Onko joku hippimuoti iskenyt ikämiehiin?

onsiistiollasiisti

Naurettavan näköistä on kun sen minkä ohimolta menettää antaa niskasta kasvaa. Todella epäsiisti on pitkä tukka ikämiehellä, tänään näin jopa kaksi sellaista joilla oli joku otsapanta ja piikkisuora tukka roikkui hartioille saakka. Epäsiistejä viiksiä ja pujopartoja, ihan kuin yrittäisivät olla jotain amiksia.

Siistit hiukset ja kengät ne kääntää pään.

54

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ö-Öö

mnaah

Loispummieläkeläiset ei saa soskusta rahaa partureihin, tai kampaamoihin. Ehkä, jos loisia tulee, terkkarissa voidaan keritä liiat karvat pois.

TI-menetelmällä tukanleikkaus on haastavaa hommaa, noin käytännössä ainoa, mikä onnistuu jotenkuten, on klani. Jos haluaa pitää tukkaa päässä, ssen leikkaaminen tai rajaaminen onnistuu lähinnä etupuolelta kohtuullisen helposti.

Enpä nyt menisi liikaa syyllistämään miessukupuolta parturin laiminlyömisestä, kyllä muijilla on mitä eriskummalliempi kampauksia ja erittäin pitkään kasvatettuja hiuksia, net vaan käärii niitä rullalle ja luulevat olevana kovinkin tälläytyneitä.

Se ero miesten ja naisten hiushygeniassa on, miehet pesee enenpi päätään jaa tukkaansa, jotkut naiset käyvät jopa saunassa pesemättä törkypäätään. Siis kumpaakin, ylä- tai alapäätään >:/

=DW=

• att2

Tukanleikkaus on tosi halpaa ja ammattilaisia 10 euro sen tekee Ahmed.

• HippiJuppiPunkkari

Siellä Ruotsissahan niitä "ahmed" karvureita on joka kulmalla, jotka ovat oppineet taitonsa lampaiden keritsemisessä samalla kun ovat panneet niitä.
        Ei meillä täällä sivistyneessä suomessa. Meillä on ammattitaitoiset hius-merkonomit ja hinnat on myös sen mukaiset. 30 - 40 euroa pää vaikka ajaisi kaksi karvaa.
        Että kyllä oma sheivaus on päivän sana. Köyhemmillä.

• hytinäx1
        HippiJuppiPunkkari kirjoitti:

Siellä Ruotsissahan niitä "ahmed" karvureita on joka kulmalla, jotka ovat oppineet taitonsa lampaiden keritsemisessä samalla kun ovat panneet niitä.
        Ei meillä täällä sivistyneessä suomessa. Meillä on ammattitaitoiset hius-merkonomit ja hinnat on myös sen mukaiset. 30 - 40 euroa pää vaikka ajaisi kaksi karvaa.

No minkäs me voimme kun Ruotsiin tulee niin paljon ammattitaitoista väkeä, käykö teillä kateeksi kun itse ette saa tukanleikkuuta niin halvalla.
        Täällä on myös oikeita partureita jotka leikkaavat parran hyvin terotetun veitsen kanssa, se ei ole enää suomalaisten yksinoikeutta. ;)

• Ö-Örvökki

onpa kirjoittajalla erikoista naisseuraa, minä en ole moisia naisia nähnyt missään. Huh-huh.

• Ö-Örvökki
        HippiJuppiPunkkari kirjoitti:

Hiusmerkonomien palvelua en välittäisi edes kokeilla, kampaajani on alansa huippuja ja todellinen taitaja sekä teknisen että taiteellisen osaamisen suhteen. Kunnon työstä kannattaa maksaa.

• att2

Älä nyt minullakin on pukkiparta ollut kymmeniä vuosia tosin hoidettu.

Mistä en pidä on tatuoidut ihmiset näkyy heti että jotain on peilessä samoin kaikki neulat ja piikit.

• Ei.nirppanokka

Siisti pidempi takatukka on ihan ok. vanhemmillakin miehillä, jos sen laittaa ponnarille.

• Lutusella on pitkä luonnonvaalea, suora tukka olkapäille saakka, ei koskaan mitään hilsettä eikä kaljuuntunut ohimoiltakaan. Minä sitä hoidan, kampaan ja tasoittelen latvoja ettei tule kaksihaaraisia. Kuka tahansa kaksikymppinen voisi olla kateellinen hänen ihanasta legolassi-letistään :)

• att2

• Onko.kirppuja

Sähän oot kuin apina kun toisen karvoja rapsuttelet.

• Ö-Örvökki
        Onko.kirppuja kirjoitti:

Sähän oot kuin apina kun toisen karvoja rapsuttelet.

ja jotkut eivät saa ketään koskettamaan itseään muuten kuin maksamalla palvelusta. Surullista, miten omituiseksi ajatuksetkin voivat muuttua, kun ei ole ketään lähellä.

Jotkut nauttivat läheisyydestä ja rakkaan ihmisen kosketuksesta monella tapaa.

Jotkut hoitelevat toisiaan ihan ystävienkin kesken ja ilman seksuaalisia vireitä.

• onsiistiiollasiisti

Eikä tässä vielä kaikki, sillä toisella pantamiehellä oli joku bonzo päällä ja toisella joku karvareuna nahkaliivi, likaiset epäsiistit lenkkarit molemmilla jaloissaan muistui mieleen 70 luvun hipit. Eivät kuitenkaan olleet mitään laitapuolen kulkijoita eccon ja partioaitan ostoskassit pullottivat kalliin näköisinä.

• Viatonsivullinen

Hienosti käy pitkä tukka, poninhäntä, kova sana vanhallakin miehellä.
        Helppo pätkästä ettei liianpitkäksi pääse.
        Harteillakin voi hulmuta jos on hyväkuntoiset ja tuuheat.

• Annetaan.hulmuta

Juurikin viimeksi tänään olin aikeissa pirauttaa parturille. Itse asiassa vuodenvaihteesta alkaen. Viime käynnistä noin 2,5 kuukautta. Korvat ovat jo kadonneet vahvojen hiusten alle. Mutta mutta...ajattelin, että on talvi, on pakkasta, saahan hiuksia olla suojana vaikka hattua käytänkin.
        Ja kävi mielessä ajatus, jospa antaisin sen kasvaa ja kasvaa ja katsoisin ensi kesänä tai syksyllä, sopiiko meikälle pitkä tukka enää? Tokihan sitä olisi käytävä tasauttamassa ja hoidattamassa, kasvaa kauttaaltaan ihan kuin nuorena.

• Viatonsivullinen
        Annetaan.hulmuta kirjoitti:

Juurikin viimeksi tänään olin aikeissa pirauttaa parturille. Itse asiassa vuodenvaihteesta alkaen. Viime käynnistä noin 2,5 kuukautta. Korvat ovat jo kadonneet vahvojen hiusten alle. Mutta mutta...ajattelin, että on talvi, on pakkasta, saahan hiuksia olla suojana vaikka hattua käytänkin.
        Ja kävi mielessä ajatus, jospa antaisin sen kasvaa ja kasvaa ja katsoisin ensi kesänä tai syksyllä, sopiiko meikälle pitkä tukka enää? Tokihan sitä olisi käytävä tasauttamassa ja hoidattamassa, kasvaa kauttaaltaan ihan kuin nuorena.

Kokeile, kyllä se sinulle sopii jos olet mieleltäsi yhtä hiustesi kanssa.
        Parturi tekee siihen hyvän tyylin.

• Annetaan.hulmuta

Sanontahan on, yrittänyttä ei laiteta ja kerran vielä, pojat. Kaduttaisi kiikkustuolissa myöhemmin, jos ei kokeile. Lyhyeen hiusmalliin siirryin kun täytin 50. Siitäkin hetki aikaa.

• siisticharmantharmaa
        Viatonsivullinen kirjoitti:

Hienosti käy pitkä tukka, poninhäntä, kova sana vanhallakin miehellä.
        Helppo pätkästä ettei liianpitkäksi pääse.
        Harteillakin voi hulmuta jos on hyväkuntoiset ja tuuheat.

harvemmalla 60 on hyväkuntoiset tuuheat,

ohut liuhuletti on naurettava

• hytinäx1

Ei kait se ollut Andy kaverinsa kanssa liikkeellä?

• sepässe
        Annetaan.hulmuta kirjoitti:

Sanontahan on, yrittänyttä ei laiteta ja kerran vielä, pojat. Kaduttaisi kiikkustuolissa myöhemmin, jos ei kokeile. Lyhyeen hiusmalliin siirryin kun täytin 50. Siitäkin hetki aikaa.

Saattaisihan ne hapsien latvat haitata kiikkumistakin kun jäisivät kiikkustuolin jalaksien alle kiikkuessa ja sylissä oleva kissakin tukehtuisi takkuihin.

Ruma se on miehellä pesemätön pitkätukka takkuineen.

• Taunolle

Kaikillahan on joku mielikuva ittestään ja täytyy näyttää siltä. Mieti jos meet salaa saksimaan tukan poikki kaupan kassajonossa se on lähdön hetki lähellä. Toisaalta on kiva kun on väriä katukuvassa. Vanhat tyttöystävätkin vois potkaista ne rollaattorinsa ikkunasta mäelle.

• Vanhat äijät harmaissa, harvoissa, pitkissä hiuksissaan ovat karmea näky.
      Hyi hitto :(

• Se.menee.yli.hilseen

Totta. Se ei skulaa. Järki se olla pitää kaljuunkin siirryttäessä.

• Roskapuhetta

Jos on paksu pitkä tukka niitä ei tarvitse joka päivä pestä kun ei edes rasvoittu. Useiden miesten pitää pestä ohutta rasvalettiään joka päivä ja helppoahan se on suihkun yhteydessä. Pesen kyllä hiukseni kerran viikossa saunassa. Muut karvat kaksi kertaa päivässä & koko bodyn.

• Lutusella on upea, paksu ja terve tukka, ei rasvainen eikä ohentunut mistään. Sitä on kiva kammata ja hoitaa. Se pesee sen tavallisella shampoolla pari, kolme kertaa viikossa j laittaa pikkusen balsamia muuten se lentää .

• henrjii

Isän perintö on karvat korvissa. Åidiltä taas saa perinnöksi hiukset, jos ei muuta jaettavaa ole

• reppuriika

Minusta on myös aika törstinoloisia nuo harmaahapsiset, osittain kaljupäiset ikämiehet. Harva haituva on sidottu ponnarilla tai roikkuu hartioilla sekavan partahaituvan säestämänä. Varmaan kuvittelevat olevansa nuorekkaita, mutta ei se ikää peitä. On vain kaikin puolin epäsiisti ja kuvottava. Väkisin tulee metsärosvo mieleen.

Tietenkin ulkonäkö ja se missä lookissa viihtyy on jokaisen henkilökohtainen asia.

• att2

Tässä tulee Suomi apina esille.

Kuka ja missä-----? Kukaan ei tiedä mitään.

Kekkonen saunassa tappaja Nikitan kanssa on vain ilmaa.

Suomen Historia on nollaa kansalle täysin nollaa, sillä tappaja johtaisi kansaa joka joka oli nolla.

Suomi sen kansa on nolla.

• att2

Huume kansa urheilee ja kepit katkeaa....

• hytinäx1

Mikä sinulle nyt tuli, koko päivän olet kirjoitellut mukavasti ja liitit ihanan Lailankin katsottavaksi ( kiitos siitä, sai nauraa).

• henrjii

punapersepaviaanilla taitaa olla joku mielialahäiriö

• Katti2-a-kanssa

Jep Attia tuota tyyppi Att ei saisi kiihtyä pätkääkään, se menettää hermoratojensa hallinnan ja luisuu kohti psykoosia ja maniaa ja menettää kyvyn pitää sanat kasassa. Muistakaa hänen suuruudenkuvitelmansa olla iso omistaja/varakas. Hyvä jos saa diapam purkkia ostettua.

• Mul on paksu musta terve tukka ,muutama harmaa joukossa mut ei tulis mielen viereenkään et letti harteilla viilettäisin.
      Olen aina tykännyt et ei mies oo mikään yliikänen hippi ,kasvais mulle mustanharmaa partakin mut en sänkestäkään välitä.
      Enempi sellasta sotilaallista mallia .

• hytinäx1

Joka arkipäivä asuntoni edestä kävelee pitkä salskea mies jolla hyvä ryhti. Hän on varmaankin siinä 55-60 vuotias ja hänen tukkansa on letitetty yhdelle paksulle letille ja se letti pomppii lapaluiden kohdille. Kyllä hän on vaan niin komea mustasankaisine silmälaseineen , parransänkineen ja letteineen uhkuen itsevarmuutta.

• Viatonsivullinen

Hyvää, sanoi mustapartainen mies, päivää.
        Pakinoitsija: Olli

• Koti-kiusattu, olet tyyliltäsi oikea mies, sellaisesta mä pidän.
        Sotilaallinen malli on jees.
        Kuvottavaa kun vanhoilla ukoilla selässä letti roikkuu.

• "koti-kiusattu"

Taas ne kehuu sinua.
        Pilkkaavat varmaan sillä minua :)

Meillä ei ole varmaankaan sama parturi.
        Mutta saman-lainen tukka kyllä on.
        Minulla on näköjään enemmän harmaata.
        On jotenkin väärin että mies voi pahentaa tukkansa.
        Värjää, tai sitten ei.
        Sitoo ponnarilla tai pinnillä.

Olen ikuisesti arvoltani Jääkäri.
        Helevetin nais- ja nais-maiset Presidentit.
        Ne mitää miehestä ymmärrä.
        Valmis kuolemaan, valmis tappamaan isän-maan puolesta.
        Yhtä uljaasti kaikessa minä kukkasillani rakastellen.
        Etsikää minulle EMMA!
        Joka ei ole niin lousku, kuin armeija-aikaan.
        Se Emma ampui ilman kosketusta koko lippaan tyhjäksi.
        Etsikää kuitenkin Rauha ensin.

H.

• jepjepjeee
        hunksz kirjoitti:

"koti-kiusattu"

Taas ne kehuu sinua.
        Pilkkaavat varmaan sillä minua :)

Meillä ei ole varmaankaan sama parturi.
        Mutta saman-lainen tukka kyllä on.
        Minulla on näköjään enemmän harmaata.
        On jotenkin väärin että mies voi pahentaa tukkansa.
        Värjää, tai sitten ei.
        Sitoo ponnarilla tai pinnillä.

Olen ikuisesti arvoltani Jääkäri.
        Helevetin nais- ja nais-maiset Presidentit.
        Ne mitää miehestä ymmärrä.
        Valmis kuolemaan, valmis tappamaan isän-maan puolesta.
        Yhtä uljaasti kaikessa minä kukkasillani rakastellen.
        Etsikää minulle EMMA!
        Joka ei ole niin lousku, kuin armeija-aikaan.
        Se Emma ampui ilman kosketusta koko lippaan tyhjäksi.
        Etsikää kuitenkin Rauha ensin.

H.

Voisit letittää partasi ja laittaa siihen vaaleanpunaisen rusetin ja tukkanutturalle pään päälle.

• siilimuori3

Ihan sama pitkät, lyhyet tai kalju, kunhan on puhtaat ja siistityt.

• eppu2

Joo, tätä mieltä minäkin.
        Velipoika joulun aikaan tuumaili, että tarvis mennä tukanleikkuulle.
        Kurillani sanoin, että paa kattila päähäs ja leikkaa reunoja myöten.
        Sitten tietenkin naurettiin.

• huunous

Kertooko se pitkä letti ja pujoparta heikosta itsetunnosta ? Pitää ikäänkuin kätkeytyä jonkun taakse vetämällä tällaista roolia. Sama se lyhyillä miehillä jotka pitävät korkeapohjaisia kenkiä vain sen vuoksi ettei lyhyys näkyisi.

• "huunous"

Ei tietenkään.
        Nuo ominaisuudet ovat myös nuorella miehellä.
        Kyllä MINÄ sen hippinä tiedän.

H.

• Viatonsivullinen

Aamutelkassa oli Heikki Turunen, kirjailija, hänellä harteille asti harmaa paksu kuontalo, terästettynä samanvärisellä parralla.
        Harvinaisen hyvännäköinen. Muuten en pidä persoonastaan, puheestaan ei saa mitään selvää.

• Ei tietenkään.
        Jokainen meistä, jopa miehetkin, haluavat korostaa parhaita piirteitään ulkonäössä. Joillekin sopii parta ja viikset, joillekin ei. Joillakin on paksu tukka jota kantsii hoitaa, jos ei, niin sitten paree pitää lyhyenä tai ajella vaikka kaljuksi.

• Viatonsivullinen kirjoitti:

Aamutelkassa oli Heikki Turunen, kirjailija, hänellä harteille asti harmaa paksu kuontalo, terästettynä samanvärisellä parralla.
        Harvinaisen hyvännäköinen. Muuten en pidä persoonastaan, puheestaan ei saa mitään selvää.

Volkasin Turusen kuvaa ja joo, hänelle sopii, komea mies. Lutusen tukka on paremmanlaatuinen, latvat ei harota .

• Paloma.se.co kirjoitti:

Volkasin Turusen kuvaa ja joo, hänelle sopii, komea mies. Lutusen tukka on paremmanlaatuinen, latvat ei harota .

Hehehehe katsoin näköjään liian pitkään kun sormetkin alko lipsahdella ....
        "volkasin" lue: vilkaisin

• Paloma.se.co kirjoitti:

Hehehehe katsoin näköjään liian pitkään kun sormetkin alko lipsahdella ....
        "volkasin" lue: vilkaisin

Heikki Turunen on karismaattinen mies. Hiukset ja parta kuuluvat hänen tuotekuvaansa.

Viiksistä hieman:
        Joillekin viikset pitää ylettyä ylähuulen päälle. Esim. ukkini jolla oli mursun viikset oli meistä lapsista oudon näköinen kun tuli kylään viikset leikattuna ylähuulen yläpuolella.

• ikä.näkyy
        korppis kirjoitti:

Heikki Turunen on karismaattinen mies. Hiukset ja parta kuuluvat hänen tuotekuvaansa.

Viiksistä hieman:
        Joillekin viikset pitää ylettyä ylähuulen päälle. Esim. ukkini jolla oli mursun viikset oli meistä lapsista oudon näköinen kun tuli kylään viikset leikattuna ylähuulen yläpuolella.

Jestas mikä mummu sä oot ;)

• herrajestassentään
        ikä.näkyy kirjoitti:

Jestas mikä mummu sä oot ;)

Hehee...nainen kukkeimmillaan!
        Kun hän menee torille on näky veikeä.

• herrajestassentään kirjoitti:

Hehee...nainen kukkeimmillaan!
        Kun hän menee torille on näky veikeä.

Ei valittamista, ja mummoksi en toistaiseksi ole päässyt. Tuossa sulle mummua profiilikuvassa, jonka otin tänään lumisessa metsässä kävellessäni ; )

• korpikirjailija kirjoitti:

Ei valittamista, ja mummoksi en toistaiseksi ole päässyt. Tuossa sulle mummua profiilikuvassa, jonka otin tänään lumisessa metsässä kävellessäni ; )

Olen tyytyväinen ulkonäkööni, läiskin selfieitä ilokseni ; )

• Pistänpä minäkin lusikkani tähän soppaan.

Siisti pitkätukkainen ponnarihäntäinen mies on seksikäs. Seksikkyyttä lisää vielä harmaat ohimot.

Kauneus on katsojan silmissä.

• Mies.vieläkin.eikä.neiti

Minä olen seksikäs.
        Tihkun testo-stereoita.
        Tuplana.

• Mies.vieläkin.eikä.neiti kirjoitti:

Minä olen seksikäs.
        Tihkun testo-stereoita.
        Tuplana.

Varo tupla-annoksia, minulle estrogeenit tekivät kepposen ;(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1252
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      338
      709
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      112
      659
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56