Flash:in teko-ohjelma

FlashGordon

Onko olemassa mitään opensource tai vastaavaa ilmaista Flashin teko-ohjelmaa? En tarvitsisi, kuin muutaman kuvan saada flashin sisään....

9

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nähdäkseni teet jotain väärin jos yrität käyttää Flashia vielä nykypäivänä. Tuolla ei olla tehty mitään kolmeen vuoteen.

    • tuottaah

      Se taitaa silti olla ainut vaihtoehto, jos haluaa kuvan flashin sisään :D

      • Laittaa kuvan ilman Flashia. Flash ei tee mitään sellaista mitä ei ilmankin pystyisi tekemään.


    • örvelökörvelö

      heheheee, no mutta, jos nyt vain on tarve laittaa kuitenkin se kuva sinne flashin sisään, etkö sinä nyt usko alkuperäistä kysyjää.

      • Silloin tekee jotain väärin.å


    • FlashGordon

      Kysyin tätä sen takia, että kun kuvan laittaa flashin sisään, niin ainakin sen pikainen kopiointi on näin estetty.

      Onko nyt niin, että html5 on tosiaan syrjäyttämässä flashin kokonaan? onko kyseisellä tekniikalla mahdollista toteuttaa tätä samaa, mitä alkuperäisessä kysymyksessäni esitin?

      • HTML5 on syrjäyttänyt Flashin kolme vuotta sitten.

        Eikä estä kopiointia, PrintScrn nappia kun painaa niin kuva on leikepöydällä.


    • Kooditin_

      Flashia ei kannata käyttää. HTML, CSS ja JavaScript sekä niiden uudet ominaisuudet (ns. HTML5) korvaavat sen.

      Flash tarvittiin aikoinaan, koska webin standardit tekniikat olivat vielä liian kehittymättömiä. Nyt tilanne on toinen, vaikka parannettavaa aina riittää.

      Kuvan kopioimista ei voi estää. Sitä voi korkeintaan hankaloittaa.

      Voit asettaa kuvan päälle tyhjän elementin, jolloin kuvaa ei voi kopioida suoraan. Visuaalista eroa ei ole.

    • Miksiköhän esim. Facebookissa kaikki pelit on toteutettu Flashilla? Ja monilla sivuilla on vieläkin flashilla toteutettuja bannereita. Ei se ole vielä siis täysin syrjäytetty.

      Tosin myönnän että tämä tulee tapahtumaan nopeastikin. mm. Adobe on itse myöntänyt että Flash on vanhaa teknologiaa.

      Ja kysymykseen Flashia ei voi muokata muulla kuin Adoben Flash sovelluksella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1206
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 67
      728
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      598
    Aihe