Onko olemassa mitään opensource tai vastaavaa ilmaista Flashin teko-ohjelmaa? En tarvitsisi, kuin muutaman kuvan saada flashin sisään....
Flash:in teko-ohjelma
9
231
Vastaukset
Nähdäkseni teet jotain väärin jos yrität käyttää Flashia vielä nykypäivänä. Tuolla ei olla tehty mitään kolmeen vuoteen.
- tuottaah
Se taitaa silti olla ainut vaihtoehto, jos haluaa kuvan flashin sisään :D
- örvelökörvelö
heheheee, no mutta, jos nyt vain on tarve laittaa kuitenkin se kuva sinne flashin sisään, etkö sinä nyt usko alkuperäistä kysyjää.
- FlashGordon
Kysyin tätä sen takia, että kun kuvan laittaa flashin sisään, niin ainakin sen pikainen kopiointi on näin estetty.
Onko nyt niin, että html5 on tosiaan syrjäyttämässä flashin kokonaan? onko kyseisellä tekniikalla mahdollista toteuttaa tätä samaa, mitä alkuperäisessä kysymyksessäni esitin?HTML5 on syrjäyttänyt Flashin kolme vuotta sitten.
Eikä estä kopiointia, PrintScrn nappia kun painaa niin kuva on leikepöydällä.
- Kooditin_
Flashia ei kannata käyttää. HTML, CSS ja JavaScript sekä niiden uudet ominaisuudet (ns. HTML5) korvaavat sen.
Flash tarvittiin aikoinaan, koska webin standardit tekniikat olivat vielä liian kehittymättömiä. Nyt tilanne on toinen, vaikka parannettavaa aina riittää.
Kuvan kopioimista ei voi estää. Sitä voi korkeintaan hankaloittaa.
Voit asettaa kuvan päälle tyhjän elementin, jolloin kuvaa ei voi kopioida suoraan. Visuaalista eroa ei ole. Miksiköhän esim. Facebookissa kaikki pelit on toteutettu Flashilla? Ja monilla sivuilla on vieläkin flashilla toteutettuja bannereita. Ei se ole vielä siis täysin syrjäytetty.
Tosin myönnän että tämä tulee tapahtumaan nopeastikin. mm. Adobe on itse myöntänyt että Flash on vanhaa teknologiaa.
Ja kysymykseen Flashia ei voi muokata muulla kuin Adoben Flash sovelluksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731621
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361206- 591092
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187898- 41807
- 49740
- 67728
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78598