaan, koska webin standardit tekniikat olivat vielä liian kehittymättömiä. Nyt tilanne on toinen, vaikka parannettavaa aina riittää.

Kuvan kopioimista ei voi estää. Sitä voi korkeintaan hankaloittaa.

Voit asettaa kuvan päälle tyhjän elementin, jolloin kuvaa ei voi kopioida suoraan. Visuaalista eroa ei ole.

• Miksiköhän esim. Facebookissa kaikki pelit on toteutettu Flashilla? Ja monilla sivuilla on vieläkin flashilla toteutettuja bannereita. Ei se ole vielä siis täysin syrjäytetty.

Tosin myönnän että tämä tulee tapahtumaan nopeastikin. mm. Adobe on itse myöntänyt että Flash on vanhaa teknologiaa.

Ja kysymykseen Flashia ei voi muokata muulla kuin Adoben Flash sovelluksella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      174
      1182
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      45
      619
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      301
      554
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      538
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      519
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe