Hei kaikki pohjanmaan kauneimman asukkaat! Tutkivan journalistin korviini on kantautunut useammasta lähteestä puheita tapauksista, missä Vaasan keskustassa on palanut mystisesti puutaloja sen jälkeen kun rakennusyhtiö Consti on ostanut tontin talojen alta. Voisitteko kertoa lisää joko tässä tai lähettää minulle sähköpostia osoitteeseen [email protected]?
Rakennusyhtiö Consti ja palaneet talot Vaasassa
17
679
Vastaukset
- 2255874
mistä siellä nyt niin niitä on palanut
Constit on monet.
- Tervetulemas
Vai että itte Sulo.
- Työntekijä
Ihanko totta. Mikä talo esimerkiksi? Mitä ovat nämä "useimmat lähteet" ? Tämä juttu selvitetään.
- akkajklkalöl
Vaasassa palaneet talot liittyvät ruotsinkielisiin säätiöihin
- NopeePiirtäjä
Ok, yks tulee mieleen. Sitä paloa silloin ihmeteltiin, kun jo melki seuraavana päivänä aloitettiin rakennustyöt. Ihan keskustassa?
- Erehdyin
NopeePiirtäjä kirjoitti:
Ok, yks tulee mieleen. Sitä paloa silloin ihmeteltiin, kun jo melki seuraavana päivänä aloitettiin rakennustyöt. Ihan keskustassa?
...mutt se ei ollutkaan puutalo.
- 212258
soittakaa fbi paikalle tutkimaan...krp on ihan turha ne sniffaa ja diilaa vaan
- AmmattinaIsännöitsijä
Aloitus on provo. Vaasassa on useita vanhoja taloyhtiöitä, joiden pihassa on käyttämätöntä rakennusoikeutta. Moni pieni taloyhtiö on valmis myymään rakennusoikeutta lisärakennukselle ihan laillisestikin, joten provoilut tuhopoltoista on pelkkää paskanjauhantaa.
- EikäJuuriKiinnosta
Ei Vaassassa muistaakseni ole ollut pahemmin koskaan tuhopolttoja.
- vanha_vaasalainen
EikäJuuriKiinnosta kirjoitti:
Ei Vaassassa muistaakseni ole ollut pahemmin koskaan tuhopolttoja.
sinulla on lyhyt muisti tai olet kovin nuori. Vaasassa on riehunut useampi pyromaani esim. viimeisen 40 vuoden aikana. Tuorein tapaus oli Pyökkitien tulipalo. Samaan aikaan myös Vanhassa Vaasassa (Torikatu) omakotitalo laitettiin palamaan. Huutoniemen sairaalassa potilas laittoi huoneensa palamaan ja kuoli itse. Lisäksi useampi tulipalo Ristinummella, joita on epäilty tahallaan sytytyksi. Esim. kolmen rivitaloasunnon tulipalo Fasaaninkadulla. Nämä kaikki parin viimeisen vuoden sisällä
- PaloPate
Paloihan Club 25, rakennus oli suojeltu, heti aamulla vaan kaivinkoneella sotkettiin tuhkaksi ettei jää todistusaineistoa, tutkintaa ei tehty, aiheesta oli täällä keskustelua, se poistettiin.. Heti oli uudet rakennus-suunnitelmatkin valmiina mitä tehdään tilalle.
- mehtonen
muttei kai kaikkiin vaasan paloihin liity consti eikä katoamisiin ufot
- Äot
Eipä taida consti tällä alueella rakentaa...
- sadanprosentinlähdesuoja
Juuri tämä Club 25 on yksi näistä muutamasta keissistä mistä olen kuullut. Kiitos Vanhalle vaasalaiselle näiden palojen kertomisesta. Club 25-palo on kyllä todella kyseenalainen. Palava talo huoltoaseman vieressä ja tutkinnan leväperäisyys sai minut kiinnostumaan asiasta.
- TöissäVanhaMiesTies
Tutkippa seiskaliveä.
- Olise
Olikohan se joku muu firma, joka rakensi folkhälssanin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941865- 881330
- 1101143
- 761037
- 1191000
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 36782
- 47781
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693